Partyflock

Forumonderwerp · 695854

Waarschuw beheerder
Ik belde vanochtend me vriendin op om te vragen of ze meej ging naar t strand
Ze kon niet want ze moest misschien naar de politie....
Dusz ik vragen waarom!
Blijkt dat dr vader in elkaar isz geslagen door een portier van een discotheek in ijmuiden...
Aangezien dr vader niet egt een van de grootste is zal die geen schijn van kans gemaakt hebben bij zo een beer ..als gevolg van eem gebroken neus en een scheur in zn lip :frusty:
Toen ze naar buiten zijn gegaan isz me vriendin gaan vragen waarom die dat heb gedaan
Vervolgens krijgt zij ook nog een trap in dr maag
waardoor zij op de grond viel, en word r gezecht dat zij dr dr niet meej moest bemoeien :S
Toen ze wegliepen reed de portier ze 8erna schreewend naar de vader dat ie moest instappen
me vriendin zij dat ie dat niet moest doen
En toen zei die dat als ze aangifte zouden doen dat ie ze wel zou vinden
der kwam wel politie aanrijden
toen pakte die me vriendin nog bij dr haren en begon te schreeuwen en de politie dee nix :S

Ik vind dit egt niet normaal hoor
ik zou doodsbang zijn voor die vent
wat zouden jullie doen aangifte of niet ?????
ik zou t eigenlijk niet weten je weet neit waar die man toe in staat is
messchien kunnen jullie dr helpen met dr beslissing..???
(K)

Waarschuw beheerder
Ach ja, een paar klappen word je hard van:jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Beetje raar, maar wat was de reden dat de portier dat deed :/?

Waarschuw beheerder
trommel wat vrienden bij elkaar met was knuppels en leef je uit :bier:

Waarschuw beheerder
leuk...met je vader op stap :/

Waarschuw beheerder
donateur
je verteld niet wat eraan vooraf is gegaan
een portier begint heus niet zomaar iemand uit het niets te slaan
Waarschuw beheerder
donateur
de eerste vraag die bij mij op komt is waarom deden ze dat???

en :yes: zeker aangifte doen...
Waarschuw beheerder
ik was erbij en het meisje stond stijf onder de drugs
Waarschuw beheerder
nou jah dit gaat dus over mijn vader en mij
en k ben me echt dood geschrokken maar k weet nu dus niet of k aangifte moet doen of niet:S
k hoop dat iemand mij misschien kan helpen hier mee

Waarschuw beheerder
sorry

omdat hij dacht dat dr vader aan t snuiven was in de wc :S dat was zijn reden :S
maar bij de politie zijn al meer klachten over zijn agresieviteit hij word niet ontslagen niks
ik vind dit egt te triest voor woorden
Waarschuw beheerder
donateur
zeker wel doen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Vraag me ook af hoezo die portier dat deed.

Lijkt me niet dat die portier dat alleen deed, om dat hij daar effe zin in had.

En Pa en dochter tegelijk naar de disco/feest ?

Waarschuw beheerder
die portier wa later opzoeke en ff goed bijwerke denk :p
Waarschuw beheerder
jah ik was daar gewoon met me eigen vrienden hoor en me vader zat daar ook gewoon ff een biertje te drinken in die discotheek komen ook gewoon jongeren en oudere mensen

Waarschuw beheerder

ja dat doen ze vaker hoor
tiss gewoon op zo een kroegenstraat waar allemaal discotheken en kroegen bij lkaar zitten dusz gaat dr vader vaak ff meej met mandy

tsjees waarom krijgen we hier altijd van die kk opmerkingen over dit is egt serieus hoor :S :frusty:

Werkzaam bij Triple R-Events
Artiest {SHOWLIST artist 31337, 17972, 27639}
Waarschuw beheerder
Ik zou zeker aangifte doen!!!!!!

Ik weet niet wrm die portier zo in het rond sloeg... Maar heb het idee dat dit ook anders opgelost had kunnen worden... Gelijk slaan schiet natuurlijk ook niet op:nee:.

Waarschuw beheerder
neej idd

Waarschuw beheerder
Ik zou ook zeker aangifte doen!!:yes:

Maar waarom ging die portier door het lint dan??

Waarschuw beheerder
ja,leg is uit....

Waarschuw beheerder
2e keer ;)
omdat hij dacht
dat haar vader aan het snuiven was in de wc:S
geen bewijs nix :S

hij heb wel vaker van die rare dingen zei de politie maar zolang dr geen aangiftes gedaan worden kunnen ook hun dr nix aan doen
Waarschuw beheerder
is je vriendin lekker? zeg dan maar waar die portier staat;) los ik het wel even op:lief:

Maar wil wel een zoen na afloop:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Aangifte doen natuurlijk.

