Partyflock

Forumonderwerp · 697750
ey mensen ik ben eigenlijk wel nieuwschierig naar jullie mening: ben je liever vrijgezel of heb je liever een relatie?

zet er dan ook meteen ff bij waarom...

Tja, zie wel wat er op m'n pad komt:)

Liever een Relatie:yes: Maar vrijgezel ken ook wel lekker zijn!Maar een relatie is toch wel beter iemand met wie je alles ken delen enzo:D

Toen ik vrijgezel was riep ik altijd dat ik altijd vrijgezel wilde blijven en nu ik een relatie heb,kies ik voor 'relatie' :D
wat [...::WeNdY::...] zegt:yes:
Op dit moment liever vrijgezel.
Tjah k ben toch echt liever vrijgezel..
ik heb wel een paar relaties gehad maar ik vond het maar niks... ik houd van mijn vrijheid en als je een relatie hebt ben je toch een beetje afhankelijk van je vriend/vriendin..
Maar ik ben ook nog jong.. ik heb nog alle tijd voor een relatie.. ik geniet nou in ieder geval nog een poosje van mijn vrijheid!!!

Liever relatie. Maar helaas moet ik me maar even vermaken als vrijgezel Wat natuurlijk ook leuk is ;)
een goede relatie blijft het mooiste dat er is :yes: dus daar ben ik altijd voor in ... echter op dit moment weer een even gelukkige vrijgezel :)

Ben wel weer aan een relatie toe! Maar het wil niet zo lukken! :(
100% relatie!

met de juiste persoon natuurlijk :-)

100% relatie!

met de juiste persoon natuurlijk

and i found him (L)
laatste aanpassing
Wat is er nou mooier om alles te delen met een jongen die het helemaal voor je is:D

Relatie dus...
ja op moment ff niet ben net weer vrijgezel maar mis wel de aandacht dus hoe lang het gaat duren weet ik niet ga niet op zoek de beste meisjes komen van zelf naar je toe
Liever en relatie... Maar wel een goeie.
Heb net een relatie 2,5 jaar achter de rug!
Even vrijgezel zijn.. Niet verkeerd:yes:!!!
laatste aanpassing
@SyLLieJ...

ben blij voor je!

ik had haar ooit...:-(
Liever een combi van beide, i.i.g. de vrijheid bevalt me prima, gewoon zonder gezeik aan je hoofd lekker kunnen doen wat je wilt

ik dacht dat ik hem ook had!

als ik maar gelukkig ben ...
:yes: Vrijgezellig :P is gewoon wel lachuh kun je lkkr doen wat je zeluf wilt :) leuke jongens spotten zonder dat iemand jaloers word :P :yes: vrijgezel..(dat zeg ik nu dan he ;))
als ik maar gelukkig ben ...

Bingo! dat wilde ik net zeggen :jaja:

Ik ben gelukkig vrijgezel :jaja:
Vrijgezel zijn is wel heel erg leuk en dat hou ik dan ook nog wel een tijdje zo. Aan een relatie moet je hard werken en het gaat uiteindelijk vervelen. Of bestaan er nog knappe prinsesjes zonder irritante eigenschappen ?

Allebei is leuk. Als je vrijgezel bent mis je wat en als je een relatie hebt ook dus. Maar na een tijdje vrijgezel zijn is een relatie leuk en andersom ook.
Maar als ik echt moet kiezen dan wel een relatie.

(k)

Volgen mij konden mn schoonouders geen kinderen krijgen

Inderdaad, allebei is leuk..
Als je vrijgezel bent, wil je een relatie.
Als je een relatie hebt, zie je altijd zoveel leuke gozers dat je soms wel denkt van was ik maar vrijgezel
heb net 2 lange relaties achter de rug :/
nu ff een tijdje vrijgezel blijven :9

ook leuk.. hoef je je ook niet in te houden tijdens t sta(m)pen 8)
Artiest {SHOWLIST artist 52138, 31458}
tis allebij wel fijn :D

doe mij het laatste maar..:jaja:

Liever relatie:jaja:

Wat dat betreft ben ik er nog niet helemaal uit. Als ik vrij ben wil ik een relatie en als ik een relatie heb mis ik soms weer net het vrij zijn. Maar uiteindelijk denk ik dat een relatie fijner is.
Relatie roeleert...

Iemand naast je...Alles wat je doet...Je maatje...

relaties gaan vervelen???

no way...is iets waarje constant aan moet werken...das juist de uitdaging....
Werkzaam bij OJC Cartouche
heb liever n vaste relatie dan losse scharrels :yes:

Da's fifty fifty..

Vrijgezel is lekker, je kan doen en laten wat je wil! Heerlijk!
Maar een relatie is wel weer lekker omdat je dan iemand heb met wie je alles kan delen en dat soort dingen :)

Op dit moment liever vrijgezel :jaja:
hmm... lekker vrijgezel zijn is ook heel erg goed.. maar een relatie hebben waar je helemaal voor kan gaan en altijd iemand hebt die voor je klaar staat is ook fijn....

op dit moment lekker vrijgezel!!!
Aan de ene kant vermaak ik me prima als vrijgezel

Emotionele kant aan:
Maar dan mis je af en toe de meest kleine dingen, zoals een arm om je heen als je gaat slapen, het naast iemand wakker worden
Emotionele kant uit...
relatie, maar als ik relatie heb wil k vrijgezel zijn:S
relatie, maar als ik relatie heb wil k vrijgezel zijn

:jaja:

dus--> wel een relatie.. maar ook de vrijheid..
klinkt wel bekend ja :/
ben het ook met wendy eens...
kzou niet meer zonder mijn schattie kunnen, en gelukkig weet ik dat hij mij ook niet kwijt wil.......

Ik heb liever een relatie.....die gezelligheid is veel leuker....je hebt altijd iemand bij wie je terecht kan...dat is zeker een goed gevoel...:d

hmm goede vraag, dat wisselt nogal...
Het heeft allebei zn goede en zn slechte kanten..moeilijk :/

doe maar een relatie!

ligt eraan als je vrijgezel bent en je hebt wel eeen knuffel nodig :( fuckt up alles
maar soms vrijgezel doen laten wat je wil
doe toch maar een leuke lieve meid voor relatie :P

Relatie!!!
vrijgezel is fijn, doen en laten wat je wilt

maar doe mij maar een relatie :jaja:
zeker weten
maar dan wel met de goede persoon...
(L)
vrijgezel zijn is lekker
ma nu ik me schatje heb wil nix anders!

:yes:

vrijgezel zijn is leuk.
maar als je een leuke vriend (zoals mijn schatje) hebt vind ik relatie leuker.
BERICHT VAN KOEKERT:de vrijheid bevalt me prima, gewoon zonder gezeik aan je hoofd lekker kunnen doen wat je wilt

tis precies zoals je het zegt... zonder gezijk aan je hoofd lekker kunnen doen wat je wilt!

oke oke ik geef toe... af en toe mis ik een arm om me heen met het slapen en het wakker worden met iemand naast me in bed ;)
maar toch blijf ik nou voorlopig vrijgezel... :D

want tis ook zwaar kut als je schatje je dumpt...
:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(