Partyflock

Forumonderwerp · 698022
Waarschuw beheerder
donateur
Nou zoals de topic titel al zegt

Wie heeft er net zoals TLN en mij liefdesverdriet? :$
Waarschuw beheerder
donateur
Dus als ik het zo een btje goed begrijp,
dan wilt hij je niet zien of spreken,
waarom niet?
En als het jou dus allemaal niet duidelijk
is, en hij je ook nog eens niet wilt spreken,
dan is ie je gewoon niet waard ?!

Omdat we ruzie hebben :S
Hij is niet eerlijk tegen me geweest en daar heb ik heel fel op gereageerd te fel! en ik heb gezegd dat het me spijt maar hij gelooft me niet

Ik wil gewoon dat het uitgepraat is en dat ik het af kan sluiten maar zo kan dat niet als ie zomaar vertrekt en de boel de boel laat..

Ik kan geen slecht woord over me ex zeggen (ik kan het wel maar meen het niet) ik ben nog steeds gek op hem en voel nog steeds onwijs veel voor hem maar ik baal gewoon onwijs als hij echt zo vertrekt
Waarschuw beheerder
lastige situatie meis... :knuffel:
hoelang hebben jullie iets gehad?

en zomaar voor zijn neus staan is geen optie?
Waarschuw beheerder
donateur
lastige situatie meis...
hoelang hebben jullie iets gehad?

en zomaar voor zijn neus staan is geen optie?

2,5 maanden pas :$
Ik ben al 1,5 jaar verliefd op hem :/

Ik weet dat het niet lang is maar het gevoel was zo goed het zit zo diep ik was/ben zo onwijs verliefd op die jongen :$

Zomaar voor z'n neus staan heb ik wel aangedacht maar straks krijgen we nog meer ruzie of weet ik wat en dan kan ik mezelf helemaal voor me kop slaan

Waarschuw beheerder
ik heb geen liefdesverdriet......................... stomme eikels als ik kennen dat niet :[
Waarschuw beheerder
donateur
:/
Waarschuw beheerder
Ik heb al meer als 2 jaar liefdesverdriet ...
het gaat een tijd goed en dan ga ik toch weer aan haar denken.... ze was ook zo .. *zucht*
Waarschuw beheerder
donateur
Ahhww zo lang al? :|

Jezus ik moet er niet aan denken om me 2 jaar lang zo kut te voelen

:hug: voor jou
Waarschuw beheerder
2,5 maanden pas
Ik ben al 1,5 jaar verliefd op hem

Ik weet dat het niet lang is maar het gevoel was zo goed het zit zo diep ik was/ben zo onwijs verliefd op die jongen

Zomaar voor z'n neus staan heb ik wel aangedacht maar straks krijgen we nog meer ruzie of weet ik wat en dan kan ik mezelf helemaal voor me kop slaan

ach opzich doet het er nie toe hoe kort of lang je iets gehad heb.... het gaat erom wat je gevoel voor hem en over je relatie is...

tja maar misschien is het het risico nemen wel waard en ziet hij als hij je echt ziet hoeveel spijt je ervan heb... maar mocht je opeens voor zijn neus staan doe het dab wel alleen als je er echt helemaal achter staat en bedenk dan goed wat je wil zeggen....
Waarschuw beheerder
Het word ook wel een stuk minder .. maar de gevoelens aan mijn kant verdwijnen niet zomaar..
Het blijft moeilijk , zal ook wel pas echt overgaan als ik opnieuw verliefd word.

p.s. waar vind je hoe je smilys kunt maken?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil zoveel tegen hem zeggen *Zucht*
Maarja hij woont ook niet echt om de hoek :/
en als ik daar heen ga en straks wordt ie boos ofzo
en gaat ie weg dan sta ik daar nou dan kan je me echt opvegen :(
Waarschuw beheerder
ff oftopic
p.s. waar vind je hoe je smilys kunt maken?

