Partyflock

Forumonderwerp · 696837
Betreft: evenement: X-Qlusive, zaterdag 16 oktober 2004 om 21:00

Waarschuw beheerder
donateur
X-Qlusive - Labels & Live acts

16 Oktober 2004 Heineken :zuipen: Music Hall
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als ze met Nukluez komen als label zou wel verrassing zijn :).
Waarschuw beheerder
donateur
(Straight on recordings): Luna vs Pila, DHHD

Sorry maar dan hoor ik liever DHHD dan Luna vs Pila. Die laatste draaien nog wel af en toe met elkaar. DHHD hoor je helaas nooit. :( :(
Waarschuw beheerder
donateur
Aanwezig! :jaja:
Waarschuw beheerder
X-Qlusive Technoboy misschien?Met wat Italiaanse hardstyle vrienden uitgenodigd.
Waarschuw beheerder
donateur
X-Qlusive off beat met

-Oscar Mulero

-rumenige&loktibrada

-peter dundov

-british murder boys

-bliepwerk(of work) live

nee denk t niet:s
zal wel een X-Qlusive technoboy of early rave worden:s
Waarschuw beheerder
ben iedere x-qlusive nog geweest, denk dat ik er hier ook wel bij zal zijn...

X-Qlusive Technoboy misschien?Met wat Italiaanse hardstyle vrienden uitgenodigd

Ik zie dan liever een x-qlusive Pavo, en wat betreft technoboy en zn italiaanse vrienden is er al een x-qlusive italy geweest, de 1ste namenlijk...

Waarschuw beheerder
het staat al vast dus weet niet wat iedereen zit te gokken op wat voor XQ het word.. :p

Maar sla hem cker niet over XQ en HMH = :kwijl:

Liveacts:

DHHD
Showtek
Donkeyrollers

lijkt me wel wat, alleen al om DHHD zou ik er al heen gaan :yes:

DHHD @ XQ LUNA :kwijl:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Seismic LIVE
DHHD LIVE
Showtek LIVE
DERB live
Cosmic Gate Live
Donkeyrollers Live
Brain Ovulation Live

e.d.

Ik ben nog steeds voor een XQlusive Italy vs. Zwitserland!
Waarschuw beheerder
donateur
het staat al vast dus weet niet wat iedereen zit te gokken op wat voor XQ het word..

ja presies! :yes:

XQlusive Labels & Live acts

dus geen pavo,earlyrave of technoboy XQlusive :frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik sluit me helemaal aan bij JesperV. Lezen is idd moeilijk. Het thema is Labels en Liveacts dus moge dat duidelijk zijn. :frusty:

DHHD + HMH + QX = :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl:, :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: en slaan we zekers niet over. Effe wachten tot ik geld heb en de line up bekend is en dan kaartje scoren. :jaja:
Waarschuw beheerder
Als ze nou eens een editie van xq anti-hardstyle maken en er een zooi hc-labels zoals Enzyme,Third Movement en D-boy boeken met o.a. Noize supressor als live-act :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
mwah ik ben er wel hoor
Waarschuw beheerder
donateur
Zal verdomme eens tijd worden voor een x-Qlusive ;p Ben echt superbenieuwd wat we ervan kunnen verwachten...
Er staan best logische (vette) dingen in sommige posts.. Word toch wel vet, hardstyle in de HMH :kwijl:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En ook zal ik wederom aanwezig zijn!!

XQ The bom.........:RESPECT: :RESPECT:

Waarschuw beheerder
Third movement sluit af :P
Waarschuw beheerder
X-Qlusive Live & Labels
(Sigma Label): Trance generators, Technoboy, Mondello, Brain Ovulation live..etc..
(Seismic): Beholder/Balistic etc..
(Straight on recordings): Luna vs Pila, DHHD
(Scantraxx): Hardheadz, Duro etc..
(Q-Dance): Showtek live, Deepack

Zoiets denk ik laatste aanpassing: 6 augustus 2004 19:58

Tsjonge tsjonge die timmy the sound snapt er ook niet veel van he...

brain ovulation is idd allang dood (is al gezegd ik weet) en sigma label en trance generators, technoboy, mondello jongens wat ben je voor n00b

sigma = jimmy the sound, super marco GAY, bruno power soms, en nog wat kleinere artiesten...

dus verdiep je voortaan eerst voordat je wat zegt...

Waarschuw beheerder
pfff vind maar tegenvallen eigenlijk, had liever een XQ Italy vs Holland gezien.

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
pfff vind maar tegenvallen eigenlijk

De line-up is nog niet eens bekend:S
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 892, 3487}
Artiest Sander May
Waarschuw beheerder
Zou leuk zijn als ze een combo van stijlen maken!
Niet alleen hardstyle, maar ook bijv. een Xanno Gallois live, of Speedy J ofzo :S

Waarschuw beheerder
De line-up is nog niet eens bekend

ik reageer niet op de line up:S
ik reageer op het thema en die valt mij DIK tegen!
Waarschuw beheerder
Mensen het is gewoon afwachten welke DJ'S der komen..

