Partyflock

Forumonderwerp · 695087
Dus beter plaats je hier al je triviale zaken, opmerkelijke feiten, nieuws, achtergronden danwel kant noch wal rakende zaad opmerkingen.

oorspronkelijke topictitel na wijziging weer hersteld Met Toestemming Van Hogerhand :) - DSW
laatste aanpassing door een beheerder

Wen ik zie af van de plaat aangezien partyflock de dikke kop van Wim-Lex niet wil ondersteunen! B)

Hoe heet die kraam dan want een hotdog gaat er altijd wel in! :yes: (y)
Artiest {SHOWLIST artist 95822, 39766}
(y)...ach Wen..zo is Carl Cox ook begonnen op Dancevalley, moet je maar denken O:)

Hoe heet die kraam dan

geen idee :/ het wordt meteen mijn eerste werkdag.

sinds ongeveer twee jaar O:)

zo is Carl Cox ook begonnen op Dancevalley

ik sla liever iemand als carl cox aan de haak (hypothetisch gezien dan) om zo op dancevalley terecht te komen T :jaja:
laatste aanpassing

Ik sla liever T aan de haak :D

Die T is wel gewild he.

Heeft ie een gouden pilemuis?

Chris

Doet me gelijk weer terugdenken aan die bradwurst die ik tegen me aan geslingerd kreeg op Awakenings indoor...festivalvoedsel :lief:

Die pennekuken moet je met een flinke flik flik flakkie flakkie in de pan laten rond draaien! (y)

In de categorie zoek de verschillen :

B)
laatste aanpassing

Die T is wel gewild he.

Heeft ie een gouden pilemuis?

ik kan je geen informatie verschaffen over t-nus' p-nus, maar ik kan je wel vertellen dat 'ie best lief is! :jaja:

hebben jullie het trouwens al gehoord van nico?

hij is aageklaagd omdat 'ie liep te ruften op de set... :|

enne, deluca, mag die plaat was kleiner please?

[img width=550]

laatste aanpassing

Hoi! Iemand tikkertje spelen? Dan wel graag van top tot teen bekleed, want ik hou niet zo van al dat blote vlees. Ok?
tikkie.
Kikkertje doen dan?

Naakt dan he. Ik wil wel je tietjes zien.

Iemand kikkertje spelen?

ben bang dat ik door mijn algehele uitstraling toch voor een groot deel debet geweest ben :bloos:

*huppelt naar wen*

je weet toch dat ik ze kan weerstaan?

plons, hoewel ik je niet helemaal volg ben ik blij dat je je weer onder de mensen begeeft (Y)
buutvrij?

Zonder aftik, ok?
ach, ik doe het niet voor het geld, maar ik doe het voor de mooie momenten ;)

*komt aan gehuppeld*

plons, je weet toch wel dat ik je de allerleukste kicker van 't hele heelal vind, he? :lief:

*huppelt weer verder*
In de categorie ultrabraaf:

Ik heb vandaag op mijn nieuwe werk geeneen keer gepartyflockt O:)

*trots*

in de categorie verwelkomen:

loeszie! gimme a hug :lief:
:lief:

*knuffelt Wen, neeh niet naakt!*

en eventueel sta ik een pannenkoek te bakken

Pannekoek ruilen voor drugsinfo? (y)

wat knap, geen partyflock vandaag... dat doe ik je niet na.. :x

Pannekoek ruilen voor drugsinfo?

als het 7 euro per uur of meer schuift, en de reiskosten worden vergoed B)
wat knap, geen partyflock vandaag... dat doe ik je niet na..

*gaat ook weer snel weg ;-)*

*zwaait enthousiast*
Zoooo, terug van poepen!

Na anderhalve kilometer brintlint, 2 pakjes diacure, 12 pakken appelsap en 2 pakken dreuge krekkers, meld ik me weer.

O sorry, effe handen wassen.

T, leuke foto's!
Bees, mooie pic!
Wen, ben je veilig thuisgekomen? En heb je nou een Blauwtje gelopen?

Zoveel vragen....

west! :lief: *uitzinnig vanwege groot gemis* :bounce:

ben volkomen veilig thuis gekomen. via amersfoort en hoofddorp om precies te zijn (Y)

heb je nou een Blauwtje gelopen?

as it seems...

en hoe gaat 't met de buikpijnen?
laatste aanpassing

je houdt niet meer van me he :'(

West! Guapo! (L)

In het kader van je schijtprobleem is de afscheidingsbeweging wellicht ook iets voor je. Het is nu campingdisco (Y)

en sjezus, wat ging 't er heftig aan toe in de campingdisco :| het was flink lachen geblazen, niet? T en bees? :D
laatste aanpassing
:o

ik ga waarschijnlijk naar de disco op dance valley :)
In de categorie motoren:

Whahaha! :respect:

Zoooo, terug van poepen!

