1 volger · 60186x bekeken
En, hoe is het nu Jes??
Jes En, en??? Is hij er al
Tis wel aan t rommelen denk ik, dus hoop dat t deze week goed doorzet!!
zo en hebben jullie een leuk weekend gehad???
Ja, was wel leuk!
Voor jullie weer een nieuwe werkweek ja, ach man, die is zo weer om!
En wees maar blij dat je werk heb!! Ik ben hard op zoek...
Hey hallo kennen jullie me nog? ik nam in een ververleden ook wel ens deel an dit topic.
Ik heet Joyce ben inmiddels 29 en woon in Didam
en........ heb eindelijk thuis internet.. ja ja ik ben weer een stapje dichter bij de bewoonde wereld
Goed zo!
Hoe is het met jullie?
Kan altijd beter, maar klagen mogen we ook niet. En met jou?
Tis wel aan t rommelen denk ik, dus hoop dat t deze week goed doorzet!!
Opschieten!!!!!
Opschieten!!!!!
hope so 2 voor je Jes
27/02/2007
En ben je ontdekt
Euhm nee...
Moet eerlijk bekennen dat ik de microfoon nie aangeraakt heb.... Geen
Tis een mooie dag vandaag!
27/02/2007
jaaaa doe het vandaag
mn neefjes hebben ook leuke datums: 24.04.2004 (en wij maar hopen op 20.04.2004
maar dan moet je toch zolangzamerhand nu wel gaan beginnen Jes anders red je het vandaag niet....00.01 geboren haha
Heb jij niet een keer meegedaan met Lingo?
haha
00.01 geboren haha
Dan ben ik ook blij hoor!
28/02/2007 ook prima!
Als ik mn mannetje maar heb dan....
mn neefjes hebben ook leuke datums: 24.04.2004 (en wij maar hopen op 20.04.2004 ) en 19.09.2005 (had natuurlijk 2009 moeten zijn maar die kon nie zolang wachten )
Gelijk heeft tie tis een te droevige dag vandaag!
Nou Nou, wat een klote weer he!
Moest effe snel wat dingen halen, en t gaat allemaal nie zo snel meer, haha, dus was meteen zeiknat!
Nou ik wel iig
Mooi zo!
Ben blij als ik straks weer lekker op mn buik kan slapen, ooooooohh heerlijk!!!!!!
Moet zo mn vent ophalen bij de tandarts, en hij is zo bang voor de tandarts, maar hij had echt last van zn kies dus hij moest wel...
Nou Nou, wat een klote weer he!
Wordt je niet vrolijk van
gaat allemaal nie zo snel meer, haha, dus was meteen zeiknat!
Ben blij als ik straks weer lekker op mn buik kan slapen
Ik lig ook altijd op mijn buikie
hij is zo bang voor de tandarts
Hier nog eentje
Hier nog eentje klerelijers
Ik ook altijd, maar heb nu een hele relaxte tandarts die me zelden pijn doet. En met inmiddels 5 of 6 wortelkanaalbehandelingen achter de rug weet ik echt wel waar ik het over heb!
Ben blij als ik straks weer lekker op mn buik kan slapen, ooooooohh heerlijk!!!!!!
Denk dat je ventje blij is als hij weer een keer op jouw buikie kan liggen!
Ja, we blijven bezig!
Maar ben nu niet meer bang voor de tandarts hoor!
Ik wel
Yep, echt genieten!
Uhu Uhu
Ik wel geef het adres eens van de jouwe
Tandarts Loos in Soest. Moet zeggen dat iklaatst voor een noodgevalletje (wortelkanaalbehandelingetje) even bij tandarts Dekker in Soest was en dat was ook een aardige vent. Vertelde precies wat hij ging doen voor hij iets deed. En een vriendin van mij heeft een tandarts, die precies vertelt hoe lang hij iets gaat doen "ik ga nu tien seconden boren". Weet je precies hoe lang het nog duurt etc. Ook goed!
Ik had hiervoor een vrouwelijke tandarts... neeeee wat een beul! Volgens mij is ze 50 jaar te laat geboren, anders had ze een glansrijke carriere bij de Nazi's kunnen hebben. Wauw!
Was je in Kreta ook gespannen? Dat je 10 wodkaatjes wegdronk op Star Beach?
Voor de spanning en pijn drink ik altijd een heel klein shootertje wodka
Was je in Kreta ook gespannen? Dat je 10 wodkaatjes wegdronk op Star Beach?
ik lich laveloos in de stoel.
dit is wel een schandalige fout....en daar zegt meester Chris niks van
ik heb een vrouwelijke tandarts...leuk mens en zegt ook wat ze gaat doen...maar of het nou een kerel of een vrouw is, zolang ze mij die verdovingen geven ben ik happy
lang leven de verdoving
Star Beach
laatste aanpassing
ohw haha je kan er meerder hebben he
Daarom hahaha!
Jes nog niet gezien vandaag...zou de baby het vandaag aangedurft hebben de groter overstap te maken
Nou nu je erover begint
Maar tis wel een regenachtige dag weer, wel jammer
mn vriendin was toen bevallen op de warmste dag van het jaar...das ook geen pretje hoor
en de zon gaat vanzelf schijnen als het mannetje dr is *candlelight*
hehe
Hey!!
Nog niks hoor hier..........
Lief dat jullie me missen als ik er effe nie ben, haha..
Zou het dan toch maart worden.... Anders heeft ie nog tot 0.00!!
Zo weer naar de verloskundige, hopelijk de laatste keer!
