Partyflock

Forumonderwerp · 697164

Vind je die reclame van Jamba op TMF en MTV ook zo verschrikkelijk irritant??????
Ik wel!!! Zit je ff lekker clippies te kijken, komt dat lompe wijf weer "sms hit1 hit 2 of hit3".
Super irri!!:S

Hoe denken jullie daar over????
idd, afschieten.. en als je een smsje stuurt zit je vast.. het is geen 1malige actie dus
laatste aanpassing

:@ Ik ging naar Spanje, dacht eindelijk van die kut reclames af te zijn. En ja hoor!!! Daar worden die dingen ook uitgezonden :@

Waar je je al niet druk om kan maken %-).

Neem er nog 1 tripper.... :xtc:

Dat antwoord van je slaat natuurlijk helemaal nergens op.
ik zou sowieso niet aan Jamba beginnen, als je bij google "jamba ringtone" intypt, komen er meer negatieve links dan positieve. Onder anderen links naar de consumentenbond waar dus klachten over Jamba binnen zijn gekomen :p
en nogh steeds op 1: de jamba!-ringtone...bah bah
KOTSNEIGINGEN van die lijpe sjit!
zijn idd heel erg irri, ook die verzekering dingen :S
laat die neushoorn beest maar effe nakkuh dan zal die effe dansen dan
Ga ook maar niet in op die JAMBA acties van ze!
Ze plunderen heel je beltegoed! Meisje dat ik ken wilde ook zo graag een van die beltones, en er word nu telkens BTG van haar kaartje afgeschreven! Ze haalt gewoon geen nieuwe kaart mee omdat alles naar JAMBA gaat! Het zal vast wel ergens in de kleine lettertjes van hun regels staan, maar tis erg misleidend!
Gelukkig zie ik dat ik niet de enige ben, als je daarmee 's ochtends wakker wordt begin je al goed :S

ik vind hem wel banisch!!!!!:smoke:
Noh Jah! :s Skrikkeluk!
K*T RECLAME. wordt er echt gek van... ook van die domme PAARSE:S nijlpaard:S....

weg van de buis met die lui.
idd erg irritant.....volges mij komt ie er ook super vaak voor...want vaak als ik naar tmf zap zie ik dat domme paarse nijlpaard al.... bah