En niet meer in die klote tent komen, van mij part bel je ook nog ff de eigenaar op om te vertellen dat je er nooit meer komt omdat er een gek voor de deur staat.

Waarschuw beheerder
Sorry, overheengelezen!!:)

Inderdaad een hele vreemde snuiter!! Had die portier zijn vriendin het uitgemaakt ofzo, was zeker een zondebok nodig??:S

Waarschuw beheerder
ja precies zo gaat het meestal he :S

Waarschuw beheerder
donateur
tsjees waarom krijgen we hier altijd van die kk opmerkingen over dit is egt serieus hoor

ik wil het ook heel graag serieus nemen. maar ik wil ook niet lukraak gaan schreeuwen dat die portier een asshole is.

Ik werk vaak samen met security mensen, dus ik weet dat hun vak niet altijd even relaxed is als bijvoorbeeld de mensen die achter de bar staan.
Daar worden ze dan ook naar betaald, daar van af gezien.
Maar ik weet ook daar door dat geen vredesacitivist portier wordt.

Ik vind dat een portier nooit zou mogen slaan. Als het niet nodig is, erger te voorkomen.
Maar het gebeurt.
Ik denk dat de eigenaar van de discotheek de eerste persoon zou zijn, die zijn verantwoording zou moeten nemen, en eens goed uitzoeken wat er gebeurt is.
Waarschuw beheerder
IJmuiduh weer he:/

1 van de redenen dat ik hier nooit uit ga..

Heb binne een half uur ruzzie..

Geef aan die kneus..

of zoek ehm op..

Dit kan toch niet :nee:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
lunatic4life met visersdorpen is niks mis mee
Maar als ik dit verhaal zo lees dan heb ik een vreemd vermoeden om welke discotheek/cafe het gaat en om welke portier,Als ik je een tip mag geven laat het rusten,Je kan wel aangiften doen maar denk niet dat het helpt en zoals ie al zei hij weet je daarna te vinden.Is niet zoals het hoort maar ja:S
Sterkte dermee in iedergeval
Waarschuw beheerder
donateur
Xplizit is gesloten wegens vakantie en daar gebeurt dat niet,dat de portier je in elkaar slaat laat staan een meisje

Waarschuw beheerder
neej xplizit isz dicht t was in de bascule
neej idd de portieren van xplizit zijn (Y)
dat zijn egt pr8 mannetjes
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
aangifte doen van mishandeling.

Waarschuw beheerder
aangifte doen en de discotheek aanklagen voor emotionele schade ;d

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Aangifte!
Dit laat je toch niet over je kant gaan, kom nou!
Snap dat ze bang zijn geworden, maar zulke gasten moeten zelf een trap na krijgen!!

Waarschuw beheerder
Neem het advies van mijn zussie *cleo* maar aan,
je ken het beter niet doen !!
Waarschuw beheerder
Waarom niet??

Tell me

Hij mag mayb mans,sterk en connecties hebbe

Maar dit ken ie toch niet maken?

Een onschuldig meissie een trap in der maag geven..

Sorry hoor..Maar dat kan toch niet:/

Waarschuw beheerder
Tja,gaat me er verders niet over uitlaten!

Ken alleen maar zegggen,doe het niet!!
Waarschuw beheerder
donateur
Nee inderdaad dat kan je niet maken,maar je ziet het het gebeurd toch en de smeris doet der niks aan dat las je al en als je dan aagifte doet hoeft ie alleen maar te komen en loopt ie weer daarna buiten wat gevolg heeft dat ie dan helemaal boos is

Waarschuw beheerder
ja ik heb t gehoord die kale met die tatoo's
ma dit is tog niet normaal dan ken ie voortaan alles flikken
dan laat ik me vrijdag wel voor me bek slaan dan doe ik t wel wie zal de volgende zij
strax schopt ie dr eentje dood
en stel dat me vriendin zwanger was geweest en hij gaf r een trap in dr buik die gozer is gestoord man :@:@:@:@
ik maak me hier egt boos over
Waarschuw beheerder
oke toeggegeven

Smeris is niet echt dat je zegt handig in veel gevallen..

Maar dan kunje t ook op een andere manier aanpakke..

De wat hardere manier;D

Waarschuw beheerder
Maar dan kunje t ook op een andere manier aanpakke..

