Partyflock

Forumonderwerp · 695763
3768x bekeken
Betreft: evenement: High Quality XL, zaterdag 13 november 2004 om 21:00
Waarschuw beheerder
Line up

Nick Sentience live
Oragan Donors
Proteus vs kevin Energy
TIdy Boys
Steve Hill vs JP
Dark bij Desgin vs Alex Kidd
Jat Pidgeon vs Danny D
Ed Real vs The *ting*
Fausto vs Tom Harding

leuk feestje... bron... de preflyer...

Waarschuw beheerder
Ja bruut hoor!!

Waar word het nou eigenlijk gehouden??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Docklands Amsterdam

Waarschuw beheerder
ok dan :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben zeker van de party :yes: :bounce:
En ik kijk er nu al naar uit!!!! :D
Werkzaam bij RBO
Waarschuw beheerder
dit wordt hem wel :D
Waarschuw beheerder
donateur
Wanneer is dit?? Ziet er wel vet uit! (y)
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://www.udc.nl/nieuw/url/news_content/gfx/HQ%20XL.jpg[/img]
Mooi artwork! En een HEEEEEEEEEEEEEEEEEEELE vette lineup!

Waarschuw beheerder
Docklands??

Waarschuw beheerder
donateur
Nice Nice :D
Waarschuw beheerder
donateur
OOK al op 13 november?! :/ Dan moet ik strax dus een keuze gaan maken uit HQ XL, I Love Techno en Ghosttown :s

Waarschuw beheerder
Kevin Energy!!! :D

vette line up :)
Waarschuw beheerder
Ja hoor!!! Dit wordt weer vet knallen :bounce:
Waarschuw beheerder
in 1 woord,DAMN!zeker weten aanwezig:):)
Waarschuw beheerder
Als ik zo naar de reacties kijk verkoopt deze HQ-XL beter dan de vorige denk ik

Waarschuw beheerder
Dit wordt een bruut feest :yes:

Als ik zo naar de reacties kijk verkoopt deze HQ-XL beter dan de vorige denk ik

Rotjeknor is ook geen partystad :no:

Waarschuw beheerder
donateur
dit wordt zekers bruut wanneer is de verkoop :d
Waarschuw beheerder
Daar zijn we egg wel bij!!!!

:bounce: :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
Enne wanneer?? Gelijk ff kijken in de agenda!! Neej hè!!!! 13 november, net als ik naar Gent ga!!!! Okeej, next year better!!! :D:D

Wel ships dat ut nu nie meer in Ahoy is, was zo lkkr dichtbij!! Maar ja, kan toch nie :/
Waarschuw beheerder
donateur
Zit me nu ineens te te bedenken, wrom hoor je niks meer van Sterling Moss ?? Zag datie wel op DV komt, maar daar ben ik nie :(

Zou graag weer es een setje van em horen :kwijl:
Waarschuw beheerder
Sterling Moss komt wel dit jaar nog, maybe September?
Waarschuw beheerder
hij was vroegah praktisch resident op HQ
Waarschuw beheerder
dikke zware vlieger hoor! Beloofd een vet feessie te worden. Eindelijk weer een party in de Docklands. Een hoop battles zo te zien tussen dj's. Me like that expirimental shit!!! Ben vooral benieuwd of die Kevin Energy dezelfde energy gaat hebben als Proteus, anders verliest hij de battle dik! :D

Fausto vs Tom Harding....oeiiiiiiiii DIK DIK DIK!!!!!!!

Steve Hill vs JP...oeiiiiiiiiiiiiii DIK DIK DIK!!!!!!!

En dan hou ik me bek maar over de rest.

Ik ga deze gelijk even aan mijn agenda toevoegen!!
Waarschuw beheerder
donateur
Sterling Moss komt wel dit jaar nog, maybe September?

Laten we het hopen, Sterling die snapt het ook wel:jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dan moet ik strax dus een keuze gaan maken uit HQ XL, I Love Techno en Ghosttown

Die keuze is heel makkelijk:D:D:D

HQ XL natuurlijk!!! :bounce: :bounce:
Waarschuw beheerder
Euh Amsterdam natuurlijk; oftewel XL!
Waarschuw beheerder
donateur
Die keuze is heel makkelijk

Voor jou wel, maar ik vind alle 3 de muziekstylen erg vet! Maak dan maar eens een keuze :/
Waarschuw beheerder
donateur
:O

Kami isserbijjjjjjj :D
Waarschuw beheerder
Zit ook tussen Techno en UK, daarom geeft de locatie de uitslag, Amsterdam is lekker dichtbij.
Waarschuw beheerder
donateur
Komt er dan een boot varen of moeten we gaan lopen vanaf het centraal???

Waarschuw beheerder
vet feestje vette locatie vette dj's dit wordt een mooie
Waarschuw beheerder
donateur
Voor jou wel, maar ik vind alle 3 de muziekstylen erg vet! Maak dan maar eens een keuze

Ik vermaak ook wel op Ghosttown hoor.. maar alleen techno vind ik niet zo...
donateur
Ik heb ook helemaal niets tegen een beetje hardcore op zijn tijd lekker hoor :kwijl:

Ga misschien wel na Dance Valley ff afteren op een hardcore feestje

Is weer eens wat anders :)
Waarschuw beheerder
Tunnel of paradiso?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
De tunnel is een leuke lokatie:jaja: ben er dit jaar nog niet geweest. 1 keer waren we er bijna maar toen werden we tegengehouden door de politie:-( k wil weer feesten in tunnel:D
Waarschuw beheerder
Over leuke locatie gesproken..Ik vind Paradiso echt mooi. Lijkt best wel op Tivoli in Utrecht, alleen een veel mooiere versie ervan. Toch liever een HQ in de Tivoli :P
Waarschuw beheerder
donateur
alleen ff drank halen in de grote zaal is een nachtmerrie, als het is uitverkocht.
Waarschuw beheerder
Ja, ze komen met Culemborg al iets dichter in de buurt. Next stop: UTRECHT

(hoop ik dan he, niemand organiseert ooit ene fuck in utrecht, alleen techno en hardstyle/hardcore)
Waarschuw beheerder
donateur
Sterling die snapt het ook wel

Heus wel :D::D:devil:
Waarschuw beheerder
donateur
Afterparty Dance Valley??
Moet ik ook nog naar gaan kijken....
donateur
Heb al gezocht en gezocht, maar er is weinig te doen....

Een techno after in Amsterdam

Niets voor mij, maar misschien wat voor jullie
Waarschuw beheerder
donateur
Een techno after in Amsterdam

nou nee dank je...
donateur
Dat dacht ik dus ook, daarom ben ik maar gewoon naar huis gegaan

Maar als er nou ergens een hard trance/hard house feestje was geweest.....
Waarschuw beheerder
donateur
ik was behoorlijk wazig gisterenavond mag ik wel zeggen... Had toch nix geworden denk ik..
donateur
Viel bij mij best mee geloof ik, ben ook op tijd keurig van het bier (en slokjes smirnoff en smirnoff-flugel) op water overgestapt o:)
Waarschuw beheerder
Zijn gister nog ff naar Zion geweest, gezellig maar erg warm daarbinnen.
Waarschuw beheerder
Na zo'n leuk feest wil ik helemaal niet naar een after-party eigenlijk. Afterparty kan toch niet zo leuk zijn als t feest zelf, ik ga liever wat fris drinken en jointjes roken. Normaal ben ik snel stoned, maar na al die andere zooi is een joint eigenlijk helemaal niks
Waarschuw beheerder
Oh ja, jointjes roken en naar ajax - utrecht 2 - 4 kijken :D :D
Waarschuw beheerder
beterrr dat die HQ troep naar A'dam op gedonderd is.
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een kansloze reactie!
Waarschuw beheerder
donateur
tekent meteen waarom we blij moeten zijn dat HQ gewoon lekker in Amsterdam wordt gehouden.
Waarschuw beheerder
donateur
scheelt weer dat ie HQ niet leuk vind :D

Waarschuw beheerder
donateur
Toch liever een HQ in de Tivoli

:yes: ik stem voor!!

Hmm idd we moeten alleen maar blij zijn dat sommige kansloze firguren juist niet aanwezig zullen zijn op HQ :[ :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ben vooral benieuwd of die Kevin Energy dezelfde energy gaat hebben als Proteus, anders verliest hij de battle dik!

Geloof me, die kevin Energy houd hem makkelijk bij! Zo niet dan gaat ie nog harder!
Waarschuw beheerder
Volgensmij moet je dat "vs" niet te letterlijk nemen. Vorig jaar werd er ook al door de MC geroepen over Tom Harding & JP "The Battle of the century". Het is niet echt een battle, ze spreken wel onderling af welke platen er gedraaid worden.

De enige "battle" die er gehouden wordt, is wie van de 2 er het best mixt/acties maakt.
Waarschuw beheerder
kevin energy is a very good dj, he and proteus are allready working on there set
Waarschuw beheerder
deze ga ik zeker meemaken! :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
b2b sessies lijden altijd tot verrassingen :D
Vooral Kevin Energy vs Proteus :d
Waarschuw beheerder
Persoonlijk ben ik niet zo fan van die b2b trend. Ik vind dat elke DJ gewoon zijn eigen verhaal moet kunnen vertellen.
Maar aan de andere kan kun je zo wel veel meer DJs kwijt, wat leidt tot dit soort master lineups :D
Waarschuw beheerder
donateur
Zaterdag begint de kaartverkoop :bounce:

Ik heb alleen nog geen geld :(
Waarschuw beheerder
Je hoeft toch niet meteen een kaartje te halen. Ik heb mn dance valley kaartje ook een aantal dagen van tevoren gehaald.
Waarschuw beheerder
donateur
Je hoeft toch niet meteen een kaartje te halen. Ik heb mn dance valley kaartje ook een aantal dagen van tevoren gehaald

voor de meeste UDC feesten hoeft dat niet
Waarschuw beheerder
donateur
Zijn er vaak nog wel aan de deur te krijgen. zoniet dan lopen er altyden van die ventjes rond voor de deur, anders kan je altyd nog naar z'n kassadoos:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
kassadoos

kassamuts he daniel, beetje op je woorden letten he!
Waarschuw beheerder
donateur
en zo een vrouw in de pizzaria zeker een pizzadoos?
Waarschuw beheerder
donateur
Lekker.. met ananas en salami :kwijl:

Waarschuw beheerder
zeker aanwezig!!
Waarschuw beheerder
kwam er nou ook nog een mystery guest op HQXL ofzow? dat hoorde ik ergens vallen ?? weet iemand hier mee over?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Wel wat over gehoord maar weet er niks van
donateur
iemand had het over een poster van HQ XL die hij had gehad na DAnce Valley waar dat dus op zou moeten staan...

Ben op Dance Valley geweest, maar geen poster gezien :no:

Misschien weet iemand die er wat meer van weet er wel meer van af ofzooi

;p
Waarschuw beheerder
donateur
Heb wel de flyer hier liggen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
kwam er nou ook nog een mystery guest op HQXL ofzow? dat hoorde ik ergens vallen ?? weet iemand hier mee over?

Misschien is dat wel juist het mystery ;P

Waarschuw beheerder
donateur
= 2day :D

:bounce:
Waarschuw beheerder
Das vroeg op?!
Ik draai me nog ff om hoor.

Waarschuw beheerder
donateur
Hehe heb je je computer in bed?;P
Waarschuw beheerder
donateur
Heb droog weer geregeld

dat heb je goed gedaan. Het lijkt wel de hele dag droog te blijven :D
Volgende keer moeten ze ook hardhouse gaan draaien op ML :@ dan kom ik ook ;P
donateur
Ja of een betere hard trance line up, ik ben wel heel erg niewsgierig naar de locatie, volgens mij is dat erg mooi op dat Floriade terrein

Waarschuw beheerder
donateur
Terrein zelf is idd mooi... maar het zag er niet zo mooi uit door al die blubber!
Gadver wat was iedereen vies haha....

Gelukkig had ik nog schone kleding mee voor de Matrixx...;p
Waarschuw beheerder
Heb gelukkig niet zo veel blubber meegemaakt, hb me wel en weg weten te banen door alle modder.

En de Cocoon tent was met planken bekleed dus dat was wel mooi.

Was gelukkig niet de enige in de Powerzone die daar last van had ;p

Maarruh je hebt je wel vermaakt Dig.
Niet gezien deze keer.
Waarschuw beheerder
By the way.

Las net in de fold-out de bij Xprs Mag. zat idd dat Bk vs Ed Real was, en er een mysteryguest is.

