Met dank aan die K#nker scheids....
voor de rest was het wel gezellie op de toekomst!!!
pff.........
(permanent verbannen)
ben toch altijd in de fun, maarja daar hebben jullie het te druk met 16-jarige wazi's
triest dat je daarheen moet gaan dan.
(permanent verbannen)
ik kom overal in het weekend. Interreseert me geen ene reet of er neuzen zijn. zelfs in eigen huis krijgen ze klop dus ik ga me daar echt niet druk om maken. Neuzen aan de andere kant durven niet uit hun stinksteeg te komen.
(permanent verbannen)
ze komen allemaal een keer aan de beurt
en daar is weer die internet grootpraat
de echte neuzen gaan rennen en de internetneuzen hebben grote praatjes
nou laat de grote jongens maar lekker verder praten op dit forum en ga jij maar iemand anders vervelen
(permanent verbannen)
Meester. : zeg nou maar gewoon dat jij als ouwe lul een jong kippie probeert te scoren, moet je toch wat liever gaan doen
(permanent verbannen)
feyenoord maakt dit jaar echt wel veel kans. PSV kan zijn niveau in een seizoen nooit vast houden, en vanavond zag het er ook niet best uiit net zoals hun voorbereiding en ajax is alweer over hun hoogtepunt heen. Utrecht kan leuk presteren in een knock-out systeem maar in de competitie stelt het toch ook niet zoveel voor.Ik zeg feyenoord landskampioen 2004-2005
dat zeg ik ook
dan mag ik wel 16 jaar zijn maar ik heb ook mijn eigen meening en die zeg ik recht voor me raap ouwe honden lul en als je een vriendin heb heb ik medelijden met haar