De wat hardere manier

Dat is wel slechtste wat je ken doen, heb een vermoede om wie het gaat.
Dus neem zowel mijn advies en die van mijn zussie aan .. laat het ruste!
Waarschuw beheerder
donateur
Nou stoney wens je der dan succes mee,jij liever dan ik.
[NL] Hc_Kelltjuh {DAB} tja heb der alleen advies gegeven en de keuze ligt bij haar,Weet alleen uit ervaring dat je sommige mensen beter als vriend kan hebben dan als vyand
Waarschuw beheerder
Hoor net om wie t gaat

Ik bemoei me er verder ook niet mee want in dit geval kun je ehm idd beter als vriend dan als vijand houden...

Maar misschien zou een bekende van hem (een vriend ofzo) is met hem kunnen praten hierover..

Tis lastige situatie zo...

Want om nou ineens die hele straat te moeten mijden omdat hij er is..

Lijkt me ook niet echt de bedoeling

Waarschuw beheerder
ja maar ja vrienden zijn ze nu tog al niet en die gozer ken je toch niet zo laten gaan
wie zal de volgende zijn dan
kijk en misschien is t verstandig om geen aangifte te doen want wie weet waar die gozer toe in staat is maar dr moet tog wat gebeuren om geen volgende slachtoffers te maken..??!!??
Waarschuw beheerder
Onder het motto van:
If you can beat them, join them?

Maargoed, als die boerenpummel echt zo gevaarlijk is als gezegd wordt, weet hij jullie helaas te vinden ja.

Lang leve de mogelijkheid van de verdachte om te kijken wie hem heeft aangeklaagd :(
Waarschuw beheerder
Tja, als niemand aangifte doet, krijgt die gast vrij spel ja :/
Waarschuw beheerder
sja, dr zal best een reden voor zijn geweest voor een onenigheid...
tis wel zo dat de meeste uitsmijters wel menen dat ze alles mogen en alles zijn. ook is het zo dat een paar zo strak stil kunnen staan omdat ze zelf aan de snatz zitten
verder heb ik er nooit nare ervaringen mee gehad, maar dat is omdat ik zown voorbeeldig kind ben O:)
Waarschuw beheerder
nou jah k laat t gewoon zitten want de verhalen die k over hem hoor zijn cker niet goed
Waarschuw beheerder
wacht hem gewoon een keertje op ofzo als ie naar het werken naar huis gaat

klaar

Waarschuw beheerder
ja maar tiss een kk grote vent gek
hij doet aan freefight
dan ken je daar gaan staan met je gebalde vuisies maar dan weet je cker dat t nije goed afloopt ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Das wel kut voor je zeg. Denk je gezellig te gaan stappen met vrienden loopt het zo af.

Het is toch eigenlijk niet normaal dat er hier een aantal mensen zodanig bang voor die gast zijn dat je gewoon aangeraden wordt om geen aangifte te doen. Niet naar jullie bedoeld hoor maar het is toch te gek voor woorden dat die gast vrij spel krijgt. Maar goed, ik weet het achterliggende verhaal niet dus ik kan daar geen oordeel over vellen.

Sterkte met je beslissing. :flower:
Waarschuw beheerder
Nou het moet dan wel een hele grote bikkel zijn als iedereen bang van hem is.
Als da mijn wijfke was geweest had t mij geen ene fuck geintereseerd wie die mongool wel nie was.
Ik had m echt met een hoop man opgewacht en zn kk smoel effe helemaal verbouwd.
Ik ken ook nog wel mensen die doen free fighten, iedereen is meteen zo van wow die gast doet freefight. Ja me neefje van 11 ok tsss.
En als je de directe confrontatie met hem niet aan wil gaan dan moet je t gewoon sneaky spelen, probeer uit te vinden welke auto van hem is og terroriseer zn vrouw of zn moeder weet ik veel, als je sneaky wil doen dan zul je dus ook anoniem moeten blijven.
Ik hoop dat er in ieder geval iets tegen die achterlijke debiel gedaan word.

owja het zou leuk zijn als er iemand di weekend eens een footootje van hem schoot en hier op pf pleurt.

greetz freggel
Waarschuw beheerder
Aangifte doen, daar betaal je belastinggeld voor toch :yes:

Waarschuw beheerder
2 freggel

je heb idd gelijk
zo zou ik t eigenlijk wel proberen
maar als ie dr 8er komt ben je verder van huis

we kunnen een poging wagen mandy ..??!!??:D
Waarschuw beheerder
donateur
2 Focus

Ik weet ook dat t niet zo heel vaak voor
komt maar is dit nou echt zo raar dan??
Hey Roger ik ben heel vaak in de Pep
geweest samen met mn man en mn 2 zoons.:D:D

Maar on topic:

Ik zou toch aangifte doen maybe dat er toch meer
klachten bij de politie liggen??
En je kunt er toch ook met de politie
over praten denk ik ook als je besluit
om evt geen aangifte te doen.
Sterkte hier mee.
Waarschuw beheerder
freggel(Y)

Waarschuw beheerder
donateur
ik zou een (f) naar die portier brengen en zeggen "sorry, dat mn pa en ik aan het snuiven waren ":9
Waarschuw beheerder
Anders pleur effe de naam van die discotheek hier effe neer maak je ook meteen lekker negatieve recklame........ daar vragen ze toch om?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
neej idd
www.bar-dancing-bascule.nl
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hahahaha kel volgens mij klopt je link niet helemaal maar dat is wel de site jah :S

Waarschuw beheerder
k had r email voor gedaan :S haha ben een beetje dom denk
Waarschuw beheerder
en nou iedereen t gaste boek volpleuren haha

Waarschuw beheerder
minder

Waarschuw beheerder
haha ja :P LOL :D
[img cacheid=0000348600024482058537671a005b21e7]http://www.click-smilies.de/sammlung0304/lachen/laughing-smiley-012.gif[/img]
Waarschuw beheerder
goed bezig :D

je kan ook 50 keer het gastenboek invullen onder verschilolende namen en dan zaggen dat je nooit meer komt..

zal die baas leuk vinden :D
Waarschuw beheerder
je kan ook 50 keer het gastenboek invullen onder verschilolende namen en dan zaggen dat je nooit meer komt..

zal die baas leuk vinden:D

ooit ook gehoord van zoiets als een IPnummer? dan zie je dus echtwel als webmaster welk ipnummer het bericht geplaatst heeft. en 20 keer hetzelfde ipnummer is een beetje ongeloofwaardig ofniet:)?
en dat als je ernstige bedreigingen maakt en het "slachtoffer" maakt er werk van bij de politie, dat ze je binnenkort mogen opsporen aan hand van je IPnummer:)?
let maar op wat je zegt... en denk na voordat je domweg maar alles in dat gastenboek pleurt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
shit ja... niet over na gedacht.
heb veel verstand van computers ;)

Waarschuw beheerder
2 hit bart

:o meen je niet :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hahahaha bedankt jongens (Y) :respect:
k kwam r bijna elke vrijdag en me pa zat r ook wel vaak :S
maar k denk dat ze t nu een stuk rustiger gaan krijgen
de nicht van me moeder kwam r ook vaak met een hele groep maar die belde me net dat ze r niet meer heen gaan :D

Waarschuw beheerder
ik zou een(F) naar die portier brengen en zeggen "sorry, dat mn pa en ik aan het snuiven waren :9

:| dit was een domme opmerking neem ik aan ??

Waarschuw beheerder
gewoon in elkaar schoppen die gast, whoppa
tsjakka la bakkaaaa
ik ben ook vaak genoeg door zon uitsmeiter of portirt beetgepakt, ofdat ze me wilden slaan gewoon gelijk in mekaarschoppen, doe ik ook!!
Waarschuw beheerder
wat een reacties allemaal :s

hebben jullie wel eens gehoord van: maar 1 kant van het verhaal horen?

het lijkt mij een beetje erg stug dat je vader een knal kreeg, alleen maar omdat de portier dacht dat ie aan het snuiven was...

die portier zal em wel hebben verzocht om de tent te verlaten, en je vader zal daar wel als een malle en agressief op gereageerd hebben, en ja dan kan je wel eens een knal verwachten ja...

en jij zal ook wel niet op een normale manier naar die vent toegelopen zijn om te vragen hoe en wat.. meer als een hysterisch viswijf... en die schop lijkt me ook heel erg stug, het zal wel een klein tikkie in der maag geweest zijn, en ja dan kan je wel eens door je knietjes zakken

en aangezien een portier ingehuurd is om bij de deur te staan en de orde te handhaven lijkt het me helemaaal stug dat ie jullie achterna reed!

...het verhaal een beetje opblazen kan iedereen...

