Partyflock

Forumonderwerp · 699848

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
http://vnab.web-log.nl/

Hun brief

Houd Nederland schoon
en steun het VNAB in hun strijd
tegen een multiculturele samenleving.
Waarin wij continu rekening moeten houden
Met andere nationaliteiten en culturen die
ons land doen verloederen.
Wij willen maar 1 mensheid en cultuur in dit land
Het moge duidelijk zijn dat dit de blanke
Nederlandse cultuur is.

Verenigd Nederlands Arisch Broederschap

Geachte blanke medemens

Allereerst wil ik zeggen dat wij een redelijk nieuwe organisatie zijn. Wij hopen voet aan de grond te krijgen in deze moeilijke Nederlandse maatschappij.
Wij van het VNAB willen ons sterk maken voor een nieuwe orde van extreem rechtse organisaties in ons land.
Voor ons is het belangrijk een goede onderlinge samenwerking te hebben. Ook samenwerken met andere organisaties/partijen vinden wij erg belangrijk.
Eenheid maakt macht.
Wij willen geen partij zijn die machteloos toekijkt hoe er steeds gefaald wordt in deze maatschappij (door het parlement, justitie en de ‘gewone’ burger).
Wij zijn dus geen toevluchtsoord voor mensen die zelf geen vrienden hebben.
Mensen die lid willen worden van onze organisatie worden allen voor de keuze gesteld of zij zich actief in willen zetten voor ons gezamenlijke doel en voor een beter Nederland.
Meelopers kunnen wij dus niet gebruiken en alleen serieuze mensen zullen worden toegelaten tot onze organisatie.
Onze leden moeten dus zoveel mogelijk actief deelnemen aan de VNAB functies zoals bijeenkomsten, demonstraties enzovoort. Dit is ook ter bevordering van onderlinge verhoudingen. Niemand heeft het recht om zich better te voelen dan Een ander.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,

Bestuur van VNAB

Een aantal van onze regels voor een lidmaatschap zijn:

Men moet:
• 100% blank zijn
• heterosexueel zijn
• kunnen samenwerken met andere leden (geen haat en nijd onderling)
• zich actief in willen zetten voor het VNAB
• bereid zijn om een eigen bijdrage te leveren aan het VNAB

Een aantal van onze punten zijn:

• De uitzet van illegale vreemdelingen/werknemers
• Harde aanpak van zinloos geweld, dus meer veiligheid op straat
• Harde aanpak criminele vreemdelingen/allochtonen
• Aanpak van het Nederlandse drugsprobleem
• Hardere straffen voor (kinder) verkrachters
• Afschaffen dubbele paspoorten voor allochtonen
• Geen nieuwe bouw van moskeeën
• Homohuwelijk afschaffen
• Werkkampen-systeem invoeren voor plegers van ernstige en mensontwaardige delicten
• Het dragen van hoofddoekjes in maatschappelijke beroepen verbieden
• Het sociale zorg stelsel moet verbeterd worden

Het leuke aan deze wazi groepering is dat ze word bestuurd door drugsgebruikers , ex gebruikers en Bi-seksuele wazi's...

Zij gaan dus de wereld proberen te veranderen maar kennen blijkbaar hun eigen bassispunten nog niet... :s

Dat ze maar ens oprotten kutwazi's ! ! !
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
maar als puntje bij paaltje komt wil je liever toch geen nazi worden genoemd

Je wordt tegenwoordig om het minste of geringste al uit gemaakt voor nazi. Mensen die anderen uit maken voor nazi, weten veelal niet eens wat een echte nazi is.
Ik snap ook wel hoe dat komt. Een groep bewoners van Nederland, begon met jan en alleman nasi te noemen en hun vriendjes volgen
Waarschuw beheerder
donateur
Je wordt tegenwoordig om het minste of geringste al uit gemaakt voor nazi.