Zal we een foutje geweest zijn bij het blad, dat ze gedacht hebben dat *Ting* de mysteryguest was oid, en dat ze dat omgedraaid hebben.

Waarschuw beheerder
donateur
Heb je idd niet gezien :nee:
Ik ben ook het hele feest meer bezig geweest met lopen, smsen, bellen... ging weer nergens over!
Vond het nergens echt super..

Black hole was wel goed! Daar ook nog geweest?
donateur
Las net in de fold-out de bij Xprs Mag. zat idd dat Bk vs Ed Real was, en er een mysteryguest is.

Zal we een foutje geweest zijn bij het blad, dat ze gedacht hebben dat *Ting* de mysteryguest was oid, en dat ze dat omgedraaid hebben.

wel een beetje dom van ze dan.....
Waarschuw beheerder
Gewoon Yoji of eddie halliwell als mysteryguest, dan komt alles goed.
donateur
:o dan stem ik voor Eddie Halliwell :yes:

* kwam gisteren tot een vrij schokkende ontdekking, we hadden het over Eddie Halliwell en hoe vet hij kon draaien etc en ineens bekende ik schoorvoetend dat ik hem zelfs vet vind ook al zou hij trance draaien of techno, gewoon omdat ik wil luisteren naar wat hij allemaal tussendoor doet... :bloos: *

Maar Organ Donors nummer 1 man definetely, ik heb ze nu in totaal 7 keer gehoord ofzo (6 x in NL en 1 x in Engeland) en ben nog nooit teleurgesteld geweest, dat ik ze minder vond oid, hoop dat ze echt nog veel en veel vaker naar NL gaan komen, HQ XL, Nightlive en HQ zijn ze er al en ik ga eigenlijk voornamelijk naar Q-base om hen weer te zien en dan moeten ze gewoon nog veel en veel en veel vaker komen.
Ze hebben ook meer dan 100 producties op hun naam staan (remixes en origineel) onder verschillende namen ook weer, vind niet alles goed, want het is niet allemaal de stijl waarvan ik hou, maar wel heel veel!
Waarschuw beheerder
Ik vondt t erg gezellig, Rudi moest alleen wat eerder weg omdat zich niet helemaal lekker begon te voelen op t laatst.

Maar heb toen nog wat leuke mensen ontmoet dus ben nog ff gebleven. :D

En Paultje was natuurlijk flink op dreef!
Waarschuw beheerder
Persoonlijk vind ik Paul Van Dijk echt een fucking goede dj. Heb m helaas pas 1 keer mee mogen maken op Qontact, maar hij is voor mij de beste in zijn genre. Liever een PVD in concert dan een Tiesto in concert
donateur
Ai, vervelend voor Rudi, hoop dat ie zich nu wel weer beter voelt :)

Ik vind 1 nummer van Paul van Dijk echt geweldig, tenminste als ik goed onthouden heb dat het van hem is, het heet Nothing but you dacht ik met een vocal van een vrouw erin, geweldig nummer, zo mooi :lief:
Waarschuw beheerder
Ik vind sowieso dat UDC hem moet boeken. Hij is een grootheid, UDC boekt alles en iedereen maar hem niet :vaag: .

Zelfde geldt voor Blank & Jones en Cosmic Gate, mogen ook wel een keer op een groot UDC-feest staan.
donateur
Misschien hebben zij bepaalde contracten dat ze niet op een UDC feest mogen draaien?
Je weet het niet...
Cosmic Gate heb ik alleen maar op ID&T feesten gezien zit ik me te bedenken en ik heb weleens over dat soort afspraken gehoord.

Vind het wel erg jammer, zou Cosmic Gate wel veel en veel vaker willen horen, they ROCK!!!
Waarschuw beheerder
Ik geloof niet dat dat waar is. Volgensmij kan UDC iedereen boeken. Zie afgelopen dance valley, een line-up die er niet om liegt. Daar zou PVD ook tussen moeten staan eigenlijk.
donateur
Misschien heeft ie zich ziek gemeld?

;p

whahahahah, maar serieus, misschien kan hij niet? Of wilt hij niet? Er was toch vorig jaar wel iets met hem alleen ergens? In Amsterdam toch?
Waarschuw beheerder
Als ik stinkend rijk wordt, dan boek ik hem zelf wel ;)
Waarschuw beheerder
Dan boek ik de organ donors voor jou :bounce:
Waarschuw beheerder
Eddie sowieso, Harri is ok, maar moet mij nog meer overtuigen, krijgt ie volgende week de kans voor.

Liever lab4 eigenlijk dan proteus.... (behalve als hi die slavinnen meeneemt :kwijl:

Oh ja, toen ik boven was bij andy farley was er echt een mooie danseres bezig linksachterin bij de bar. Die wist echt heel goed hoe ze moest kronkelen met haar lichaam :kwijl: (andy farley boeide me totaal niet, ben een beetje gaan sms-en en de zaal in gaan kijken en naar die ene danseres dus)
donateur
Doen we Lab4 toch ook gewoon ff ;p

Ik heb gezien dat de danseressen errug mooi waren, maar niet heel lang naar staan kijken, ik ben onder Andy Farley even gaan zitten en genoten van de mensen om me heen

*miste mijn jointje grrrrr, veel meer gerookt dan normaal...*
Waarschuw beheerder
Vond je andy farley ook een reden om te gaan zitten. Ik hoopte iedere keer dat ie goed zou gaan draaien en dat ik dan weer de dansvloer op kon, maar hij was echt hopeloos in mijn ogen
donateur
Ik heb hem vorig jaar op DV gehoord, toen kon hij me volgens mij al niet zo boeien (maar dan hebben we het even puur over muziek zeg maar) op HQ in november vond ik hem vet, afgelopen HHA von dik het laatste deel van zijn set ook cool.
Heb op Tidy een klein stukje van zijn set met Paul Glazby gehoord, wat wel weer erg goed was.

Maar ik vind eigenlijk zijn manier van draaien met name goed, hij mixt heel snel in en dergelijke, maar ja ik luister het ook op twee manieren dan zeg maar.
Gisteren vond ik hem ook niet zo boeiend, daarom ging ik ook inderdaaan even zitten, wilde mijn energie voor de Organ Donors bewaren. Laatste deel van zijn set werd wel vetter, maar ja toen moest ie stoppen, wat ik ook niet erg vond omdat toen natuurlijk de Organ Donors kwamen :p
Waarschuw beheerder
Vriend van me kon niet begrijpen dat andy farley 2 uur mocht draaien en dat t aardig druk was en dat de Organ Donors 1,5 uur kregen en de zaal vrijwel leeg was.

Ik ook niet, van mij mag andy farley in engeland blijven, er loopt hier genoeg talent dat ik hoger inschat dan hem (qua platenkeus en ook qua acties, hij mixte misschien wel goed, maar heb hem niks speciaals horen doen).

Heb serieus liever de beginnende dj's op hardhouse revolution dan iemand uit engeland halen die echt geen meerwaarde heeft (in mijn ogen dan he)
Waarschuw beheerder
donateur
van mij mag andy farley in engeland blijven, er loopt hier genoeg talent dat ik hoger inschat dan hem

Hij mag dan wel een slecht dag gehad hebben maar het blijft nog steeds Andy Farley hoor!
:respect: for Andy (y)
Waarschuw beheerder
Ik ga ook naar HQXL vorig jaar was het ook leuk maar dit keer is de line up gewoon SUPER!!!
even iets anders:
Jammer dat lee haslam niet naar dance valley winter edit komt!! hij zou wel op 4 elements staan! maar helaaass...:| wordt een tijd wachte hij heeft goeie producties heeft iemand lee haslam weleens gehoort???? btw..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
K heb Andy Farley afgelopen zondagnacht gehoort en hij was gewoon goed bezig:jaja: Hij draaide na de Tidy Boys:bounce: Hij zal gewoon een slechte dag gehad hebben. Daar heeft iedereen weleens last van.

Lee Haslam heeft me nog nooit teleur gesteld. Hij is al een paar keer op HQ geweest en hij was iedere keer gewoon goed bezig:jaja: Ik hoop Lee Haslam volgende maand weer te zien als dj:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Hij wordt nog niet onzichtbaar hoor;P

Volgende week ga ik denk ik even m'n kaartje halen:D
Heb ik elke dag al weer wat leuks om naar te kijken;P
Waarschuw beheerder
Jaha feestje van het jaar!!!

Ik claim alvast een plaatsje in de zaal........
Waarschuw beheerder
donateur
Heb ik elke dag al weer wat leuks om naar te kijken:p

Hoezo, heb je geen foto van mij dan? O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Correctie: heb ik elke nog wat leuks om naar te kijken;P
Waarschuw beheerder
donateur
Hahahaha :bloos:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik moet mijn kaartje ook nog gaan halen. Misschien wel iets om dat ook binnenkort eens te gaan doen.
Om me de zware, donkere, regenachtige, allenige herfstdagen door te helpen.

;)
Waarschuw beheerder
donateur
Als je zo doorgaat, wordt ik ook nog zwaarmoedig:(

Waarschuw beheerder
donateur
timetable wil ik wel weten
Waarschuw beheerder
Mij wel eigenlijk. Ik denk dat Dark By Design vs Alex Kidd wel voor (of na) Proteus vs Kevin Energy draaien. Die 2 acts zijn het hardst denk ik (organ donors niet meegerekend)
Waarschuw beheerder
donateur
viel best mee toch?

Viel hartstikke mee, het was weer ernstig gezellig:d

Ben er toch vanaf begin tot het einde dus die time table maakt me niet zo heel veel uit

Moi aussi:jaja:
Waarschuw beheerder
Ik had wel ergens gelezen of begrepen dat Nick Sentience zou afsluiten :kwijl:

*Denk terug aan 4-elements september 2002 :bounce:*
donateur
Heb hem toen ook gehoord, maar vraag me dan wel een beetje af hoe het eruit gaat zien dan, gaan ze dan bv Organ Donors, ALex Kidd b2b Dark By Design, dan Proteus b2b Kevin Energy en dan Nick Sentience doen?
Waarschuw beheerder
Of ze doen de hardere dj's prime-time en komen daarna met tom harding vs fausto, jp vs steve hill en nick sentience.

Volgensmij had ik op de site van tom harding gelezen dat nick sentience afsloot, weet het alleen niet meer zeker.
Waarschuw beheerder
Oh ja, er zou toch ook sprake zijn van een mysterygeust ofzo.

Hopelijk EDDIE HALLIWELL :bounce:
Waarschuw beheerder
Of anders Scot Project.
donateur
Vraag me af wat daar van waar is, heb alleen een meer een opmerking in een topic gelezen daarover, maar verder helemaal niets

Draait die mysterygeust dan alleen?
Waarschuw beheerder
Staat ook niks op de flyer, zal dan wel niks van waar zijn :cry:
Waarschuw beheerder
donateur
Dat hoop ik dan ook, vond Eddie op Impulz Outdoor behoorlijk tegenvallen.
donateur
Ja maar hij draaide wel gruwelijk, technisch gezien dan eventjes, verder was het mij ook veesl te soft/trancy

maar wat hij deed!!!! :kwijl:
Waarschuw beheerder
Vond het juist heel erg opbouwend van hem. Hij draaide na Tom harding, die de laatste tijd sowieso beetje tech-trancy draait. hij bouwde het perfect op naar hardtrance (sloot af met 2 dark by design-platen). Scot Project kon op de ingeslagen weg verder gaan

Eddie Halliwell (y)
donateur
Ik zeg ook niet dat het slecht of niet opbouwend was, maar het was mijn smaak muziek niet, ik vind Tom Harding ook vaak veels te soft draaien, maar ja ik hou daar ook gewoon niet zo van...