bij help links in het rijtje, en dan smileys
Waarschuw beheerder
Ik wil zoveel tegen hem zeggen *Zucht*
Maarja hij woont ook niet echt om de hoek
en als ik daar heen ga en straks wordt ie boos ofzo
en gaat ie weg dan sta ik daar nou dan kan je me echt opvegen

hmz lastig lastig lastig....
mocht het idd fout gaan dan krijg je waarschijnlijk een hardere klap te verwerken en meer verdriet dan je nu al heb....
Waarschuw beheerder
donateur
Ja idd.. en dat wil ik al helemaal niet...
Waarschuw beheerder
Hoi Stoeipoes,

mijn ex wilde van de 1 op andere dag ook helemaal geen contact meer met mij !!
Ik heb toen een hele tijd gewacht.. maar het gaat aan je vreten je wilt weten waarom!??
Waarom doet ze zo? ligt het aan mij...?
Toen ik echt helemaal gek werd van de vragen ben ik van eindhoven naar arnhem gegaan en heb ik de vragen gesteld waar ik recht op heb !!
Ik ben achteraf heel blij dat ik dat gedaan heb
omdat ik toen antwoord kreeg op mijn vragen, begrijpen doe ik het nog steeds niet helemaal.
maar ik ben heel blij dat ik er heen ben gegaan !!
Waarschuw beheerder
donateur
Ja lang wachten kan ik niet want over 6 dagen is het al te laat :(
Waarschuw beheerder
Je moet erheen gaan !! Geloof me ik spreek uit ervaring als je dat niet doet krijg je daar heel veel spijt van.

Kijk als je niks doet gebeurd er ook niets!!
Dus je hebt niks te verliezen !!
Zo dacht ik er toen ook over en met die gedachte ben ik er toen heen gegaan..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Je hebt gelijk!

Zal ik het dan maar gewoon doen
Ik ga er een nachtje over slapen :jaja:
Waarschuw beheerder
tja het is een moeilijke keuze of je wel of niet zal gaan...
het lijkt mij goed als je wel gaat voor duidelijkheid zodat je er samen over ken praten of iig jou gevoel kwijt kan!
er is natuurlijk een risico dat het fout gaat en er een ergere ruzie uit komt...
maar mocht je niet gaan heb je ook ruzie en zal je nooit antwoord krijgen op je vragen en heb je kans dat je er later spijt van gaat krijgen!

Waarschuw beheerder
Kun je hem geen mailtje sturen waarin je uitlegt hoe belangrijk het voor jou is om het goed af te sluiten. Dan looop je niet het risico dat ie niet naar je wilt luisteren. Hij weet dan iig hoe jij erover denkt en jij hebt dan je best gedaan.
Waarschuw beheerder
donateur
maar mocht je niet gaan heb je ook ruzie en zal je nooit antwoord krijgen op je vragen en heb je kans dat je er later spijt van gaat krijgen!

Dat is waar..

Kun je hem geen mailtje sturen waarin je uitlegt hoe belangrijk het voor jou is om het goed af te sluiten. Dan looop je niet het risico dat ie niet naar je wilt luisteren. Hij weet dan iig hoe jij erover denkt en jij hebt dan je best gedaan.

Heb ik al gedaan :/
Waarschuw beheerder
donateur
En zeker geen antwoord terug gekregen:s??

Ga er maar naar toe; tis nu of nooit omdat hij straks voor zo lang weg gaat:/....

Alvast sterkte en succes als je gaat en hou ons op de hoogte(f)!
Waarschuw beheerder
heel veel SUCCES en STERKTE ermee....

en volg je hart en gevoel!
neem geen overhaaste beslissingen en doe wat je gevoel je ingeeft en je het beste lijkt...

Waarschuw beheerder
Om heel eerlijk te zijn weet ik niet of het zo verstandig is om naar hem toe te gaan. Ik weet natuurlijk niet wat er allemaal voor gevallen is bij jullie, maar als hij niet reageerd op je mail en je gaat nu wel naar hem toe bestaat de kans dat je het voorgoed verpest bij hem.

Als je wel gaat hoop ik alleen maar voor je dat het goed uitpakt!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Eigenlijk nog nooit echt liefdes verdriet gehad... maar als 't nu uit gaat met m'n mannetje.. dan wordt 't pas echt liefdesverdriet denk ik...

Veel sterkte jullie (F)
Waarschuw beheerder
ik heb ook liefdesverdriet!

het meisje waar ik verliefd op was ging op vakantie en heeft mij ingeruild voor een franse jongen!

:'(

Waarschuw beheerder
donateur
Nee geen last van...wat jij moet doen is gewoon, je niet meer met dat liefdesgezeik bezig houden, krijg je toch alleen maar gezeik van!;)

:flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga naar me bed en er een nachtje over slapen over wat ik nu ga doen en heel goed nadenken!

