Partyflock

Forumonderwerp · 697880

Waarschuw beheerder
Ik ben een rasechte hagenees
Ben benieuwd

Waarschuw beheerder
ook biertje Infamous? :bier:

Waarschuw beheerder
Tuurlijk :bier:

Waarschuw beheerder
:D

Waarschuw beheerder
Nog een aantal over? ik heb er wel paar nodig....moet zo voetballen en heb er totaaaaal geen zin in omdat het regent. Ik ben toch zeker wel een mooi weer voetballer!!! :yes:
Het beste zou dus zijn als ik dronken op de training kom....voel ik de regen tenminste niet...!!
Waarschuw beheerder
Afgelopen seizoen NEC-fcdh 1-0 voor en ja hoor haags kwartiertje begint eindstand 1-2.t haags kwartiertje mogen jullie van mij afschaffen, wat een kut kwartier;)

Waarschuw beheerder
hehe ja staan nog wel enkele halve lieters in men koelkast :p

hehe moest normaal ook gaan voetballen vandaag maar niet veel zin erin.

Supernatural begin dan nu maar al te zuipen :bier:
Waarschuw beheerder
Goed he Luna?? :P

Het Haags kwartiertje schaffen we niet af...8)
Waarschuw beheerder
achteraf niet erg natuurlijk die 3 punten die jullie daardoor gekregen hebben heeft jullie uiteindelijk wel boven vites laten eindigen;)

Waarschuw beheerder
BierBos....heel goed idee....laten we dat maar doen dan!!! :bier: + :bier: + :bier:

En Luna Tick....boven vites eindigen....da's nogal een kunst zeg....:no: :D
Waarschuw beheerder
Wel als je 12 jaar eerste divisie gespeeld heb :jaja:

Waarschuw beheerder
ok....da's waar ja....I rest my case!! Dit jaar moeten jullie dat toch ook wel redden?
Waarschuw beheerder
want we komen uit den haag en dat zullen ze wetuhhhh

dit jaar gaan we er weer voor

heb echt zin in zondag gaat het eindelijk weer beginnen

gelijk drie punten van die bosche bollen meenemen

hai hai
Waarschuw beheerder
donateur
hoezo mag ik dat niet zeggen :[
Waarschuw beheerder
ok....da's waar ja....I rest my case!! Dit jaar moeten jullie dat toch ook wel redden?

Zeker weten,een paar plaatjes hoger moet dit jaar lukken,schat een 12e plek.Met die jongens erbij,meer kwaliteit...dus dat moet goedkomen :D

Hai Hai
Waarschuw beheerder
tuurlijk mag je dat zeggen Annelies (L)

Maareh...ik praat ook gewoon met mijn mond hoor...O:)

Waarschuw beheerder
Kijk...dat is nou es ambitie!! 12e plek! Ach...moet kunnen...wij hebben ook al 3x achter de bekerfinale gehaald en 4 jaar achter elkaar europees dus waarom kunnen jullie dan geen 12e eindigen. Wel balen dat die v. Castelen weg is bij jullie niet waar??
Waarschuw beheerder
Niet echt,leuke speler hoor Castelen,moet alleen wat minder pingelen...als hij meer oog voor het team heeft,kan hij een goeie speler worden.Tenminste beter dan hij is,want hij heeft de kwaliteiten,maar moet ze wel beter gebruiken.

Daarbij hebben we nu Jamie Smith.Afgaande op de oefenwedstrijden van Den Haag denk ik dat Jamie een betere is (y):D

Waarschuw beheerder
nou...succes dan en tot ziens in de Galgenwaard!! Good luck!!

Gotta Go!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Jullie ook en tot ziens in het Zuiderpark :D

Laterzzz

Waarschuw beheerder
FC Den Haag is een drug groengeel bloed dat door je aderen stroomd!!!!De thuiswedstrijden zijn altijd gezellig.Fantiek sfeertje op Midden Noord.Hagenezen zijn dan wel stug maar we zeggen wel wat we denken en daar moet je tegen kunnen he.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
he, voor Hagenezen ben ik afgelopen zaterdag nog gaan rennen

Waarschuw beheerder
Lekker morgen op vakantie maar als ik terug ben weer elke week op midden-noord te vinden !!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Groen geil :yes: en geel

En ik ben me matje al 16 kwijt.... iemand gevonden? Mûh gauwûh kèting ook trauwes aok, of had ik m nau verkog..... voor een bloed près...

Waarschuw beheerder
Gezellig toch..:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mr me, ga elke week op midden noord zitten?

vrij saai lijkt me dat om de week in een leeg stadion zitten! ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Imrov Hetten, in het stadion passen 11.000 man om veiligheidredelen mogen er 9500 in, de 'lege" zeivakken die je ziet ontstaan omdat iedereen op middennoord ( N-side) wil zitten/staan
Dus dat vak is altijd overvol zelfs zodat mensen op de traptreden staan ( tussen zitplaats en bank)

[img cacheid=001322f0001235a8190cba781a005d22b0]http://snsth.tripod.com/DenHaagFotosite/3d9e0680.jpg[/img]

zoals je hier ziet:

[img cacheid=001322f90012374144fd59e71a005d22b0]http://members.tripod.com/snsth/DenHaagFotosite/3d8e0680.jpg[/img]

dus als iedereen gewoon normaal op z'n plaats zou gaan zitten of staan zijn die plekken ook gevuld :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wel een mooi plaatje uitgezocht Marc....thuis tegen de FC UTrecht!! :respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
@ marc! ik bedoelde dat je niet iedere week in je eigen stadion speeld! ;)

Waarschuw beheerder
hahahaha....scherp Imro :yes:
Waarschuw beheerder
wat bedoel je nah imro eerst zeg je om de week en erna zeg je iederuh week mot jij niet naah 1 of anderuh afkick centrum ofzo???????????

:devil:

Waarschuw beheerder
donateur
ik snap hem, je doelt op dat MR me zegt iedere week in z'n stadion te zitten... jaja

hij zal wel om de week bedoelen, en hij kan natuurlijk ook naar het 2 de kijken, dan zit je wel elke week op Noord :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik wil hem niet snappuh imro krijg de kankah maah sjembek

Waarschuw beheerder
tja....hij is wel recht voor z'n raap he...die Yankie...Bij sommige mensen is dat een goeie eigenschap....echter bij hem betwijfel ik het....:no:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ach jah, hagenaren! een niveautje lager zeg maar! ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
DEN HAAG blijf mijn stadjuh:bier:altijd gezellag

Waarschuw beheerder
Ach...niveautje lager wil ik niet zeggen....Ik doe namelijk over het algemeen niet aan stereotypering....echter, YANKIE deed wel zn best om alle Hagenezen voor lul te zetten...(y)

Enne *DH*Releash the rage*DH*......tenzij releash iets anders betekent in jouw wereld/gedachtengang...moet ik helaas constateren dat releash verkeerd gespeld is...Als het namelijk los-/vrijlaten moet betekenen in het Engels dan wordt dit als volgt gespeld: R-e-l-e-a-s-e....dus met een E op het einde i.p.v. een H.... :yes:

:[
Waarschuw beheerder
ach jah, hagenaren! een niveautje lager zeg maar!;)

Gelukkig zeg je het zelf...Hagenaren en niet Hagenezen ;)

Waarschuw beheerder
hehehe..INFAMOUS :respect:

Waarschuw beheerder
hehehe...zijn jouw woorden :x

;)

Maar goed...vanavond zeker meerdere :bier:'tjes
Waarschuw beheerder
oh oh den haag,ik zou echt niet willen ruilen,meteen gaan huilen als ik een hagenees zou zijn ..
Waarschuw beheerder
:yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
supernatural waarom loop je nou kontjes te likken bij den haag?

iedereen die niet utrecht is, is vijand, persoonlijk haat ik den haag meer dan ajax wbt voetbal, erbuiten ken ik er wel aardig wat

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
erbuiten ken ik er wel aardig wat

als je hagenezen bedoelt wie zit er dan kontjes te likken bij den haag :S