Partyflock

Forumonderwerp · 698022
Waarschuw beheerder
donateur
Nou zoals de topic titel al zegt

Wie heeft er net zoals TLN en mij liefdesverdriet? :$

Waarschuw beheerder
tja

Waarschuw beheerder
zit het zo diep dan....?

maar tis nou toch niet meer dat je er van wakker ligt...?
Waarschuw beheerder
ook knuffel voor poesj.

nou vertel paranoise, watisser gebeurd?
Waarschuw beheerder
ik had het een tijdje, maar is nu al wel weer over.
Ik sta niet zo snel stil bij dingen des levends, ook al mijn vrienden die nu al overleden zijn.
Wat dat betreft "vergeet" ik dingen snel, misschien komt het ooit later allemaal terug :S

Waarschuw beheerder
tja de een stopt t allemaal wat makelijker weg dan een ander... kan ik ook heel goed maar is niet altijd de oplossing...

Waarschuw beheerder
Stel: je komt het meisje van je dromen tegen, die schuift in no-time een relatie van 2,5 jaar (samenwonend etc) voor je opzij... Hoewel je doodsbang bent geef je haar alle ruimte om vriendschappelijk contact te houden met haar ex, doet zelfs alle moeite om ook "bevriend" met hem te raken, omdat je weet dat ze gewoon graag vrienden met hem wil zijn, die 2,5 jaar niet weg wil gooien.
Nadat er al een aantal fouten zijn gemaakt omtrend dit contact (te weinig rekening houden met mijn gevoel, er vanuit gaan dat ik het contact vanaf dag 1 goed kan handelen, maar er geen moeite voor doen om ook echt vertrouwen op te bouwen)... je krijgt een flinke ruzie, loopt boos de deur uit, en gaat om de hoek op een bankje nadenken, komt na 20 minuten terug... wie kom je tegen? haar ex, die had ze in paniek gebeld.. je bent totaal overstuur door die ruzie, je weet dat ze heus niet met hem vreemdgaat, maar moet je over jullie ruzie aan haar ex verantwoorden en realiseert je dat als je 5 minuten later was terug gekomen, ze op zijn schouder lag uit te huilen om jullie problemen... vervolgens zegt zij dat ZIJ het contact met hem wil beperken, hooguit sms of msn.... je bied haar nogsteeds alle vrijheid... maar zij zegt daar voor te willen kiezen. Je voelt al weken dat er iets niet klopt en schept een aantal keer gelegenheid om eerlijk te zijn. Vraagt haar direct: ik denk dat je het doet omdat je denkt dat het van mij moet, niet omdat je er achter staat... mevrouw blijft mooi weer spelen.. na weken word dat gevoel steeds sterker, je merkt dat ze heel overgevoelig word al je het onderwerp aansnijd, en weet dat ze iets verbergt. Dus je hackt haar hotsms en leest dan dat ze continu contact met hem heeft, stiekum met hem afspreekt en daarover liegt, vrienden voor haar laat liegen....

En je weet dat ze niet met hem vreemd gaat, dat je de wereld voor haar betekend.. maar tegelijkertijd was ze te zwak om eerlijk te zijn over dat contact...terwijl je haar alle ruimte bood. Het koste haar meer moeite om mij pijn te doen met eerlijk zijn, dan te liegen tegen me..

Wat zouden jullie doen? En waarom?
Waarschuw beheerder
ik denk dat ze je niet wou kwetsen.. contact met ex ligt meestal heel gevoelig bij nieuwe liefde..

Waarschuw beheerder
ik denk dat als je t ff laat rusten bij jezelf, de antwoorden vanzelf naar boven komen kerel, is altijd zo... zal bij jou niet anders zijn man... ken het verhaal... tijd heelt alle wonden, maar vooral geeft tijd je ook alle antwoorden...

doe wat jij denkt dat het beste is, maar geef t ff tijd, om zeker van je beslissingen te zijn...

sterkte man...
Waarschuw beheerder
ja ook van mij heel veel sterkte. en net wat erikske zegt: tijd heelt alle wonden. Het kan ook zo zijn dat ze het gewoon niet belangrijk genoeg vond om het tegen je te zeggen.
Waarschuw beheerder
donateur
Hmz

Wat een verhaal
Mooi kut zeg.. :hug:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
thanx allemaal...

weet je wat nou het ergste is?
Ik weet dat ze van me houd, ik weet dat ze nu nog veel verdrietiger is dan ik, dat ze me echt niet wilde kwetsen en gewoon niet eerlijk durfde te zijn.
Maar ze heeft me belazerd terwijl het niet hoefde, terwijl ik haar alle ruimte en vertrouwen heb gegeven, zelfs toen ze al fouten had gemaakt...

