Partyflock

Forumonderwerp · 698679
887x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Hai ,

Een vriendin vraagt of ik gezellig mee ga naar Hollywood in R'dam.En dat wil ik ook wel graag, maar m'n ouders doen ontzettend moeilijk.

Wie heeft er 'n goede tip?

Waarschuw beheerder
haha op mijn manier :D zeggen dat je naar een vriendin gaat omdat ze alleen thuis is en niet alleen durft thuis te blijven haha en dan ga je mooi naar Rotterdam/Belgie :) :yes:

Maar pas wel op!! Van te voren die vriendin waarschuwen want als ze haar opbellen en ze weet van niks ben JIJ de sjaak :) *spreekt uit ervaring*

Maar heb eerlijk gezegd een hekel aan snotkindjes die overal heen willen maar daar nog helemaal niet heen mogen, ik ben zelf ook nog niet echt de oudste. Maar als ik over een tijd 20 ben en ik zie allemaal kindjes van 15 rondlopen denk ik ook bij me eigen :S heb ik hier nou zolang op gewacht... ja toch?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
je bent 15 wat moet je in de snolly wood en gewoon zeggen dat je bij haar slaapt...
Waarschuw beheerder
Niet leuk,dat je niet mag,ja wat doe je er aan,je kunt nog maal ernstig lief vragen,(K)

Waarschuw beheerder
officieel mag je niet eens een breezer ;)

Waarschuw beheerder
donateur
ja gewoon

a. uit het raam klimmen en er weer terug doorheen
b. bij iemand logeren
c. gaan als je ouders weg zijn

pff blij dat ik zelf huisbaas ben
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
zeggen dat je bij dr slaapt ofzow..
ik woon zelf in hengelo maar we gaan binnekort een x stappuh in hollywood:D :bounce: beniwud of het wat is daar:)

Waarschuw beheerder
Ik weet t niet, mijn ouders doen nooit moeilijk over wel/niet uitgaan. Zolang ik maar de auto meeneem en veilig thuiskom :yes:
Je bent idd pas 15, snap best dat ze moeilijk doen en ik zou geen dingen stiekem gaan doen, want dan zul je altijd zien dat er wat gebeurt. Maar je moet t zelf weten!