Partyflock

Forumonderwerp · 695087
1 volger · 170725x bekeken
Waarschuw beheerder
Dus beter plaats je hier al je triviale zaken, opmerkelijke feiten, nieuws, achtergronden danwel kant noch wal rakende zaad opmerkingen.

oorspronkelijke topictitel na wijziging weer hersteld Met Toestemming Van Hogerhand :) - DSW
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Nounounou, zo sterk heb ik dat ook weer niet uitgedrukt. Ik zei alleen dat ik het een beetje gehad had met die festivals enzo, da's wat anders dan ik ga niet...Op zich hol ik wel van Techno namelijk dusseh..
Artiest {SHOWLIST artist 95822, 39766}
Waarschuw beheerder
Je was toch op vakantie?

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga weekendje Gent doen...hotel met boszicht 35 euries...ik sta links vooraan trouwens (y)

Ik vind het mooiste eigenlijk als je al helemaal niet meer hoeft en alleen nog maar van heel diep wat gal en andere ellende op loopt te rochelen...

(y)...zaterdagochtend op m'n werk...half uur arbeiten en dan weer ff de porseleinen troon inwijden...mooi ritueel en dan een keer of 7...wat ook mooi is dat je dan zweert nooit meer te zuipen B)...gister gelijk weer heerlijk liggen plempen...:flower:
Waarschuw beheerder
Je was toch op vakantie?

O ja...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Adios peeps!ik moet richting "mister bling bling Otazu"...(nerveus ja)
Wish me luck!baai!

Waarschuw beheerder
Heel veel geluk, stabiliteit en grote zakken toegewenst! En dat M'neer Otazu maar de gulheid zelve moge zijn... (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Schop um in z'n sieraden Lau! :flower:

Waarschuw beheerder
donateur
Wanneer is die ILT eigenlijk?
Waarschuw beheerder
I Love Sieraden; 13 november (y)

Waarschuw beheerder
Wanneer is die ILT eigenlijk?

Op de allergoeiste dag. :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Kweetnog dat ik een keer in de bus zat richting ILT! (y) Prima herinnering. Toch een hele.
Waarschuw beheerder
In het kader van; Wist u dat?

De glazen piramide die voor het Louvre in Parijs staat, heeft exact 666 ramen. Dit op uitdrukkelijke verzoek van Miterand destijds...

(y) vette shizz
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hehe Mus... (y) Dat soort herinneringen ken ik ja. :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Tja.. en toen eenmaal daar waren we aanwezig.
Waarschuw beheerder
In het kader van: Wist u dat?

O ja, in dat kader heb ik ook wat. De kaarten voor Diederik "Godsamme takke jongen ken 't ook eem'n een paar tandjes minderder" schijnen ook in de verkoop te zijn.

Ik maak d'r zelf bijvoorbeeld een weekendje van, ik woon namelijk toch vlak bij Eindhoven en dan zit je dus zo in Utrecht..:dood:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Met de nadruk op 'aanwezig'?

Waarschuw beheerder
donateur
dat is mij ook onduidelijk rebs

Waarschuw beheerder
Of was 't eerder 'afwezig'???

Aanwezig, doch afwezig? Afwazig??

Waarschuw beheerder
donateur
O ja, in dat kader heb ik ook wat. De kaarten voor Diederik "Godsamme takke jongen ken 't ook eem'n een paar tandjes minderder" schijnen ook in de verkoop te zijn.

Ik maak d'r zelf bijvoorbeeld een weekendje van, ik woon namelijk toch vlak bij Eindhoven en dan zit je dus zo in Utrecht..

(y) 8)
Waarschuw beheerder
Ik gooi m'n kont tegen de krib en ga dus gewoon lekker nie naar ILT. Ik ga liever naar Ghosttown namelijk 8)

Moet trouwens effe delen dat ik dus serieus mezelf heb kunnen zetten tot het werken aan m'n scriptie vandaag. Applaus voor mezelf!

En heeft iemand nou eigenlijk nog tips en/of opmerkingen met betrekking tot het nemen van een kat? Iemand ervaring met katten? Zal ik het doen?

Nou?

Ik wil ook nog even kwijt dat ik Leda vandaag hier niet heb gezien volgens mij en dus heb gemist.

En dat ik jullie allemaal lief vind en vooral Tinus want die heeft superzaad.

Whoei!