:bier:tje ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja hoor
k dacht kom k ga ff een leuk verhaaltje verzinnen om op pf te zetten :S
maar jah waren genoeg mensen bij die t gezien hebben hoor
en OOK dat ik die schop kreeg jah
en ook toen k met de politie stond te praten want toen die vent me toen bij haren greep heb de portier van een andere discotheek me nog naar binnen gebracht om me rustig te krijgen
en nou jah wat zou jij doen als je ziet dat je vader onder t bloed zit jij zou dr cker heel rustig naar toe gaan
jah hooor......
Waarschuw beheerder
Als dit echt waar is vink het een grote zielige actie van die portier... shit zeg :S

Waarschuw beheerder
tuurlijk is dit egt waar:S

Waarschuw beheerder
Ik haat alle portiers :bah:

Arrogante tering lijers :bah:

Waarschuw beheerder
foto's neen geen idee zelf wie t is
kom dr nooit
hou niet zo van die muziek

maar ik ga hier weg mensen bedankt en t doet mandy ook goed hoor :)(Y)
Waarschuw beheerder
ik haat 16 jarige ventjes die alleen maar lonsdale dragen en hun middelvinger opsteken naar de camera en kreten als oi gebruiken :kots:

Waarschuw beheerder
haha idd willems :D roekoeee!!

Waarschuw beheerder
15 trouwens

Waarschuw beheerder
WILLEMS

Moewehahahaha

Waarschuw beheerder
Kell Kom je wel op mijn vierjaardag dan O:)

Waarschuw beheerder
hey roy

stil is

Waarschuw beheerder
Waarom :O ?
Waarschuw beheerder
donateur
Ja ontslaan is er helemaal niet bij want het is geen portier van betreffenden tent, gewoon een gast.....

:bounce:
Waarschuw beheerder
als die gast meer van dit soort grappen uithaalt gewoon gaan lullen met de wouten als die vent zo gevreesd is als dat je zegt kunnen ze hem hier eindelijk op pakken en anders kunnen ze de info misschien nog wel gebruiken
tevens kun je anoniem aangifte doen al weet die gast misschien wel over wie het gaat maar niks doen lost ook geen drol op alleen maar dat het de volgende keer weer een ander is die aan de beurt is
misschien jijzelf wel
succes kijk maar wat jullie doen
greetz

2 esther
die geintjes ken ik ook doen we ook wel eens met risico evenementjes waar ik af en toe werk
maar onthoudt goed die gasten staan niet meer aan de deur omdat ze geen papieren kunnen of mogen krijgen of te wel de wauten weten wel wat van um
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
leuke vader. lekker zuipen en snuiven en knokken. die van mij is maar een saaie lul.
Waarschuw beheerder
hm, gewoon iemand inhuren ofzo die hem portie klappen geeft :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk toch dat die vader en die portier nog een eerder appeltje te schillen hadden aangezien de meeste vaders toch wel een leeftijd hebben bereikt dat je niet voor je lol in een discotheek gaat staan.
Klinkt beetje fout allemaal, maar dat is geen reden om je vriendin te beuken!

Waarschuw beheerder
donateur
Wa's dat nou voor onzin, het kind is 17 jaar dus der pa zal hooguit een jaar of 45 zijn.

Gewoon aangifte doen, als zo'n portier zo'n reputatie heeft kan hij zijn gang maar blijven gaan.
Waarschuw beheerder
Portieren...zinloos geweld

Waarschuw beheerder
donateur
Zorgen dat die portier in mekaar gebeukt wordt schiet lekker op. Daar win je toch niets mee.
Enigste wat je nog gezeik kan krijgen een represaille, of dat je zelf aan gelaagd gaat worden, aan zetten tot . . .

Alleen een gesprek met de bedrijfsleider van de zaak lost je probleem op.
En heeft die er geen orr naar, snap ik niet dat je dan nog je geld bij zo'n ezel wilt achter laten.

Maar wat was nu de aan leiding er toe ?
Waarschuw beheerder
Regel een gevecht tussen Gilbert Yvel en die vent. Gewoon netjes in de ring. Weet je zeker dat die vent volledig kapot geschopt wordt.
Waarschuw beheerder
nou jah k laat t allemaal maar lekker gaan nu me vader wil dr ook verder nix aan doen en t is wel goed zo we kunnen toch nix tegen hem beginnen nu....
krijgen we alleen maar nog meer gezeik mee
maja me vader ziet r niet uit nu joh z'n neus is helemaal dik ze ogen blauw en ze hoofd is een beetje dik :S

Waarschuw beheerder
donateur
Nou ik zou gewoon aangifte doen!!!! Dit laat je toch nie zomaar gebeuren????
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
als mij pa klappen zou krijgen en me zusje ook van zo een uitsmijter(dat noemt ie zichzelf)
dan zou ik helemaal door het lint gaan.
En zaterdag zou ik hem dan aanpakken met een groepje en hetzelfde tegen hem zeggen met als je aangifte doet weten we je te vinden.

aangifte heeft weinig zin en je zult altijd verliezen:(
denk zelfs dat hij dan ze vriendjes wraak laat nemen.

hoe dan ook is dat geen uitsmijter ,want die hoort juist orde op zaken te stellen en zeker niet zelf te beuken:no:

trouwens erg laag dat hij een meisje een ram geeft zoiets is echt iets voor losers die niks voorstellen:yes:

Je weet dus waar ze zwakte ligt;)hij denkt stoer over te komen is het dus niet,anders zou hij het wel anders opgelost hebben.
zoals nu vrees je hem,nooit doen;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon aangifte doen.
Hier hadden ze ook een portier die mensen in elkaar trapte als ie zn dag niet had, hij zat op freefight en bedreigde iedereen.
Zelfde verhaal dus eigenlijk.

