Partyflock

Forumonderwerp · 695763
Line up

Nick Sentience live
Oragan Donors
Proteus vs kevin Energy
TIdy Boys
Steve Hill vs JP
Dark bij Desgin vs Alex Kidd
Jat Pidgeon vs Danny D
Ed Real vs The *ting*
Fausto vs Tom Harding

leuk feestje... bron... de preflyer...
Alex Kidd heeft je hart gestolen op HQ met de platen die Dark By Design heeft geproduceerd.

Wordt idd vet!
Hoop niet dat het te vet wordt, dan moet je weer gaan lijnen:p
ja al helemaal met dat dikke vette kaartjes erbij
Dacht dat jij zo'n taalpurist was?
ik heb dat ook niet bedacht, dat heeft de keizer gedaan:
dikke vette kaartjes
Weet ik, maar jij bent in de war met enkel- en meervoud.
dat dikke vette kaartjes

oh nou zie ik het ja. dom dom dom. ben er niet helemaal bij met mijn hoofd.
Moet kunnen, dat had ik gisteren. Nog gelukt om een beetje door te werken aan je opdracht?
ja ben wel halverwege. bleek toch niet zo veel en moeilijk als ik had gedacht.
dus heb ook nog een biertje kunnen drinken :)
Het zal een keer niet, klein alcoholistje:p
Bierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Proost alvast
zo wat zijn we er vroeg bij vandaag!
Tja rustig afbouwen he, of was ik alweer aan het opbouwen:s
Gepost door Paxlie in een ander topic:
Bron ww.udc.nl

Datum nieuwsartikel : 11 Oct 2004 13:20

HQ XL - No Sound Limits

Voor het eerst in de geschiedenis van de NDSM Docklands zal het geluid van de allerbeste kwaliteit zijn. Op iedere positie in de locatie kan er ultiem worden genoten van de allerbeste UK-Hardhouse. Het lichtplan dat nog op de tekentafel ligt, kan zich nu al meten met alle grote evenementen die men gewend is van UDC events.

'Omdat we dit jaar voor het eerst HQXL in Amsterdam organiseren is het van belang dat we een blijvende indruk achter laten en dat resulteert in een hoogst vooruitstrevende en indrukwekkende show, bestaande uit DJ’s, decoratie, verlichting en natuurlijk het beste geluid.' Aldus Event Manager Serjo Aronson van HQXL

Bring it on!
laatste aanpassing
Komt van UDC.nl

heb der zin an!

Moi aussi
laatste aanpassing
ik moet het eerst horen dan pas geloven. bij Awakenings ook al zo vaak mis gegaan. achter de warehouse staat toch een heuse woonwijk en iedere keer mocht het geluid niet harder zijn dan een aantal decibel.
die mensen in die woonwijk achter het warehouse moeten juist blij zijn dat ze "gratis" mogen meegenieten van HQXL. Ik zou niet klagen iig..
tom harding zuigt :p
vind tom harding de laatste tijd wel weer erg lekker draaien op de HQ/UDC feestjes!
Ik vind dat die mensen uit die woonwijk ook gewoon moeten komen. Hartstikke gezellig, hoe meer zieken......! :bounce:

En Tom is Top (Y)
Liever niet een vriend die woon er direct achter en de verhalen zijn niet echt om naar huis te schrijven.
daniel, heb jij ooit gehoord van punten en komma's?
krijg er een brok van in mijn keel, ben zo trots op je!!!

:respect:
om 4 uur ga ik een biertje voor je halen hoor :p
godverdegodver :@

Zullen we anders samen een biertje voor Daniel kopen? Scheelt toch weer knaken ;)