Bullshit, ik durf wel te zeggen dat ik over het algemeen een rechtste mening heb, en ik wordt nooit nazi ofzo genoemd. Hoe zou dat nou komen?..
Waarschuw beheerder
909 omdat je eigen standpunten heb :P
niet als een schaap achter een leider aanloopt
je eigen mening heb
je kan nadenken...
een iq van minimaal boven de 85 heb

zoiets :P
Waarschuw beheerder
donateur
Hehehe, ik denk omdat ik (over het algemeen) nuanceer, iets wat wazi's gewoon niet kennen...;)

Waarschuw beheerder
donateur
Bullshit, ik durf wel te zeggen dat ik over het algemeen een rechtste mening heb, en ik wordt nooit nazi ofzo genoemd. Hoe zou dat nou komen?..
==================================================­=====
Omdat je niet als wazi gekleed gaat en een ander niet ongevraagd je rechtse mening verkondigd door middel van weet ik wat voor atributen te dragen, tattoo's te hebben enz. enz.
Waarschuw beheerder
donateur
Men moet:
• 100% blank zijn

Dus Arabieren e.d. mogen wel lid worden?
Want officieel zijn zij blank...:D
Waarschuw beheerder
ik ben wel wazi eigenlijk

kut buitenlanders

rollie pogoooooooo

geloven jullie me al:$

oh wacht ik ging me aanmelden :P

eh moet ik natuurlijk wel een schuilnaam hebben!
ehm NL-rollie-terror-halfkaalwielframe-NL

zou dat lukken :$
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
Waarschuw beheerder
donateur
Prakties geneen nederlander is 100% blank.

God weet waar je over-over-over-enz-grootouders mee hebben lopen tjoppen.

Buitendat in de tijd van de VOC en de slavernij werd er heeeel wat geneukt met indische vrouwtjes en afrikanenen enzo hoor
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
NL-rollie-terror-halfkaalwielframe-NL hehehehehehe LOL

Waarschuw beheerder
donateur
eh moet ik natuurlijk wel een schuilnaam hebben!
ehm NL-rollie-terror-halfkaalwielframe-NL

zou dat lukken
============================================
Denk het niet rollie, probeer eens:
18NL-rollie-terror-halfkaalwielframe-NL88
Waarschuw beheerder
donateur
ik zou ook: banden-gevult-met-gas in je naam zetten l)
Waarschuw beheerder
B)

ik ga spioneren daar

maaaaaaaar mondje dicht O:)

Waarschuw beheerder
Omdat je bepaalde kleren aan hebt, ben je ineens een wazi :S
Hou je dezelfde gedachte maar trek je andere kleren aan ben je ineens geen wazi meer :S
Waar gaat het hier in Nederland nog over?
Als je wazi of nazi bent, zit dat niet in je kleren hoor ;) ,maar in je bloed.
Gelukkig heb ik dat bloed niet.
Waarschuw beheerder
donateur
Eenheid maakt macht.

eendracht heet dat O:)

Als je wazi of nazi bent, zit dat niet in je kleren hoor

echt wel , als je lonsdale, fred perry, kisten, spijkerbroek met opgerolde pijpen draagt, dan ben je een wazi :[

lang leve de vooroordelen :s
Waarschuw beheerder
koelbloedig joa!

Waarschuw beheerder
trots zijn op je huidskleur is niets mis mee, maar je zult nooit respect verdienen als je dat ook niet aan een ander geeft...

NO MATTER WHAT FUCKING COLOR....

daar blijf ik bij

Waarschuw beheerder
donateur
Wazi word je al snel genoemt hoor als je een rechtse mening hebt,

Yeah, Gerrit "de Wazi" Zalm ;P

Enne, ik ben ook rechts en absoluut geen wazi ofzo hoor :)

Hoe weet je nou tegenwoordig dat je 100 % arisch bent??? ken iemand me dat vertellen???

Arisch is eigenlijk Scandinavisch :P, wat ze bedoelen is Germaans/Bataafs.
En dat is te zien aan de hand van je schedel ed.

Pimmetje die werd serieus genomen , maar dat werd em fataal helaas.

Uhm, ja..iemand was bang dat nertsen fokken legaal zou worden.
Artiest Vexer
Waarschuw beheerder
Een aantal van onze regels voor een lidmaatschap zijn:

Men moet:
• 100% blank zijn
• heterosexueel zijn
• kunnen samenwerken met andere leden (geen haat en nijd onderling)
• zich actief in willen zetten voor het VNAB
• bereid zijn om een eigen bijdrage te leveren aan het VNAB

Een aantal van onze punten zijn:

• De uitzet van illegale vreemdelingen/werknemers
• Harde aanpak van zinloos geweld, dus meer veiligheid op straat
• Harde aanpak criminele vreemdelingen/allochtonen
• Aanpak van het Nederlandse drugsprobleem
• Hardere straffen voor (kinder) verkrachters
• Afschaffen dubbele paspoorten voor allochtonen
• Geen nieuwe bouw van moskeeën
• Homohuwelijk afschaffen
• Werkkampen-systeem invoeren voor plegers van ernstige en mensontwaardige delicten
• Het dragen van hoofddoekjes in maatschappelijke beroepen verbieden
• Het sociale zorg stelsel moet verbeterd worden

Apart dat ze dit niet (meer) op hun site vermelden.