Lekker intressant trouwens want de meeste mensen van dit forum en deze site zullen toch wel naar dit feest gaan..

En het zal heus wel weer groots worden aangepakt dus ik maak me heus geen zorgen, al helemaal niet over de dj's die komen die draaien want los gaan we toch wel :yes:

gewoon ff geduld hebben wat Q-dance gaat doen :p

Waarschuw beheerder
Met dit thema kun ja nog van alles verwachten

Waarschuw beheerder
zou wel eens wat kunnen worden denk dat ik wel aanwezig ben!!

Waarschuw beheerder
Deepack live en Seismic live staan de week erna op hardbass.. niet echt Xqlusive meer, als t af en toe is, maar niet 2 keer binnen een week.. dus die vallen af

idd:
-showtek live
-hardheadz live zou wel vet zijn, maar weet niet of pavo en prophet erop zitten te wachten..
-dhhd live
-donkeyrollers live(southstylers zou ook vet zijn.. maargoed..)
-brennan and heart live misschien?
-zullen ook wel die live act techno van Q dance doen, wie waren t ook alweer... *edit* chris king en d jay alias
-smurref?
-enzyme live(endymion vs nosferatu and nexus) als afsluitertje :O)

labels
-fusion (zany, walt?)
-scantraxx (prophet, duro?, pavo)
-Q(deepack, luna, dana)
-Saifam(technoboy)

Kdenk dat je dan bijna alle opties wel hebt eigenlijk..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Label Q:Luna :no: is nog altijd StraightOn records vrind!
Lees net trouwens op site van q-dance dat het alleen maar weer hardstyle is, weer alles van hetzelfde dus...:s

Waarschuw beheerder
gaak zeker heen :P
aangezien ik hier nog een stapel van die muntjes heb liggen hehe :P
maar kdenk wel dat er een leuke line up zal komen die weer vet is :yes:
Waarschuw beheerder
X-qlusive Labels & Live Acts, 16 oktober 2004, Heineken Music Hall

Na het vertrek van de evenementen Qlubtempo en Qlimax uit de HMH begon
Q-dance de serie X-qlusive feesten omdat er hardstyle beats door de Amsterdamse partytempel moesten klinken. Inmiddels hebben verschillende landen en artiesten laten horen hoe zij over de harde stijlen binnen de vaderlandse dance muziek denken.
Italie, Nederland en Duitsland hebben een afvaardiging van hun beste DJ’s de kans gegeven om te laten zien voor welke sound zij stonden. Dana en Luna hebben laten zien dat ze makkelijk 9 uur lang 6000 mensen aan het jumpen kunnen houden.

Anno 2004 geeft de organisatie de kans aan de beste Labels & Live Acts om weer te geven hoe zij vanaf de producerende kant tegen de huidige Hardstyles aankijken. Inmiddels komen de beste producties van vaderlandse bodem. Of komen ze toch uit Duitsland of Italië? Nederland is een belangrijk dance producerend land. Niet alleen de Hollandse Trance en Hardcore sound gaat al jaren samen met de bijbehorende DJ’s de grens over, ook de vaderlandse harde stijl ‘Hardstyle’ wordt steeds populairder in het buitenland. Deze zomer hebben de beste artiesten uit Nederland heel wat feesteilanden en buitenlandse nachtclubs op hun kop gezet met hun sets en producties.

Er breekt een nieuwe periode aan. DJ’s zijn professioneler met de muziek bezig en ze proberen zich door middel van eigen producties en een speciale platenkeus van elkaar te onderscheiden. Een aantal labels is al jaren bezig met het ontwikkelen van een nieuwe ‘sound’ met een nieuw gevoel.
Daarnaast besluiten veel producers om ook live on stage hun eigen werk ten gehore te brengen, waarbij de ene artiest steeds minder hetzelfde doet als de ander. De stijl ontwikkelt zich in een breder genre.

Met X-qlusive Labels & Live Acts geeft Q-dance de mogelijkheid aan de beste producers en labelbazen in Europa om hun visie te geven over dé harde stijl van 2004. Elk label krijgt 1,5 a 2 uur de tijd om te laten zien wat ze waard zijn en wat hun sound dan is. De labelbazen zijn vrij om die artiesten mee te nemen waarvan ze denken dat die de zaal om zijn kop kunnen zetten. Maar, dit mogen alleen artiesten zijn waarvan de producties ook daadwerkelijk op het label zijn uitgebracht. Q-dance ondersteund deze shows met alle denkbare party ingrediënten. Dit keer geeft het label of de live act alleen zelf van tevoren aan welke showelementen het beste bij hun gig passen: laser, video, vuurwerk, led, lichten, entertainment, etc. Wij zijn erg benieuwd welk label ‘all over’ de beste sound en show zal neerzetten.

De line-up van Label en Live acts wordt woensdag 11 augustus bekendgemaakt op het programma van Q-dance op ID&T Radio wat elke woensdag van 20.00 tot 22.00 te beluisteren is.

