Partyflock

Forumonderwerp · 698921
Ik vind dat de hardcore weer te populair wordt...
Te commercieel, waren ze al, maar nu Outblast en Paul een video op een muziekzender hebben, en Sensation etc ook al hardcore gaan draaien...

Zijn jullie niet bang voor herhaling van de afgelopen keer, dat de commercie de hardcore kapot maakt?

Hoe denken jullie hierover?

K ben t er niet helemaal mee ens dat vroeger hakkuhbar en nu Paul en Korsakoff de hele scene weer verneuken of iets dergelijks, de meeste mensen die zich hier bedreigd door voelen zijn zelf uberhaupt al met de verkeerde instelling naar hardcore aan t luisteren.
T enige wat ik aan mezelf merk is dat de interesse in de mainstream die uitkomt gewoon nihil is geworden, of dat ik teruggrijp naar oldstyle/ouwe hardcore..
T enige wat ik aan mezelf merk is dat de interesse in de mainstream die uitkomt gewoon nihil is geworden, of dat ik teruggrijp naar oldstyle/ouwe hardcore..

Dat heb ik ook....

Old style :respect:

Laatste Thunderdome :no:
Hardcore wordt commercieler, omdat de markt weer aantrekt. Meer mensen ontdekken hardcore. En om als partyorganisator je te onderscheiden moet je adverteren of nog betere namen aantrekken, wat het kostenplaatje omhoog gooit. Het is puur een sneeuwbaleffect en je ontkomt er niet aan.

Maar wacht eens even? Er roepen heel veel hardcoreliefhebbers dat hardcore underground moet worden. Maar hoe kan dat als er heel veel mensen naar deze muziek luisteren? Hoe kan muziek van de massa underground worden? Hardcore is nooit echt underground geweest, maar is getransformeerd. De typeringen van de hardcore zijn er afgelopen jaren uitgefilterd, zoals de 'kale koppen' en de 'aussies'.

Een ander punt wat ik wil aansnijden is over de sfeer bij hardcore. Ik doe de PABO en moet stagelopen in groep 6. Ik deed een muziekles en liet verschillende muziek horen, waaronder Rock en Hardcore. Ik vraag aan een kind van negen a tien jaar wat voor gevoel hij bij hardcore kreeg. En hij gaf een typerend antwoord: ''Me broer luistert het altijd en ik word er aggressief van''.

Muziek heeft veel invloed op stemmingen. Misschien daarom dat er bij hardcore meer klappen vallen dan bij T(r)iesto! In ieder geval is het niet mijn ding en de sfeer bij hardcorefeesten komt opgefokter over.Ik voel mij daar niet veilig. En dat is gewoon een gevoel. Misschien is dat bij jou anders, dat kan.

En wat Hakkuhbar heeft gedaan, is gewoon grappig. Bij Kopspijkers worden bekende Nederlanders ook belachelijk gemaakt op karikature wijze. Lachen toch!

Lange post...

Doe gewoon waar je je lekker bij voelt. :)

Gabberze!
laatste aanpassing
Jah jah was ik weer...

Zit ik gister te zappen....
Wat zie ik BUZZ FUZZ op THE BOX....

Zag niet veel...

Maar had met zijn CD te maken en de feesten....

Trek het nogsteeds niet...:no:

Ja, Hardcore begint wel weer commerciëler te worden. Maakt niet uit, hoe meer zielen hoe meer vreugde

:yes:
Voorkomen kan je het toch niet, dus laten we er het beste van maken ;)
En lekker met zn allen hakkuh!!
Zolang Hardcore tracks niet in de top 40 staan is er niets aan de hand...Ik moet wel zeggen dat er de laatste tijd weer een overkill is aan feesten
Hardcore in de top 40...
Als dat gebeurt gaat ik janken...

Hardcore weer commercieel?

huh? heb ik wat gemist in het 15 jaar gabber zijn?Is het ooit underground geweest dan?
Bijdehandje....(F)(F)(F)

Gaat om de manier waarop...

:bloos: ;)
(F)(F)