Einde van de set vond ik wel veel beter inderdaaan DBD :respect:
En Eddie Halliwell uiteraard ook :respect: :)
Hoop dat hij snel weer naar Nederland komt, vind hem technisch zo goed dat zelfs als hij trancy draait dat ik het nog verschrikkelijk vet vond om naar te kijken en te luisteren en dat wil wat zeggen voor mij :)
Waarschuw beheerder
donateur
Hij was door anderen zo de hemel ingeprezen dat ik het draaien van Tiesto niet echt kon waarderen. Mixtechnisch had ik er idd ook weinig op aan te merken.
donateur
heb daar een theorie over dat ie Tiësto draaide....

ten eerste geloof ik dat hij een remix van Barber's Adagio for strings van Tiësto draaide en tja Barber's kan bij mij geen kwaad doen in wat voor vorm dan ook :lief:

(al hoor ik het allerliefst de Mishka's versie of de hard dance remix :kwijl: )

en Traffic vind ik ook niet zo slecht, vind dat melodietje echt super en juist doordat hij een heel bekend nummer draaide kon je heel goed horen wat hij allemaal uitspookte ermee en dat vond ik fan-tas-tisch!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Op de mixtechniek van eddie halliwell kun je niks aanmerken. Ik ken geen dj die beter kan mixen. Luister maar eens naar zn mix-cd's van Bosh! (Bosh! & Next Level Bosh!). Op Next Level Bosh! begint ie met techno, daarna trance, vervolgens hardtrance/hardhouse. Hele lange mixes, heel erg secuur, acties met de cd-speler. Hij heeft magie in zn vingers.
Waarschuw beheerder
En als ik zoiets zeg als in mn vorige post, dan is dat bijzonder, want mixen vind ik niet eens zo belangrijk. Ik ga altijd voor de beste platenkeus, maar bij Halliwell valt het heel erg op dat ie zo goed is in mixen (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
als het maar knalt en de plaatjes mooi overlopen dan ben ik een heel tevreden 2 meter 6
Waarschuw beheerder
HQ xl time table, lets just say you will have to get there early!!!! to catch every body. plus it 1 hour sets, so look at the line up and make your own time table.... because it will be lift off from 21:00!

Waarschuw beheerder
donateur
'make your own timetable'?

sounds like there are 2 halls?

plz explain danny
Waarschuw beheerder
no it one hall! wish it was more.. but have everything you want!

it stops at 7!
Waarschuw beheerder
donateur
als we dat nu al zouden weten zou het geen mystery meer zijn;)

*duimt met Daaan mee*
Waarschuw beheerder
also there is no mystery guest.

Waarschuw beheerder
donateur
well, im convinced, youll see me right/front as usual in the docklands:)

btw: hope it doesnt sell out tooooo soon (since i prolly can pay for the ticket next month:/ )
donateur
als we dat nu al zouden weten zou het geen mystery meer zijn

There is no mystery to the mystery at all

But if there is no mysteryguest what about that extra hour?
Waarschuw beheerder
donateur
Je mag je eigen platen meenemen :jaja: alleen geen hardstyle want dan ga k me ook verlage tot de matrix-ganger:devil:
Waarschuw beheerder
there is no extra hour...... partys change all the time behide the scenes, is the best excuse i got./
donateur
Je mag je eigen platen meenemen alleen geen hardstyle want dan ga k me ook verlage tot de matrix-ganger

He ouwe, ga je bier gooien dan? Je weet toch.. ;p

there is no extra hour...... partys change all the time behide the scenes, is the best excuse i got./

:vaag:

okay whatever

Tiedelie falderie falderaa
Waarschuw beheerder
Ik vind 1 uur per dj eigenlijk best weinig. Dark By Design vs Alex Kidd krijgen dus ook maar 1 uurtje.
donateur
Reef heeft zijn best gedaan!! :yes: (Y)

foto's van afgelopen zaterdag staan on line op:

http://www.partyvibes.nl/pictures/thumbnails.php?album=114
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, stenen! komen harder aan:jaja: Hoe snel een hardstyler ook is, de steen achterhaalt hem wel:devil:
donateur
Ja maar wij wijn lief en zouden dat nooit doen, wij respecteren andere mensen als ze iets anders mooi vinden dan wij :yes:

Maarruh begrijp ik nou goed dat het feest dus maar tot 6 uur gaat duren?
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, stenen! komen harder aan Hoe snel een hardstyler ook is, de steen achterhaalt hem wel

het zijn wel gewoon mensen hoor.. :@
Maarruh begrijp ik nou goed dat het feest dus maar tot 6 uur gaat duren?

Dat is inderdaaan erg kort..
Waarschuw beheerder
look it start 21:00- and finish at 0700..
donateur
Then I do not get it

If there are 9 acts, playing one hour each then it's 6 when it's over....

Or am I that bad in counting up?

even counting now on my fingers with 1st one 9 to 10 etc etc

I know we are gonna go unplugged one hour ;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Wintertijd misschien? klok die een uur vooruit gaat of juist terug :vaag:
donateur
nee, want die zou dan een uur achteruit gaan dan

Nou ja we zien het anders wel dan ofzo

Is wel spannend zo en ik :LIEF: spannend

Gaan we nog wat spannends doen dit weekend?
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben altijd wel in voor wat spannends!
Ik :lief: spannend ook!
Waarschuw beheerder
donateur
Zachtjes griezelen

klinkt interresant!

*lage stem mode on*
MWAHAHAHAHAAHAHAHAHAHA!
*mode weer off|
Waarschuw beheerder
donateur
We gaan naar een aantal donkere plaatsen, maar ik denk dat ik de weg wel weet

klinkt spannend;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Goh, ik heb deze discussie even gemist, maar het lijkt inderdaaan niet te kloppen :no:

9 dj's/dj teams die ieder 1 uur mogen draaien.
Dan heb je dus 9 uur muziek. Als het om 21 uur begint, ben je om 6 uur klaar ja.

En ik studeer, dus ik kan het weten B)

;)

Waarschuw beheerder
donateur
NDSM warehouse :(
gezellige Awakenings gehad...
maar voor het geluid hoef je er neit te komen....
donateur
En ik studeer, dus ik kan het weten

daar hoef je toch niet voor te studeren? k kon al tellen in de kleuterklas ofzo ;p

1, 2, 5, 6, 10
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ja juist, en 1 en 1 is tenslotte 9
Waarschuw beheerder
NDSM warehouse
gezellige Awakenings gehad...
maar voor het geluid hoef je er neit te komen....

Daar heb ik het ook over gehad met iemand v HQ..die vertelde mij dat er een ander geluidssysteem gaat komen en wat anders opgesteld gaat worden zodat het dus wel hard gaat. Tzal mij benieuwen......
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben in april nog naar Awakenings geweest en vond toen niet dat het geluid slecht was eigenlijk.
Waarschuw beheerder
donateur
:yes: Ik ben er ook niet bang voor dat het niet goed zal zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
:jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Daar heb ik het ook over gehad met iemand v HQ..die vertelde mij dat er een ander geluidssysteem gaat komen en wat anders opgesteld gaat worden zodat het dus wel hard gaat. Tzal mij benieuwen......

hmmmmm ja.... dat hoop ik dan maar voor jullie!~
heb ook wel tot 3 x aan toe aangehoord dat "deze" keer het geluid wel top zou zijn etc etc. maar steeds weer was het geluid duidelijk niet optimaal.... alleen vooraan was het nog redelijk gangbaar....

Ik ben in april nog naar Awakenings geweest en vond toen niet dat het geluid slecht was eigenlijk.

NDSM is nooit echt goed geweest.... heb er feesten meegemaakt dat je gewoon je buurman af kon luisteren wat die besprak met zn vrienden...

conclusie.... ik ben blij dat Awake eindelijk uit de NDSM is ;p;p;p;p
nu nog w88 op de terugkeer in de Westergas!!

Waarschuw beheerder
donateur
vond het met oudjaar op zich ook redelijk meevallen. muziek ultrahard dat je een gehoorbeschadiging oploopt zit ik ook niet op te wachten

we zullen zien, nieuwe organisatie, nieuwe kansen:)
donateur
hmmmmm ja.... dat hoop ik dan maar voor jullie!~
heb ook wel tot 3 x aan toe aangehoord dat "deze" keer het geluid wel top zou zijn etc etc. maar steeds weer was het geluid duidelijk niet optimaal.... alleen vooraan was het nog redelijk gangbaar....

Miech je neemt me de woorde uit mijn mond (f), wilde inderdaaan net posten dat dat geen HQ is geweest, als in HQ van UDC als van Dance Valley, die zullen wel weten hoe ze aan goed geluid moeten komen :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
heb meer vertrouwen in udc (grotere fin. armslag dan monumental) dan in rocco wat dit betreft:)

Waarschuw beheerder
donateur
ach ja.... Awake kan dat niet wilde je beweren?? :|
ghehe er bestaat ook nog iets als geluidsnormen etc...

maar miech heeft wel gelijk.... het hoeft geen gehoorsbeschadiging op te leveren...
maar het moet iig wel zuiver zijn etc... en je meot et idee hebben dat je op een party bent... en niet in de dorpsdisco.... ;p
donateur
Ben ik geheel met je eens, hard is niet zo zeer goed, dat bleek ook wel afgelopen zaterdag in die Happy Dayzz, ga er steeds meer iver nadenken om van die oordopjes te halen, wil toch wel langer met mijn gehoor doen en zaterdag deed het soms gewoon pijn aan je horen
Waarschuw beheerder
Gehoorbeschadiging zuigt :(

Daarom heb ik oordopjes :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
heb ook wel eens overwogen om van die dingen te laten aanmeten. kost wel wat, maar dan kan je over 30 jaar tenminste nog wat horen.
Waarschuw beheerder
[spammode on] http://www.filterz.net

daar heb ik de mijne vandaan..helemaal top.
Waarschuw beheerder
donateur
mmmm d'r zit ook zo'n toko in Maastricht. Eigenlijk zou ik ze dus wel eens willen proberen, voordat ik ze echt koop.
Straks betaal je 119 euro en vind je het echt helemaal niks.

Waarschuw beheerder
donateur
Das toevallig..

ik heb dinsdag een afspraak...dus over 2 weken heb ik die dingen thuis! Ook die filterz dus.. voor helaas 120 euro:S:(

Maar goed met HHA kan ik ze gaan testen, dus dan kan ik jullie ff uitgebreid verslag doen :yes:
Voordat jullie ook dat geld over de bank smijten...
Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat lijkt me een goede! Maareh ga je tussen HQ en HHA nergens anders heen?

Waarschuw beheerder
donateur
Uhh dat wel:P

Maar het duurt zowiezo paar weken voordat je ze hebt..en ik ga nog wel naar klein feestje ofzo.. maar goed, daar zal het geluid ook wel niet zo denderend hard staan.
Waarschuw beheerder
donateur
nee das ook weer waar. nouja, als je ze uitgebreid getest hebt, horen we het wel. Maak je een mooi fotoverslag?

Waarschuw beheerder
donateur
Haha shit dan zal ik Reef wel ff moeten inhuren;P
Die dan foto's gaat maken over hoe ik het feest ervaar met doppen in 8)
Waarschuw beheerder
donateur
hihihihiihi das een goede ja!
heb je mijn verslag van HQ on Tour al gelezen?
Staat op www.dancevenue.nl

Ik was het alweer vergeten, omdat ik het zondag tijdens het afteren heb gemaakt. :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga hem zo lezen:D Moet eerst, was een poging aan het doen, maar lukt niet zo met PF;P, wat huiswerk gaan maken :S
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb weekend. ga zo maar eens naar huis, want hier is verder ook niet zoveel spannends te beleven.

Waarschuw beheerder
donateur
Ah ik heb sinds woensdagmiddag ook al weekend 8)
Alleen in het weekend vaak werken he..

wanneer werk jij dan nu...?
Waarschuw beheerder
donateur
au moment, even niet :/
Moet wel weer op zoek gaan eigenlijk.

Ik vind eigenlijk dat je als student zijnde nooit weekend hebt. Of altijd. Ik bedoel: het maakt niet uit wat voor dag het is, je hebt toch altijd wel wat te doen voor school enzo.

Waarschuw beheerder
donateur
eigenlijk wel..
maar ik hoef principe maar 3 dagen naar school dus 4 dagen weekend.. maar ik werk er meestal wel 3 ofzo.. en als je feest dan wil je ook nog ff kunnen slapen dus dan houd je weinig tijd over eigenlijk:S

Het is wel weer tijd voor vakantie;P
Waarschuw beheerder
School zuig echt heel hard.

Waarschuw beheerder
donateur
Hmm soms..

ik voel me wel weer nuttig door school, gevoel dat je nog wat wijzer wordt en niet alleen maar dommer..

Dus das wel een voordeel;P
Waarschuw beheerder
Ja, maar ik kan me niet motiveren om thuis te leren en daardoor voel ik me juist alleen maar schuldig. En in mn werkgroep zitten heel weinig mensen waar ik wat mee heb. Vind ze vrijwel allemaal nep (op een paar na).

