Partyflock

Forumonderwerp · 699507
Waarschuw beheerder
Ik kreeg afgelopen zaterdag in Heerlen een pre-flyer in mijn handen, van een nieuw te openen discotheek in Kerkrade.
Althans nieuw... Ik had al snel geschoten dat dit poging 2 gaat worden om van de flop genaamd Vizion een succes te gaan maken.

Ik heb geen scanner, dus ik type ff de flyer hier over:

MILLENIUM DREAM
Roda stadion, Kerkrade

100% ID&T radio (is me niet duidelijk of zij nu eigenaar worden van de club of alleen de opening gaan verzorgen)

Grand opening in October
With the worlds best deejays (incl. 9th world wonder )
Ibiza dancers and total laser concepts

Open from 23:00 - 11:00

Ik ben benieuwd hoe lang het sprookje nu gaat duren.

Ik ga zeker wel even kijken. De locatie en het materiaal wat ze daar hebben staan, is toch wel uniek!

Waarschuw beheerder
Kerkrade. :/

Inge

Waarschuw beheerder
donateur
Vizion, das een hele tijd geleden dat ik daar ben geweest.
Het was toen geloof ik net een maandje open.
de aankleding etc was wel aardig, maar het publiek van die avond stond mij totaal niet aan, allemaal oudere in pak enzo. Pff nee was niets.
Maar ik moet zeggen dat ik wel nieuwsgierig ben wat het nu brengt.
Waarschuw beheerder
Doenrade :p

Maar wat bedoel je nu precies Inge?
Waarschuw beheerder
donateur
100% ID&T radio

zal dus geen dance muziek zijn met de ID&T van nu :S

Waarschuw beheerder
In Kerkrade loopt zoiets niet.

Inge
Waarschuw beheerder
Ok, dat bedoel je. Misschien heb je gelijk. Het is immers al geflopt daar. Maar waar in Limburg loopt zoiets wel??
Waarschuw beheerder
donateur
heerlen :x
Waarschuw beheerder
goeie smiley H_B

Waarschuw beheerder
donateur
minimumleeftijd 12??
Waarschuw beheerder
Als dat ervoor zorgt dat jij niet binnen komt, prima!

Waarschuw beheerder
donateur
Waar slaat dat dan weer op?

Waarschuw beheerder
Ga iig ff koekeloeren ...Vizion was ook best te doen, jammer dat het weinig mensen trok :(

dus present...vind alleen tot 11:00 beetje matig ;)

Waarschuw beheerder
Op zich een schitterende discotheek (y).
Op gewone zaterdagavonden niets aan, maar met vibrationz, echt toppy (y). Kan zeker wat worden, maak er maar een 2e hemkade van, lekker feesten geven :D
Waarschuw beheerder
PNBB, dat kan ik dus ook aan jou vragen. Jij sugereert dat deze tent een soort zieke kloon van Kinderstad Heerlen gaat worden ofzo.

Waarschuw beheerder
donateur
Naja uit ervaring weet ik..dat je in omgeving kerkrade bijna overal moeiteloos inkomt als je onder de minimumleeftijd zit..
Waarschuw beheerder
Kerkrade -
De 34-jarige Maurice Bleeker uit Amsterdam wordt de nieuwe exploitant van de voormalige Vizion-discotheek naast het Roda-stadion in Kerkrade. Zoals het er nu naar uitziet, opent hij op zaterdag 2 oktober de deuren van 'Millennium Dream'.
Bleeker tekent binnenkort een tienjarig contract. Hij huurt het pand van bierbrouwerij Heineken, die op haar beurt een huursom betaalt aan pandeigenaar Hessel Meijer.

Vandaag voert Bleeker een afrondend gesprek met Heineken. De nieuwe exploitant is begonnen aan een grootscheepse verbouwing. Als Hessel Meijer terugkeert van zijn vakantieadres, worden de handtekeningen onder de tienjarige overeenkomst gezet.

Bleeker runde nooit eerder een discotheek, maar organiseert wel al tien jaar lang mega-evenementen. ,,Ik heb dus voldoende ervaring. Of om het anders te zeggen: ik kom niet uit een bruin café.''

De Amsterdammer wil van 'Millennium Dream' dè discotheek van Nederland maken. ,,Er komen straks alleen maar topartiesten. Denk daarbij aan het niveau van dj Tiësto. Met minder neem ik geen genoegen. Mensen moeten continu geprikkeld worden.'' De nieuwe uitbater, die niks wil zeggen over de financiële kant van de zaak, richt zijn pijlen vooral op houseliefhebbers, maar benadrukt dat 'Millennium Dream' nog veel meer te bieden zal hebben. ,,Topartiesten, evenementen en thema-avonden. Variatie is belangrijk. En kwaliteit natuurlijk. Ik hoop binnenkort zelfs een filmpremière in de discotheek te laten plaatsvinden, maar daarover ben ik nog in onderhandeling. Nee, ik zeg nog niet om welke film het gaat.''

Discotheek 'Millennium Dream' is vanaf 2 oktober iedere vrijdag, zaterdag en zondag open van elf uur 's avonds tot elf uur 's ochtends. Bleeker wil behalve een discotheek ook een zogenaamd 'aftercafé' creëren. ,,Als mensen de hele avond gedanst hebben, zijn ze moe. Vaak gaan ze dan nog ergens wat eten en daarna thuis uitrusten. Ik wil de bezoekers zo lang mogelijk in de discotheek houden. Er komt een ruimte waar je kunt zitten, naar relaxte muziek kunt luisteren èn kunt eten.'' In de keuken zal meer worden klaargemaakt dan enkel een broodje frikadel. ,,Daarbij kun je denken aan bijvoorbeeld een pastamaaltijd.''