En nog effe over de tandarts, hij heb het overleefd hoor, helemaal zielig de hele avond..

Volgens mij is niemand fan van de tandarts..
Die onthouden we! 
Nog niks hoor hier..........
Lief dat jullie me missen als ik er effe nie ben, haha..
Zou het dan toch maart worden.... Anders heeft ie nog tot 0.00!!
En nog effe over de tandarts, hij heb het overleefd hoor, helemaal zielig de hele avond..
Volgens mij is niemand fan van de tandarts..
Voor de spanning en pijn drink ik altijd een heel klein shootertje wodka. geur en pijnloos. heerlijk....
dit is wel een schandalige fout....en daar zegt meester Chris niks van ongehoord!
Had hem wel gezien, maar sommige mensen genieten een voorkeursbehandeling!
lang leven de verdoving
Het is: lang leve... de verdoving.
das ook geen pretje ho
Het is: da's
zou de baby het vandaag aangedurft
Het is: gedurfd
Of is stuur spaak een smsje, die meld t dan wel effe voor me, toch spaak????????
Tuurlijk is goed, heb je mijn nummer nog?
Wel gelijk even alle gegevens erin zetten hè, je mag me elk moment van de dag een sms'je sturen hor!
Laten we met zijn allen voor je duimen!!
Laten we met zijn allen voor je duimen!!
Wel gelijk even alle gegevens erin zetten hè, je mag me elk moment van de dag een sms'je sturen hor!
Oke dan!
Midden in de n8, haha..
Tuurlijk is goed, heb je mijn nummer nog?
Begint met een 1 en eindigt op een 7?
maakt mij niet uit!!
Oke, zodra ie eruit is sms ik effe, haha..
Lijkt me slimmer dan achter de laptop te gaan zitten, als ik dan uberhaupt nog kan zitten..
Ja, inderdaad.... en ergens nog 2 0'en een 9 en een 4 etc....
Ja, die heb ik, haha..
ohwwww jammer...nog geen baby
ben wel heeeeel benieuwd naar de naam
Iedereen is benieuwd, denk dat de meningen zullen verschillen maar ja, das meestal he!
Net bij de vk geweest en alles was goed. Hij lag al laag met zn koppie dus hij was er klaar voor zei ze..
Nou ik ook, dus kom maar op!
en ik dan weer net niet
Of juist wel, dat ik jou wil helpen. Het is maar net hoe je het bekijkt. Denk alleen wel dat je gelijk hebt!
Lijkt me slimmer dan achter de laptop te gaan zitten, als ik dan uberhaupt nog kan zitten..
Eerste paar weken heb je de onderkant van een baviaan! Zitten is er niet bij!
Nou ik ook, dus kom maar op!
Ha ha... brrrrrr jij liever dan ik. Ga nog liever naar de tandarts!
Eerste paar weken heb je de onderkant van een baviaan! Zitten is er niet bij!
Ha ha... brrrrrr jij liever dan ik. Ga nog liever naar de tandarts!
Ik niet!
Bij de tandarts krijg ik al jaren niks meer, nu (bij de bevalling) hou ik er tenminste wat aan over!
Denk alleen wel dat je gelijk hebt!
ja jij laat me graag blond lijken
Eerste paar weken heb je de onderkant van een baviaan!
haha ja lekker weer
ik ga de hele zwangerschap tegen het kind zeggen: ga in een stuip, ga in een stuip....krijg ik een keizersnee
of gewoon in het buitenland bevallen...krijg je een ruggenprik
ja jij laat me graag blond lijken
Nee hoor, die eer is helemaal aan jezelf!
of gewoon in het buitenland bevallen...krijg je een ruggenprik
Idd, in Nederland hebben de artsen de vreemde theorie dat vrouwen zo natuurlijk moeten bevallen. Mijn neefje lag ook in een stuip, maar dokters dachten dat het wel kon. Sure... uiteindelijk toch keizersnede, ondanks dat hij een half uur voor de operatie weer goed gedraaid was. Lastig mannetje was het toen al.
Lastig mannetje was het toen al.
goh van wie zou die dat toch hebben
maar inderdaad...die artsen hoeven zelf niet te bevallen
ik vind dat je er gewoon zelf voor moet kunnen kiezen, al vraag je dr om dan krijg je nog niks
in amerika vragen ze het tien keer als je nee zegt...denken ze dat je het verkeerd begrepen hebt of gek bent als je zonder wilt
p.s. Chris, heb jij een dergelijke situatie live mogen aanschouwen of heb je het van horen zeggen?
Niet live, maar was binnen een half uur na de slachting aanwezig. Bloed en divers gereedschap was nog volop aanwezig. Ik heb wel foto's...
ik ga de hele zwangerschap tegen het kind zeggen: ga in een stuip, ga in een stuip....krijg ik een keizersnee
Het schijnt dat je doos eerder weer normaal is dan de wond van een keizersnee...
Dus daar gaan we maar vanuit!
Niet live, maar was binnen een half uur na de slachting aanwezig. Bloed en divers gereedschap was nog volop aanwezig. Ik heb wel foto's...
Hahahaha, jij spoort echt niet!
Het schijnt dat je doos eerder weer normaal is dan de wond van een keizersnee...
Da's waar. keizersnee staat iets van 6 weken voor. Je doos kun je na een paar dagen alweer gebruiken!
Hahahaha, jij spoort echt niet!
Hoezo, omdat ik er foto's van heb gemaakt? Of omdat ik ze mee heb gepikt om er thuis mee te spelen?