1 volger · 170234x bekeken
in de categorie wellicht-een-top-tip:
wellicht een tip voor iedereen die van (minimal) techno houdt en vanavond naar groningen gaat of er al is: technootjes
wellicht een tip voor iedereen die van (minimal) techno houdt en vanavond naar groningen gaat of er al is: technootjes
Zou er een causaal verband zijn tussen enorme eikels van kerels in het algemeen en het kledingmerk Gant?
Zaterdag trof ik namelijk 2 van die lullen met vingers....1-tje met 2 van die kut Jack Russels en een leuk sportief Gant zeiljack die probeerde met een ruksmoes voor te kruipen bij de lokale bazaar.Later die dag probeerde er eentje met een hele leuke kleurige Gant pullover me wijs te maken dat ik toch maar wat beter moest uitkijken terwijl hij me met een bodycheck zo ongeveer door de Herenstraat lanceerde...
Voor de rest de hele zondag gekotst....dat was ook mooi
, lang leve de Wodka...
Zaterdag trof ik namelijk 2 van die lullen met vingers....1-tje met 2 van die kut Jack Russels en een leuk sportief Gant zeiljack die probeerde met een ruksmoes voor te kruipen bij de lokale bazaar.Later die dag probeerde er eentje met een hele leuke kleurige Gant pullover me wijs te maken dat ik toch maar wat beter moest uitkijken terwijl hij me met een bodycheck zo ongeveer door de Herenstraat lanceerde...
Voor de rest de hele zondag gekotst....dat was ook mooi
laatste aanpassing
Toch wel kut met peren, zo'n bedrijfsverhuizing. (n) Gezien het feit dat wij een IT-bedrijf zijn vond onze directeur ons capabel genoeg om de verhuizing zelf te organiseren... Niet dus. Wat een gekloot het gehele weekend! Maar... eind goed, al goed zullen we maar zeggen.
En gisteren Van Helsing gekeken. Best een
film.
Niet gekotst though, zoals velen hier.
En gisteren Van Helsing gekeken. Best een
Niet gekotst though, zoals velen hier.

![[img]http://www3.telus.net/public/ehopkins/funny-pictures/celebrity-pictures/paris-hilton-pictures/paris-hilton-pictures-0003.jpg[/img]](http://www3.telus.net/public/ehopkins/funny-pictures/celebrity-pictures/paris-hilton-pictures/paris-hilton-pictures-0003.jpg)