Bleeker zegt niet bang te zijn dat het Vizion-imago hem parten zal spelen. Die discotheek werd in 2002 geopend en nog geen jaar later failliet verklaard. ,,Er zijn toen fouten gemaakt, maar daarover wil ik helemaal niks zeggen. Het belangrijkste is kwaliteit, aankleding en naamsbekendheid. Promotie is van levensbelang.''

De entree voor discotheek 'Millenium Dream' zal ongeveer tien euro gaan bedragen. Over de consumptieprijs kan Bleeker nog niet veel zeggen. ,,Maar ik ga proberen die zo laag mogelijk te houden. Gelukkig heb ik een groot aantal sponsors.''
Waarschuw beheerder
donateur
Gelukkig heb ik een groot aantal sponsors

heineken ja.
staat er straks een bordje : hier kan alleen maar bier gehaald worden. de rest is te duur :P

Waarschuw beheerder
donateur
Ben 's benieuwd wat het weer gaat geven.

Mijn verwachtingen zij na dit te lezen weer erg hoog, maar die waren bij de opening van Vizion ook erg hoog.

Wat heeft die Maurice Bleeker allemaal dan georganiseerd ?

ID&T radio mag je al snel op je flyer zetten, als je er adverteerd. En ik weet een ding ID&T weet dat het fucking moeilijk is hier wat van de grond te krijgen.
Waarschuw beheerder
thanks voor het plaatsen Styxx. Stond inderdaad in de krant. 2 Oktober dus. We zullen zien.
Waarschuw beheerder
Las t net ook. Ben eens benieuwd allemaal leuk en aardig. Maar zie t niet zo zitten, als een gewone discotheek zal t naar mijn mening niet aanslaan.

Limburgers zijn van t kaliber doe maar lekker gewoon doe je al gek genoeg. Enige wat bij vision echt heeft aangeslagen was vibrationzz daarkomen veel mensen op af. Voor een gewone discotheek is hier geen markt, is al bewezen, dus enige kans die ik ze geef is regelmatig uiteenlopende exclusieve feesten te geven van club tot hardcore(mag in kerkrade volgens mij wel gedraaid worden).

En je tent tot 11u openhouden dat is leuk en aardig maar meeste mensen gaan hier om 3u al naar huis van de discotheken. En dan krijg je op t einde echt een drugshol. Lijkt me eerder een goed concept voor in de randstad niet voor in t meest zuidelijk gelegen puntje van nederland.

Wens ze wel veel succes en ga zeker een kijkje nemen!! Heb dit meer bekeken als een ondernemer dan een feestganger daarom de bergen kritiek!
Waarschuw beheerder
donateur
Het heeft lang geduurd maar toch eindelijk nieuws rondom de voormalige Vizion.

De verwachtingen die hiermee geschept worden zijn andermaal hoog, net als destijds.

Er zal iig meer dan een eenzijdige muziekkeuze voor nodig zijn om te overleven hier. Hoop dus dat ze afwisselend elke avond een andere muziekstijl laten horen en dan het liefst inclusief hardcore en techno :P

Klinkt wel al fijn dat het drie avonden per week open is en dan ook nog tot elf uur :) Maar dat zijn juist ook weer aspecten die juist sneller tot een neergang kunnen leiden als het niet naar wens loopt.

Voorlopig maar eens afwachten, maar zeker eens gaan kijken als het open is.

Waarschuw beheerder
donateur
Ibiza-style en DFLW, dat is mijn mening ook.

je bent Dana trouwens vergeten.

Ik geloof best in een 4e discotheek hier in het zuiden, maar ik vind de balk weer erg hoog gelegd.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gelukkig is er niks mis met de fantasie van de ondernemer is ook wat waard haha:P

Waarschuw beheerder
Ben eens benieuwd!
Als er maar veel hardstyle gedraaid wordt!! :)

Waarschuw beheerder
donateur
pokke herrie

Waarschuw beheerder
:)
Waarschuw beheerder
donateur
Ben benieuwd dan wat ze gaan doen met de opening.
:P
Ik hoop dat ze eens met wat vernieuwends komen.
Waarschuw beheerder
donateur
Als het er maar niet zo'n kut tent als de Peppermill wordt :)

Focus sorry :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Chick, het zou mij een worst zijn. :D
'k ken de plussen en minnen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
;)

als het je worst zou wezen zou je dit topic niet in je volg lijst hebben staan

aangezien er 3 weken tussen zitten was dat het geval

O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
nee worst is :
Als het er maar niet zo'n kut tent als de Peppermill wordt

staat niet in volg lijst, maar in Jouw participaties

Ik vind het wel allemaal interessant. Wat daar in die Vizion gebeurd.
En zou het wel positief zien eigenlijk hoor. als dat ding eens goed zou lopen. Pepp trekt die toch niet leeg, maar zal de positie van Klant en ook personeel positief beinvloeden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:d

(Y) oke dan

see you mzzzzzzzls
Waarschuw beheerder
vandaag in het limburgs dagblad:

Millennium Dream opent weken later
Kerkrade -

De nieuwe discotheek Millennium Dream naast het Roda-stadion in Kerkrade gaat enkele weken later open dan eigenaar Maurice Bleeker had gehoopt. De verbouwing neemt meer tijd in beslag dan verwacht, waardoor de danstempel niet op 2 oktober, maar hoogstwaarschijnlijk op zaterdag 30 oktober opengaat. ,,Ik pas er namelijk voor om overhaast te werken'', verklaart Bleeker. Hij zegt drukdoende te zijn enkele topartiesten voor de opening te strikken.

http://www.ld.nl/Pagina/0,7105,30-1-2-2540-2174127-1248--,00.html
Waarschuw beheerder
Was te verwachten he:D. Hoop dat ie dan na de opening ook steeds topartiesten laat komen.