Als ze zo voor hun gedachte uitkomen, moeten ze die regels niet verzwijgen

Waarschuw beheerder
donateur
Eigenlijk vind ik hun standpunten niet eens zo extreem eigenlijk.

Alleen beetje populair, alsof ze op een avondje met een biertje zoveel mogelijk punten hebben opgeschreven.
Waarschuw beheerder
donateur
Alleen beetje populair, alsof ze op een avondje met een biertje zoveel mogelijk punten hebben opgeschreven

Wel heel veel biertjes dan he :P
Waarschuw beheerder
Stakkertjes!!!
Waarschuw beheerder
Ik moet zo lachen omdat woord wazi!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Niemand heeft het recht om zich better te voelen dan Een ander.

Vond dit wel een leuk zinnetje. En toch voelen zij zich beter dan niet blanken en homoseksuelen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
[S.O.T.] MeesterlijkeMeester 18 augustus 2004 21:41
Ik moet zo lachen omdat woord wazi!!!
---------------------------------------

Een hele tijd terug bij vrienden in de bijlmer is dat woord ontstaan als parodie op Wigger hehehe
Peste een vriend door hem Wazi te noemen. ( hij is geen wazi hehe)
En hij wist toch niet wat het was.

maar ik moet zeggen, het is aangeslagen :D
En hij blijft grappig klinken hehe
*ben wel een beetje trots*
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het niet allemaal gelezen, sorry jongens, ik wil dat volk niet eens serieus nemen door 15 min dit allemaal door te spitten.
Sorry voor de mensen die hier moeite deden hun af schuw te verwoorden.
Maar die wazie-humor vond ik wel vet.
Maar is er ook eentje in het rijtje fiets-op-het-dak-gooien ?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Je wordt tegenwoordig om het minste of geringste al uit gemaakt voor nazi. Mensen die anderen uit maken voor nazi, weten veelal niet eens wat een echte nazi is.
Ik snap ook wel hoe dat komt. Een groep bewoners van Nederland, begon met jan en alleman nasi te noemen en hun vriendjes volgen:respect:

je bent kaal draagt docs draagt al je halve leven kleding die 90% van de hedendaagse hardcore generatie draagt er zijn er 10 die een beetje nazi spreekwoordjes en dingetjes gebruiken en meteen hopaaaa allemaal zijn het nazis wat nou als er morgen iemand met een nike shirt op tv de hitlergroet doet ??
hoppaaaaaaa is dat toch ook een nazi ?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
bullshit over Lonsdale weer :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
he, die aanbiddende smilie is cool! waar kan ik een overzicht vinden van smilies?

Waarschuw beheerder
donateur
: respect :

voor de rest zie opmaak smilies
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:bounce: bedankt :D

Waarschuw beheerder
donateur
Londade is zelf begonnen met het sponsoren van "Racism beat it" toen uit een eigen onderzoek bleek dat bijna 50% van de kopers in Nederland dit om "verkeerde redenen" deed... zolang dat blijft gebeuren zal die "bullshit" ook wel blijven denk ik ;)

Waarschuw beheerder
hehehe welk bullshit over lonsdale?

ik heb al 2 x het topic gelezen maar ik zie het nie staan hoor :nee:

zie post van 0:17 - DSW
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
het gaat niet om lonsdale het gaat erom dat iedereen elkaar maar etiketen oplakt tegenwoordig

Artiest Elcol
Waarschuw beheerder
iedereen in zijn eigen hokje blijven das de oplossing

Waarschuw beheerder
@bierbuik: deden ze anders ook wel al dus wat dat betreft maak je er maar geen zorgen om
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
deden ze helaas al maarja jammer dat jonge pikkies ok ik ben zelf ook pas 19 een modebeeld verneuken waar ik al jaren in loop sta ik laatst op een feest ja jij bent hardcore ik zo ik ben hardcore he hoezo dan ja je draagt een geruite blouse ??
sorry maar ik ga pas sinds een jaar naar hardcore feesten en loop al vanaf me 14e in deze kledingstijl en die mensen die er tegenwoordig in lopen sorry die horen er niet in thuis