Ik zou zo graag aleen maar boos willen zijn, maar ik mis haar.. ik houd zielsveel van haar en heb zonder haar echt geen reden om uit te kijken naar de toekomst.. klinkt dramatisch, maar is echt zo.. ik ben nogal cynisch en vind de wereld niet zo'n mooie plek.. maar zij zorgd(e) ervoor dat de zon schijnt, de volgeltjes zingen, hondjes lief zijn en babys vertederend..

Ooooow.. ik voel me zo dom :(

Waarschuw beheerder
Het kan ook zo zijn dat ze het gewoon niet belangrijk genoeg vond om het tegen je te zeggen.

dan zou ze vrienden niet om allibis vragen, liegen over waar ze geweest is, smsjes naar hem sturen waarin ze zegt dat hij ff niet kan bellen of smsen omdat ik langskom... een heel spinnenweb van leugens, om hem maar te kunnen zien...
Waarschuw beheerder
nou, waar wacht je op joh.. ga naar haar toe en praat met haar. zeg dat je haar de vrijheid geeft die ze nodig heeft en knuffel haar plat! Ik denk dat het allemaal lang niet zo dramatisch is als je denkt. Natuurlijk is het klote dat ze niet eerlijk is geweest. Maar bedenk je goed waarom ze dat heeft gedaan: ze durfde het niet, ze wou je niet kwetsen.

Waarschuw beheerder
maar nu kan ik haar die vrijheid niet zomaar meer geven... dat vertrouwen is weg... en het is wel gebleken dat ze haar liefde en relatie met mij gemakkelijker opzij schuift dan hem..

Hoe zou ze (en hij ook natuurlijk) bij jou weer vertrouwen kunnen winnen?
Waarschuw beheerder
afspraken maken. laat haar duidelijk merken wat je grenzen zijn.. ze is nu in principe niet over jou grenzen heengegaan. ze mag hem best zien van je. alleen is het kut dat ze erover gelogen heeft.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik snap dat je vertrouwen weg is maar als ik het zo hoor

Ben je gek als je nog langer zo blijft zitten :|

Bel dr op ga naar dr toe
Weet ik wat.. doe iig iets

Waarschuw beheerder
als ik niet wist dat ik para word van weed, en dat ik mijn nickname niet voor niks heb.... dan zou ik zweren dat jij een vriendin van d'r bent die mij een goed gevoel aan wil praten.. ;)

neej hoor.. bedankt voor je optimisme, geeft me weer een sprankje hoop :d

Waarschuw beheerder
hij is idd lastig man, geen vertrouwen geen relatie... je ken wel zeggen dat je daar aan kan werken maar dat werkt toch niet levert alleen maar ruzie op en daar zit je "lijkt mij" niet op te wachten... en daar komt bij, zij heeft tegen jou gelogen, ik zou wachten tot zij naar JOU komt man, en als ze dat niet doet dan weet je gelijk wat je voor haar betekende, klinkt nu misschien hard... maar is echt niet anders...

Waarschuw beheerder
en toch kan ik me beter voegen bij wat erikske zegt..

Ik dnek dat het nu totaal aan haar is... zij zal een open en eerlijk klimaat moeten scheppen waarbij ik weer vertrouwen krijg.. moeten laten zien dat ze om me geeft en dat ze van haar fout heeft geleerd. En haar ex zal daar aan mee moeten werken...

ze gaf me toen ze daarstraks weg ging een ketting met as van haar oma (iets wat zielsveel voor haar betekend) aan me, en zei dat ik goed op haar oma moest passen, omdat ze dat ook altijd op haar gedaan had en dat ze me kracht zou geven, en dat ik zo zeker wist dat ik haar nogeens zou zien.

Dat vond ik zo mooi.. ik hoop echt dat dat voor haar net zo'n intens en betekenisvol moment was als voor mij, dat gaf me net dat kleine beetje hoop dat het nog goedkomt..

Waarschuw beheerder
pfffffff... ik word gek van mezelf, weet echt niet wat ik moet voelen... dit is zo frustrerend.

Waarschuw beheerder
denk in eerste instantie ff aan jezelf dj P... De bal icht bij haar... en het enige wat je kan en moet doen is wachten... weet je wat verrot is, het is jouw lieffie, jouw allesje... was het een maatje, dan kon je gerust dagen, weken wachten tot ie zijn excusses aan zou bieden... maar dat ligt nu ff anders, maar zo moet je nu wel ff proberen te denken... Het zou zoveel makelijker zijn als er niet zoveel gevoel bij kwam kijken... en dat is het m nou ff op dit moment, dat gevoel moet je heel ff de kop indrukken... en morgen of misschien overmorgen staan de zaken waarschijnlijk heel anders en denk je, shiiiiiiiiiiiT dat ik me daar zo druk om heb gemaakt...
Wedden...?