Maar ik heb dr nog steeds geen vertrouwen in!!
Waarschuw beheerder
donateur
Enne weet al iemand wat meer????

Of worden we weer blij gemaakt met een dooie mus :S

Waarschuw beheerder
donateur
wat ik weet. zover

feiten

podium is inmiddels ver plaatst naar het einde van de zaak. dus eindelijk niet op zo'n irritante plek al eerst.
Ik heb heele creatieve ideeen gehoord van het licht. Niet het standaard we doen effe sensation na ofzo.

(ik heb nu 2 positieve dingen er over gezegt, inmiddels beginnen de allergische verschijnselen, dus ff wat negatiefs)

Wat ID&T er mee te maken heeft, niet veel, ze hebben wel een studio gebouwd voor ID&T-radio. Maar dat zegt niet veel, als je maar flappen neerlegt zend ID&T uit van af je verjaardagsfeestje.
Het zelfde geld voor het ID&T Radio logo, als je er adverteerd mag je dat te kust en te keur op je flyers pleuren.

Wat betreft die Maurice Bleekers, dat is toch ondanks mijn speculaties de financier van het geheel. Maar er zijn wel twee gasten Ronald en Galid (ik weet ff geen achternamen, sorry) Hebben toch wel wat meer verstand van feesten organiseren.
Die Ronald heeft ooit een feest georganiseerd in de Peppermill, ik vond het goed en creatief opgezet. Galid ken ik zelf als eigenaar van een dansers/essen agency, en heeft volgens mij banden met NXP :)

wat ik heb gehoord heb, dus niet bevestigd.

Er zal alleen de rustiggere soorten house gedraaid gaan worden. Niet eens externe feesten mogen hardstyle of commercieel zijn.
Dus geen Dana, Luna, Pavo of Jamai (Dam'n)
Ik neem aan dat dit idee, net als een gemiddelde kalkoen, de kerst niet zal halen, en dat men binnen een paar weken hier van afstapt.

Opening einde volgende maand, maar volgens website DJ M.A.B. opent die het op 13 november.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Er zal alleen de rustiggere soorten house gedraaid gaan worden.

Alleen dat al maakt het tot een vrijwel zekere mislukking in deze regio :yes:

Waarschuw beheerder
hoop wel dat het wat word. in deze regio er is voor de rest niet veel meer te doen die paar zaken die hier nog liggen en je kunt dan door gaan tot 11.00 uur dus je hoeft niet meer om 5/6 uur nog naar belgie te gaan om nog te kunnen door feesten

Waarschuw beheerder
donateur
doorgaan tot 11 uur.... sorry hoor, maar wel beetje belachelijk. er moeten daar binnen ook nog mensen werken. lijkt mij zo.
En is toch vragen dat het een pillen-kot wordt. Lijkt me echt onverstandig, krijg je dezelfde ellende als ze in Belgie hebben dat er razzia's komen in discotheken. Liever niet lijkt mij. Uurtje of zeven lijkt me nog redelijk, maar dan vind ik dat het goed genoeg is geweest.
Waarschuw beheerder
donateur
Er zal alleen de rustigere soorten house gedraaid gaan worden.

Dus toch weer een dooie mus :S

Hoeft voor mij zeker geen Dana en Luna en Pavo
maar als ze idd alleen maar de rustige muziek gaan
draaien krijgen we dus een Nederlands(limburgse)Verzus.

NO THNX
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik woon zelf ook in kerkrade en ben enkele malen in de vision geweest. Geen enkele keer had ik daar n goed gevoel bij. Alleen, Inge, dat ligt niet aan kerkrade!!!!

Ik denk dat het nieuwe concept voor de voormalige vision geen lang leven geschoren is. We hebben een overvloed aan discotheken zoals deze zal gaan worden(niet vernieuwend, denk ik)

Beter idee, er moeten weer hardcorefeesten in de peppermill in heerlen komen, wedden dat dat het grote publiek trekt????
Waarschuw beheerder
donateur
Oktober is toch alweer dik halverwege .. als die 30 oktober open zou gaan had er toch wat promotie op gang moeten zijn gekomen :/
Waarschuw beheerder
donateur
eens! :Yes:

Waarschuw beheerder
donateur
ga maar uit van 30 november ipv. oktober. ze zijn nog steeds zwaar het klussen, heb de toekomstig LJ daar op m'n MSN. maar die weet het nog niet.
Waarschuw beheerder
ga maar uit van 30 november

Ja, 30 november 2005!

Waarschuw beheerder
donateur
Er zal alleen de rustigere soorten house gedraaid gaan worden.