Er is toen aangifte gedaan en toen werd hij ontslagen, 2 weken later werd ie helemaal in elkaar getrapt door een groep belgen die waren "ingehuurd".

Om zomaar een ideetje te opperen...
Waarschuw beheerder
hahaha kk prachtig :yes:

ja tis wel nep ofzo maar zal toch wel wat aan vooraf zijn gegaan ......

Waarschuw beheerder
als ik uitsmijter was en ik kwam van die nep wazi's tegen kregen ze toch ook een knal tegen zijn kop!
Waarschuw beheerder
donateur
Aangifte doen en eens een gesprek gaan voeren met de eigenaar komt daar niks nuttig uit dan maar even een advocaatje opzoeken en kijken of het mogelijk is om een goede schade vergoeding eruit te halen.

Waarschuw beheerder
donateur
Maar zou iig wel *iets* doen.
Waarschuw beheerder
Nou die kerel had een paar weekies niet aan de deur kunnen staan als het aan mij lag!! Die had ff een knuppel in zn nek gekregen..
Moet ie niet bij de verkeerde doen, dan had ie nooit meer aan de deur kunnen staan! Tja, aangifte doen?? Of dat zo verstandig is.. Als politie niet ingrijpt zal toch iemand m op z'n plaats moeten zetten, toch??
Waarschuw beheerder
op zeker aangifte doen als jouw aangifte niks uithaald,(hij krijgt geen straf) dan blijft de aangifte wel in zijn dossier ,mocht het zo zijn dat hij om wat voor reden met een geweldsdelict wel voor de rechter moet verschijnen,dan tellen die aangiftes allemaal mee voor zijn strafmaat,en inderdaad doe er wat aan

geweld is altijd zinloos en hij is een sukkel wat iemand ook gedaan heeft een uitsmijter hoeft niet te slaan.

en zeker een meid van 17 zoals ik zie dan ben je als uitsmijter een lozer.

die kan je weg blazen,man leer een vak zou ik tegen die gozer willen zeggen.

voor de eigenaar een portier is een gastheer van je tent laat hem zichzelf ook zo gedragen.
Waarschuw beheerder
Wij lossen dat heel simpel op hoor hier in Vlaardingen....:P

Waarschuw beheerder
In elkaar schoppen die gast, alleen snap ik niet wat zon ouwe vent nog elke week in een discotheek doet :S maarja zal wel, maar mep gewoon die gast in elkaar ben je ook van het gezeik af

Waarschuw beheerder
Hoor je vaak van die verhalen van opgefokte portiers...

beste is een paar mensen optrommellen en die kerel ff bewerken.

Maar zou ik wel ff mee wachten

Waarschuw beheerder
donateur
Zie je daar wel vaker, zijn dan ook meer bar/dancings.
Waarschuw beheerder
lustral 1 augustus 2004 12:11
als ik uitsmijter was en ik kwam van die nep wazi's tegen kregen ze toch ook een knal tegen zijn kop!

:/ mooi wat wou je hiermee zeggen dan :S dat me pa t zelf heb uitgelokt ofzo :no:
Waarschuw beheerder
En dan vinden sommige mensen het gek, dat iemand t op n gegeven moment zat is, en een portier neerknalt...

Waarschuw beheerder
hey wijfie ,
bij welke discotheek is dit gebeurd dan in ijmuiden ,seasons of zo
Waarschuw beheerder
Afzender: mark - zondag, 1 augustus 2004 om 14:56
met zo'n portier kom ik niet meer, sorry, zoek wel n andere tent op

:)
Waarschuw beheerder
nee in de bascule :S

Afzender: mark - zondag, 1 augustus 2004 om 14:56
met zo'n portier kom ik niet meer, sorry, zoek wel n andere tent op

(Y) :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:yes:

ben er nog nooit geweest maar.. ;)
Waarschuw beheerder
Laat t rusten? die is niet wijs zeg:@ T zal je vriendin of wat dan ook maar zijn,
Die gast naaien aan alle kanten, een portier hoort de dingen netjes af te handelen en in mijn ogen is ie geen fuck waard en moet ie zelf effe op zijn bek goed getimmerd worden ofzo!