Waarschuw beheerder
donateur
Hmm das shit ja..
ik heb wel wat leuke mensen op m'n school..:)
Paar daarvan zijn nu, dankzij mij 8), ook zwaar aan het feesten :D
dus is wel gezellig!
Waarschuw beheerder
Ik heb er een aantal in mn werkgroep zitten die het stoer vinden om te zeggen: "ik ga een biertje drinken" of "ik ben zo brak van t zuipen gisteren" bla bla bla. Echte verenigingsmensen dus (die neerkijken op de wat nerderige types die niet zoveel zelfvertrouwen hebben).

Kan ik me aardig aan irriteren en de lessen zijn vrij saai dus dan vallen dat soort dingen me ook nog eens extra op.

Maar jij hebt dus party-minded people in je klas, das wel vet. Dat had ik op de middelbare school ook en die zie ik regelmatig nog op feesten. Laatst nog gebobt naar the matrixx voor een paar ex-klasgenoten. Die gingen keihard uit hun dak, was leuk om te zien.

Waarschuw beheerder
donateur
Hmm das idd erg vervelend!
Dat soort mensen haat ik ook..

Haha ja dat is zeker leuk.. zit je tenminste soms beetje op hetzelfde niveau als je klasgenoten:P
Zij houden nu ook wel van een snoepie op z'n tijd;P
Waarschuw beheerder
Ja idd, das leuk. Ik schrok toen ik die foto zag van akis van t oldskool-feest. Hij had me al verteld dat ie helemaal de weg kwijt was. Maar die foto spreek echt boekdelen

(moet wel zeggen dat ik er soms ook als een zombie uitzie, ik zou eigenlijk een zonnebril bij me moeten hebben, maar ik word die dingen snel zat)

Waarschuw beheerder
donateur
Hahah ja... en het was wel grappig, want ik geloof dat hij mij juist vertelde dat die vond dat je bij sommige mensen zo goed kon zien als ze helemaal vaag waren..

en moet je hem zelf zien nu;P

Hmm zonnebril..daar doe ik niet aan...zo irritant! haha
Waarschuw beheerder
Je was zelf dus drugsvrij op t oldskoolfeest. Werd je dan niet helemaal gek van die warmte? Ik ben echt blij dat ik niet gegaan ben :D
Waarschuw beheerder
donateur
oldskoolfeest was veelste heet en de muzike kon mij niet echt boeien! Was al om half 3 thuis!
Waarschuw beheerder
Om half 3 al thuis? Dan heb je het vette einde gemist. Fausto b2b Proteus :P

Waarschuw beheerder
donateur
Ik was idd drugsvrij toen!
en het was tyfusheet! Echt niet leuk meer..

Laatste kwartier was wel het vetste van de hele avond:D Hardcore :bounce:

Rest van de nacht was de muziek matig!
Waarschuw beheerder
donateur
senks Daaan :bloos:

Ik ben (beetje gemeen eigenlijk) blij om te lezen dat ik niet de enige ben die zich niet thuis voelt tussen zijn medestudenten.
Ik heb ook echt met bijna niemand van mijn studie iets. De mensen waar ik het op zich wel mee kan vinden, zijn nog steeds te anders om ook echt vrienden mee te kunnen worden. Jammer maar helaas :)
donateur
Maarruh....

anders zijn hoeft toch geen reden te zijn om geen vrienden te kunnen worden?
Als je elkaar maar in hun waarde laat, maar ja das vaak wel het probleem he, dat de meeste mensen dat niet kunnen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Inderdaad. Plus dat je natuurlijk ook wel wat moet hebben om over te praten. En ik heb zo het idee dat zij de dignen die mij momenteel bezig houden totaal niet snappen.
donateur
True en aslleen maar over studie enzo praten is natuurlijk ook niet echt een feest :)
Plus dat je natuurlijk ook het gevoel hebt dat je sommige dingen geeneens zou kunnen zeggen zelfs vanwege die kut-vooroordelen die mensen nou eenmaal vaak hebben

Heb hetzelfde met de meeste mensen op mijn werk.... :s

Sowieso eigenlijk best wel vaak in het algemeen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja nouja precies. Op zich zeg ik tegen sommige mensen van mijn studie wel vrij veel hoor en die accepteren het ook wel. Maar ik spreek verder met hun niks af ofzo. Dat zijn dan van die mensen die het al druk genoeg hebben met hun dispuutsborrels en het uitkiezen van een nieuwe polo.
donateur
dispuutsborrels en het uitkiezen van een nieuwe polo.

madre mia :s

tja....

Ik durf al geeneens meer te zeggen op mijn werk dat ik lak draag, wat mensen dan al niet denken van je zeg... :s
Waarschuw beheerder
donateur
Ik bedoel maar!!

Ach, op zich is het natuurlijk ook best grappig om te beseffen dat we best apart zijn. Dat gevoel krijg je niet snel omdat je op feestjes altijd het idee hebt dat er zoveeeel mensen zijn. Maar op de hele bevolking valt het best mee.
donateur
ik vind mezelf of ons niet zo zeer apart, vind het eerder apart dat andere mensen zo in hokjes durven te denken...
Dat als je iets van het ene vind dan kan je van het andere al niet meer iets vinden, als ik alles ga opschrijven wat ik allemaal leuk vind en goed vind dan kom je op een geheel schizofrene lijst uit volgens die hokjes-denkende mensen dan....

Maar ik vind dat iedereen gewoon leuk moet vinden wattie wilt en moet doen wattie wilt zolang je er anderen maar niet meekwetst

Live and let die!!! wahoe!

* joint maakt Daaan fisofolisch ;p *
Waarschuw beheerder
donateur
*joint lijkt mij ook een goed plan*
Waarschuw beheerder
donateur
ik bedoel ook eigenlijk maar dat we tot een relatief kleine groep behoren. Ik vind mezelf daarom niet apart in de zin van raar ofzo.
donateur
relatief kleine groep mensen in de zin van dat we geen vooroordelen hebben over andere mensen. ja das wel waar
en gelukkig maar :)
Waarschuw beheerder
donateur
ja en ook een relatief kleine groep mensen die van housemuziek houdt. En die dan ook elke week gaat feesten.

(als je het dus op de nationale bevolking projecteert he)
Waarschuw beheerder
donateur
En die dan ook elke week gaat feesten.

En je spreekt jezelf nu alweer tegen! Mag ik hieruit concluderen dat je morgen toch mee gaat?:p
Waarschuw beheerder
donateur
Eh RJ ik denk dat ik genoeg reserves heb opgebouwd de laatste tijd om eens een weekend niet naar een feestje te gaan B)
Waarschuw beheerder
donateur
Weet ik :yes: Ik ga ook echt niet hoor vanavond. Kost me geen moeite.
donateur
maarruh hoezo ga je dan eigenlijk niet vanavond?

Niet dat ik je wil gaan omlullen ofzo (lukt toch niet daarnietvan) maar gewoon niewsgierigheid

*moet Reinier zo ook even bellen dat ik naar Q_base ben en niet kan naar Kokkie's verjaardag*
Waarschuw beheerder
donateur
Nou omdat ik vind dat ik wel eens een rustig weekend kon gebruiken. Ivm gezondheid zeg maar, en ook qua geld. En aangezien dit weekend niet de meest spannende feestjes op de agenda had staan, leek dit me een geschikte avond.
donateur
Aha, ik vat hem.

Sowieso moet ik je zeggen zoals gisteravond heb ik me ook errug goed vermaakt grewoon thuis, lekkere muziek op of lekker zelf aan het pielen op fruity loops, vermaken doe ik me eigenlijk altijd wel

Geef me een goed boek en ik vermaak me al :p
Waarschuw beheerder
donateur
ja ok ik vermaak me ook wel hoor. maar ik weet dat ik liever op een feestje sta weg te spacen of kasleip op de bank zit te afteren. Das toch het ultieme lol hebben namelijk.
donateur
gwoon het feestje zonder het leip vin dik ook al goed
Ik ga sowieso altijd spacen van goede muziek

van een goed boek ook trouwens :p

Waarschuw beheerder
donateur
ben nog altijd verbaasd mensen tegen te komen van mijn oude school (correctie, scholen, want ben vanaf maandag daar officieel opgerot)

1 gast kwam ik met oudjaar op awakenings tegen

"wat doe jij hier, je haatte house toch?"

hij: nee hoor (en van de kaart) altijd leuk gevonden

ik: ehh ja%) wat zei je ook alweer altijd over hardcore? luisterde jij niet alleen maar naar bob marley?

hij: ehh is dat zo ehm a zal wel

en mensen van de HES tegenkomen is helemaal een giller:D
donateur
Of mensen van je werk :vaag:

die zo volslagen pleitte zijn en dan dat tegen jou durven te zeggen, terwijl je practisch nuchter bent....

Waarschuw beheerder
donateur
mensen van mn werk inderdaad weleens van de kaart gezien ja (op in kontwol bijvoorbeeld)

iemand mijn nieuwe plaatje opgevallen?O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Wordt bij mij wel weer eens tijd voor een nieuwe. Heb deze toch ook alweer vanaf half juli ofzo.
Waarschuw beheerder
donateur
Maar dan wordt het wel heel erg verwarrend als we allemaal hetzelfde plaatje hebben.

We kunnen ook een foto van onszelf met heel zielig gezicht maken omdat we Floor zo gaan missen :(
Waarschuw beheerder
donateur
van die hele zielige plaatjes:

Hallo ik ben Sunshine en ik mis Floor zo :(

Waarschuw beheerder
donateur
Neeeee niet goed;P

Jullie moeten juist vrolijke foto's maken!
Anders zit floor 's keer achter internet als ze in Verwegistan is;P en dan ziet ze alleen maar treurige foto's en dan wordt zij ook weer treurig!

Niet de bedoeling dus!

Keep on smiling lalalalala :D

Zovan: Ik ben Sunshine en hoop dat je het leuk hebt daar, maar mis je wel, maar ik lach wel omdat ik graag lach

%-)

Uhh niveau wordt al lager he...?
Waarschuw beheerder
*edit*

Ik post soms in t verkeerde topic :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Je hebt gelijk Patries, de foto's moeten vrolijk. We kunnen dat arme meisje toch geen schuldgevoel bezorgen :no:

Ik denk dat ik deze nog maar even hou dan. als ode aan floor :lief:

Ha die Hassan, dat heb je wel eens he. Ik zeg wel eens iets tegen de verkeerde persoon ofzo. Das ook stom :s
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zag op de site van HQ XL dat het nog 50 dagen duurt en dan is het zo ver. :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Goed he, hoeven we zelf niet te tellen

Helemaal top is het! (Y)
Waarschuw beheerder
Goed he, hoeven we zelf niet te tellen

helemaal makkelijk...zeker na een hoop poedersuiker in onze mik :D

Maarre....naar welke battle kijken we uit??

Ik die tussen Tom Harding en Fausto....dat gaat wat worden, want die zijn echt aan elkaar gewaagd denk ik.......wat jullie???????
Waarschuw beheerder
Dark By Design vs Alex Kidd

Alex Kidd heeft een hele leuke mix-techniek en die 2 hebben toch wel platen in hun tas zitten/op cd staan die de andere djs niet hebben en die echt heel erg dik zijn :bounce:
donateur
Tja beetje afgezaagd, maar naar Proteus en Kevin Energy, Organ Donors (maar ja lijkt me logisch) en ben errug nieuwsgierig naar Ed Real vs The *Ting*

en JP en Steve Hill

man eigenlijk wel naar bijna allemaal :)

ben eigenlijk nieuwsgieriger naar de time-table
Waarschuw beheerder
Oh shit vergete.

Ik kijk uit naar Nick Sentience.

Deze man kan echt vette sets neerzetten. Op 4-elements was ie in septe,ber 2002 echt masterlijk als afsluiter. Nu heeft ie een live-set, waarschijnlijk veel van zn eigen producties (of alleen maar).

Waarschuw beheerder
donateur
Ben met name bekend naar JP & STeve, maar vind ze inderdaaan ook wel allemaal aan elkaar gewaagd:)
Waarschuw beheerder
Nick Sentience en Tidy Boys!
Waarschuw beheerder
Yoji Biomehanika B2B DJ Scot Project :kwijl:

Dat zou echt het allervetste b2b-duo zijn wat ik me voor kan stellen.
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, dat weten we nu wel:p
Waarschuw beheerder
donateur
en we zijn het er allemaal ook niet mee eens :[

Ik kan eigenlijk niet kiezen. Maar ik kijk wel uit naar Ed Real en The *Ting* omdat ik haar nog nooit gezien heb, en ze lijkt me gaaf.
en ook wel naar Proteus met Kevin Energie, omdat ik de laatste nog niet ken.