Waarschuw beheerder
*uch...* mag ik even uw aandacht!

ik ben sinds vanmiddag de trotse eigenaresse van een toegangsbewijs voor I Love Techno (Y)

*rent naar huisgenoot met digitale camera*

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0awBAAw0gMMVNVJq0SnzHh08iOPEm21LdEYuILLXXk!lsVQtAkqu0liQR2aldC6L45ifPYj6KuETDiP5vhSp2eQuHNcBFfh5lmpczEkVQP6HpY*Q0Bui29OFBGwI0LsSZ!i4PnIPlYSUHkWPh3fjlTupvrwYDyTzc/I%20love%20Techno%20-%20ticket.jpg?dc=4675490881037834653[/img]

:lief:

Waarschuw beheerder
donateur
Hij is nie meer hier! :

[img]http://www.planet.nl/upload_mm/9/6/8/1894685902_1999997785_250904_337x253_andrehazesfan.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
"the question is: what ís a mahnahmahnah?"

"the question is: who cares!?"

Waarschuw beheerder
donateur
the question is: neuqen?

Waarschuw beheerder
The answer is: I have to get me that ticket!

Waarschuw beheerder
donateur
Voor ILT? Wtf is er opeens zo heel erg leuk aan ILT? Ik vind de locatie maar zozo en over het geluid hoef je al helemaal geen brieven te schrijven. :/

Waarschuw beheerder
De muziek, dát is leuk aan ILT. :yes: En verder kan je me van alles wijsmaken over de locatie en het geluid... We shall see! :D

Dus, ff kaartje halen Mu(t)s!

Waarschuw beheerder
donateur
trouwens maatje van me heeft een streetfighter yamaha R1, 2004. En die gaat volgende week op vakantie en guess wie er dan met 172 pk gaat stunten. O:)

Waarschuw beheerder
donateur
ILT optreden van Prodigy :9:9 alleen daarom!! :d
Ik kan helaas niet :(

GOEDEMORGEN LUITJES!!!!! :lief:
Waarschuw beheerder
Gutemorgen!!!!

Heeft iedereen zijn of haar ochtendkakje al gelegd vandaag? Zag het er allemaal netjes uit?

(L)
Waarschuw beheerder
Ik heb de 'T' vanochtend gelegd (y)
Waarschuw beheerder
De mijnes gaf licht in het donker (Y)

Waarschuw beheerder
Goodmorning to ya'll! :D
Waarschuw beheerder
Heb je nog bling bling geregeld? B)

Waarschuw beheerder
de tering...heb zowat last van mijn nek van die zware krengen...maar gebling-blingt heb ik cker!
We hebben geen sieraad gekregen maar krijgen een bon om zelf wat uit te kiezen....B)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb de 'T' vanochtend gelegd

Wauw,.... zit je al lang op poepen? :D

*sticker van de juf* :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hahaha! :D
Waarschuw beheerder
Ik had zoals wel vaker weer een dichte "O".
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik had harde konijnenkeutels, varierend in grootte.
Ze vormden niet echt iets eigenlijk. Beetje onbehouwen rondgemikt in de pot eigenlijk.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=500]http://www.myjokemail.com/content/uploads/photos/543.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:d :d

Ik heb net eigen gebakken cake voorgeschotels gekregen van m'n colegaatje..

het smaakte naar niks, maar ze vroeg steeds maar of ik het lekker vond en toen heb iik nog maar een stukje genomen om te bewijzen dat ik echt lekker vond :bloos:

Ik ben zeker een rot collega :(

Waarschuw beheerder
donateur
Natte oma’s cake :lief:

Waarschuw beheerder
trouwens maatje van me heeft een streetfighter yamaha R1, 2004. En die gaat volgende week op vakantie en guess wie er dan met 172 pk gaat stunten.

:|

Ik wou bijna vragen of je niet 'ff' over Amsterdam kon scheuren, maar ik ben ook op vakantie. B)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vergat erbij te vermelden dat ik proefpersoon was omdat ze het aan de hele verdieping uit ging delen :bloos:

Maar ze kon toch niet binnen no time andere cake regelen?!?!

Zeg ff dat jullie het ook zo hadden gedaan..
Waarschuw beheerder
Je moet het recept vragen, dat bewijst vaak pas echt dat je iets heel lekker vond...(Y)
Waarschuw beheerder
Je kan dat papiertje daarna dan altijd nog gebruiken om kruisje-nulletje op te doen ofzo...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Of om dat stuk cake in je mond mee weg te deponeren! (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Of een pakketje van vouwen 8)
Waarschuw beheerder
Nee, da's nou juist hartstikke lief.

Maar hoe is het met je darmflora eigenlijk na het nuttigen van die cake? Heb je ervan moeten poepen?

Waarschuw beheerder
donateur
Spacecake? Of zoals Bees al opperde meer racecake?
laatste aanpassing