Partyflock

Forumonderwerp · 697065
1 volger · 1430x bekeken

Waarschuw beheerder
donateur
Echt super benauwd in dit land, slapen lukt voor geen meter, ook word ik nog eens 4x wakker per nacht :(
In het buitenland had ik hier er echt geen last van, toen viel ik vrijwel direct in slaap.
De ventilator aanzetten werkt ook voor geen meter, want dan ben je de volgende dag stront verkouden. En als je het raam openzet, ben je de volgende dag lek gestoken door muggen.:[

Meer mensen hier last van?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heerlijk...ben net wakker...kruip daluk weer trg :P

Waarschuw beheerder
zweet me kapot,door de hitte :/

Waarschuw beheerder
heb al een week niet lekker geslapen door de hitte en dan heb ik zelfs de ventilator de hele nacht aan:/

Waarschuw beheerder
Ik slaap buiten op mijn boot.. nergens last van.:-)
Waarschuw beheerder
nee slapen met die hitte gaat echt niet lukken moet je ook nog eens iemand heben die je iedere keer probeer het bed uit te gooien in zijn of haar slaap
Waarschuw beheerder
donateur
Had het afgelopen nacht wel heel erg.. Sliep pas rond half 5 en toen droomde ik ook nog es dat ik wakker was :|! Was om half 7 weer wakker en kon niet meer slapen :/

Leuk hoor, warm weer.. Maar waarom moet het hier altijd meteen zo vies benauwd zijn?! Had er in Spanje idd totaal geen last van!
Waarschuw beheerder
Ik slaap de hele week al slecht maar vannacht was helemaal erg. Heb hooguit een half uurtje geslapen. Ben onwijs moe :gaap: en moet vandaag ook nog tot half 6 werken.
Waarschuw beheerder
naakt boven de dekens slapen
het raam wijd open... zodat de wind naar binnen waait...

Waarschuw beheerder
k slaap ook weinig met die hitte! het wordt gelukkig minder! als ik in bed lig lig iik nog wel uren wakker! en dan hoor je als je bijna slaapt zo'n klotemug grrr!!
Waarschuw beheerder
Vanacht was idd echt een ramp heb ook niet veel geslapen :(
wat dacht je van een hor voor je raam.(gaas) geen last van mugge en wel lekker fris!
uitverkocht :@:
Waarschuw beheerder
ik slaap idd ook beroerd met deze hitte :(
en dan gaat om half 6 me wekkertje weer voor me werk :(

tis nu al een stuk afgekoeld dus hopelijk slaap ik vanacht weer wat beter....

Waarschuw beheerder
Slapen met deze hitte

Niet!!! Zit de halve nacht achter de pc:p

Slaap gemiddeld 4 uur per nacht nu:s Smiddags (als ik vrij ben) dan slaap ik wel een btje bij.
Waarschuw beheerder
Slapen zal een van deze dagen wel wat beter afgaan nu de temperaturen wat afzakken :P

Artiest Mono
Waarschuw beheerder
Hmmm, het regent hier al een paar uur, maar dat het scheelt :nee:
Waarschuw beheerder
donateur
't regent hier ook... best wel lekker... tenminste nog een beetje koeler...

vannacht niet zo super geslapen, maar wel beter dan met die hitte...

Waarschuw beheerder
donateur
:gaap: helaas wel :yes:
Waarschuw beheerder
ik kom ook moeilijk in slaap met die warmte:[
gelukkig is nu wat koeler