Maar eigenlijk kijk ik gewoon uit naar HQ XL van 21.00 uur tot 07.00 uur :bounce:
donateur
Sun, je hebt Kevin Energy wel al (onbewust) gehoord ;p

Afgelopen HHA wassie in de foyer en volgens mij zijn wij toch de hele nacht zowat bij elkaar geweest en ik weet zeker dat ik hem gehoord heb was :bounce: foyer.... ;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Mmmm, volgens mij niet hoor. Ik heb daar Superfast Oz en Karim gehoord.
Verder Andy Whitby en K90 in de main. En wie sloot de main ook alweer af?
Waarschuw beheerder
donateur
Ja precies. Dus dan zou Kevin Energie in de foyer hebben gedraaid voor iets van 01.00 uur ofzo?!

Waarschuw beheerder
donateur
DbD ben ik wel benieuwd naar op zich, alex kidd kan me helaas niet boeien

maar voor een feest in nederland dat zo klein is heb ik nog nooit zo een goede lineup gezien, dus mij hoor je niet klagen:K
donateur
Ja precies. Dus dan zou Kevin Energie in de foyer hebben gedraaid voor iets van 01.00 uur ofzo?!

Zou best wel kunnen, Cally & Juice waren te laat toen, dus die draaide niet, toen draaide een dj die ik niet kende (die ook errug goed was, zou wel willen weten wie dat is geweest) en daarna kwam Kevin Energy
Ik vond hem erg goed, kan me er ook wel wat bij voorstellen, muzikaal gezien, als hij en Proteus samen gaan draaien, wordt lekker denk ik zo :kwijl:

*gaat ook eens ff een setje downen, dacht ik zo, moet ik wel eerst dingen weggooien van mijn schijf, die vol is ;p*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat zal dan Ian M wel geweest zijn Daan.
Superfast Oz en de rest gingen later pas aan de slag.
donateur
Ian M dan de dj die ik niet kende? Zou heel goed kunnen, hij stond alleen niet op de time table dus, omdat het onverwachts was :)

Ik vond dat hij ook errug lekker draaide in ieder geval :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Wanneer komt Charlotte Birch nou weer eens in NL draaien?! :(
donateur
Was toch ergens gezegd, weet alleen niet meer waar iets van later dit jaar... Misschien is ze er wel in december, dunno
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
vinid dr niet zo bijz\onder draaien eigenlijk, alleen ze ziet er goed uit.
Cally&Juice mogen van mij wel komen naar ons kikkerlandje!
Waarschuw beheerder
donateur
Heb nieuwe demo van Charlotte Birch nog niet helemaal gehoord, maar wat ik heb gehoord viel best tegen...
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb haar volgens mij nog nooit zien draaien. gek eigenlijk....
donateur
nee hoor zo gek is het niet, ze was vorig jaar op HQ XL en effe denken ik dacht juni of juli vorig jaar op HQ

en jij gaat nog niet zo lang naar HQ, dus zo gek is het niet

en ben het met Kjell eens, ze ziet er goed uit, maar ik vind haar platen niet leuk waarmee ze draait :(
Waarschuw beheerder
donateur
Vond 'r op XL best lekker draaien:jaja: Maar ja, was ook niet al te helder daar:s
Waarschuw beheerder
donateur
de eerste keer dat ik naar HQ ging was in jun. 2002. Maar ben toen natuurlijk een tijd niet in NL geweest. En op HQ XL was ik niet vorig jaar.
Dus het klopt wel...
Waarschuw beheerder
donateur
M'n hart ook:jaja:
donateur
Daarom en eigenlijk ben je toch vanaf januari dit jaar een vaste bezoeker elke maand van HQ?

Dus dan kan het zeker heel makkelijk

Zeg ook niet dat ze niet goed draaide RJ, ik vind haar platenkeus alleen drie keer niets
Waarschuw beheerder
donateur
mja, daarvoor had ik nog geen slachtoffer gevonden dat ik elke maand mee kon slepen. Pas in oktober kreeg ik Floor zo ver om eens mee te gaan :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
Gelukkig is het nu allemaal anders, en wordt je vreemd aangekeken als je niet gaat:)
donateur
tja en dan zeggen ze dat vroeger altijd alles beter was ;p

Ik ben zo vaak alleen gegaan, weet dat essie op een gegeven moment al minder en minder ging en tja ik wilde wel gewoon elk weekend weg dus dan maar lekker alleen, vermaakte me toch wel
Waarschuw beheerder
donateur
precies. maar ik ben sinds HQ okt vorig jaar alleen niet geweest in november. Dus ik ga eigenijk altijd.
Waarschuw beheerder
donateur
Heb geloof ik nr 100 gemist, en maart.
Waarschuw beheerder
donateur
was nr. 100 die in september?
donateur
Dus vanaf december tot nu ben je er altijd geweest (als het er was tenminste :[)

die deel 100 was in twee delen, september en oktober vorig jaar

Heb van sept nog foto;s on line staan, maar die misschien niet echt boeiend voor jullie, kende jullie namelijk nog niet toen
Waarschuw beheerder
donateur
ja vanaf dec. elke maand inderdaaan. en die van okt was ik dus wel, maar daar heb jij de foto's niet van. althans, niet online. maar ik sta er ook niet op ws.
donateur
Nee, had in oktober de camera van Es niet meegenomen, heb alleen twee foto's van PF en een paar van Reefje zeg maar

(hmmm oh ja die staan nog niet on line weer bij PV, dus vandaar dat ze niet in mijn profiel staan duh! )

Die van oktober was wel vet, Scot Porject toen wat heb ik genoten, was gewoon straalnuchter tot een uurtje of vier ofzo :)
Waarschuw beheerder
donateur
ik vond het in oktober ook super. dat was de eerste keer na mijn reis zeg maar, dat ik weer naar HQ ging. Met Floor, Marthe en Robin was ik toen.
Weet nog dat Floor toen echt zwaar uit haar dak was en dat we het allemaal echt heel gezellig vonden ook.
donateur
:)

September daarvoor was ik niet zo stuk van, maar was toen best dronken dus vermaakte me prima :D
November vond ik ook niet zo superspeciaal, al vond ik Andy Farly wel een goede dj :yes:
Remix van Loops and Things toen voor het eerst gehoord :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zie ook net dat er in okt dus al 23 van mijn vreindjes waren. maarja, die kende ik toen dus nog niet.
In nov. was ik er dus niet.
Waarschuw beheerder
donateur
Ben te lui om in m'n agenda te kijken wanneer ik er wel of niet was O:)
Waarschuw beheerder
donateur
ik weet het uit mijn hoofd! B)
Waarschuw beheerder
donateur
*geeft An schouderklopje*

Waarschuw beheerder
donateur
eigenlijk stom wie dat ooit bed8 heeft...
bedoel je kan net zo goed een knieklopje geven of een elleboogklopje toch ;P %-)
donateur
39 daagjes wahoeoeoeoeoeoe

http://www.hqparty.nl/hqxl/

Ik ga er een vet, vet, vet feestweekend van maken, ik after niet vaak, maar dit weekend wordt echt doorfeesten!
Waarschuw beheerder
*Vraagt zich af of de set van Tom Harding & JP overtroffen gaat worden op aankomende HQ-xl*
Waarschuw beheerder
donateur
ik denk dat deze set overtroffen gaat worden door 5 sets op de komende HQ XL!!
Waarschuw beheerder
donateur
mmmmmmmmmmmmm....eh fau vs tom, jp vs steve, the *ting* vs ed, harri vs kev en de OD
Waarschuw beheerder
donateur
:yes: die heb ik dus gemist op Tidy Camp. Ben blij dat ik een herkansing krijg nu.
Waarschuw beheerder
donateur
hoe kan je die nou gemist hebben? ze draaide op vrijdagavond en zaterdagnacht op summerCamp!

en nog zaterdagmiddag
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb ze 1 keer gehoord, op Impulz Outdoor, vond ze waardeloos. Mn feest begon pas bij Lab4, toen fausto en toen een magistrale Yoji, die niet eens zn eigen platentas bij zich had :bounce:

Weet nog dat Lab4, JP & Fausto allemaal stonden te kijken van achter de dj booth en stonden te klappen en wijzen naar Yoji

Waarschuw beheerder
donateur
hoe kan je die nou gemist hebben? ze draaide op vrijdagavond en zaterdagnacht op summerCamp!

en nog zaterdagmiddag

Tsja, ik weet het ook niet. Zal wel te maken hebben met het feit dat ik niet in die bovenzaal wilde komen. Veels te heet daar.
Waarschuw beheerder
donateur
jammer. ze hadden een leuke intro toen ze hun set begonen. de Coke-cola kerst theme en zelfs verkleed als de kerstman stonden ze achter de draaitafels.
donateur
Tsja, ik weet het ook niet. Zal wel te maken hebben met het feit dat ik niet in die bovenzaal wilde komen. Veels te heet daar.

was inderdaaan smerig warm in die zaal, ik heb ze vrijdag gezien toen ik alleen aan het ronddwalen was ;p

zelfs verkleed als de kerstman stonden ze achter de draaitafe

okay, dan hebben zij het nog warmer gehad ;p

Heb ze vorig jaar op Impulz Outdoor voor het eerst gezien en vond ze erg goed :bounce:
Maar dat was sowieso een van de beste feesten die ik heb meegemaakt :) :)
Waarschuw beheerder
donateur
hoe kan ik ze vergeten!!! Tidy Boys :respect:
Vond ze fontastisch op Impulz outdoor!!!
Waarschuw beheerder
donateur
nou Kjell, dat zijn er dan 6 :yes:
Waarschuw beheerder
Kheb mijn kaartje!! :bounce: :bounce: :bounce: Vriend beld net op dat hij ze voor iedereen gehaald hebt. Schijnen dikke vette kaartjes te zijn qua ontwerp :)

Wie heeft ze ook al? :bounce:

Zouden ze nu HQ merchandise te koop hebben? Zou wel vet tshirt willen hebben van dat feest! :D
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga lekker zelf een t-shirt maken voor HQ XL!!

Idd An..6 betere sets dan die van JP en Tom
Waarschuw beheerder
Mijn helden worden dus echt wel alex Kidd vs Dark by Design. Alex kidd heeft me hart gestolen op HQ.
Waarschuw beheerder
Alex Kidd heeft je hart gestolen op HQ met de platen die Dark By Design heeft geproduceerd.

Wordt idd vet!
Waarschuw beheerder
donateur
Hoop niet dat het te vet wordt, dan moet je weer gaan lijnen:p
Waarschuw beheerder
donateur
ja al helemaal met dat dikke vette kaartjes erbij
Waarschuw beheerder
donateur
Dacht dat jij zo'n taalpurist was?
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb dat ook niet bedacht, dat heeft de keizer gedaan:
dikke vette kaartjes
Waarschuw beheerder
donateur
Weet ik, maar jij bent in de war met enkel- en meervoud.
dat dikke vette kaartjes

Waarschuw beheerder
donateur
oh nou zie ik het ja. dom dom dom. ben er niet helemaal bij met mijn hoofd.
Waarschuw beheerder
donateur
Moet kunnen, dat had ik gisteren. Nog gelukt om een beetje door te werken aan je opdracht?
Waarschuw beheerder
donateur
ja ben wel halverwege. bleek toch niet zo veel en moeilijk als ik had gedacht.
dus heb ook nog een biertje kunnen drinken :)
Waarschuw beheerder
donateur
Het zal een keer niet, klein alcoholistje:p
Waarschuw beheerder
donateur
Bierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Proost alvast
Waarschuw beheerder
donateur
zo wat zijn we er vroeg bij vandaag!
Waarschuw beheerder
donateur
Tja rustig afbouwen he, of was ik alweer aan het opbouwen:s
donateur
Gepost door Paxlie in een ander topic:
Bron ww.udc.nl

Datum nieuwsartikel : 11 Oct 2004 13:20

HQ XL - No Sound Limits

Voor het eerst in de geschiedenis van de NDSM Docklands zal het geluid van de allerbeste kwaliteit zijn. Op iedere positie in de locatie kan er ultiem worden genoten van de allerbeste UK-Hardhouse. Het lichtplan dat nog op de tekentafel ligt, kan zich nu al meten met alle grote evenementen die men gewend is van UDC events.

'Omdat we dit jaar voor het eerst HQXL in Amsterdam organiseren is het van belang dat we een blijvende indruk achter laten en dat resulteert in een hoogst vooruitstrevende en indrukwekkende show, bestaande uit DJ’s, decoratie, verlichting en natuurlijk het beste geluid.' Aldus Event Manager Serjo Aronson van HQXL

[img]http://www.udc.nl/nieuw/url/gfx_news/HQ-XL-poster.jpg[/img]

Bring it on!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Komt van UDC.nl

heb der zin an!

