Rie Artiest Enthousiaste Gasten 27 juli 2004 14:41Dus beter plaats je hier al je triviale zaken, opmerkelijke feiten, nieuws, achtergronden danwel kant noch wal rakende zaad opmerkingen. oorspronkelijke topictitel na wijziging weer hersteld Met Toestemming Van Hogerhand - DSWlaatste aanpassing 28 juli 2004 17:41 door een beheerder
5 oktober 2004 14:17donateurSpiegeltje spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste titt'n van het land? Lau
5 oktober 2004 14:24Spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste titt'n van het land? Lau Whoehoe....yèhhhhhhh...gimme the crown bitch! Wat een ontzettend inspirerend reltopic heb je uitgekozen t-nus
5 oktober 2004 14:24donateurTo tit or not to tit, that's the titt'n! I tit you not!laatste aanpassing 5 oktober 2004 14:25
5 oktober 2004 14:25donateurOe DeLuca, die wil wel tongen denk ik.. Kijk die tong eens, die geeft je ff een veeg van voor naar achteren!!
5 oktober 2004 14:26Wat een ontzettend inspirerend reltopic heb je uitgekozen t-nus mee eens maar het gaat hier inmiddels weer over titt'n?
Beascht 5 oktober 2004 14:38Tie, gimme a kiss! Want door jouw reltip heb ik verdikkeme ruim een uur geen drol aan m'n scriptie gedaan En Led, zullen wij dan kinderen nemen? Wen, wij trouwen? Iemand nog andere leuke ideeen?
5 oktober 2004 15:00jeeee! eindelijk snapt T al mijn stille hints! eindelijk is het moment aangebroken, ik ook een kusje van T!
5 oktober 2004 15:12Sjezus...word er echt flauw van...wat een domme iq-loze temijer is dat mens van het reltopic... word echt pisnijdig van dat soort...@$#^#%@
5 oktober 2004 15:27Ik vind tit altijd mooi om te zien als het ergens over gaat jij vindt wel meer dingen mooi als ik me niet vergis. that reminds me, was 't nou stofzuigen, strijken, ramen lappen, afwassen of tanden poetsen?
5 oktober 2004 15:37donateurOk, Je werd geboren als David uit Voorhout....en toen? Rie wint de Opmerking van de dag wisselbokaal! Speech...speech...
Rie 5 oktober 2004 15:39Ok over tit'n dan... Ehm, hoe is het met jullie tit'n....Nou? En weten jullie trouwens zeker dat jullie het liever niet nog heel even over Roy Makaay hebben....Nou?laatste aanpassing 5 oktober 2004 15:40
5 oktober 2004 15:57Lau ,kan merken dat jij zoveel coke en druks heb gehad ....dat je nu een klein meisje bent geworden en (vandaar ook speeltuin)!! Neem je niks kwalijk hoor!! bij de 1 tast het sneller aan dan bij de ander!! Vergeten jullie je luiers niet mee te nemen...kan mamma namelijk jullie billetjes op tijd verschonen en stinken jullie zo!Niet vergeten he?!? goh wen...we maken wel snel vriendjes op het reltopic
5 oktober 2004 16:11donateurMus ik krijg pb's binnen of ik op zoek ben naar een zaaddonateur Denk dat ik vanavond weer van plaatje verander