Horen zeggen héh !!!!
Dit heb ik alleen gehoord van betrouwbare bron, maar vaak hebben die het ook wel eens mis. Of verandere de plannen op het laatste moment.

Wat verder van die datum. ik denk wel dat einde van volgende maand wel zal gebeuren. Als het ook die dag niet wordt zou ik tegen ze zeggen dat ze het dan beter direct een maand of 4 in de ijskast zetten, want na de feestdagen loopt het in geen discotheek hier lekker.
Waarschuw beheerder
donateur
Dus toch weer een dooie mus :s

:yes:

:/

Het is moeilijk om 'n discotheek draaiende te houden. Er is gewoon ook heel veel aanbod voor grote party's.
Als jij kunt kiezen uit 'n party met super dj's of 'n nachtje in Millenium Dream..:s
Ik denk dat de keus snel gemaakt is..en daarbij wordt de opening telkens verschoven, dat lijkt me de discotheek niet echt ten goede te komen :nO:

But we shall see!!!
Geduld is 'n schone zaak :yes:

:D

(k)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als jij kunt kiezen uit 'n party met super dj's of 'n nachtje in Millenium Dream..

Een party met super DJ's kost ook veel geld en dat kan je niet elke week veroorloven. Een avondje Millenium Dream of Peppermill of iets dergelijks wel.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Een party met super DJ's kost ook veel geld en dat kan je niet elke week veroorloven.

Dat ben ik helemaal met je eens ;)

We hebben gewoon wat nieuws (anders) nodig
hier in limburg:D Maar ik hoop wel dat ze
als t allemaal doorgaat de leeftijd op 18
jaar houden.
Waarschuw beheerder
donateur
Dat zal dan ook nog afhankelijk zijn van de entreeprijs van Millenium Dream en hetgeen ze daar dan neer zetten.

Ik zie het allemaal wel, maar verwacht er helemaal niks meer van :)
Waarschuw beheerder
Maar ik hoop wel dat ze als t allemaal doorgaat de leeftijd op 18 jaar houden.

Ja, één Peppermill is meer dan genoeg!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Er komen straks alleen maar topartiesten, denk daarbij aan Tiesto, Carl Cox en...

En dan hoor je veel zeggen geen hardstyle ed

:frusty: En die eigenaar heeft er verstand van, limburg komt niet af op namen zoals deze :frusty:

Als je zo al gaat beginnen, waar ben je dan mee bezig? En nu al uitstellen van de opening :x.

Nou succes ermee ;)

Oja en tot 11 uur? Waarom niet, dat is het enige goede idee, maar let maar op, die vergunning zal die niet krijgen!
Ben ik ff blij dat ik niet in limburg woon :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nou ten eerste ben ikzelf iemand die dus niet van hardcore/style etc. hou, dus zo'n ietwat rustigere variant (techno, trance etc) zou echt vet zijn.

MAAR, zoiets loopt gewoon niet in Limburg tenzij men zich richt op de duitsers, maar dat doet men nooit en daardoor krijg je zo'n tent nooit goed draaiende.

Als ie opengaat wil ik best wel eens komen kijken, kunnen we misschien nog een PF meeting houden ;-)

Trouwens ik hoop niet dat ie op de peppermill gaat lijken, want laten we eerlijk zijn, als je boven de 20 bent durf je daar niet meer naar binnen, dat is zoooooooo'n kindertent...
Pep zuigt gewoon.

GreetX Chris

Waarschuw beheerder
donateur
Sorry Chris, maar ik ben er heilig van overtuigd dat een minimum leeftijd van 16 jaar een van de belangrijke in gredienten is om de Vizion te laten lopen.
16 tot 22 jaar is gewoon de gemiddelde leeftijd die op stap gaat in Limburg.
Ook het grootste gedeelte van de Nederlanders die je in de Starfish tegen komt is niet ouder als 22 jaar, het is net de duitsers die ouder zijn.
dus je mist gewoon 1/3 van het publiek.
Als iedereen boven de 22 aan de man/vrouw is, en hoeft dus niet meer op stap, en gaat lekker op zaterdagavond fonduën.

Boven de 22 jaar wagen zich nog een paar aan Versuz of Atmoz, maar daar is binnen een jaar ook een groot gedeelte op uit gekeken, omdat het fucking ver weg is.

Je kan natuurlijk zeggen als je wat goeds brengt, wat die 21+ kan motiveren.
Maar ja hoe de fock doe je dat, ik weet het niet.

tenzij men zich richt op de duitsers
wel 100% mee eens.
Waarschuw beheerder
donateur
hoeft dus niet meer op stap, en gaat lekker op zaterdagavond fonduën.

He, gezellig, wanneer spreken we af????

:D:D:D

Sorry, maar de leefdtijdsgrens wordt toch telkens hoger, hoor!!! Als ik ergens naar toe ga, voel ik mee tenminste niet meer "alleen"
Maar ik ben 't met je eens, dat je 't moet hebben van de jongeren.
Ik denk dat we eerst 's moeten afwachten, wat er allemaal gaat gebeuren :yes:

(k)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als die knakker banden heeft met NXP weet ie ook dat rustige house geen volle zalen trekt. Afgelopen maand voodoo club in Mondial top feestje hoor maar de mondial was maar voor 1/3 gevuld ofzo!

Ik geloof gewoon niet in NOG een discotheek voor +1500 man.

