Partyflock

Forumonderwerp · 699848

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
http://vnab.web-log.nl/

Hun brief

Houd Nederland schoon
en steun het VNAB in hun strijd
tegen een multiculturele samenleving.
Waarin wij continu rekening moeten houden
Met andere nationaliteiten en culturen die
ons land doen verloederen.
Wij willen maar 1 mensheid en cultuur in dit land
Het moge duidelijk zijn dat dit de blanke
Nederlandse cultuur is.

Verenigd Nederlands Arisch Broederschap

Geachte blanke medemens

Allereerst wil ik zeggen dat wij een redelijk nieuwe organisatie zijn. Wij hopen voet aan de grond te krijgen in deze moeilijke Nederlandse maatschappij.
Wij van het VNAB willen ons sterk maken voor een nieuwe orde van extreem rechtse organisaties in ons land.
Voor ons is het belangrijk een goede onderlinge samenwerking te hebben. Ook samenwerken met andere organisaties/partijen vinden wij erg belangrijk.
Eenheid maakt macht.
Wij willen geen partij zijn die machteloos toekijkt hoe er steeds gefaald wordt in deze maatschappij (door het parlement, justitie en de ‘gewone’ burger).
Wij zijn dus geen toevluchtsoord voor mensen die zelf geen vrienden hebben.
Mensen die lid willen worden van onze organisatie worden allen voor de keuze gesteld of zij zich actief in willen zetten voor ons gezamenlijke doel en voor een beter Nederland.
Meelopers kunnen wij dus niet gebruiken en alleen serieuze mensen zullen worden toegelaten tot onze organisatie.
Onze leden moeten dus zoveel mogelijk actief deelnemen aan de VNAB functies zoals bijeenkomsten, demonstraties enzovoort. Dit is ook ter bevordering van onderlinge verhoudingen. Niemand heeft het recht om zich better te voelen dan Een ander.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,

Bestuur van VNAB

Een aantal van onze regels voor een lidmaatschap zijn:

Men moet:
• 100% blank zijn
• heterosexueel zijn
• kunnen samenwerken met andere leden (geen haat en nijd onderling)
• zich actief in willen zetten voor het VNAB
• bereid zijn om een eigen bijdrage te leveren aan het VNAB

Een aantal van onze punten zijn:

• De uitzet van illegale vreemdelingen/werknemers
• Harde aanpak van zinloos geweld, dus meer veiligheid op straat
• Harde aanpak criminele vreemdelingen/allochtonen
• Aanpak van het Nederlandse drugsprobleem
• Hardere straffen voor (kinder) verkrachters
• Afschaffen dubbele paspoorten voor allochtonen
• Geen nieuwe bouw van moskeeën
• Homohuwelijk afschaffen
• Werkkampen-systeem invoeren voor plegers van ernstige en mensontwaardige delicten
• Het dragen van hoofddoekjes in maatschappelijke beroepen verbieden
• Het sociale zorg stelsel moet verbeterd worden

Het leuke aan deze wazi groepering is dat ze word bestuurd door drugsgebruikers , ex gebruikers en Bi-seksuele wazi's...

Zij gaan dus de wereld proberen te veranderen maar kennen blijkbaar hun eigen bassispunten nog niet... :s

Dat ze maar ens oprotten kutwazi's ! ! !
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
coolermaster

heb het al meerdere keren tegen je gezegd

als je gewoon normaal kan discussieren word je niet snel voor wazi uitgemaakt.

word viptweak voor wazi uitgescholden? nope en hij is toch rechts...
probleem van jou is dat je gewoon een kutkneus bent die loopt te zwammen :D

Waarschuw beheerder
Hoor ik daar een lama schijten?

Nee het is een wigger!
laatste aanpassing

Artiest Pat Houston
Waarschuw beheerder
1) Meelopers kunnen wij niet gebruiken.
99% van de wazi's ZIJN meelopers

inderdaad :yes: stakkers zijn het!!
omdat ze te dom zijn om hun eigen mening te onderbouwen gaan ze allemaal maar hetzelfde schreeuwen.

ik ben ook niet blij dat mijn stad, Eindhoven al voor een kwart uit buitenlanders bestaat, maar dat maakt me nog geen rascist. Die wazifiguren allemaal met hun whitepower en shit, en hun hollandgeroep overal waar hun lelijke kale drugskoppen opsteken, dat is triest!