Waarschuw beheerder
om een kratje pils? zuipen we hem wel samen op, want volgens mij kan ik best goed met je lullen ;)

thnx!

Waarschuw beheerder
wel Jupiler dan he...!!! en weet je, heb vaker dan me lief is geweest in dergeljke situaties gezeten. Weet hoe je je voelt... lul niet zomaar een eind raak, liefde kan je maken en breken, en dat laatste moet je zien te voorkomen...

Waarschuw beheerder
donateur
ik ook nog steeds helaas :(

word er ook niet veel wijzer van......
zou graag antwoord willen hebben op een paar vragen...
maar krijg er helaas de kans niet voor :(:(

Misschien bevestigd dat alleen maar mijn gevoel......
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij gaat 't qua liefdesverdriet een beetje beter hier :O :D eindelijk!! Nu hopen dat 't niet een gevoel is wat na een dag weg gaat :$

Waarschuw beheerder
ik hen geen liefdesverdriet (meer) ben nu eindelijk gelukkig in de leifde pffffffffffffffffffffffffff
Waarschuw beheerder
donateur
Nou Tam laten we het hopen :jaja: (L)
Waarschuw beheerder
aaaaah tam (F)
Waarschuw beheerder
donateur
Idd poezeltje..ik hoop 't echt!! (L)

Dan thnx :$..love you (K)
Waarschuw beheerder
dit weekend relatie uit na 3 jaar. werd toch een beetje gek van haar de laatste tijd.mensen die niet weten wat ze willen.ben wezen feesten in matrixx (pavo) en tja het voelt gewoon op sommige momenten wel kut
Waarschuw beheerder
donateur
liefde kan je maken en breken, en dat laatste moet je zien te voorkomen...

kan je ook vertellen hoe je dat voorkomt???
Waarschuw beheerder
kan je ook vertellen hoe je dat voorkomt???

zou wel handig zijn idd...denk niet dat je van te voren weet dat het je gaat breken.

Waarschuw beheerder
je best blijven doen en t spannend zien te houden....

maar neem aan mij aub geen voorbeeld... :frusty:
Waarschuw beheerder
ook al doe je je best en hou je het spannend. het werkt niet altijd.
als er 1 van de 2 geen zin meer heeft of vreemdgaat is het ook gewoon voorbij
Waarschuw beheerder
donateur
zou wel handig zijn idd...denk niet dat je van te voren weet dat het je gaat breken.

misschien weet je het wel maar hopen doe je het zeker niet....

je best blijven doen en t spannend zien te houden....

:no: niet mee eens want moet idd van twee kanten komen als dat niet zo is kan jij nog zo je best doen maar dan kom je volgens mij weer op het punt van breken ;)
Waarschuw beheerder
misschien weet je het wel maar hopen doe je het zeker niet....

mss zie je het idd wel een beetje aankomen maar dan weet je nog nooit van te voren wat er gaat gebeuren in de liefde kan het alle kanten op
Waarschuw beheerder
donateur
Je weet in elk geval soms dat als het fout gaat het je gaat breken. Maar dat is voor mij geen reden om iets af te houden. Alhoewel, eerlijk gezegd is dat wel de reden dat ik nu niet aan iets begin. Maar 't is nooit een reden voor me geweest :)
Waarschuw beheerder
dat klopt iig wel ja. het kan je snel helemaal stuk maken. :(
Waarschuw beheerder
donateur
:no: geen reden idd om je niet toch helemaal te geven in een relatie maar voor mij zeker wel idd een reden om voorlopig geen relatie meer aan te gaan ;)
Waarschuw beheerder
donateur
zo bedoelde ik het inderdaad ninanaomi, goede verwoording ;)
Waarschuw beheerder
idd goeie verwoording:D

Waarschuw beheerder
dus je begint niet meer aan een relatie omdat je bang bent weer "heartbroken" achter te blijven...?
Waarschuw beheerder
of mss omdat de ouwe liefde nog niet uit je hart verdwenen is :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
erikske 9 november 2004 21:18
dus je begint niet meer aan een relatie omdat je bang bent weer "heartbroken" achter te blijven...?

Voorlopig niet, dat duurt bij mij gemiddeld zo'n 1,5 a 2 jaar dus ik heb nog 1,5 jaar sletten te gaan B)
Waarschuw beheerder
donateur

bang niet maar voorlopig gewoon geen zin in.
zeg niet nooit ;)

Waarschuw beheerder
soms wilde ik dat ik t kon...
kan niet tegen alleen zijn...

:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Waarschuw beheerder
alleen zijn is gewoon niet leuk :no: