Partyflock

Forumonderwerp · 697802
Waarschuw beheerder
donateur
vandaag ff naar het strand geweest @ Kijkduin, en daar liep een meisje van een jaar of 9 à 10 met een string...

EEN STRING!! zo'n jong meisje!! hoe kan een ouder dit goed vinden???
ben ik nu ouderwets? :S

of zijn er meer mensen die dit niet normaal vinden? :S

Waarschuw beheerder
jah hier vragen de jongens en meisjes van een jaar of 10, 11 ook of je wiet bij hebt dus waarom dan geen string dragen op het strand :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
ik stond strax ff bij de hanggroep van me broertje...

komen er opeens 2 gozertjes (14 en 15 hoorde ik later) naar ons toe, met de vraag of we aan pillen of coke konden komen...

ze waren serieus, en hadden pp zo'n 150 euro op zak...

DAT is ziek.

Waarschuw beheerder
jah dat gaat wel ver...
maar ik geloof dat dat tegenwoordig normaal is, zeker als je dat zo allemaal hoort.
tja, ze moeten het allemaal legaliseren om de criminaliteit tegen te gaan...ik geloof niet dat dit de oplossing is :/
Waarschuw beheerder
ze volgen gewoon het voorbeeld wat ze krijgen.
maar op het strand vind ik ook wel een beetje raar...
Waarschuw beheerder
donateur
Idd, die jongelui volgen de rest van de maatschappij......

Ik moet ook zeggen dat ik 12 was toen ik begon met roken :$

Dus sjah qua roken, heb ik zoiets van, moeten ze zelf weten, ik vond mezelf ook erg jong :s

En Snap ook niet dat sommige ouders het niet in de gaten hebben, dat hun kinderen soms al op 13 jarige leeftijd stoned thuiskomen, of strak onder de pillen :s
Waarschuw beheerder
donateur
lekker boeiend van die string WHAHAHA

als zij het nou lekker of mooier vind zitten
Waarschuw beheerder
Ik zie het probleem niet zo...

Waarschuw beheerder
ik vind ut dom als je op je 9e of 10e met een string rondloopt (N)
Mijn zusje is 11 en loopt ook al in een string rond :S
Waarschuw beheerder
Jij ben ouderwets ;)

Nee hoor. Vind t ook erg jong...
Waarschuw beheerder
Ik vind het ook niet kunnen hoor:no: echt veelste jong daarvoor!

Waarschuw beheerder
als ik een kind 9 had dan had ze dat echt niet gemogen van mij :no: das echt veelste jong!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Vind het ook niet normaal,zie al dat mijn dochterje dat doet over een paar jaar,is gelijk de laatste keer voor der geweest dan.
Maar ja een ouder hoeft dit niet perse te weten,vaak doen ze dat stiekem,Maar toch:s
Waarschuw beheerder
donateur
kind van 9 laten ze vast niet alleen naar het strand gaan, lijkt me..
Waarschuw beheerder
donateur
Tja in Spanje liep ook een NL meisje van een jaar of 13 in een stringetje.. Kind had een prachtig figuurtje hoor, maar 't is dus echt een kind! Zo'n net puber geworden typje dat ontiegelijk trots was op d'r mooie kontje en net groeiende tietjes.. Dat zou ik m'n dochter dus niet laten doen, zelfs alle "oudere" mannen keken naar d'r kont met een blik van WOW!!!