Waarschuw beheerder
donateur
Sorry Missy Saint, ik ben nog niet aan de vrouw, dus ik kan nog niet fonduën.
Waarschuw beheerder
donateur
(y)

Geen probleem, ik ga toch liever stappen ;-)

(k)

Waarschuw beheerder
donateur
Zo vannacht het laatste nieuws
In de mondial wat meer gehoord van de Millennium Dream.
ik weet dus nu een beetje hoe het op het moment zit.

Er zal dus wel verschillende soorten muziek gedraaid worden. Maar wat ik begrijp zaterdag een vast soort.

Streefdatum is 27 november, wat technisch wel gaat lukken. Maar er is een groot probleem wat niet zo 123 te verhelpen is.
Waarschuw beheerder
donateur
Ja -Focus- en dat is ???????????????????????

Wat is dat probleem ????????????
Maak me niet zo nieuwsgierig (ben een vrouw he ;) )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Probleem is dat ze mij niet kunnen inhuren :P
Waarschuw beheerder
donateur
:gaap:

:D:D:D

Maar ben toch ook wel nieuwsgierig!!!
Tell me :yes:

(k)

Waarschuw beheerder
focus, ik denk ook dat dat het grootste probleem is ;). ik ben ook benieuwd, het is zo een 10 minuten lopen vanaf mijn huis dus ik ga wel es kijken :)
Waarschuw beheerder
donateur
Probleem is dat ze mij niet kunnen inhuren :p

Ja dat is idd een probleem, voor hun dan he :D

Ben je dan zo duur Focus ????? :D

Of heb je er gewoon de tijd(zin) niet voor ;) :P

Ik had je ook al willen inhuren :P:P:P

Waarschuw beheerder
donateur
hahahaha

ik ben de horeca slet van zuid limburg, wie meer betaald ben ik het vriendje hoor......

grapje

Ik kan dat probleem wel uit de doeken doen, maar is een beetje vuile was buiten hangen. Mag iemand anders doen.
En het is een erg warrig verhaal, want dan moet ik hier alle verbindiengen, vriendjes politieken etc hier uit de doeken doen. En dat wilde ik nou net als een hoofdstuk houden van mijn biografie.
Dus houd het er maar op "een probleem dat nog opgelost moet worden"

voordat iemand gaat denken dat ik hier een potje lig te patsen, zoals zovelen in de bizz doen, ik ben niet echt gevraagd hoor.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
voordat iemand gaat denken dat ik hier een potje lig te patsen, zoals zovelen in de bizz doen, ik ben niet echt gevraagd hoor

Vraag dan of ze je willen vragen!

Waarschuw beheerder
donateur
hehehehe
Nee laat maar lekker, ik ammuzeer met wel hoor op zaterdag avond.
Als ze alles rond krijgen, en ze krijgen er volk binnen wordt het wel een toffe tent.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vanochtend in het LD, Astu.....

Kerkrade - Opening disco wéér uitgesteld
Slecht nieuws voor dansliefhebbers die niet kunnen wachten tot de nieuwe discotheek Millennium Dream in Kerkrade opengaat. Voor de tweede keer is het startschot uitgesteld. In plaats van komende zaterdag opent de discotheek naast het Roda-stadion pas eind november.
In eerste instantie zou de gloednieuwe discotheek Millennium Dream op 2 oktober van dit jaar haar poorten openen. Al snel werd echter besloten om het openingsfeest uit te stellen tot 30 oktober, maar ook komende zaterdag blijkt nu geen haalbare kaart. Volgens de ambitieuze Amsterdamse exploitant Maurice Bleeker duurt het nog zeker tot eind november voordat de opvolger van het failliet gegane Vizion uit de startblokken schiet. De nieuwe uitbater zegt nog drukdoende te zijn met de verbouwing en met de aanschaf van de licht- en geluidsinstallatie. ,,Je krijgt maar één kans om een eerste indruk te maken en die moet goed zijn. Als we nu overhaast te werk gaan, wordt het niks.''

Bleeker, die een huurcontract van tien jaar heeft getekend, bezweert dat er van problemen geen sprake is. ,,We zijn links en rechts door zogenaamde collega's wel tegengewerkt. Dat heeft voor de nodige vertraging gezorgd, maar de hoofdreden van het uitstel is dat de verbouwing nou eenmaal meer tijd in beslag neemt dan aanvankelijk gedacht.'' Bleeker wil verder niet ingaan op de moeilijkheden met 'zogenaamde collega's'.

De nieuwe exploitant, die het pand huurt van bierbrouwerij Heineken, blaast al van begin af aan hoog van de toren. Millennium Dream moet een danstempel worden die zijn weerga in Europa niet kent. Over geld wenst hij niet te spreken: dat zit wel snor. ,,Er komen straks alleen maar topartiesten. Denk daarbij aan het niveau van dj Tiësto. Met minder neem ik geen genoegen.'' Bleeker legt het accent op housemuziek en wil veel gebruik maken van licht- en geluidseffecten. De muren, kleurrijk in de tijd van Vizion, worden momenteel zwart-wit geverfd. ,,Dan bereik je immers het beste resultaat.''

Het is de bedoeling dat de nieuwe discotheek iedere vrijdag, zaterdag en zondag open is van elf uur 's avonds tot elf uur 's ochtends. Bleeker wil ook een zogenaamd 'aftercafé' creëren, waar bezoekers rustig kunnen zitten én eten. In de keuken worden diverse warme maaltijden klaargemaakt.

