is nog simpeler vaak dan hardstyle 
maar toch vind ik het wat hebben 
Jumpstyle....
Is dat dat verneukte hardstyle met een apresski bas er door heen?!?
Als je niet weet waar je het over hebt, houd dan gewoon je muil dicht!
Jump bestond al jaren voor de eerste Hardstyle plaat, dus het is absoluut GEEN verneukte Hardstyle
Het kan dat je het niets vindt, maar zeg dat dan gewoon op een normale manier.......
StuPiD BrEeZaH!

Jumpstyle....
Jump bestond al jaren voor de eerste Hardstyle plaat, dus het is absoluut GEEN verneukte Hardstyle
Het kan dat je het niets vindt, maar zeg dat dan gewoon op een normale manier.......
StuPiD BrEeZaH!
Nou aan 1 kant begrijp ik wel waar tie het over heeft. Dat nieuwe spul dat soms uitkomt lijkt wel op een verkracht soort heel commercieel klinkende jump/hardstyle. Als ze het willen uitbrengen deze deze tijd hoop ik dat ze er wat meer energie in stoppen, niet net als ze Hardstyle soms ook kunnen verkrachten, want dat kan ook vaak echt niet klinken hoor.
StuPiD BrEeZaH!
Nou aan 1 kant begrijp ik wel waar tie het over heeft. Dat nieuwe spul dat soms uitkomt lijkt wel op een verkracht soort heel commercieel klinkende jump/hardstyle. Als ze het willen uitbrengen deze deze tijd hoop ik dat ze er wat meer energie in stoppen, niet net als ze Hardstyle soms ook kunnen verkrachten, want dat kan ook vaak echt niet klinken hoor.
Jump met Hardcore vergelijken
ja miss met wat olskool van vroeger ja.... maar de oude jump kan toch wat meer waarderen als die troep van nu...
Jump is gewoon lekkere shit, en disruptor, als je dj bent, zul je wel verstand van stijlen hebben. Gezien je kortzichtige antwoord ben je of geen echte dj, of je verdiept je niet of nauwelijks in andere zaken.
Hardstyle heeft veel slappe ripoffs van klassiekers...bij de jump heb ik dat nog niet veel gehoord...
edit: weet iemand waar ik
nog vandaan kan halen op vinyl?
en wat is er met Oskwam gebeurd? hij is toch echt een upQomming Talent!!!!
Hardstyle heeft veel slappe ripoffs van klassiekers...bij de jump heb ik dat nog niet veel gehoord...
edit: weet iemand waar ik
Triom – Sigma Project
nog vandaan kan halen op vinyl?
en wat is er met Oskwam gebeurd? hij is toch echt een upQomming Talent!!!!
laatste aanpassing
jump is veeels te commercieel
je hoort die zooi overal tegenwoordig..
Liever gewoon lekker ouderwets hakken op hardcore
---------------------------------------
commercieel???
druk link op stats favo muziek stylen hardcore is groter ik zeg niks
je hoort die zooi overal tegenwoordig..
Liever gewoon lekker ouderwets hakken op hardcore
---------------------------------------
commercieel???
druk link op stats favo muziek stylen hardcore is groter ik zeg niks