Partyflock

Forumonderwerp · 697643

Werkzaam bij Partyflock
Artiest {SHOWLIST artist 95048, 1189, 142628, 9507}
EastSideUnderground TOXIC 25 September:

Enschede Condor City kan zich weer opmaken voor een vette avond Early Rave, Lekkere OldSchool, en Beukende Hardstyle ....

Line-UP: Bass-D, Darkraver, Derek, DNS, Genius, Rob & Mc Joe, Uzi, Vecino, MC Da Mouth of Madness, MC Syco
pfff anders ik wel. ik drink nooooooooooooooooi meer:no: o:)

haha dat zeg ik ook altijd :D:D Maar kan me nooit inhouden :P
ik ook niej... ben de laatste tijd ook overgestapt op bokma/rum/jenever haha nog erger allemaal:/
leuk feestje was goed te doen(Y)
geluid was dit keer goed!

alleen wel op de terugweg met me shikke hoofd op me bek gedaan nu een dikke lip en een stuk van me
tand eraf :frusty:
laatste aanpassing
whahahahaha*proest* jij weer:[ ;P aaaah kut voor je :hug:
maar 1 troost voor je ik fietste bijna de sloot in:bloos: bijna maar net niet helemaal:)
laatste aanpassing

Hmmz der is maar 1 plek waar je goed op je bek kan gaan en dat is dat spoortje van de gloortrein daar op het fietspad :D sterkte voor de rest :)
Wat zijn alle sites waar foto's opstaan?
http://www.technolusion.com komen ze morgen denk ik op te staan
Artiest {SHOWLIST artist 106212, 5320}
uhhhhm wat gaat dat snel rond jaa dat top wijffie was zn vriendin snap jij ut??? haha

hardcore bitch > dus jij hebt een beetje met de vriend van een meisje dat jij hebt leren kennen zaterdag op de WC liggen kloten? Hahahaha...wat een mens!! :respect: :P
Was wel lekker feessie :yes: komen er nog meer.... Kwam beetje laat los, maar toen ging het wel lekker hoor, blij dat ik ondanks de regen toch ben geweest........

Was wel lekker feessie komen er nog meer.... Kwam beetje laat los, maar toen ging het wel lekker hoor, blij dat ik ondanks de regen toch ben geweest........

Heb je dus de set van DNS en VECINO gemist,dat was voor mij de beste set van de avond,lekkere ouwe hitjes in het begin en daarna beuken met hardstyle en jump!!

Vond het ouwerwets gezellig feessie...... :D (Y)

Wij zijn op het laatst niet gegaan :(

Kank me kaartjes nog omwisselen voor osm kaartjes o:)
Werkzaam bij V.C.N.
Artiest {SHOWLIST artist 41643, 10552}
Wij zijn op het laatst niet gegaan

Waarom dan niet gegaan ??
Werkzaam bij Ragwerk
Artiest Stikko
was weer een goed feest :respect:

ën het geluid was ook weer toppie zo moet het(Y)(Y)(Y)

ik had naderhand iets van een irritant piepje :D:D:D dus dat zei wel weer genoeg :P