Nou, een belletje is voldoende, make his day :bloos: ;)
Hoog tijd dat HIJ juist de verkeerde tegen komt.

En gewoon aangifte doen, als meer halve zolen maar niks doen alleen omdat meneer popi jopie doet,,,,juist gallen! (voor t zelfde geld was t anders afgelopen en hoeveel moeten er volgen???)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
als het mijn vriedin was zou ik evengoed wel naar de politie gaan ...... en na een tijdje zelf dingen recht gaan zetten ...:|
Waarschuw beheerder
donateur
Je kan wel aangiften doen maar denk niet dat het helpt en zoals ie al zei hij weet je daarna te vinden

Whahaha wat wou die doen dan? :s :gaap:

Omdat ie toevallig meer spieren dan hersens heeft moet je em maar met rust laten? Don't think so :s Zou echt aangifte doen hoor! Als niemand het doet blijft hij gewoon doorgaan :s En dat kan nooit de bedoeling zijn...

Waarschuw beheerder
donateur
gewoon aangifte doen!!!
Waarschuw beheerder
ik geloof er nog steeds niet in dat het zomaar uit het niks is gebeurt .... bestaat gewoon niet :nee:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik geloof wel dat portiers niet allemaal braaf zijn en ik geloof ook dat ze zomaar iemand tegen de grond werken als ze hun dag niet hebben.

Kan me nog heel goed een rel herinneren in de HMH wat veroorzaakt werd door wat marrokkaanse ventjes die bij de security zaten...
Waarschuw beheerder
ja als portier moet je brutaal zijn maar je krijgt alleen een V tje als je een blanco strafblad hebt

dus een portier ziet iemand aankomen en die staat z´n hoofd niet aan dan ga je maar meppen, want zo komt het er hier eigenlijk op neer. Er word niks gezegt wat eraan vooraf is gegaan dus vind het beetje krom :P

Waarschuw beheerder
donateur
Maat van me zat op boxen en veel tuig werd als portier aangenomen hoor...

Ken zelf ook een portier en die is ook niet heilig.

En er is wel gezegd wat er aan vooraf ging.
Waarschuw beheerder
Valt wel mee zo krom is t niet hoor, je hebt gewoon bijdehandjes erbij zitten. In zaandam werden ook jongens flink in elkaar geramd door twee portiers, maar die kregen de week der na wel hun lessie. (inmiddels staan die er ook niet meer dus)

Maar een goede portier moet zich ook in moeilijke situaties met zijn mond afkunnen, alleen in noodgevallen mag hij terug slaan.

Waarschuw beheerder
Ach ja, een paar klappen word je hard van :jaja:
:nee:
Waarschuw beheerder
tuurlijk aangifte doen.. :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Vtjes zijn ook te vervalsen hoor :jaja:
kende ook een agressief mannetje die gewoon bij de beveiliging werkte maar er soms ook zomaar op los sloeg:S

Waarschuw beheerder
Tip: Laat de vader beslissen wat hij wil doen. Ik neem aan dat hij oud genoeg is voor dit soort keuze's
Waarschuw beheerder
shit he!
k wist niet dat portiers zo zwak konden zijn..
mja daar ga ik dus egt nooit meer heen.. naar bascule!

maar sterkte verder :flower:

Waarschuw beheerder
aangifte doen, zeker weten!

Waarschuw beheerder
hey morreti dat heb je me nooit verteld

zeker de zelfde portier waar ik ook mee gevochten had die is gek man die kerel uit het niets kwam die sloeg die me met een zaklantarn op me hoofd 3 keer maar hij heeft later wel ze excusses aangeboden en een biertje gehaald .

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hmmzz strange hor :vaag:

dit overkomt mijn vader nouw nooit he. :)
mensen laten hem altijd met rust. :D

zouw ik trouwens ook doen hor als ik hem niej zouw kennen en tegen zouw komen ;)

:knuffel: :kusje:

Waarschuw beheerder
Gewoon aangifte doen je hebt bewijzen genoeg met al die verwondigen..de rede dat die portier zo agressief was is omdat die bang dat jullie naar de politie gaan.. hij kan je nu niks meer maken..

Hij schijt in zn broek:YES:

Waarschuw beheerder
ey trekpik.....ga jij daar ook es uit......

Waarschuw beheerder
donateur
Hij schijt in zn broek

Daar heb jij ook wel ervaring mee, P. of niet?