Moi aussi
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeestje!!!
Waarschuw beheerder
donateur
ik moet het eerst horen dan pas geloven. bij Awakenings ook al zo vaak mis gegaan. achter de warehouse staat toch een heuse woonwijk en iedere keer mocht het geluid niet harder zijn dan een aantal decibel.
Waarschuw beheerder
donateur
die mensen in die woonwijk achter het warehouse moeten juist blij zijn dat ze "gratis" mogen meegenieten van HQXL. Ik zou niet klagen iig..
Waarschuw beheerder
donateur
tom harding zuigt :p
Waarschuw beheerder
donateur
vind tom harding de laatste tijd wel weer erg lekker draaien op de HQ/UDC feestjes!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind dat die mensen uit die woonwijk ook gewoon moeten komen. Hartstikke gezellig, hoe meer zieken......! :bounce:

En Tom is Top (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Liever niet een vriend die woon er direct achter en de verhalen zijn niet echt om naar huis te schrijven.
Waarschuw beheerder
donateur
daniel, heb jij ooit gehoord van punten en komma's?
Waarschuw beheerder
donateur
oh....daar heb je een punt ja! Knap hoor!
Waarschuw beheerder
donateur
krijg er een brok van in mijn keel, ben zo trots op je!!!

:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
om 4 uur ga ik een biertje voor je halen hoor :p
Waarschuw beheerder
donateur
gaan we bieden~?!

Half 3!!
Waarschuw beheerder
donateur
godverdegodver :@

Zullen we anders samen een biertje voor Daniel kopen? Scheelt toch weer knaken ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Bier? Nee, doe maar een wodka'tje;)
Waarschuw beheerder
donateur
Biertje of wodka'tje Daaan?
Waarschuw beheerder
donateur
hier hebben we ook wodka :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Wouter gelijk enthousiast;)
Waarschuw beheerder
donateur
Zit al meer dan anderhalf uur op Daaan te wachten hier.
donateur
Was per ongeluk rechtdoor gegaan bij Hoevelaken, kom net pas weer thuis, kutweilanden, kutkoeien, kutwoestijn :@
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
En de dag daarvoor ook al...
Waarschuw beheerder
donateur
En de dag daarvoor precies nog een maand!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben echt zo benieuwd hoe Proteus het gaat vinden daar. Ik denk dat ie het echt mega gaaf vindt. De locatie, en dan dat wij er allemaal nog zijn ook.
Waarschuw beheerder
donateur
Denk dat ie helemaal uit z'n plaat gaat:)
Waarschuw beheerder
donateur
dat sowieso...

Hoop dat ie ff een praatje komt maken in de zaal :)
Waarschuw beheerder
donateur
Heus wel
Waarschuw beheerder
donateur
Heus wel:p
Waarschuw beheerder
donateur
Astublieve
Waarschuw beheerder
donateur
Mogguh Freric
Waarschuw beheerder
donateur
Pizza bodem?
Waarschuw beheerder
donateur
Heb je dat wel es geknaagt... Pizza die jezelf moet maken van Honig (geloof ik) Vet te lekker weet je!

Kreeg btw zaterdag een berichtje dat we de groeten kregen van kapitijmen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Nog niet gehad. Vroeger hadden ze bij de Komart van die mini pizza bodempjes, waren ook erg goed.

Berg ketchup erop, champi's uien, salami etc en knagen maar:kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
salami! Pfieuw...dat heb ik al een eeuwigheid niet op!

maar wat wil je aan groente eten morgen?
Waarschuw beheerder
donateur
Wat ben je van plan te maken naast de groente?
Waarschuw beheerder
donateur
Broccoli met een kaassausje er dan bij?
Waarschuw beheerder
donateur
4X gepost en het antwoord kwam er niet te staan :s

NOU! (5e keer)
Waarschuw beheerder
donateur
Dat wordt smullen:d
Waarschuw beheerder
donateur
Bang niet, dat ben ik wel voor andere zaken.
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, daar ben ik juist weer fan van;)
Waarschuw beheerder
donateur
Sterker nog, je weet het!
Waarschuw beheerder
donateur
hoe bedoel je...daag korte-termijngeheugen!
Waarschuw beheerder
donateur
Bekend probleem:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
heeft vast iets te maken met die duistere zaken :)
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
zo zo, waar heb je woensdagochtendwijsheid vandaan?
Waarschuw beheerder
donateur
Heb ik uit een konijn getoverd;)
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, een brommerhelm dit keer.
Waarschuw beheerder
donateur
die heb ik van de zomer weer onder mijn T-shirt (ben ik bang)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik niet:nee:
Waarschuw beheerder
donateur
zomer = bier drinken
bier drinken = brommerhelm
Waarschuw beheerder
donateur
Dus voortaan met mijn brommerhelm naar een feest!
Waarschuw beheerder
donateur
Inderdaaan, ik heb er zin in..:D :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Wie zijn het meest de moeite waard om te zien? Organ Donors? Tidy Boys?
donateur
ik ben bevooroordeeld dus ik zeg Organ DOnors en b2b van Proteus en Kevin Energy

Maarik moet je ook zeggen dat de hele line up gewoon als een huis staat, nog nooit zo veel goede en grootse namen op 1 feest gezien :D

Dus gewoon van begin tot einde komen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Oh ik ben er ook zeker van begin tot eind hoor, dat gaat helemaal goedkomen :yes: maar was benieuwd wie nou echt het vetst zal gaan worden.. jammer dat er geen/weinig (?) vrouwelijke DJ's staan :( is altijd wel leuk :d
donateur
Ik vind het ook jammer dat er maar zo weinig vrouwelijke dj's zijn, in Engeland is het weliswaar iets beter, al moet ik wel zeggen dat ik heel erg uitkijk naar The *Ting* heb erg veel goeds over haar gelezen. :)
Plus dat ze ook een paar errug goede producties heeft gemaakt :)
Waarschuw beheerder
donateur
the ting vs ed real word volgens mij na kev nrg vs harri het hardste van de avond!
Waarschuw beheerder
donateur
Anders ik wel:jaja:
Waarschuw beheerder
Me 2!
Waarschuw beheerder
donateur
als er lekker word gedraait. ik hoop dat de Tidy Boys met een leuk intro beginnen waarvan je denkt, waar gaat dit nou over:s net zoals op Tidy tv:D de Knuffelbrug:D
Waarschuw beheerder
donateur
poe zeg, ik zit nog bij te komen van gisteravond, met bijbehorend gek bekkie en wazig gevoel maar ik zou nu zo naar HQ XL kunnen gaan.
Alleen, nog 2 weekies wachten he........ :)
donateur
eigenlijk nog minder dan twee weekjes ;p maar laten we die twee weken gewoon wel aanhouden, is het er ineens een dag eerder :d Das leuk :yes: :yes:

ZIN!!! Ik zo een zin in dit feestje als ik nog nooit zin in een feestje heb gehad :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zo een zin in dit feestje als ik nog nooit zin in een feestje heb gehad

Heb net zoveel zin in dit feestje als ik in de HHA had...
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb erg veel zin in dit feestje. net zoals voor HQ altijd eigenlijk. :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
ja dat ben ik helemaal met je eens!
Waarschuw beheerder
donateur
Heb gisteren trouwens de DVD van Tidy Summer Camp gezien:) Erg leuk, zal wel ff kopietje regelen.
Waarschuw beheerder
donateur
ik wist niet eens dat daar een dvd van was.
hoe kom je daaraan dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Fausto had 'm. Staan verder weinig bekenden op. Wouter, Patricia, Danny D, Marten en ik staan er op.
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, helaas niet O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Was het maar wat;)
Waarschuw beheerder
donateur
Staafjes?
Waarschuw beheerder
[img cacheid=00003418000064ab7de08dfc1a007216bc]http://www.daily-fresh.net/MAIL/nietnormaalnovember.gif[/img]

dat wilde we ff met jullie delen! @ http://www.Daily-Fresh.net moet je wederom zijn dus!
Waarschuw beheerder
goed.......wederom nx gewonnen :(
Waarschuw beheerder
donateur
Kami gaat toch maar langs denkt ie... als ie iemand nog mee kan trekken :/
Waarschuw beheerder
donateur
Zou ik maar doen, gaat echt een topfeestje worden:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Dat mag ik hopen ;p
donateur
Anders zoekt Kami Daaan gewoon op die staat ergens vooraan en hoe meer zielen hoe meer vreugd, dit feestje MAG je echt niet missen! :yes: :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb jou al gezien in de XX Daan :)
Waarschuw beheerder
donateur
Je zei Elly gedag voor je de VIP stage weer op stormde om naast Proteus te staan :P
donateur
Elly is Partymom toch? (ik word af entoe zo in de war van die cht enamen, nicks, mensen op pf etc etc)

en ik naast Proteus?

Nee toch ;p

Moet toch een beetje op hem letten, dattie izjn bier wel opdrinkt enzo o:)
Enne dat die gemene mensjes daar die avond niets gingen gooien (was nog leuk geweest als ik dat gezien had :[ )
Waarschuw beheerder
donateur
Partymom ja ;)

Je hebt me toch niet gezien hoor :D
donateur
Ja ik dacht ff checken enzo....

Heb het weleens dat mensen gedag komen zeggen en dat ik ze (nog) niet ken en zij mij wel... Is errug vaag moet ik je zeggen

Plus dat ik me meen t herinneren dat ik best dronken was die avond... :$
Waarschuw beheerder
donateur
Dronken, jij? O:)
donateur
Ikkuh nooit toch? o:)

Maar het viel nog wel mee hoor, anders was ik nog wel vervelender geweest o:)

Was ook niet alleen dronken en nu ja dronken, aangescxhoten, op Tidy Summrcamp dat was pas echt dronken, zo niet laddrzat :yes:

doen we dus niet meer tegenwoordig
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben altijd nuchter in de XX :O
donateur
Ik ben eigenlijk nooit nuchter als ik ga stappen.....

Ben sowieso al vaag van mezelf ;p

was op Tidy alleen echt te erg voor woorden, i was just being a terrible drunk for three days long.....
Nog blij dat ik mijn snoepjes de hele tijd verloren ben, goddelijke voorzienigheid zeg maar

Oh ik wil gewoon dat het al de 13e is!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Vervelend he, als je niet meteen je zin krijgt en niet alles gaat zoals je wilt dat het gaat?!
Ik heb daar echt een hekel aan. Krijg dan echt een soort van driftbuien. Kan me gelukkig redelijk goed inhouden en explodeer dus niet meer zo vaak.
Stel je voor: elke dag wil ik dat het 13 nov. is. En elke dag is dat niet zo :@
donateur
:)

Ach ik ben al wat ouder en wijzer, dus ik ga er al niet vanuit dat ik mijn zin krijg ;p WOrd ik ook nooit teleurgesteld enzooi

Maar, wel best leuk dat het nu al bijna nog maar een weekje is :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Ben er al aan gewend dat ik bijna nooit m'n zin krijg:(
Waarschuw beheerder
donateur
It's so unfair:(
Waarschuw beheerder
donateur
Beetje
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, beetje. Ben meer benieuwd naar Umania dan naar Scot eigenlijk. En ben benieuwd wat The Freak gaat draaien. Is namelijk ook een erg goede veelzijdige DJ.

Nee, daar heb ik er maar een paar van.
donateur
Ja heb weleens wat goede dingen gehoord over The Freak ja, heb ook wel wAT nummers van hem in mijn pc staan

Ben ook benieuwd naar Umania :yes:

(zou je daar mogen blowen, de hamvraag voor mij altijd ;p )

Hmmmm jammer van die flyers, wilde vanaaf ff flyeren daarvoor, Ro gebeld eergisteren, maar voicemail, zit nu te denken of ik niet toch nog kan regelen dat ik die flyers krijg ofzoiets....
Waarschuw beheerder
donateur
Stuur Jeffrey ff een PB, weet je het gelijk, is toch wel belangrijke info;)

Ro kan daar vast wel wat op verzinnen.
donateur
Jeffrey as in JFK hier?

