848x bekeken
Jammer voor Lobont, die is namelijk ook heel goed maar Maarten maakt toch een wat betrouwbaardere indruk op het moment. Het is nu tijd voor het tijdperk Stekelenburg!
Fantastische reddingen gisteren tegen Arsenal!!!!
donateur
ik hoop ook dat stekelenburg 1e keuze wordt!
maare heeft ie zekers wel verdient!
jongen heeft zijn lengte mee!
ajax kreeg vorig seizoen veel tegendoelpunten uit corners, vrije trappen , en hoge ballen voor het doel
met die lengte is stekelenburg beter dan lobont
en stekelenburg heeft een betere pass in z'n poten
maare heeft ie zekers wel verdient!
jongen heeft zijn lengte mee!
ajax kreeg vorig seizoen veel tegendoelpunten uit corners, vrije trappen , en hoge ballen voor het doel
met die lengte is stekelenburg beter dan lobont
en stekelenburg heeft een betere pass in z'n poten
Maar je kunt Gentenaar niet vergelijken met Stekelenburg.
Petsoonlijk vind ik Stekelenburg een top van een keeper.
Want als je als keeper zijne laat zien wat je bent kom je er wel.
Als Gentenaar bij ajax had gekeept was die nu wel weer na een europeese club gegaan.
Waar kijk je liever na
Nec-Rkc of ajax-ac milan
Petsoonlijk vind ik Stekelenburg een top van een keeper.
Want als je als keeper zijne laat zien wat je bent kom je er wel.
Als Gentenaar bij ajax had gekeept was die nu wel weer na een europeese club gegaan.
Waar kijk je liever na
Nec-Rkc of ajax-ac milan
wat heeft Nec-Rkc of ajax-ac milan nu met stekelenburg en gentenaar te maken? ik zeg alleen dat gentenaar al 2 jaar keeper van het jaar is!
en stekelenburg heeft nog geen vol seisoen gespeeld. en als gentenaar bij een van de 3 top clubs had gespeeld veel meer kans had.
je zegt het zelf als gentenaar bij ajax had gespeeld was hij al lang verkocht aan een europeese club niet om dat hij slecht keept?
en stekelenburg heeft nog geen vol seisoen gespeeld. en als gentenaar bij een van de 3 top clubs had gespeeld veel meer kans had.
je zegt het zelf als gentenaar bij ajax had gespeeld was hij al lang verkocht aan een europeese club niet om dat hij slecht keept?
wat heeft Nec-Rkc of ajax-ac milan nu met stekelenburg en gentenaar te maken?
Precies..
Gentenaar is gewoon een top keeper en hoort ook in 1 van de top 3 teams thuis maar dat moest dit seizoen ook gewoon geld opbrengen bij nec en dat wilden ze niet natuurlijk maar na dit seizoen is hij transfer vrij en zal hij daar ook echt wel terecht komen..
Ik moest in het begin wel wennen hoor aan Lobont: hij had nogal eens de neiging ballen weer los te laten (en dat echt een aantal wedstrijden) alsof ie de bal vies vond! Maaaaar.. nu vind ik um ok.
Ach.. hoe relaxed is het dat alles wat in het veld staat EN wat op de bank zit goed is??
Gewoon weer kampioen toch?!
Ach.. hoe relaxed is het dat alles wat in het veld staat EN wat op de bank zit goed is??
Gewoon weer kampioen toch?!
goeie kee[er , komt er wel 
Jammer voor Bogdan Lobont, maar dit is gerechtigheid, en dus de juiste beslissing van Ronald Koeman: je krijgt wat je verdient en Maarten heeft het zeker verdiend om 1e keeper te worden

Na een goed amsterdam tournement te hebben gekeept is hij er dan eindelijk.
Maarten Stekelenburg is de 1ste keeper van ajax.
Maarten Stekelenburg is de 1ste keeper van ajax.
Dat zeg jij dus.. maar zondag staat de keeper in het doel die het vertrouwen krijgt van koeman..
Ik vind Lobont en Stekelenburg allebei top.. het is me om het even maar denk dat koeman voor Lobont kiest..
Jesper V, koeman heeft al gekozen vandaag!!!

![[D&W]Mult!Groove :respect:](/images/user/11700_2763072.jpg)