Kaarten voor X-qlusive zijn vanaf zaterdag 14 augustus verkrijgbaar bij alle filiallen van de Ticket Box en Free Record Shop en kosten 35,25 euro.

X-qlusive “ Labels & Live Acts ”
Zaterdag 16 oktober 2004
Heineken Music Hall – Amsterdam
Time: 21:00 – 07:00
Tickets : Normal: € 35,25, VIP: € 45,25 ( incl. € 0,50 voor D4L)
Online tickets: www.ticketbox.nl

Morgen Line-up :P
Waarschuw beheerder
donateur
Scantraxx :yes:
Fusion :yes:
Straighton :yes:

Er mag best wat stevige techno bij!
Waarschuw beheerder
Dit wordt wel vet, maar ben benieuwd wat 10 years of hemkade 48 wordt :D:)
Waarschuw beheerder
Line-up ben ik ook wel benieuwd naar.
Waarschuw beheerder
Benieuwd naar de line-up! HMH is altijd wel vet maar het moet wel x-qlusive blijven en niet weer zo'n zooi dj's die je altijd hoort! :no:
Waarschuw beheerder
Hoop eigenlijk op Tracid Traxx enzo , waar de hardstyle mee begonnen is , maar of dat ook zo is dat weet ik niet :(
Waarschuw beheerder
donateur
wel grappig dat ieder label de hele show zelf moet bepalen (y)
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Waarschuw beheerder
Op zich is het wel een grappig bedacht concept. Is zeker wel goed over nagedacht. Maar ik ga denk ik niet. Zou ik eerst naar XQlusive gaan en daarna naar Tiesto. Hmmm denk het niet. Maar wie weet......
Waarschuw beheerder
2 ILovehardstyle: hoop ik ook,maar zal jammer genoeg toch nie gebeuren....
Waarschuw beheerder
Veel zal afhangen van de line-up morgen of ik er heen zal gaan.
Waarschuw beheerder
Ja inderdaad, het gaat helemaal van de line up afhangen , niet de standaard namen plz :yes:

Want daarmee heb ik het nu ook wel beetje gehad :yes:

Doe mij maar waar de hardstyle mee begonnen is :yes:
Waarschuw beheerder
Early hs is vet, nieuwe shit bagger :kots:
Waarschuw beheerder
hehehe bedoel dus :kots:
Waarschuw beheerder
WTF!!!! pc op hol geslagen, wou dus vermelden dat het juist klote,bagger,rotzzoi is,die nieuwe hs :)
Waarschuw beheerder
2 ILoveHardstyle-Ben het helemaal met je eens.Kom eens met een originele line-up en niet steeds de 13 in een dozijn line-up.Beetje variatie.
Waarschuw beheerder
We doen een XQ feestje en we zetten neer hmmm naja boeiend we doen gewoon weer Pavo,Luna,Dana en Technoboy dan weten we zeker dat het uitverkoopt ! Beetje jammer :no:

Doe eens xtje voor verrassingen zorgen :yes:

Tracid Traxx moet gewoon sowiezo komen , en een aantal namen die wij hier gewoon niet snel aantreffen :yes:

Dan heb je pas een geslaagde XQ en niet gewoon weer de vaste namen die je in iedere discotheek vind :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
X-Qlusive X-TinctioN

LINE UP

Activator
Brain Ovulation Live
Lorenzo De Preti
DHHD Live
Technoboy
The Dark Twins Live
The Beholder
Vortex
Luna

Maarja dat is een droom, wat in 't echt jammer niet doorgaat al is het al omdat 2 ervan al gestopt zijn :(, maar met een X-Qlusive Activator ben ik al heel blij :jaja:. Ben er zoiezo bij, dus boeiend :)

Waarschuw beheerder
Dan moet je niet gaan, simpel zat.
Laat Lady Tom maar komuh :-)

Maarre ik ben er zeker weten
Waarschuw beheerder
to Slady: Wij vragen gewoon om vernieuwing of beter gezegd verassingen en niet gewoon hetzelfde liedje iedere x !

Het is al 2,5 jaar dezelfde namen die Q-dance op hun feestjes neerzet , terwijl er toch wel veel meer namen in de Scene zijn dan alleen pavo,luna,dana en technoboy!

Met XQ Germany en Italy hadden ze 2 prachtfeesten neergezet en die qua line up , dus bijna niet te zien zijn! Met deze XQ hoop ik dat ook :D
Waarschuw beheerder
donateur
Hadden ze geen betere naam kunnen verzinnen voor dit feest? :/

Zo X-Qlusief klinkt dit namelijk niet,
het is niet exclusief de ene of de andere muziekstijl of dj,
het is juist een heel divers concept.

Wel een leuk concept overigens,
laat de labels zelf maar eens zien wat ze in huis hebben,
laat ze hun eigen creativiteit en diversiteit tonen,
en eventueel hun aankomende talenten inzetten om te laten zien wat ze in huis hebben.
Een beetje onderlinge competitie is nooit verkeerd voor het publiek. ;)