Tjah k ben toch echt liever vrijgezel..
ik heb wel een paar relaties gehad maar ik vond het maar niks... ik houd van mijn vrijheid en als je een relatie hebt ben je toch een beetje afhankelijk van je vriend/vriendin..
Maar ik ben ook nog jong.. ik heb nog alle tijd voor een relatie.. ik geniet nou in ieder geval nog een poosje van mijn vrijheid!!!
ik heb wel een paar relaties gehad maar ik vond het maar niks... ik houd van mijn vrijheid en als je een relatie hebt ben je toch een beetje afhankelijk van je vriend/vriendin..
Maar ik ben ook nog jong.. ik heb nog alle tijd voor een relatie.. ik geniet nou in ieder geval nog een poosje van mijn vrijheid!!!
ja op moment ff niet ben net weer vrijgezel maar mis wel de aandacht dus hoe lang het gaat duren weet ik niet ga niet op zoek de beste meisjes komen van zelf naar je toe
Liever en relatie... Maar wel een goeie.
relatie.. maar wel een goeie
heb liever n vaste relatie dan losse scharrels
BERICHT VAN KOEKERT:de vrijheid bevalt me prima, gewoon zonder gezeik aan je hoofd lekker kunnen doen wat je wilt
tis precies zoals je het zegt... zonder gezijk aan je hoofd lekker kunnen doen wat je wilt!
oke oke ik geef toe... af en toe mis ik een arm om me heen met het slapen en het wakker worden met iemand naast me in bed
maar toch blijf ik nou voorlopig vrijgezel...
want tis ook zwaar kut als je schatje je dumpt...
tis precies zoals je het zegt... zonder gezijk aan je hoofd lekker kunnen doen wat je wilt!
oke oke ik geef toe... af en toe mis ik een arm om me heen met het slapen en het wakker worden met iemand naast me in bed
maar toch blijf ik nou voorlopig vrijgezel...
want tis ook zwaar kut als je schatje je dumpt...