Na anderhalve kilometer brintlint, 2 pakjes diacure, 12 pakken appelsap en 2 pakken dreuge krekkers, meld ik me weer.

O sorry, effe handen wassen.

:respect:

Hier West, een pakje vochtige doekjes en talkpoeder, voor je schrale billetjes... :D
laatste aanpassing

Hij is toch wel erg sterk de nieuwe BMW reclame :)

Goedemorgen allemaal, met tot nu toe veel plezier heb ik dit topic doorgelezen, het bezorgt my toch wel een kleine glimlach rond de mond op deze vroege morgen:)
laatste aanpassing

Ondertitel je rot...!!!

Hoe kunnen jullie nou zo'n geweldig topic als dit laten doodbloeden? :D

in de categorie al-dan-niet-nuttige-tips:

mocht er een mug op je kaaklijn hebben geprikt, krab de bult dan niet herhaaldelijk open want op een dag word je wakker en is je hele kaak dik en zit een grote, ontstoken bult op je gezicht die nog flink pijn doet en er tevens vrij ranzig uit ziet (N)
I would like to dedicate my next song to a product called Diacure.

It's called "Constipation", and it goes like this...

Never, never, never, never, never, never....
Everybody needs to listen to this rhyme...
Never, never, never, never, never, never....
Take more than 2 capsules at a time!!!!

Lalalalala!

Kut voor je Wen! Gelukkig heb ik al jaren geen herkenbare kaaklijn meer, dus dat scheelt!

whaha! :D west, wat ben je toch een creatief mens :lief:

en die bult doet pijn!! *trekt een uiterst zuur gezicht*

ik heb eigenlijk nog wel wat meer te klagen...

*gaat er eens goed voor zitten*

...want ik ben vannacht rond 1.00u naar bed gegaan en schrok vanochtend rond 7.00u ineens wakker omdat ik dus kramp in m'n benen had. maar niet zomaar kramp, beide benen waren praktisch volledig verkrampt (voelt dus best kut).
ik viel weer in slaap (ik heb tenslotte vakantie dus om 7.00u opstaan is out of the question) en werd rond 11.00u volkomen brak weer wakker. mét pijnlijke bult in 't gelaat.

zo. dat was even lekker klagen! (Y)
laatste aanpassing

In de categorie vergane glorie doet een nieuw kunstje :

Steven Seagal - The sounds from the crystal cave! (y) B)

laatste aanpassing

Het siert je wel hoor Wen, die kaaklijn (y)... het maakt je af, compleet... en aantrekkelijker
Man-D, kun je op je forumpic misschien even iets dieper buigen? Dank je.

Haha, ik ben bang dat je dan geen verschil ziet West... ik heb niet zoveul! :D

Fuck hé! DV uitverkocht... Bummer :(
Uitverkocht? Jezus!

Ik ga trouwens NIET. Dit moet zowel het verstandigste als het kutterigste besluit van mn leven zijn.

don't worry west, ik wil ook wel gewoon een keertje naar groningen komen om pannenkoeken voor je te bakken! (Y)
Daar hou ik je aan Wenster!

Mijn vriendinnetje was zo blij toen ik 's ochtends weer terug was! Helaas stond ze in de weg naar de wc, dus sliep ze weer toen ik in bed crashte.

Heb je trouwens DJ Hey Baberiba nog gehoord zaterdag?

DJ Hey Baberiba

zeker te weten! hij draaide de plaatjes dus erg strak aan elkaar, had een duidelijke opbouw in z'n set en maakte bijna geen fouten! :respect: (vond 't serieus erg indrukwekkend!)

in de categorie verbazingwekkende feitjes:

als je op kazaa zoekt naar een nummer genaamd 'be my guest', heet het eerste plaatje dat voor je gevonden wordt 'see my vest' :vaag:

Eerste pic van N1... de rest kan alleen maar slechter worden, dit is nog in een redelijk heldere toestand!! :D
T-nus pic likken?... Sorry Wen (f)

Lekkere piq Man-D! (Y)

*Begint alvast te likken* B)
laatste aanpassing

*haalt schouders op* ik weet 't niet west...

maar ik ben dus inderdaad zaterdag op dancevalley aan 't werk! :jaja: ik ben zojuist over de telefoon aangenomen bij het bureau dat dat allemaal verzorgt.

wie gingen er nou allemaal? t-nus? rie? plons? loeszie? deluca?

en nog een dingetje: ik ben er zojuist achter gekomen dat 't dus de accu van m'n telefoon is die gesneuveld is, en niet de complete telefoon (Y)