Partyflock

Forumonderwerp · 696952
Jeff Mills en Laurent Garnier back 2 back in Paradiso!!

In de herfst van dit jaar gaan twee van 's wereld grootste DJ's samen op tournee. Jeff Mills en Laurent Garnier doen tijdens hun tour ook Nederland aan. Op 22 september draaien ze back 2 back in Paradiso.

Hoewel Mills en Garnier respectievelijk uit Detroit en Parijs komen, lijken hun muzikale achtergronden veel op elkaar. De house- en techno-explosie van de jaren negentig veranderde hun leven drastisch en vandaag de dag staan ze bekend als legendarisch.

Voorafgaand aan het optreden in Paradiso draaien Mills en Garnier eerder op de avond samen voor Club 3voor12 in Studio Desmet te Amsterdam van 22.00 tot 0.00 uur.
De Paradiso gaat vervolgens om 0.30 uur open waar beiden uiteindelijk tot vijf uur hun platen gaan draaien. Kaarten kosten 17,50 euro.

:kwijl:

weet je zeker dat et 22 sept is?

dat is op een woensdag? :S
Blijkbaar wel
laatste aanpassing

Helaas..... 22 oktober had beter geweest..
dat zou een vrijdag zijn hahah...
nu houd et op voor mij... maar de rest veel plezier :D (Y)
Dat is zeker jammer, dat het op een woensdag is. Had er anders graag naar toe gewild, zeker omdat ik ook nog nooit in Paradiso ben geweest.
Artiest Pie
woow (y) aanwezig
waarom moet ik altijd weer te jong zijn:(:'( ik wil laurent garnier echt een keer meemaken
Vet vet vet!! :kwijl:

Moet vast wel de donderdag erna vrij kunnen krijgen :yes:
duidelijk! vrijnemen 23 september :)
Op zeker kaarten halen de 14de!!:bounce:
bedankt om het op pf te zetten :S

gvd

denk is na joh!

o shit.....hier moet ik zeker bij zijn :jaja: :jaja:

:) (y)

dat ga ik niet missen!
bedankt om het op pf te zetten

gvd

denk is na joh!

:/

gvd

denk is na joh!

ja, die vat ik ook even niet?
volgens mij wil die niet, dat wij er ook komen :S

het liefst is die daar in z'n eentje.

ben ook aanwezig :D
Shit shit shit,ik kom de 23ste terug van vakantie:no:
whaha :X ;)
Chemo 6 augustus 2004 12:29

gvd

denk is na joh!

stel je voor dat je straks geen kaartje meer kan bemachtigen :o

of zitten er volgens jou alleen maar wannabees op pf?
goh volgens mij ben je zelf ook lid :)
laatste aanpassing
Hmm vette sjit. alleen apart dat het op woensdag is...
Jammer dat het niet in de melkweg en op woensdag is..

Maarre.. wat zeur ik :frusty:
Dit wordt verschrikkelijk vet 8)
niet zo zeuren he

Beide staan in de agenda..

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Oooooh damn, hier heb ik echt op zitten wachten :kwijl:....

Hier ben ik echt bij... Woensdag ? Volgende dag school/werken ?

Doet me he-le-ma-al niets :D:D

dat word dan een gezellig clubje...

milos gaat oook

eerste keer dat ik garnier zie(y)

:bounce:

Dat wordt het dus zeker...:D

Milos, raspik ;)
kHeb Garnier ook nog nooit gehoord :/ hoor niets dan goeds over die kerel, dus dat gaat wel goedkomen.. en dan ook nog samen met mijn held.. :respect:

kiek ze..........word gezellig!
laatste aanpassing

lekker hoor gasten, woensdagavond (Y)

Pakken we van tevoren ff een lekker shoppie (Y)
De plannen zijn dus bij deze gemaakt ;)

hele nacht KEIHARD zuipen en dan door naar school :yes:....dat lijkt me nou relaxed(y)

dat mooie hockeysletje voor me in de klas lekker onderspuwen :kots: :)(Y)
laatste aanpassing
<-- is ook zeker aanwezig.