Is inderdaaan best belangrijk

Ik zal Ro anders strax nog wel ff bellen een keertje, maar ja ik wil hem ook niet storen you know me
Waarschuw beheerder
donateur
Yep, JFK:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
ik moet zeggen dat ik ook wel eens meer naar een avondje stappen heb uitgekeken dan ik nu doe.
Ben inderdaad wel benieuwd naar Umania. Weet nog dat er net in het nieuws kwam dat er een nieuwe clubavond was..Toen was ik heel enthousiast, maar ondertussen ben ik er dus nog steeds niet geweest.
Ik hoop dat Scot Project (en uiteraard ook de anderen) lekker doordraaien :yes:
donateur
Dat hoop ik ook, sowieso wel leuk dat een vriend van me ook zijn verjaardag viert in het andere gedeelte, dus das ook wel gezellie :)
Waarschuw beheerder
donateur
wat wordt daar gedraaid dan?
Waarschuw beheerder
donateur
ow ja, nou misschien als ik morgen nog tijd heb voor een manicure, pedicure, zonnebank, total bodyworkout, complete lichaamsreiniging en als mijn personal shopper nog een leuk outfitje voor me kan vinden dat ik daar dan even een kijkje ga nemen............ B)
Waarschuw beheerder
donateur
Moet nog ff 4 kaartjes regelen... vanavond dus :$
Waarschuw beheerder
Dat zou ik maar doen kamikazi want dit feest wordt echt vet. Ik heb er echt zin in, probleem is alleen dat ik maandag een tentamen heb en ik heb zo'n zin om te gebruiken op HQ-XL :cry:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet niet eens waar de NDSM staat :D

Gelukkig ga'k met een Amsterdammer :P
donateur
probleem is alleen dat ik maandag een tentamen heb en ik heb zo'n zin om te gebruiken op HQ-XL

zou je het eventueel niet voor HQ XL al geleerd kunnen hebben of heeft dat geen zin?
Waarschuw beheerder
Ik weet het ook niet precies, ergens achter centraal station. Ga je wel eens vaker naar hardhouse/hardtrance-feestjes? Uit je profiel valt alleen op dat je wel een hele brede muzieksmaak hebt.
Waarschuw beheerder
zou je het eventueel niet voor HQ XL al geleerd kunnen hebben of heeft dat geen zin?

Ja dat zou wel kunnen ja, maar van gebruiken word ik altijd een stuk dommer, veel minder scherp iig. Ik neem iig wel drugs mee en dan kijk ik wel aan hoe de avond loopt.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hou niet van hokjes... daarom denk ik ook zo breed qua muziek.

Ik bezoek te weinig hardhouse en hardtrance feestjes... wou deze ook skippen maar toch maar besloten om deze een x mee te pakken. Tis te lang geleden dat ik een groot aantal namen hiervan gehoord heb :)
Waarschuw beheerder
Je zult er geen spijt van krijgen.
Waarschuw beheerder
donateur
Klopt, hou wel van verrassingen :yes:
donateur
(y) okay dan Kami! :)

Ik weet niet of je hel toevallig 10 december ook al wat te doen hebt? O:)
Geldt ook voor Tim :)

Ja Tim ik weet dus niet hoe het zit met harddrugs gebruik en leren als ik eerlijk ben, die keren dat ik het vroeger gedaan heb, had ik gene examen en sinds ik het geregeld doe heb ik al helemaal geen tentamens enzo meer
Ik heb wel mijn opstel voor Nederlands toen stoned gemaakt dat ik 16 was voor mijn Examen, maar dat was een verhaal schrijven, dan kan het wel, ik had een 9 ofzo :)
Waarschuw beheerder
Ik lijk echt op een Tim ;)
donateur
:o

okay hoezo nog niet wakker ;p

Ik zat ook net pas aan mijn eerste bakkie koffie en stom genoeg lette ik dus op je foto

Hassan

vergeeeeeeeeeeeeeeeeef me
Waarschuw beheerder
Je hoeft geen vergiffenis te vragen, een fout maken qua namen koppelen aan personen, dat kan.

Als je dat maar niet doet als je sex hebt met iemand :x
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zeg altijd "harder harder" :/

Hij staat voorlopig in m'n agenda in ieder geval :)
Waarschuw beheerder
Ik zeg altijd "harder harder"

Wil die niet hard worden, blijft ie slap? :x
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb een hele goeie pomp ja :@
donateur
Hij staat voorlopig in m'n agenda in ieder geval

Voorlopig? Het is wel de bedoeling dat je ook komt ja :@

;p

In het porn topic staan wel wat goede tips om hem hard te krijgen zonder pomp o:)

* is zo blij dat ze altijd zoveel leest ;) *
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoef die tips niet, ik heb deze:

[img cacheid=0013353c00022d588d598fbc1a0073fede]http://graphics.sexvideostore.com/sex/images/Full/5005501.jpg[/img]

Ongeveer 200x net binnengehad 8)

Ik bepaal altijd pas wat ik ga doen 1,5 week van tevoren :$

Waarschuw beheerder
donateur
Hey Kami jij hier;P

Maarre wat raar zeg dat je dat slechts 200 keer hebt binnengehad... ;)

Zoo beter dat de week weer is begonnen:D
Was het nu al maar wknd...! :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Boek verkoopt niet goed :no: mannen durven het niet te bestellen ofzo I guess :/

Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha....dus nu zit jij er mee!

Hehe leuke verjaardagskadootjes toch :[
Waarschuw beheerder
donateur
Weet je nog iemand die er wat moet :[

Waarschuw beheerder
donateur
Hehehe :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Kijk, dat zijn de promoties die ik nodig heb. Nu in de aanbieding... :P
Waarschuw beheerder
Standaardopmerking:

Ik heb dat ding helemaal niet nodig O:)
Waarschuw beheerder
donateur
waarom heb ik nou het gevoel dat ik in het porn-topic zit?
Hassan gaan we er nog een walsje tegenaan gooien zaterdag?
Waarschuw beheerder
Dan moet ik zeker op je voeten gaan staan en jou de dans laten doen of niet dan
Waarschuw beheerder
donateur
tuurlijk niet, kan je gerust wel tillen hoor met 1 arm :)
Waarschuw beheerder
donateur
Nog iemand die een kaartje moet hebben, want ik ga toch naar ILT :$
Waarschuw beheerder
donateur
Afhaker:p

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb nog steeds geen kaartje...
hoop nog op een wonder haha..
wat vraag je ervoor technojunk....?

Maar goed er zijn zowiezo nog kaarten aan de deur verkrijgbaar..
maar waarom gaat UDC nou nog niet met gratis kaarten strooien :(:(:(
Waarschuw beheerder
donateur
waarom gaat UDC nou nog niet met gratis kaarten strooien

Daar zit ik ook nog steeds op te wachten ;)

Ik doe nog mee met een aantal acties.. als ik nix win dan koop ik donderdag gewoon een kaartje.

Waarschuw beheerder
donateur
Haha ik doe ook mee met 3 acties ofzo..
en ben UDC member..

echt balen want heb er gewoon eigenlijk geen geld voor:S

We hebben nog 3 dagen....! haha
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb er wel geld voor, maar gratis is beter;)
Waarschuw beheerder
donateur
Gratis is altijd goed:jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Agree

Maar weet iemand nog wanneer UDC vorig jaar al die gratis kaartjes verstuurde?
Was dat echt vlak ervoor...of een week ervoor ofzo?
Bedoel is er nog een kans dat dat nu nog gaat gebeuren..?
Waarschuw beheerder
donateur
Digle, hoezo moet je gratis kaartjes :P
donateur
maar waarom gaat UDC nou nog niet met gratis kaarten strooien

Patries wees juist blij, dat betekent dat de kaartverkoop dit jaar beter gaat......

Ik heb er zo een ZIN in!!!

Ik doe ook nog mee met twee prijsvragen dus wie weet ;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vorig jaar werden er aan de lopende band gratis kaartjes weg gegeven. Er was zo'n bel-win-lijn en best veel mensen hadden een kaartje op die manier gewonnen. Ik en 16 anderen die ik ken, hebben vorig jaar kaartjes voor 20 euro gehaald. Tim is UDC-lid en kreeg er 2 gratis opgestuurd.

Dit jaar zijn ze dus niet zo gul als vorig.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
En daar ben ik heel erg blij om. Zoals Daaan al zegt is dat een teken dat de kaartverkoop beter gaat dan vorig jaar. Dus krijg je ook meer party minded publiek binnen in plaats van die berg mensen die geen flauw idee hadden wat ze er te zoeken hadden van vorig jaar.
Waarschuw beheerder
donateur
ik ook, nu zijn er alleen maar liefhebbers! I just love it!
Waarschuw beheerder
Had je daar zoveel last van dan?

Ik merkte dus echt niet dat er veel mensen waren die niet "partyminded" waren. Eigenlijk best onzin, aangezien ik de sfeer erg goed vond. Vooral bij tom Harding b2b JP
Waarschuw beheerder
donateur
Vond de sfeer vorig jaar af en toe ver te zoeken:(
Waarschuw beheerder
donateur
ik vond de vorige HQ XL erg top, alleen het sfeertje vond ik anders dan anders...weet het niet...kan het niet uitleggen..

(HOU JE BEK DAN KJELL)

Oké....sorry :(
Waarschuw beheerder
Lijkt me ook...nu komen er alleen partyminded people. Dat is veel beter voor de sfeer. Op bv NJOY had iedereen gratis kaarten en daar zag je veel dagjes mensen en dat is gewoon minder feest. Nu gaan we lekker met zijn allen LOS!
Waarschuw beheerder
Misschien was het anders dan de sfeer in de Melkweg. Maarja, dit waren om en nabij 8000 mensen en in de melkweg staan er maandelijks 1000.

Vergeleken met andere UDC-feesten (muv Dance Valley) was HQ-XL toch een feest met een hele goede sfeer, veel beter dan Impulz of 4-elements.

We zullen zien of deze editie die van vorig jaar gaat overtreffen.
donateur
Nee, wat dus waarschijnlijk inhoudt dat de kaartverkoop goed loopt, wat ik eigenlijk persoonlijk beter vind....

Plus dat ze vorig jaar HQ XL dus fout gepland hebben tussen twee keer 100 x HQ in, dat was niet de bedoeling geweest....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Geld groeit me niet op mn rug. Ik zou dan smartdrugs en een paar sloffen moeten kopen.
Waarschuw beheerder
donateur
Hoeveel mensen kunnen er uberhaupt terecht op HQ XL ? :/
Waarschuw beheerder
donateur
Okido... ga zo ff kaartjes ophalen :P
Waarschuw beheerder
donateur
kaartjes..kerstkaartjes...ansichtkaartjes...telefo­onkaartjes...strippenkaartjes..speelkaartjes....va­ndekaartjes...treinkaartjes...buskaartjes....tramk­aartjes...stadskaartjes..entreekaartjes..stempelka­artjes....geheugenkaartjes....geluidskaartjes...

Wat voor kaartjes?!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Zoooo... 4 kaartjes HQ XL voor Kami... :9
Waarschuw beheerder
donateur
gefeliciteerd! Weer 4 zieltjes voor de HQ-therapienacht!
Waarschuw beheerder
donateur
Nee hoor, 2 van de kaartjes zijn al vergeven aan die-hard bezoekers/bezoeksters van HQ :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ach O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Als er iemand goedkoop een kaartje wil hebben (anders raak ik hem toch niet kwijt), dan moet je maar ff een PB sturen.. heb al 2 reacties, maar als ik daar niet op tijd iets van hoor dan verkoop ik hem mooi aan een ander, zolang ik hem maar kwijt ben :yes:

Voor €30 is ie van jou :)
Waarschuw beheerder
Hoorde trouwens gisteren een gerucht dat het practisch uitverkocht zou moeten zijn

Ja? Dus het gaat gezellig worden!!!! :bounce: :bounce:
Waarschuw beheerder
here we go in 48 hour we will be banging the shit out of the docklands....first djs til 1030 me and jay,10±30 stev hill vs jp for exculise 130 min battle ..... the rest is a surprise, but get ready for the blackout after 1230....bring it on
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb geen zin in zaterdag... :$

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb veel zin...

maar ik snap je wel Kami :flower:

trouwens kost die pont geld? En zoja, hoeveel?
Waarschuw beheerder
donateur
Naar Awakenings was ie altijd gratis, dus zal nu ook wel zo wezen, lijkt mij zo :)

Waarschuw beheerder
donateur
moooizo!

Dit keer wordt echt koudlijden...
echt sinds jaaaren dat ik weer met de trein naar een feest ga! haha...wordt dus ff afzien!
Waarschuw beheerder
donateur
Denk dat ik maar een extra warme trui aandoe voor op die pont.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat ik met de auto ga...