Waarschuw beheerder
donateur
Trekpik, je werd gemist in cafe tijdloos afgelopen vrijdag...Bange poeperd :)

Waarschuw beheerder
Ik had gympen aan en een driekwarts broek dus kwam er niet in daar..die mafkezen hadden oppeens een dresscode..mja jullie hadden me toch niet herkend al stond ik voor je neus man.. stay ontopic

mzzl maar weer dus:S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ey,trekpik........wat zit er nu weer op je hoofd?

Waarschuw beheerder
Aangifte doen :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik had gympen aan en een driekwarts broek dus kwam er niet in daar..die mafkezen hadden oppeens een dresscode

Zoals ik al zei, niet 1 zin is foutloos.....oppeens= opeens ;)
zucht....

jullie hadden me toch niet herkend al stond ik voor je neus man

Hoe kunnen we Corky nou over het hoofd zien?

Waarschuw beheerder
met zn driekwartsbroek.....

Waarschuw beheerder
wat een imbeciel van een portier joh...

had ie bij mijn pa moetuh proberen...
Waarschuw beheerder
donateur
Dit staat in het gastenboek van die discotheek:
maandag, 30 augustus 2004 om 21:33
vond het wel gezellig zaterdag en de portiers ook hoor zag die man ook weer die er de laaste tyd toen uit moest met ze dochter dus zal ze eigenschuld wel geweest zijn andersw kom je niet 2 weken later maar was weer helemaal toppie hoor tot vrijdag

Ben je er weer geweest met je vader?? :/
Waarschuw beheerder
donateur
Heel simpel...... wacht een tijdje, en laat hem dan appelweek ofrossen door een paar vrienden, als ie een keertje alleen op straat loopt....... aftrappen die gast

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gewoon een kogel in ze rug schieten als die alleen loopt geloof me niemand die dat door heeft

Waarschuw beheerder
donateur
ik zou aangifte doen!!!!

Waarschuw beheerder
Altijd aangifte doen, ze doen er gerust wel iets mee.

Was vroeger in de Bob's ook altijd raak. Als het ff tegen zat werd je van twee hoog, via een trap of vier, naar beneden geklopt. Stonden ze achteraf weer op te scheppen dat ze iemand de tent uit getikt hadden. Waren vaak ook nog jongens van een jaar of 16, 17, die gewoon een vette borrel op hadden.

Na ongeveer een jaartje zijn er daar aardig wat van die domme spierbundels vervangen door relaxere portiers.

Het liep op een gegeven moment helemaal de spuigaten uit daar. Waren er 's nachts om een uurtje of vijf wat mensen op straat aan het slopen, stopt er opeens een taxi, stappen drie van die kleerkasten uit en kloppen daar een jongen zwaar in elkaar en gooien hem vervolgens ook nog de sloot in. Blijkt het achteraf ook nog de verkeerde te zijn. Die jongen heeft toen nog een schadevergoeding gekregen van een paar honderd piekies, pffffff.

Zijn toen regelmatig mensen bij de politie langs gegaan, met als resultaat dat er een paar kleerkasten mochten vertrekken.

Dus, gewoon aangifte doen.:yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nou mensen bedankt dat jullie allemaal zo reageren :)

maar hij heb ze excuses aangeboden en me vader vind t goed zo :)

Ben je er weer geweest met je vader??

:/ nee hoor k ben dr een paar keer met wat vrienden geweest en me vader was r toen niet

maja we laten t maar zoals t is heh
Waarschuw beheerder
Ik zou aangifte doen.
Waarschuw beheerder
donateur
Ben je er weer geweest met je vader??

:/nee hoor k ben dr een paar keer met wat vrienden geweest en me vader was r toen niet

Nou als dit bij mij was gebeurd, was ik daar echt nooit meer heen gegaan :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Nee inderdaad.
Mandy evengoed een goeie raad,blijf wel op je hoede hé
Waarschuw beheerder
Nou als dit bij mij was gebeurd, was ik daar echt nooit meer heen gegaan

nee k moet r lekker weg blijven omdat r zo'n idioot binnenloopt:S ik laat me eigen niet weg jagen daar.....

en CLEO bedankt (Y)
en zo dom ben k ook niet hoor;)
k kijk nu echt wel uit hoor :)
Waarschuw beheerder
donateur
nee k moet r lekker weg blijven omdat r zo'n idioot binnenloopt :S ik laat me eigen niet weg jagen daar.....

Ik zeg ook niet dat je je moet laten wegjagen.
Ik bedoel het meer als boycotten...tegen zoveel mogelijk mensen je verhaal vertellen en dan niet meer naar die tent gaan ;)
Waarschuw beheerder
loden pijp opt achterhoofd leggen werkt vaak fantastisch