Waarschuw beheerder
ja idd, maar het leven gaat door
Waarschuw beheerder
zijn gewoon weer een stel wankertjes die aand8 nodig hebben!!!
Waarschuw beheerder
Hahaha, wat reageert iedereen fel, misschien een gevoellig punt? Of weten jullie gewoon dat ik de waarheid spreek...? ;)

Hehehe, nee, ik wordt gewoon moe van dat hypocriete gelul. Iedereen op dit forum is zo ongeveer anti-wazi, maar niet, omdat je het zelf vindt, maar, omdat de rest het roept. Want veel mensen zijn het volgens mij gewoon eens met de gemiddelde wazi, want die heeft een hekel aan turken en marrokanen, net als veel mensen hier, enige verschil is dat de wazi's een skinhead fetish hebben. (en vaak niet zo slim zijn)
En het is allemaal zo geforceerd politiek correct hier, zeg je iets schokkend, kotst meteen het hele forum over je heen en wordt je daarna ook nog gebanned, beetje zwak soms...Maarja, zo werkt de democratie he, iemand roept iets en de meerderheid loopt er achter aan.

Ohja, en volgens mij is de gemiddelde blanke Nederlander wel "echt" blank hoor, zoveel donker bloed hebben wij niet, wel veel andere import, zoals Romeinen, Germaanse stammen, Belgen, Duitsers, Joden...ect, maar allemaal eigenlijk blank. (verder niet als nazi-verheerlijking of wat dan ook bedoelt)
Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen op dit forum is zo ongeveer anti-wazi

Terecht, kijk maar eens waar de grootste onzin vandaan komt, op alle fronten.

Want veel mensen zijn het volgens mij gewoon eens met de gemiddelde wazi, want die heeft een hekel aan turken en marrokanen, net als veel mensen hier,

Veel mensen nuanceren niet en geven complete groepen de schuld van het gedrag van individuen.

En het is allemaal zo geforceerd politiek correct hier, zeg je iets schokkend, kotst meteen het hele forum over je heen en wordt je daarna ook nog gebanned, beetje zwak soms...

Onzin, zolang je het maar voorziet van een fatsoenlijke onderbouwing, een nuancering en de juiste woorden gebruikt. Voor veel mensen is dat een probleem en als die gebanned worden is het ook terecht...

Maarja, zo werkt de democratie he, iemand roept iets en de meerderheid loopt er achter aan.

De meerderheid vormt zich meestal geen eens een mening. En forums zijn om te discussieren en niet om te genieten van het 'democratisch proces'.

Ohja, en volgens mij is de gemiddelde blanke Nederlander wel "echt" blank hoor, zoveel donker bloed hebben wij niet, wel veel andere import, zoals Romeinen, Germaanse stammen, Belgen, Duitsers, Joden...ect, maar allemaal eigenlijk blank.

Arabieren vallen officieel ook onder het 'blanke ras'. En dan?

Waarschuw beheerder
donateur
...is er koffie? :P

Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen op dit forum is zo ongeveer anti-wazi, maar niet, omdat je het zelf vindt, maar, omdat de rest het roept.

Over onverantwoord generaliseren gesproken... :/
Waarschuw beheerder
donateur
Wel bier.:)

Waarschuw beheerder
donateur
en ik denk dat Consurgo de zaak een btje omdraait... niet de meeste anti-wazi's zijn meelopers (zoals hij beweert) maar de meeste wazi's... anti-wazi's zijn gewoon mensen met een écht historisch besef die kotsen op ventjes die achter racistische/fascistische brallertjes aanlopen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:bier: lekker biertje lekker biertje ja die gaat er altijd in :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
en ik denk dat Consurgo de zaak een btje omdraait... niet de meeste anti-wazi's zijn meelopers (zoals hij beweert) maar de meeste wazi's... anti-wazi's zijn gewoon mensen met een écht historisch besef die kotsen op ventjes die achter racistische/fascistische brallertjes aanlopen

Volledig mee eens. En ze snappen meestal niet waarom ze niet begrepen worden...:S

Waarschuw beheerder
:vaag:\\____lekker snuifje lekker snuifje jaah die gaat er altijd in____//:vaag:

Waarschuw beheerder
ik ben het met consurgo eens :respect:
laatste aanpassing