Ik vind persoonlijk wel dat nederland niet stampvol buitenlanders moet komen. Er is in turkije en marokko ook gewoon geld te verdienen en er is geen oorlog dus blijf maar lekker daar. Maar politiekvluchtelingen opvangen is een plicht van ieder land vind ik. Maar dan moet het wel allemaal verdeeld worden.

Plus hebben wij het recht niet een surianmer of indonesier weg te sturen na wat wij hun aangedaan hebben.

Wat een onzin, IK en ONZE generatie heeft niks gedaan! Dus moeten wij dan maar alles toelaten? Je kan mensen niet iets kwalijk nemen wat anderen hebben gedaan. God weet wat jouw voorvaderen hebben uitgevreten, misschien heb jij dan ook niks meer tezeggen. ja toch? Dan heeft duitsland nooit meer iets te zeggen in de wereld, na wat zij wel niet gedaan hebben!

wazi´s blijf je houden maar zo lang ze in die hoogwaterbroeken lopen en met hun kistjes en kale koppen, hoeven we ons geen zorgen te maken, want het overgrote deel van de mensen die zich zo kleedt is toch niet slim genoeg om serieuze volgelingen krijgen!

maar in ieder geval, ik mag ze niet!! :no:

Waarschuw beheerder
linkse rakker

he grrr ik ben rechts..................

:X

Waarschuw beheerder
donateur
he grrr ik ben rechts..................

Dan moet je geen linkse leuzen gebruiken, hahaha
Werkzaam bij 4-Uz Events
Artiest Men-Oh
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom zou jij nou die kutvlag willen dragen? Dat doe je toch om te provoceren of niet dan?

Juist Viptweak (y)

Als je al rechts bent, waarom moet je dat dan zo nodig aan de hele wereld laten zien?

Waarom kun je niet gewoon "trots" zijn op je vaderland (waarom eigenlijk; wat heeft NL nou bereikt na de VOC tijd :vaag: ) zonder bepaalde groeperingen tegen je in het harnas te werken?

Niet aleen allochtonen hebben er een hekel aan, maar wat heel veel wazi's niet snappen is dat een heleboel Nederlanders er ook niet echt op zitten te wachten...

enneh: Coolermaster ---> Echt niet dat wij iedereen een wazi winden hoor :p Alleen "bepaalde personen" (waar er hier overigens genoeg van ronddwalen). Kijk maar bij de "banned" afdeling! Toeval? Denk 't niet!
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
Waarschuw beheerder
donateur
Hej, ik heb ook een nederlande vlag hangen in me slaapkamer :$

je kan best op ee niet proviserende manier van je land houden :)

Ik hou ook van nederland, en ben ook trots om nederlander te zijn hehehe.
Iedereen mag trots zijn op zijn afkomst.
Daar doe je verder niemand kwaad mee, naja, ik iig niet hehe

Waarschuw beheerder
inderdaad stakkers zijn het!!
omdat ze te dom zijn om hun eigen mening te onderbouwen gaan ze allemaal maar hetzelfde schreeuwen

Nee,omdat we ons in moeten houden,want anders komt DE ECHTE WAARHEID boven tafel,waar jullie linksen niet tegen kunnen......en worden wij ge-banned.:x
Waarschuw beheerder
donateur
Houd Nederland schoon
en steun het VNAB in hun strijd
tegen een multiculturele samenleving.
Waarin wij continu rekening moeten houden
Met andere nationaliteiten en culturen die
ons land doen verloederen.
Wij willen maar 1 mensheid en cultuur in dit land
Het moge duidelijk zijn dat dit de blanke
Nederlandse cultuur is.

:x

Hoe willen die clowns dat ooit voor elkaar krijgen met zo'n groepje prutsers?

Etnische zuiveringen in Nederland? Yeah right :S

Waarschuw beheerder
dan zijn jullie het hier zeker ook niet mee eens?

De islam hoort gewoonweg niet thuis in Europa.
Tevens is de islam een racistische, intorante, anti-democratische, imperialistische veroveringsreligie.
Daarom niet alleen een hoofddoekverbod, maar een definitieve oplossing:

Een humaan en pacifistisch terugkeerbeleid voor ALLE buiten-Europese moslims EN hun nageslacht (al is het van de 10e generatie!!)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik snap het niet zo.

