Partyflock

Forumonderwerp · 699507
Waarschuw beheerder
Ik kreeg afgelopen zaterdag in Heerlen een pre-flyer in mijn handen, van een nieuw te openen discotheek in Kerkrade.
Althans nieuw... Ik had al snel geschoten dat dit poging 2 gaat worden om van de flop genaamd Vizion een succes te gaan maken.

Ik heb geen scanner, dus ik type ff de flyer hier over:

MILLENIUM DREAM
Roda stadion, Kerkrade

100% ID&T radio (is me niet duidelijk of zij nu eigenaar worden van de club of alleen de opening gaan verzorgen)

Grand opening in October
With the worlds best deejays (incl. 9th world wonder )
Ibiza dancers and total laser concepts

Open from 23:00 - 11:00

Ik ben benieuwd hoe lang het sprookje nu gaat duren.

Ik ga zeker wel even kijken. De locatie en het materiaal wat ze daar hebben staan, is toch wel uniek!

Waarschuw beheerder
donateur
Wel belachelijk dat ze twee weken geleden nog personeel hebben aan geworven.
Waarschuw beheerder
donateur
Ibiza-style 28 november 2004 00:35
...

Die kerel moet zn bek eens houden en iets moois ervan maken zodat wij met onze bek vol tanden staan als die open gaat!!! Ik kan zulke gasten dus niet uitstaan die van te voren zulke mooie praatjes hebben maar niks maar dan ook totaal niks waar kunnen maken. Zaak is gedoemd om te mislukken als je t mij vraagt!

Helaas is hij niet de enige die veel praatjes heeft en vervolgens weinig waarmaakt. Probleem is dat te veel mensen toch in die praatjes geloven :(

Waarschuw beheerder
Ach ja allemaal NAAR HUIS dan maar!!!
Of niet dan roger?

Ben die Millenium Soap nu al beu!
Waarschuw beheerder
Dan blijf ik nog liever thuis dan dat ik me moet gaan vermaken op kut skihut muziek en om 3u moet aftaaien!

Waarschuw beheerder
Nou nou als je dit jaar naar Innercity gaat kan ik je niet echt serieus nemen, sorry man!!!

Diegene waar ik t tegen zei weet dat ik daar alleen op donderdag avond uithang.Op zaterdag ben ik veelal op grote party's
Waarschuw beheerder
Jij neemt mij niet serieus en zelf ren je ook achter de nieuwste hotspot in heerlen aan. Dan nemen we elkaar niet serieus komt toch mooi uit dacht ik zo!!

Waarschuw beheerder
bitchfight :S

Waarschuw beheerder
Tering wat goed zeg van jou!!
Is voor mij geen Hotspot misschien voor jou?
Als ik naar je partyarchief kijk kom je niet verder dan Limburg, dus heb eigenlijk weinig zin om me tot jou te verlagen.
Lot's of fun op Innercity (vergeet je de dresscode niet)
Waarschuw beheerder
Ik hou mn mond wel. Anders blijf jij maar doorpraten. Ik heb een simpele opmerking gegeven over het naar huis cafe en jij begint over iemand niet seriues nemen. Dan neem je zo n 30000 mensen niet serieus die wel naar innercity gaan.
Merk dat je ligt aangebrand typje bent dus ik hou wijselijk na dit antwoord mn mond en ga alleen nog maar op de milenium dream in. Anders zitten we hier over 10 pagina's nog te discusieren.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nee absoluut niet hoor!
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=0001e3bb000fc0a5da90635f1a007b7215]http://www.manueleforum.nl/forumfiles/pranks/dear_god_stop.jpg[/img]

;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond de Vizion soap best wel ammuzant eigenlijk.
Ik vind apres ski muziek ook wel leuk op zijn tijd
ik vind house in welke stijl dan ook leuk
en ik vind jullie allemaal best aardig.

zo ik kan niemand nu toch wat fouts meet zeggen ?

Oh ja ik vind het niet leuk als mensen mekaars muziek smaak afkraken.
Dus lief zijn voor mekaar. krijgen jullie ook een lollie.

ohja en ik ben nog niet naar huis geweest. Je hebt ook mensen die op vrijdag om zeven uur beginnen met werken in Best. Zodat jullie als je wat ouder bent ook nog steeds veilig gedottert kan worden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:yes: :yes: LOLLIE :yes:

Waarschuw beheerder
:yes: lollie lollie lollie :yes::yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Roger it's me