| Betreft: | evenement: High Quality XL, zaterdag 13 november 2004 om 21:00 |
Elly is Partymom toch? (ik word af entoe zo in de war van die cht enamen, nicks, mensen op pf etc etc)
en ik naast Proteus?
Nee toch
Moet toch een beetje op hem letten, dattie izjn bier wel opdrinkt enzo
Enne dat die gemene mensjes daar die avond niets gingen gooien (was nog leuk geweest als ik dat gezien had
)
en ik naast Proteus?
Nee toch
Moet toch een beetje op hem letten, dattie izjn bier wel opdrinkt enzo
Enne dat die gemene mensjes daar die avond niets gingen gooien (was nog leuk geweest als ik dat gezien had
Ik ben eigenlijk nooit nuchter als ik ga stappen.....
Ben sowieso al vaag van mezelf
was op Tidy alleen echt te erg voor woorden, i was just being a terrible drunk for three days long.....
Nog blij dat ik mijn snoepjes de hele tijd verloren ben, goddelijke voorzienigheid zeg maar
Oh ik wil gewoon dat het al de 13e is!!!!!!!!!!!!!
Ben sowieso al vaag van mezelf
was op Tidy alleen echt te erg voor woorden, i was just being a terrible drunk for three days long.....
Nog blij dat ik mijn snoepjes de hele tijd verloren ben, goddelijke voorzienigheid zeg maar
Oh ik wil gewoon dat het al de 13e is!!!!!!!!!!!!!
Vervelend he, als je niet meteen je zin krijgt en niet alles gaat zoals je wilt dat het gaat?!
Ik heb daar echt een hekel aan. Krijg dan echt een soort van driftbuien. Kan me gelukkig redelijk goed inhouden en explodeer dus niet meer zo vaak.
Stel je voor: elke dag wil ik dat het 13 nov. is. En elke dag is dat niet zo
Ik heb daar echt een hekel aan. Krijg dan echt een soort van driftbuien. Kan me gelukkig redelijk goed inhouden en explodeer dus niet meer zo vaak.
Stel je voor: elke dag wil ik dat het 13 nov. is. En elke dag is dat niet zo
Ja heb weleens wat goede dingen gehoord over The Freak ja, heb ook wel wAT nummers van hem in mijn pc staan
Ben ook benieuwd naar Umania
(zou je daar mogen blowen, de hamvraag voor mij altijd
)
Hmmmm jammer van die flyers, wilde vanaaf ff flyeren daarvoor, Ro gebeld eergisteren, maar voicemail, zit nu te denken of ik niet toch nog kan regelen dat ik die flyers krijg ofzoiets....
Ben ook benieuwd naar Umania
(zou je daar mogen blowen, de hamvraag voor mij altijd
Hmmmm jammer van die flyers, wilde vanaaf ff flyeren daarvoor, Ro gebeld eergisteren, maar voicemail, zit nu te denken of ik niet toch nog kan regelen dat ik die flyers krijg ofzoiets....
ik moet zeggen dat ik ook wel eens meer naar een avondje stappen heb uitgekeken dan ik nu doe.
Ben inderdaad wel benieuwd naar Umania. Weet nog dat er net in het nieuws kwam dat er een nieuwe clubavond was..Toen was ik heel enthousiast, maar ondertussen ben ik er dus nog steeds niet geweest.
Ik hoop dat Scot Project (en uiteraard ook de anderen) lekker doordraaien
Ben inderdaad wel benieuwd naar Umania. Weet nog dat er net in het nieuws kwam dat er een nieuwe clubavond was..Toen was ik heel enthousiast, maar ondertussen ben ik er dus nog steeds niet geweest.
Ik hoop dat Scot Project (en uiteraard ook de anderen) lekker doordraaien
Ik weet niet of je hel toevallig 10 december ook al wat te doen hebt?
Geldt ook voor Tim
Ja Tim ik weet dus niet hoe het zit met harddrugs gebruik en leren als ik eerlijk ben, die keren dat ik het vroeger gedaan heb, had ik gene examen en sinds ik het geregeld doe heb ik al helemaal geen tentamens enzo meer
Ik heb wel mijn opstel voor Nederlands toen stoned gemaakt dat ik 16 was voor mijn Examen, maar dat was een verhaal schrijven, dan kan het wel, ik had een 9 ofzo