Waarom doen sommige Nederlanders zo ontzettend veel moeite om andere Nederlanders die hun mening wat ongenuanceerd uitdrukken, de grond in te trappen??
Waarschuw beheerder
Tevens is de islam een racistische, intorante, anti-democratische, imperialistische veroveringsreligie.

Een humaan en pacifistisch terugkeerbeleid voor ALLE buiten-Europese moslims EN hun nageslacht (al is het van de 10e generatie!!)

intorant??????

triest dat onze mannetjes de nederlandse taal niet kennen...
triest dat onze mannetjes alleen kijken naar de fundamentalistische moslims...
Waarschuw beheerder
omdat deze mening puur racisme is :yes: dit is in strijd met onze NEDERLANDSE grondwet

Waarschuw beheerder
:o
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik snap het niet zo.

Inderdaad :p ... Iedereen heeft een mening en mag die ook uiten, maar dat domme meegeblaat van de kuddeschaapjes zeg, gatverdamme!

9 van de 10 wazi's weet amper waar het over gaat en een grote bek dat ze hebben. Alleen jammer dat er alleen maar loze uitspraken worden gedaan.

Zo was er ooit eentje die puntschoenen niet zo mooi vond en tataaaa zie hier: een complete schoenen-oorlog is uitgebarsten :S Niemand weet waarom, maar o wat zijn we anti dit en anti-dat :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik weet nog veel meer dingen die in strijd zijn met de Nederlandse grondwet zijn.
Maar daarover hoor je nooit iemand.

Typisch een geval van Nederlandse zelfhaat dit.
Waarschuw beheerder

Albanie, Turkije en grote gemeenschappen in Sicilie en Spanje dan?

Hoort het Christendom dan ook niet in Azie, Afrika, Noord en Zuid Amerika?

:respect: Europeanen die anderen Imprialisctisch en Racistisch noemen haha..zeer geloofwaardig.

haha dit vind ik het beste punt.
Ze krijgen een verbod op het dragen van hoofddoekjes.... EN ze moeten weg

Waar is dat verbod dan nog voor nodig? :vaag:

Bedankt voor de kolen en katoenindustrie...

Eerst naar Nederland halen en dan weer dumpen?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nee jullie weten waar je het over hebt. :s

Heb je nou echt de illusie dat alleen wazi's geen eigen mening hebben.
Jullie hebben dat net zo goed niet.
Waarschuw beheerder
hey maarre xeno dinges

mooie flyers maak je

vooral het logo united hardcore against racism and facism

jammer dat je alleen niet begrijpt wat je erop zet...
Waarschuw beheerder
mijn mening is

1 keer waarschuwen
2e keer deruit schoppen

maar niet dom omdat ze een kleurtje hebben maar uitzetten...

de nazi's deden ook zulke dingen met de joden....
Waarschuw beheerder
Jullie hebben dat net zo goed niet.

want?
Waarschuw beheerder
donateur
triest dat onze mannetjes de nederlandse taal niet kennen...

Menno!!! :knuffel: Alles goed ouwe rel-rollie?

Je hebt wel gelijk trouwens:
Moet er zelf ook altijd hard om lachen. Alle wazi's lopen te mekkeren op buitenlanders en dat Nederland "verloedert", maar zelf KENNEH ZE NIE EENSES NOORMAAL NeDeRlAnS SCHRIJVUHHH :[
Waarschuw beheerder
mennoooooowwww :D

ja lekker man :D

met jou ook?
Waarschuw beheerder
donateur
:jaja: Zekers!

Zit hier te genieten met een bak chips op schoot en een fles Coke ernaast...

Beloofd weer een gezellige avond te worden :[
Ben blij dat je er bent maat...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
inderdaad tis weer gezellig 8)

mischien zie ik je op q-base :D
Artiest {SHOWLIST artist 27175, 42637}
Waarschuw beheerder
hee maat,
sorry, ik was counter-strike aan t spelen8)
Waarschuw beheerder
donateur
:o

Hellup!
Een "donkergetinte medemens"

:knuffel: Djexunz in da house!
(wazi's beware :[ )

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Denk is na Kattivo.
Merk je niet dat jullie elkaar net zo goed aan het napraten zijn.
En net zo goed lid van dezelfde clubjes zijn.
En net zo goed een bepaald kledingmerk bijvoorbeeld opeens niet meer in de smaak ligt. Terwijl iedereen het hiervoor wel in de kast had hangen.