De entree voor de discotheek, die gerund wordt met hulp van ongeveer 150 medewerkers, bedraagt tien euro. Over de consumptieprijs wil Bleeker enkel kwijt dat die lager ligt dan twee euro. Voor bier en fris welteverstaan.
Waarschuw beheerder
donateur
De nieuwe uitbater zegt nog drukdoende te zijn met de verbouwing en met de aanschaf van de licht- en geluidsinstallatie. ,,Je krijgt maar één kans om een eerste indruk te maken en die moet goed zijn. Als we nu overhaast te werk gaan, wordt het niks.''

Daar moet ik 'm dan wel gelijk in geven..als je 't eenmaal verbruid hebt, is 't weer heel moeilijk om je waar te maken.

We wachten 't gewoon af :yes:

(k)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik wens ze veel succes.
Maar dat tot elf uur in de morgen, ben ik falikant tegen.

Dat is gewoon wachten op klachten voor de buurt door dat nu iedereen afgedraaide figuren door de buurt ziet lopen, dat ze lekker om 7 uur dicht gaan, dan slaapt nog iedere zeurkous.
En 'k vind dat echt belachelijk gewoon. je zou er maar werken man, je pep pillen nodig omdat vol te houden.
Artiest [artist=182210]{element is niet toegankelijk}
Waarschuw beheerder
Dat is gewoon wachten op klachten voor de buurt door dat nu iedereen afgedraaide figuren door de buurt ziet lopen, dat ze lekker om 7 uur dicht gaan, dan slaapt nog iedere zeurkous.

De MD is gelegen onder 1 van de vleugels van 't Roda stadion. Het is een industriegebied zeg maar. Daar woont geen kip. En het ligt pal aan de snelweg, dus je kunt er vrij snel weg zijn ;-) Ik denk dat de meesten wel van verre komen en niet Kerkrade-west in gaan om daar ieder zeurkous uit z'n roes te halen met veel kabaal etc. (zijn ze daar nog wel voor in staat na >12 uur stappen????

Mazzel en c u all @ Millenium Dream in the near future

Waarschuw beheerder
donateur
om te beginnen, haal "see you @..." dat gedeelte wil ik ff heeeelemaal vergeten. voor hun.

Wat betreft er woont geen kip. dan let eens als het zo ver is.
Ik ken de locatie ook wel, en moet je nu eens kijken hoeveel mensen TEVOET om 5 uur, van uit de Beitel richting Heerlen Centrum trekken.
En kijk eens effe bij onze wester buren (voor Limburg dan) daar zijn de afterclubs bekend als "drugs kotten"
En is de razzia ook scheering en inslag de laatste tijd. Het klinkt mischien vreemd voor Nederlandse begrippen, een drugs razzia, maar dit lokt het uit.
Waarschuw beheerder
Eens even op mijn gemak alles wat er stond doorgelezen!

De vergunningen van 23 uur tot 11 uur zijn er al die had Vizion in der tijd al.

De problemen zouden "van horen zeggen" liggen bij de brouwerij de peppermill en de familie Otte (collega's zoals eerder genoemd door de heer bleeker.

Dj's zoals Tiesto hoe die dat wil doen is de vraag als het momenteel weer de nummer 1 dj is en het prijsverschil van Tiesto en bv. Dana zeer groot is 2:1. Er zijn dan toch geen betere!

De entree is nog niks mee gedaan en er staan dagelijks ""Zeer veel"" bedrijfsauto's voor NOT! Neem voor de gijn maar eens een kijkje, it looks like Vizion!

De heer Bleeker op internet gezocht maar niks gevonden kan iemand mij vertellen wat die zoal gedaan heeft als hij zeer grote Events heeft neergezet waar is zijn naam dan?

Een goed begin is het halve werk! Nu open half werk! 3 maal uitstellen geen goed begin ook half werk!

MENSEN WAAR WACHTEN WE OP OPEN MET DIE TENT EN LAAT WAT ZIEN WANT ER IS WEL VRAAG NAAR MAAR NIET OP DEZE MANIER "WEER"!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
bleeker heeft volgens mij eens een boek geschreven over gabbers, pillen en strakstaan ofzoiets :S

Waarschuw beheerder
donateur
2 CS-Events

ben een beetje geirriteerd. dus moch mijn tekst een beetje sarcastisch over komen, sorry, maar schiet me niet af op de fiets ofzo.

fijn dat je het allemaal hebt uitgezocht.

Het is Otten.
Ik weet precies waar je op doelt, maar als Bleekers een contracht heeft getekend van tien jaar, kan dat probleem geen bezwaar zijn.

Bleekers heeft niet veel gedaan (ondanks dat die dat zegt) Maar wel twee andere personen, die ik hier boven al eens vermeld heb. En wat ik laatst ( 1 1/2 week geleden) hoorde wilden ze nog een 3e man aan trekken die ook wel wat gedaan heeft. (vraag me niet allemaal wat, voor ik weer negatieve geluiden laat horen)

Wat betreft de vergunning, nee die had de Vizion niet. en moest ook om 6 uur dicht. En mochten zelfs na 3 uur niemand meer binnen laten.

Verder snap ik niet dat nog steeds de naam Tiesto en vlak daarna Dana geroepen wordt.