Vind het eigenlijk ook helemaal niet zo erg dat het op woensdag is, komen er tenminste echte liefhebbers op af..

Waarom moeten ze dit nu net tijdens mn vakantie plannen?????????????
Om jou te dwarsbomen? :x;)
in een woord: WAUW.. niets in de wereld kan mij ervan weerhouden om hier bij te zijn :bounce:

:D leuk, cker op de saaie woensdag!

5 days off in de melkweg was super

Kvind het niet zo bijzonder en ik meen me te herinneren dat Mills niet zo fan was van b2b-sessies...

Twee totaal verschillende mannen, Garnier is een echte club dj en Mills meer een einzelganer...

Misschien als ik niets te doen heb ga ik ff kijke...

via 3voor12 nieuwsbrief alvast gratis op de gastenlijst gezet voor 22.00 - 00.00. nog ff kijken of we daarna ook nog gaan
Artiest Manzel
Voor de mensen die alleen in het weekend kunnen feesten>>>>>>>>>>>>>>>

18.09.04 Jeff Mills vs. Laurent Garnier - Fuse Brussels [BE]

Jeff Mills - Laurent Garnier back 2 back all night long

fuse level : Laurent Garnier & Jeff Mills all night long
motion level : St. Dic, Pierre, Deg

Prepare to open your ears and your minds to Laurent Garnier and Jeff Mills playing back to back pure Music. Not just Techno not just House, just Music. All Music. Good Music.

Limited presale tickets at 12€ available at all Fnac Outlets or on line on www.sherpa.be . Due to the limited amount of tickets available, please check the hot news section on www.fuse.be regularly to stay up to date about availability!

Free entrance tickets will not be valid on this exceptional occasion!

Third level open on this night with psychogene all night long

Presale 12 €
Door 15 €
ik moet even kijken wat mijn rooster wordt komend school jaar, maar denk niet dat ik dit wil missen school of geen school heb laurant al bij de 5days off moeten missen en zou wel eens willen zien of jeff zijn set beter neerzet als in de HMH paar maanden terug...
ik denk wel dat ik present ben!

greetz
wel beter op een woensdag , op donderdag gaan de treinen vroeger dan op een zaterdag ochtend.

heb laurent garnier 1 keer hooren draaien op new frontier weet alleen niet meer hoe ik het vond.

Hmmm..zker minder dat het op woensdag is. Volgende dag weer school, maaaar is ook weer een goede reden om een keer niet naar school te gaan!

Plus, dat we Laurent Ganrier vorige keer hebben laten schieten voor Richie Hawtin..Kunnen we nu in de herhaling..
Ziet er gaaf uit. Alleen waarom in ...naam op woensdag. Denk dan dat die avond in Fuse een betere optie is op 18-9
SO! Moet ik f mn best gaan doen om vrij te krijgen :yes:

Melkweg was echt geweldig!!
Misschien is het op een woensdag om de echte liefhebbers aan te trekken die er zelfs vrij voor gaan nemen?
We moeten alleen nog maar zien wat voor een muziekstijlen ze ten gehore gaan brengen....

--> "Garnier en Mills brengen ‘puur muziek’

Dance pioniers Laurent Garnier en Jeff Mills duiken in hun oude stoffige platen en halen samen hun lievelingsmuziek tevoorschijn.
In september gaat Jeff Mills mee op tournee met Laurent Garnier om een aantal back to back sets te doen. De twee willen het publiek laten zien dat er zo veel meer goede muziek is dan wat we vandaag de dag in de clubs wereldwijd horen. Ze zullen geen bepaalde stijl draaien, geen house of techno, maar ‘puur muziek’ zoals ze het zelf omschrijven. Alle genres komen aan bod, ook muziek van voor de ‘dance revolutie’. Favoriete platen van voor hun dj-periode worden uit de kast getrokken."
Jeff Mills op Dance Valley was ook al geweldig, ben benieuwd naar dit :bounce: