Partyflock

Forumonderwerp · 695627
Waarschuw beheerder
donateur
wat ik vind als non-alcohol drinker is dat als er ergens alcohol wordt gedronken, dat mensen irritant worden, en stoer gaan doen.

hierdoor krijg je ruzie en slopen mensen van alles.

kortom dronken mensen zijn irritant!

Waarschuw beheerder
whahaa.. ben ik t helemaal mee eens, van alcohol word je juist gezellig, je hebt r natuurlijk altijd de rotte appeltjes tussen zitten, maar over t algemeeen... :D:D:D:D
Waarschuw beheerder
whaha Ing lamzak :knuffel:
Waarschuw beheerder
Ik ben heeeeeel lief hoor als ik gedronken heb... :P
Waarschuw beheerder
dat is per persoon verschillend..mensen met te veel coke op worden soms ook erg irritant en arogant...het is maar net hoe goed de gebruiker tegen alcohol of drugs kan.
Waarschuw beheerder
Ik word er altijd redelijk lollig van en ga met iedereen ouwehoeren... :)

Een maat van me wordt er altijd agressief van en gaat lomp doen en ruzie maken :/

Mensen verschillen he ;)
Waarschuw beheerder
Ik val in slaap als ik veel sterke drank drink. Als ik bier drink word ik vrolijk en niet vervelend. (bijna nooit in ieder geval o:))
Waarschuw beheerder
donateur
door alcohol wordt je wel gezellig das waar maar als iedereen vet loos is dan kunnen er rare dingen gebeuren, zoals dat 1 iemand aggeresief wordt en dan de rest er achter aan gaat. das mijn probleem met alcohol, daarom drink ik niet

Waarschuw beheerder
donateur
Je zit op een saai feestje en op het moment dat iedereen een bakkie op heeft komt het een beetje los, dus jouw stelling gaat niet altijd op...
Waarschuw beheerder
donateur
ik word alleen maar spontaan van alcohol, en zeker niet irritant, vaak weet ik ook als k drank op heb wel wat mijn grenzen zouden moeten zijn.

ken genoeg mensen die niet drinken die ZWAAR irritant zijn

dat soort mensen ken ik dus ook, die lachen dan andere mensen uit ofzo omdat ze zelf niet weten hoe ze zich moeten gedragen.

En mensen die dronken zijn en irritant worden...:vaag:...wat dat betreft sluit ik me bij MedicMan aan.

Waarschuw beheerder
ain`t no party like a ALCOHOLIC partyyyy

Waarschuw beheerder
Meestal wel ja.
Zelf ben ik eigenlijk nooit dronken, drink wel vaak maar niet meer dan een paar biertjes.
Het is denk ik een combinatie van een niet zo beste houding en de alcohol die dat versterkt.
Waarschuw beheerder
als je weet dat je niet goed tegen alcohol kan denk ik dat het, het beste is dat je minder drinkt want die mensen zijn juist het kuts.

:bounce:
Waarschuw beheerder
als je zelf nuchter bent zijn ze idd irritant
Waarschuw beheerder
sarah kan het weten:P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Nou ik vind dronken mensen over het algemeen wel gezellig hoor :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
als ze helemaal lam zijn jah, dat ze niet meer kunnen lopen of wat dan ook dan zijn ze wel chill. maar daarvoor heb ik er echt een hekel aan.
Waarschuw beheerder
ook mensen die niet gedronken hebben, kunnen ruzie zoeken en irritant zijn...