Ga daar maar is over nadenken. Misschien kom je dan tot bepaalde inzichten.

Waarschuw beheerder
donateur
Terwijl iedereen het hiervoor wel in de kast had hangen.

Hoe weet jij wat ik in mijn kast heb hangen? :/
Waarschuw beheerder
duidelijke taal! die andere site was gesloten
Waarschuw beheerder
donateur
Jan met de Pet:

Waarom praat jij steeds over "jullie" ???

Hoe zie jij "ons" dan (als niet-Lonsdale dragende linkse rakkers ofzo)
Waarschuw beheerder
Harde aanpak criminele vreemdelingen/allochtonen

eej, hoe zit t met de criminele geboren en getogen Nederlanders?
Waarschuw beheerder
praat niemand na heb me eigen mening
ben geen lid van een of ander clubje
draag nog steeds lonsdale b) kijk maar naar me petje b)

mischien ligt het niet meer in de smaak wegens de kut naam die wazi's over deze bepaalde kleren hebben gecreeerd?

Waarschuw beheerder
donateur
enne...

ik hou me vast aan deze zin Power to the people!!
Oftewel elk volk zijn eigen land.......(dit lijkt mij het beste)

De VS teruggeven aan de Indianen dus? Molukkers terugsturen naar Indonesië? Geen Chinese restaurants meer in Nederland?

naah... dat wordt niks hoor :P
Waarschuw beheerder
nooit meer shoarma eten na een feest :cry:

Waarschuw beheerder
donateur
Als de Shoarma niet goed smaakt, direct de eigenaar naar zn eigen land sturen!

Kan die nog wat oefenen.

Zo, weer een integratieprobleem opgelost ;P
Waarschuw beheerder
Denk is na Kattivo.
Merk je niet dat jullie elkaar net zo goed aan het napraten zijn.
En net zo goed lid van dezelfde clubjes zijn.
En net zo goed een bepaald kledingmerk bijvoorbeeld opeens niet meer in de smaak ligt. Terwijl iedereen het hiervoor wel in de kast had hangen.

Ga daar maar is over nadenken. Misschien kom je dan tot bepaalde inzichten.

Onzin... in andere topics zijn we het ook niet altijd eens

Maar als het om nazi's gaat, kunnen we alleen maar dezelfde mening hebben omdat nazi's uitschot zijn en omdat ik er verder geen goed woord voor over heb.. hoe "goed" sommige standpunten ook mogen zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
eej, hoe zit t met de criminele geboren en getogen Nederlanders?

Djexunz: daar hebben deze idioten een heel eigen manier voor (a la 1940-1945)

• Werkkampen-systeem invoeren voor plegers van ernstige en mensontwaardige delicten

:respect: Darkskywise :jaja:
De VS teruggeven aan de Indianen dus? Molukkers terugsturen naar Indonesië? Geen Chinese restaurants meer in Nederland?

Inderdaad! Zelfde laken in een pak (spreekwoordelijk dan he :p Alleen de KKK maakt pakken van lakens)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Menno en Daisy:

Praat over jullie omdat dit voor de meeste mensen geldt die het hier op pf steeds over die wazi's hebben.

Waarschuw beheerder
donateur
Djexunz: daar hebben deze idioten een heel eigen manier voor (a la 1940-1945)

Toch ben ik voor.

Een van de weinige positieve dingen uit het amerikaanse gevangenisleven kunnen we overnemen :)

Kunnen ze lekker simpel werk verrichten, of ontwikkelingshulp in arme landen, of wc's in Camp Smithy poetsen ofzo.
Waarschuw beheerder
donateur
Jan met de Pet (bovenbuurman :p )^^^

Dat komt omdat steeds meer mensen een hekel krijgen aan de wazi-kuddedieren met hun sfeerverziekende gedrag.

Ik heb niets tegen Lonsdale dragende mensen, integendeel, maar zoals zo vaak verneukt een bepaalde groep het voor de rest.

Zelf heb ik in mijn "hardcoretijd" ook Lonsdale truien gehad, maar toen had dat merk nog niet het negatieve imago dat het nu heeft. Toen bekend werd waarom sommige debielen dat droegen (met welk idee erachter dus, en kom nou niet aan met "het zit gewoon lekker", want iedereen weet inmiddels waarom LoNSDAle gedragen wordt :jaja:) heb ik besloten om mezelf niet meer met dat volk te associeren.