Evenementen in die toko en geen mega disco :s
Waarschuw beheerder
Was niet de bedoeling mensen te irriteren. Dit is wat ik hoor en dan is het het makkelijkste alles in de groep te gooien en dan af te wachten wat de reacties zijn om even goed te firifieren wat wel en niet waar is en dat lukt op deze manier het beste.

Waarschuw beheerder
donateur
naja in iedergeval bij deze weet je het.
maar het is er een beetje als in de Vizion er zijn 6 man mee bezig met misschien de beste ideeen.
Ondanks dat ik wekelijks op mijn MSN bij iemand zie @ Millennium Dream heb ik het ideee dat de communicatie er vaak niet lekker loopt.
Want toen ik het laatste artikel in het LD las, klopt er weer geen holio van wat ik de avond van te voren hoor.
En ik moet zeggen de verhalen die ik dan gehoord heb zijn realistischere ideeen.
Wat ik in de krant lees vind ik bla bla.

Waarschuw beheerder
-focus- ik werk zelf bij de krant en ik zal je een ding zeggen, nergens worden zoveel woorden verdraaid als daar :S
Waarschuw beheerder
donateur
jaloers? :[

Waarschuw beheerder
donateur
wie op wie ??

hoorde in ID&T mag stond opening aan gekondigt einde deze maand !? 27-11
Waarschuw beheerder
donateur
als dat het geval is moeten ze wel eens gaan opschieten met reclame maken denk ik

anders wordt het weer niets :(:(
Waarschuw beheerder
Dat redden ze niet!
Ik las in het Limburgs Dagblad van volgende week dinsdag dat de datum weer eens opgeschoven is. Deze keer is hij verplaatst naar 31 december. :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nou, ik ben benieuwd. eerst zien, dan geloven.

Waarschuw beheerder
31 december van wat voor jaar
Waarschuw beheerder
donateur
Ik las in het Limburgs Dagblad van volgende week dinsdag

????? Weet jij t nieuws van volgende week al ???? KNAP ;)

Waarschuw beheerder
donateur
heb jij dan niet zo'n bol thuis ?
Waarschuw beheerder
Bij mij is ie vierkant!

Waarschuw beheerder
Nou in principe zijn ze dan 5 jaar te laat.

Millennium dream had dan geopend moeten worden op 31 december 1999 :-)

Chris
Waarschuw beheerder
donateur
:[
Waarschuw beheerder
het is alweer uitgesteld.
check dj mab zijn site maar: grand opening 1 jan 2005
Waarschuw beheerder
donateur
Dat schiet lekker op ;)

Steeds een nieuwe datum (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Laatste nieuws volgens website DJ M.A.B. opening 1-1 ?

laatste nieuws volgens mij..... zucht.......

Waarschuw beheerder
opening 1-11-200?????????? :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
zie Limburgs Dagbladfeestje gaat niet door.

Millennium Dream ten einde
Kerkrade -
Zonder dat er ook maar één bezoeker over de vloer is geweest, is het verhaal van de nieuwe Kerkraadse discotheek Millennium Dream, die vandaag open zou gaan, alweer ten einde.
Maurice Bleeker, de grote man achter de opvolger van de failliet gegane Vizion-discotheek naast het Roda-stadion in Kerkrade, is er niet in geslaagd om tot overeenstemming te komen met bierbrouwerij Heineken. Die huurt het pand van eigenaar Hessel Meijer en de overeenkomst loopt nog acht jaar. Volgens Bleeker is de Heerlense discotheek Peppermill debet aan de flop. ,,Eigenaar Sven Otten heeft Heineken onder druk gezet. Hij heeft gedreigd alle contacten met de brouwerij te verbreken op het moment dat die met ons in zee zou gaan. We willen Otten hartelijk bedanken.'' Sven Otten weigert te reageren op de aantijging. ,,Ik wil namelijk niemand tegen me in het harnas jagen. Wel denk ik dat er in Parkstad geen plaats is voor twee megadiscotheken.'' Heineken-woordvoerder Warden Zuketto ontkent dat Peppermill druk heeft uitgeoefend. ,,Denk je trouwens dat wij daar vatbaar voor zouden zijn? Er zijn hele straten waar Heineken geschonken wordt.'' Voor het overige wil Zuketto niks zeggen.

Bleeker probeerde te redden wat er te redden viel door andere brouwerijen te benaderen. ,,Maar het achtjarig huurcontract met Hessel Meijer schrok ze allemaal af.''

Volgens Bleeker staat de deur niet meer open, maar is die ook nog niet in het slot gevallen. ,,We zullen tot het voorjaar van 2005 zeker niet opengaan, maar de kans dat we hier beginnen is nog steeds aanwezig.'' Pandeigenaar Hessel Meijer wil ook nog niet spreken van een definitief einde, maar inmiddels heeft zich wel een nieuwe kandidaat voor de exploitatie van het pand gemeld. ,,Ik noem geen namen, maar het gaat om mensen met meer ervaring dan de mannen achter Millennium Dream.''

Meijer zegt niet teleurgesteld te zijn. ,,Ik zag al langer aankomen dat Bleeker er niet uit zou komen met de brouwerij. Of Peppermill erachter zit? Dan moet je bij Heineken zijn.''

De nieuwe discotheek zou aanvankelijk op 2 oktober van dit jaar opengaan, maar die datum werd al snel bijgesteld. Eind oktober werd ook niet gehaald. Uiteindelijk zou vandaag de grote dag zijn, maar het slot blijft op de deuren.