Nog steeds geen zin :(
Waarschuw beheerder
donateur
Kijk anders ff op marktplaats, misschien dat er nog ergens zin te koop is...
Waarschuw beheerder
donateur
Goed plan :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Organ Donors :respect: Die kunnen echt scratchen als de beste.
Waarschuw beheerder
Hoorde trouwens gisteren een gerucht dat het practisch uitverkocht zou moeten zijn

Ja? Dus het gaat gezellig worden!!!!

Het is dus nog niet uitverkocht..ik kreeg net een mailing van hq dat er nog kaarten aan de deur gekocht kunnen worden!
Waarschuw beheerder
Daarom was hetook een gerucht
donateur
Organ Donors Die kunnen echt scratchen als de beste.

Hell yeah, ik denk zelfs wel dat Matt Harris misschien wel het aller-allerbeste is in het scratchen

Daarom was hetook een gerucht

psies Hassan dat wilde ik net zeggen

Las trouwens op de site van NDSM zelf dat er 4.500 man passen in de Docklands, moet toch wel lukken dan dat het een beetje druk is

en ach anders vind ik het alleen maar heel erg jammer voor die mensen die niet gaan komen en dus 1 van de beste feesten van 2004 gaan missen o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Hell yeah, ik denk zelfs wel dat Matt Harris misschien wel het aller-allerbeste is in het scratchen

Jij was niet bij de eerste beachbop he? Cally & Juice kunnen er namelijk ook wat van:)
donateur
Ik heb Cally & Juice in Engeland al gehoord op HHA Februari 2004 en die redden het echt niet hoor....
Zijn ook errug goed, maar niet zo goed als Matt Harris....
Waarschuw beheerder
donateur
Ben er toen niet bijgeweest, maar op de 1e Beachbop stond een van de twee heren ongeveer vijf minuten aan een stuk te scratchen, terwijl de andere de handen voor z'n ogen hield:) Was echt briljant om te zien en horen:d
donateur
nou.... wil niet lullig doen, maar als je eenmaal het stuk hebt waarmee je aan het scratchen bent op je plaat is het niet zo heel erg moelijk om dat met je ogen dicht te doen....

Wat dat betreft vind ik het knapper dat Proteus op HHA toen hij geen moer zag door dat masker van hem, hij dus gewoon blind aan het draaien is geweest.....
Waarschuw beheerder
donateur
Zal me eens nader in het fenomeen scratchen gaan verdiepen.
Waarschuw beheerder
donateur
Beetje jammer dat ik morgen in mijn korte (en dan bedoel ik
ook echt kort :yes: ) rokje op die pont nog moet :s

Ik heb er wel heel erg veel zin in iig.
Ben nu alvast lekker aan het 'warmluisteren' met de
nieuwe maandmix van Hank (www.djhank.nl) :bounce:
laatste aanpassing
donateur
Net zo kort als mijn lakrokje? o:)
Zou echt een lange jas kopen Sun voor ind e winter is echt perfect voor korte rokjes :yes:

Is er eigenlijk een garderobe daar?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Moet wel, anders hadden ze wel bekendgemaakt dat er geen garderobe is.

Mensen, jullie moeten je niet zo druk maken over het feest. Jullie zijn zeker "feestzenuwachtig", dat is echt heerlijk :D
Waarschuw beheerder
donateur
nou ik heb wel eens meer last gehad van partykriebels hoor. als het echt erg is, kan ik morgen ook niet eten :yes:

Garderobe zou wel fijn zijn. Staat niks over op de site helaas. Ik dacht er nog over om daar even van broek naar rokje te switchen namelijk.
Of ik moet morgen een mooie lange jas op de kop tikken.
donateur
Ik kon vandaag al bijna niet eten....

tis echt erg ;p

maar ja zijn ook wel heel veel dj's die ik echt verschrikkelijk goed vind morgen op 1 feest en dat vind ik best speciaal :yes:

Ik hoop ook wel op een garderobe, lange jas wordt anders zo lastig :p
Lange jassen ROCK zeker in de winter! :yes: Ik heb het echt niet koud met die jas van mij :D
Waarschuw beheerder
donateur
een garderobe is er zeker wel denk ik. ik doelde eigenlijk meer op zo'n kluisjessysteem.
Vorige keer hadden ze dat wel op die locatie, maar ja, dat was een ander feest.

Maakt uiteindelijk nog niets uit eigenlijk, want een tas kan ik net zo goed bij de garderobe afgeven als dat ik m in een kluisje doe.

Waarschuw beheerder
donateur
Er moet garderobe zijn...!

Ik ga dus met de trein:S wahahha..

alleen zal er pas laat zijn..
Nienke moet werken tot 8 uur...dan omkleden...dan kaartjes ophalen...dan naar mij...dan met de trein naar a'dam en dan nog met de pont...:(

Maar ja is niet anders...!

Heb er wel zin in :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Of ik moet morgen een mooie lange jas op de kop tikken.

Lange jas mag alleen als je er alleen lingerie onder draagt:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Oh hou toch op! Ik ben toch geen potloodventer?! :no:

Trouwens, zo'n kort rokje maakt echt niet veel verschil met ondergoed hoor.
Waarschuw beheerder
donateur
Faaak...

Headcrasher :bounce:
Waarschuw beheerder
Tsssssssss, en weer ben ik het met RJ eens....:yes: :yes:
Waarschuw beheerder
Hoe korter de rokken hoe langer de dagen en het word een lange dag vandaag.................:yes: hahahahahahaha :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Vrouwen, lingerie, hou op hoor :P
donateur
sowieso 9 van de 10 mannen die ik ken weten niet hoe snel ze het uit moeten doen ;p

behalve dat ene leuke pakje enzo dan kan het wel enzo en dat is dan ook handig enzo
Waarschuw beheerder
donateur
vandaag is het eigenlijk drugs en harddance op 1!
Waarschuw beheerder
uhuhh........:gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
Daarom is Kami as usual weer nuchter vanavond B)
Waarschuw beheerder
donateur
Oh hou toch op! Ik ben toch geen potloodventer?!:nee:

Nee, dat lijkt me logisch bij gebrek aan potlood. Je zou meer een puntenslijperventer zijn;)
Waarschuw beheerder
donateur
De zin begint te komen....
:9
Waarschuw beheerder
donateur
Sta notabene nog op de foto :P

Waarschuw beheerder
donateur
ok, waar waren de tidy boys?:@
heb ik ze weer niet gezien:'(
Waarschuw beheerder
donateur
Tidy Boys hadden afgezegd, reden heb ik niet gehoord:s
Waarschuw beheerder
donateur
Lijkt mij ook ja, vind zowiezo dat ze dat wel ergens op een poster of zo hadden kunnen vermelden bij binnenkomst.
Waarschuw beheerder
Feest zat slecht in elkaar. Garderobe-problemen, koude hal (had ik geen last van door t gebruiken, anderen duidelijk wel). Volumewisselingen, soms hard, dan weer zacht. En bij de WC's voor de members stonden maar 3 toiletten.

Ik had eigenlijk wel verwacht dat UDC een stuk volwassener was geworden en de zaakjes strakker kon regelen. Dance Valley wordt perfect georganiseerd, HQ-XL vorig jaar was ook goed georganiseerd. Hoe kan het dan dat er problemen zijn bij dit feest?

Waarschuw beheerder
donateur
Ja idd erg raar....
snap niet hoezo ze dat dan weer kunnen verpesten..
bedoel ze hebben toch van vorige x-en geleerd?

Misschien hadden ze geen zin om al te veel moeite in dit feest te steken ofzo....beetje jammer..
Waarschuw beheerder
[img cacheid=0007a8f10014dd286b8d00de1a00763d8a]https://photo.partyflock.nl/images/10246/main/67959.jpg[/img]

[img cacheid=0007a8f60014dd2e8cd45e761a00763d8a]https://photo.partyflock.nl/images/10246/main/68011.jpg[/img]

*zucht*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
persoonlijk vond ik de dingen die dan niet goed geregeld waren absoluut niet storend in die mate dat ik me dat nog lang zal herinneren.
De sfeer was voor mij belangrijker. En al die mooi lichtshows en projecties bijv. dragen daar echt wel hun steentje aan bij ook. (Y)
donateur
Ben ik het wel deels mee eens, al maakte de kou het me wel erg moeilijk (daar hielp geen gebruiken aan, ik had wel meer kunnen gaan zuipen, maar ja dan had ik zo weinig van de avond nog geweten naderhand...)

Verslag van HQ XL

High Quality XL
Waarschuw beheerder
donateur
Vond het eigenlijk niet zo erg dat het zo koud was. Alleen als je naar de plee moest was het erg koud. Scheelde een hoop zweten hoor. Eindelijk weer eens een feestje waar ik niet doorweekt naar huis ging:)
Waarschuw beheerder
Juist, dat had ik nog niet gehoord. :no: van die meurende gasten om je heen!

En als je zo had gezweet dan had je weer kou (kunnen) vatten, etc etc... Goh, nog ff en we gaan denken dat we blij moesten zijn met die oosterwind.. hahahaha!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Was wel blij dat ik vroeg was, en de auto bijna voor de deur stond. An die rende er bijna heen.
Waarschuw beheerder
Gek genoeg vond ik het terug (op de pont) niet koud meer...... :vaag:

Lekkere wandeling terug, heerlijk..... :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Was je met de trein dan?

Vond het best koud hooor!
Waarschuw beheerder
Ja, maar sliep bij maatje van me in Amsterdam (bij Magna Plaza). En terug met auto mee teruggereden, (thank god!!) zondagmiddag....

M'n thermostaat stond denk nog aardig hoog..... hahaha!
Waarschuw beheerder
donateur
Zondagmiddag waren wij nog aan het afteren. Lag er uiteindelijk pas zondagavond om 21:00 in:s
Waarschuw beheerder
PFFFFFFFFFFFFFFFFFF.......... :vaag:

Nou, lag er om 9'en in en sprong om 12 uur onder de douche om om 1 uur wederom af te reizen......

Maar 's avonds ging het licht toch aardig vroeg uit..:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Zaterdagochtend om half elf op, zondagavond negen uur naar bed. En zo gaat het vrijwel ieder weekend. En deze week gaat de wekker weer dagelijks om zes uur:(

Maar ja, lag er gisteren om 20:15 in, en ga het vanavond ook weer niet laat maken.
Waarschuw beheerder
Tja, en je kon zo goed leren he vroeger....!!! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Heb het vermogen om goed te leren, hou er alleen niet van. Vandaar dat ik ook zo lang over m'n HBO deed...

Shit, nou help je me nog herinneren dat ik binnenkort weer aan de studie moet:(
Waarschuw beheerder
Ach, wat moet je anders met al die vrije tijd......? :gaap:

En ja, ken het probleem, :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Vrije tijd, heb ik niet, ik MOET altijd naar feestjes;) Of ben daarvan aan het bijkomen.
Waarschuw beheerder
Ik pak genoeg feesten komende tijd. Dance Valley Winter Edition en daarna Innercity. Ik ga UDC en ID&T eens goed met elkaar vergelijken in December.

Februari wordt ook leuk :yes:. Trance Energy en Hardhouse Academy :bounce:
Waarschuw beheerder
Mag ik dan de rol van the ting op me nemen? Niks mixen en alleen een beetje rennen en zingen/schreeuwen?
Waarschuw beheerder
donateur
heb alweer teveel op me agenda staan:s over 2 weken naar SEone in london en mischien morgen nog naar de HMH voor the prodigy. Dancevalley, DDOD en 18 Dec. weet ik nog niet mischien word het wel Lashes maar op 19 naar de The End voor Riot's Christmas Ball:-)
donateur
Mag ik dan de rol van the ting op me nemen? Niks mixen en alleen een beetje rennen en zingen/schreeuwen?

Whahahahahah

Neeheeej, dat ging ik al doen

Hip en cool ;)

Maarruh twas wel jammer dat ze niet meer draaide ja....

Ik had ook best wel naar The Prodigy gewild :kwijl:
Waarschuw beheerder
Prodigy? Laatste album gehoord en die zuigt heel erg veel hoor
Waarschuw beheerder
Het vetste aan het laatste prodigy-album is de titel. Vind de muziek ook erg tegenvallen.
Waarschuw beheerder
donateur
*doet nog even mee met het gesprek van Aart en RJ*
An die rende er bijna heen.

Ja, met zomerkleren in wintertemperaturen brrrrrrrrrr :s Dus ik moest wel even een sprintje trekken.

Lag er uiteindelijk pas zondagavond om 21:00 in

Maar ik overtref RJ nog hoor Aart! B) Ik was zondag pas na een helse treinreis om half 12 in Maastricht :( 23.30 dus he.....