Dat andere (onwetende?) mensen dat nog wel doen, moeten ze zelf weten, maar dan moeten ze achteraf ook niet zeiken dat ze bijvoorbeeld een bepaalde discotheek niet binnenkomen of dat ze klappen vangen van een buitenlander.

dussssss
Waarschuw beheerder
whehehe, ik heb even geen zin om alles terug te lezen hoor, maar dit zijn vast kinders van 15 ofzo?

Wou laten we daar ons land op gaan bouwen zeg (y) dan komt alles vast wel goed!!!!

:bah:
Waarschuw beheerder
donateur
whehehe inderdaad;
zie het al voor me, de nieuwe Nederlandse regering in debat :D

Alleen maar neo's in hun hedendaagse SS uniformpjes.

Wat een besluiten zullen er dan worden genomen zeg...

Kom op zeg, dit soort figuren zullen nooit serieus genomen worden!

Waarschuw beheerder
waarom LoNSDAle gedragen

Hahahaha je maakt me nog aan het lachen ook. Nu draaf je wel heel erg door. Ik zal je even wakker schudden. Ik draag wel lonsdale maar niet vanwege de letters die jij in kapitaal hebt getypt.
Er kunnen mensen zijn die het daarvoor aantrekken en dien zijn zeker triest, maar daarom geldt dat nog niet voor iedereen.
Nu natuurlijk niet met de opmerking komen, dan moet je het dragen, want het is wel zo, het blijkt maar weer dat het niet altijd zo is.
En dat mensen mijn dan aanzien voor iemand die het draagt vanwege die letters zegt meer over die mensen dan over mij.
Waarschuw beheerder
donateur
Hahahaha je maakt me nog aan het lachen ook
(y) Graag gedaan... Lachen is goed voor je :jaja:

Ik draag wel lonsdale maar niet vanwege de letters die jij in kapitaal hebt getypt.
Er kunnen mensen zijn die het daarvoor aantrekken en dien zijn zeker triest, maar daarom geldt dat nog niet voor iedereen.

*zucht* Zoals ik dus een aantal reply's hierboven ook al zei: "een aantal zielepoten verzieken het voor de rest" en "ik heb niets tegen Lonsdale dragende mensen op zich, maar wel tegen die hersenloze kuddedieren, die denken dat ze zich tegenover bepaalde personen moeten bewijzen"...

En dat mensen mijn dan aanzien voor iemand die het draagt vanwege die letters zegt meer over die mensen dan over mij.

Zit wat in, maar waarom maak je het jezelf zo moeilijk. Let maar op: straks kom je nergens meer binnen tijdens het stappen met bepaalde merken. Blijf je het dan nog stug doordragen, of doe je dan toch wat anders aan, zodat je nog af en toe gezellig met je vrienden kunt stappen?

Maar het gaat weer teveel richting Lonsdale...

Het topic gaat over "nieuwe wazi groepering actief in Nederland"
Waarschuw beheerder
wazi wazi

Werkzaam bij Demon Dance Events
Waarschuw beheerder
donateur
die gasten moeten gewoon oprotten!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
inderdaad weg ermee!!! ze hebben alleen maar een grote mond als ze met meer man zijn. Anders hoor je ze niet.

Nee,omdat we ons in moeten houden,want anders komt DE ECHTE WAARHEID boven tafel,waar jullie linksen niet tegen kunnen......en worden wij ge-banned.

zie je wel, je bent gewoon een schijtluis! je durft niet te zeggen wat je echt denkt, omdat je bang bent om gebanned te worden. Als je partyflock boven je idealen (jouw zogenaamde visie) kiest dan stellen je idealen ook niks voor blijkbaar.

De reden hiervoor bestaat uit 2 dingen:

1. Je bent gewoon chicken! of te wel een meeloper
2. en/of je kan gewoon geen fatsoenlijk argument verzinnen om geloofwaardig over te komen.

Het is een combinatie van beiden waaruit de volgende conclusie te trekken is => domme meeloper!

en trouwens je hoeft niet links te zijn om het niet eens te zijn met jullie domme opvattingen. Ik ben rechts en vind jullie ook gewoon stakkers hoor.