Op 18 augustus werd bekend dat Bleeker de nieuwe exploitant zou worden. Sinds die dag beloofde Bleeker de allerbeste discotheek van Europa te worden met dito artiesten. ,,Voor minder dan het niveau van dj Tiësto doen we het niet'', werd zijn lijfspreuk. Over geld sprak Bleeker niet. In de afgelopen maanden stak hij veel geld in de verbouwing van het voormalige Vizion-pand. Inmiddels heeft hij de sleutel (voorlopig) moeten inleveren.

volgens mij staat het verhaal vol met tegenspraken, maar daar was ik al bang voor, bij de eerste berichtgeving.
Waarschuw beheerder
donateur
Hoe onverwacht alweer :)

Kunnen we weer een half jaar wachten en gokken wat nu weer gaat gebeuren...

Waarschuw beheerder
donateur
Als het dan zou kloppen dat de Peppermill , Heineken onder duk zet, nooit dus.
Snap ik niet waarom er dan nog gegadigden zijn, of dat Bleekers misschien in het voor jaar het toch probeert . . . . . . . zucht.
Waarschuw beheerder
Kan die beter naam maar meteen weer veranderen want heeft nu al weer een slechte naam.

Die kerel moet zn bek eens houden en iets moois ervan maken zodat wij met onze bek vol tanden staan als die open gaat!!! Ik kan zulke gasten dus niet uitstaan die van te voren zulke mooie praatjes hebben maar niks maar dan ook totaal niks waar kunnen maken. Zaak is gedoemd om te mislukken als je t mij vraagt!
Waarschuw beheerder
donateur
:O Hoe onverwacht O:)

Dit had toch niemand verwacht O:) ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ik voel me al langzaam helderziend ... kon megadance al voorspellen en dit ook al :O

ik ben het nieuwe medium O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik had voorkennis.
Waarschuw beheerder
donateur
De Droom is wel al snel "uitgedroomd"

Ja Ruben dat gevoel had ik nou ook vreemd he O:)

;)

Charuben Leuke naam voor je :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Wel belachelijk dat ze twee weken geleden nog personeel hebben aan geworven.
Waarschuw beheerder
donateur
Ibiza-style 28 november 2004 00:35
...

Die kerel moet zn bek eens houden en iets moois ervan maken zodat wij met onze bek vol tanden staan als die open gaat!!! Ik kan zulke gasten dus niet uitstaan die van te voren zulke mooie praatjes hebben maar niks maar dan ook totaal niks waar kunnen maken. Zaak is gedoemd om te mislukken als je t mij vraagt!

Helaas is hij niet de enige die veel praatjes heeft en vervolgens weinig waarmaakt. Probleem is dat te veel mensen toch in die praatjes geloven :(

Waarschuw beheerder
Ach ja allemaal NAAR HUIS dan maar!!!
Of niet dan roger?

Ben die Millenium Soap nu al beu!
Waarschuw beheerder
Dan blijf ik nog liever thuis dan dat ik me moet gaan vermaken op kut skihut muziek en om 3u moet aftaaien!

Waarschuw beheerder
Nou nou als je dit jaar naar Innercity gaat kan ik je niet echt serieus nemen, sorry man!!!

Diegene waar ik t tegen zei weet dat ik daar alleen op donderdag avond uithang.Op zaterdag ben ik veelal op grote party's
Waarschuw beheerder
Jij neemt mij niet serieus en zelf ren je ook achter de nieuwste hotspot in heerlen aan. Dan nemen we elkaar niet serieus komt toch mooi uit dacht ik zo!!

Waarschuw beheerder
bitchfight :S

Waarschuw beheerder
Tering wat goed zeg van jou!!
Is voor mij geen Hotspot misschien voor jou?
Als ik naar je partyarchief kijk kom je niet verder dan Limburg, dus heb eigenlijk weinig zin om me tot jou te verlagen.
Lot's of fun op Innercity (vergeet je de dresscode niet)
Waarschuw beheerder
Ik hou mn mond wel. Anders blijf jij maar doorpraten. Ik heb een simpele opmerking gegeven over het naar huis cafe en jij begint over iemand niet seriues nemen. Dan neem je zo n 30000 mensen niet serieus die wel naar innercity gaan.
Merk dat je ligt aangebrand typje bent dus ik hou wijselijk na dit antwoord mn mond en ga alleen nog maar op de milenium dream in. Anders zitten we hier over 10 pagina's nog te discusieren.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nee absoluut niet hoor!
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=0001e3bb000fc0a5da90635f1a007b7215]http://www.manueleforum.nl/forumfiles/pranks/dear_god_stop.jpg[/img]

;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond de Vizion soap best wel ammuzant eigenlijk.
Ik vind apres ski muziek ook wel leuk op zijn tijd
ik vind house in welke stijl dan ook leuk
en ik vind jullie allemaal best aardig.

zo ik kan niemand nu toch wat fouts meet zeggen ?

Oh ja ik vind het niet leuk als mensen mekaars muziek smaak afkraken.
Dus lief zijn voor mekaar. krijgen jullie ook een lollie.

ohja en ik ben nog niet naar huis geweest. Je hebt ook mensen die op vrijdag om zeven uur beginnen met werken in Best. Zodat jullie als je wat ouder bent ook nog steeds veilig gedottert kan worden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:yes: :yes: LOLLIE :yes:

Waarschuw beheerder
:yes: lollie lollie lollie :yes::yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Roger it's me