Thnx iedereen!

(K)

Waarschuw beheerder
Koop een leuk boek voor de afleiding!
Geen roman:D maar gewoon avontuur iets heel anders om je ged8tes te laten varen.........

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb ff het topic doorgelezen, en zag dat je, je afvraagt of je naar 'm toe zou gaan

Als ik jou was zal ik het gewoon doen, want wat de anderen al zeggen: NU kan het nog, straks niet meer!
Al zou je het dan voorgoed verpesten, het eerste jaar zie je hem toch niet meer, na dat jaar is die wond wel weer geheeld, tijd heeld immers alle wonden;)

succes :flower:
Waarschuw beheerder
Geloof me, je moet gewoon naar m toe gaan.

Ik heb het ook gedaan bij mn ex. Eerst onwijze ruzie gehad. En toen is hij de deur uit gelopen. Ik ben er op stel en sprong naar toe gereden de volgende dag en heb om uitleg gevraagd, nog een keer verteld hoe ik me voelde en waar ik spijt van had. Het is niet meer goed gekomen tussen ons. Maar ik was wel van mn ei verlost.

Uiteindelijk zijn we wel op goede voet uit elkaar gegaan. Ik was zo blij dat ik het gedaan had, heb m daarna ook nooit meer gezien.
Waarschuw beheerder
donateur
Go Stoeipoes, Go Stoeipoes;) !!!!!
Ik heb er zelfs een beetje last van...'zaterdag met een schat van een meid in de discotheek wat gezoend enzo,woonde zelfs nog in de buurt, zag echt wel wat in haar...zondag ook met haar geweest,en daarna vertelde ze dat ze een vriend had,en niet verder wilde... :@ ben gewoon gebruikt...maarja wat je oogst zul je zaaien toch...
Waarschuw beheerder
beetje last...
Waarschuw beheerder
liefdes verdriet is kut heb ik nu ook en mensen maar zeggen zwemmen meer vissen in de zee en die bullshit :@ (en vooral als juh hem nog leuk vindt is het moeilijk ):'(

Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet precies wat jullie voelen.... Écht!!

En sommige mensen weten gewoon niet wat het is om écht leifdesverdriet te hebben, en reageren met een reactie zoals; kop op, geen hand vol, maar een land vol. Maar daar heb ik ff niks aan...:no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nee indd ik wil hem gewoon nog ook aal heeft ie een kut streek geleverd:(
Waarschuw beheerder
ikke :cry:

Waarschuw beheerder
donateur
Maar Poesj, ik denk dat je beter maar ff naar hem toe moet gaan.... Nu kan het nog, straks krijg je nóg meer spijt dat je het niet heb gedaan en dan kan het helemaal niet meer...

Succes :flower: :knuffel:

Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
al tijden niet meer gehad

begin het bijna te missen :|
Waarschuw beheerder
donateur
Limo 11 augustus 2004 02:54
al tijden niet meer gehad

begin het bijna te missen :|

Je mag 't mijne gratis hebben!

Waarschuw beheerder
Gratisj????? :-(
Waarschuw beheerder
donateur
Zal ik het maar gewoon doen..
Ik denk eigelijk wel dat ik het mezelf onwijs kwalijk neem als ik het niet doe en er spijt van krijg

Pff tis ook allemaal niet echt makkelijk :(
Waarschuw beheerder
Ik ben ook weer eens belazerd...heel leuk contact met een leuke meid...zeggen tegen mensen dat we vriend en vriendin zijn en dan gisteren ineens zeggen: ja ik bedoelde het als grapje:s

Vind het geen leuk grapje, doet best pijn.
Waarschuw beheerder
donateur
Lekker lullig :S :/

:hug:

Waarschuw beheerder
Ikke nie meer..ben er achter gekomen dat het dat nie eens waard is...
Waarschuw beheerder
donateur
Ja Nawi gratis.. Je kunt ook wel 10 euro toe krijgen!
Waarschuw beheerder
donateur
Zo ik heb me ex een brief geschreven :)
Waarschuw beheerder
hoe moeilijk het ook is stoeipoes... probeer het uit je hoofd te zetten en je gedachten op een ander pad zetten..
Ik weet het, het is moeilijk ik heb het zelfde doorgemaakt.
Waarschuw beheerder
donateur
Jaaaa dat weet ik maar het lukt niet :/