Partyflock

Forumonderwerp · 695087
Dus beter plaats je hier al je triviale zaken, opmerkelijke feiten, nieuws, achtergronden danwel kant noch wal rakende zaad opmerkingen.

oorspronkelijke topictitel na wijziging weer hersteld Met Toestemming Van Hogerhand :) - DSW
laatste aanpassing door een beheerder

Ga je niet weg in je vakantie Wen? Niet naar Spanje oid?

nope, geldtekort... en ook eigenlijk gewoon geen plannen gemaakt.
maar nederland is prima vertoeven met dit weer, toch?

Ja, ik ken dat probleem... :/ Je hebt inderdaad mazzel met dit weer. Als je vorige maand vakantie had gehad, was het een stuk minder gezellig, denk ik! Ik ga eind september nog een weekje naar Gran Canaria, op uitnodiging van pappie en mammie. :lief: he?

absoluut reuze :lief: :jaja:
maar zo hoort 't natuurlijk ook eigenlijk B)

lang leve de pappa's en mamma's :bounce: *juich*
Artiest {SHOWLIST artist 95822, 39766}
Ik ga eind september nog een weekje naar Gran Canaria, op uitnodiging van pappie en mammie.

Dat lijkt me een uitstekend moment om je ouders eens te ontmoeten Rebel! O:)

mijn pappa en mamma hebben mij trouwens ook uitgenodigd! om mee te gaan op een weekje lowbudget frankrijk, net als vorig jaar...
was een heerlijke vakantie, we hadden het mooiste strand wat er bestaat gevonden (groot, praktisch volkomen leeg, mooi zand, geen schelpje of wiertje of kiezelsteentje of krabje of kwal te bekennen, blauwe zee) en flink bruin geworden:

absoluut voor herhaling vatbaar eigenlijk, want lowbudget kan dus nog best leuk zijn! (Y)

helaas weten ze het nog niet zeker, en aangezien mijn vakantie alweer half op is vrees ik het ergste...
laatste aanpassing

Ik zou niet gaan, ivm te hoge bedragen die ik reeds in mijn woning heb gestopt, maar toen kwamen mijn ouders met het fantastische idee om mij en mijn broers te trakteren! :bounce: *jeej*

Ouders roeleren de pan uit, eigenlijk!

En Wen, low buget kan heel erg leuk zijn, niks mis mee! Vorig jaar een last minute geboekt naar Turkije, met mijn beste vriendje. Dinsdag geboekt, zaterdag voor 11 dagen vetrokken. Kosten: € 300,00 p.p. B)

T-nus, mijn ouders zijn wel goed, maar niet gek! ;)

en dan ook nog eens gran canaria... aperelaxed hoor B)

Zon, zee, strand, :cocktail: , lekkah eten, gebruinde mensen, etc. Diep respect voor de ouders. :respect:

Gran Canaria is zowat mijn geboorteland eigenlijk. We komen er al jaren. Lekker bugalowtje daar, niks mis mee! 8)

in de categorie even-iets-heel-anders:

is dat eva naast jou, op je forumplaat?

Gran Canaria heeft een warm en zonnig, subtropisch klimaat. De temperatuur is het hele jaar vrij gelijkmatig door de vochtige noordoostpassaat (calisio), en de Canarische Stroom, een aftakking van de Golfstroom, zorgt ervoor dat de hitte aan de kust getemperd wordt. In de bergen in het binnenland is het wat koeler door en op de hoogste bergen kan enkele maanden per jaar zelfs wat sneeuw liggen.
Het zuiden van Gran Canaria ligt in de regenschaduw van de bergen, met als gevolg dat het daar droger en zonniger is dan in het noorden. In de winter kan het enkele dagen wat minder weer zijn met regen, storm en wat lagere temperaturen. In de zomer kan het extra heet worden door de sirocco, een hete oostenwind die vanuit de Sahara over Gran Canaria waait.

8) De sirocco is overigens net geweest. Temperaturen van 50 graden. (n) Maar dan hebben we dat tenminste gehad daar.

Yeppers, da's Eva. Die foto is in november genomen in de auto. We waren toen onderweg naar Qlimax. Vet feest trouwens.

Temperaturen van 50 graden

damn :o nee, het lijkt me niet dat de gemiddelde nederlander daar dan echt relaxed zit, ook al zou het land zowat geboorteland kunnen zijn...

Yeppers, da's Eva

wat stom, dat was me dus gewoon nog nooit opgevallen (tot nu) :/ maar wat een lief meisje he, die eef :lief:

Nee, met 50 graden daar zijn, is niet echt fijn. Overigens krioelt het er dan met bacterien en is de kans groot dat je ziek wordt. Minpuntje van GC.

Ja, echt een lieverd die Eva. :lief: En altijd zooooooooooo vrolijk! Dat vind ik gewoon knap.

aha, dus vaccinaties, een liter ontsmettingsmiddel, wat norittabletten en ultrasterke condooms zijn dus vereist bij een trip naar gran canaria?
Over schöne ouders gesproken, ik denk dat m'n moeders me dit jaar ook wel weer meeneemt naar Gran Canaria als ze genoeg krijgt van het koude weer (Y)

Beetje cocktails zuipen met moeders in de zon, prima B)

In de categorie menselijk lichaam heb ik deze tip vandaag voor mensen met zweetvoeten:

Voor het naar bed gaan in smeren met zinkoliezalf.
Sokken aan en dit 5 nachten herhalen.
Weg zweetvoeten.
Mocht het na lange tijd toch weer de kop op steken, dan is een nachtje of 2 a 3 insmeren voldoende.

Zo.

In juli en augustus is dat geen overbodige luxe nee... die condooms zijn natuurlijk te allen tijde een primaire levensbehoefte... ;)

damn, cocktails... en de hoeveelheid aan mannelijk schoon zit daar ook wel goed? 8)

wat een heerlijk vakantieland zeg... (Y) ik benijd jullie bíjna!

Ik hou niet zo van spaanse mannen btw... (n)
en de hoeveelheid aan mannelijk schoon zit daar ook wel goed?

1 woord: gayparadise.

Een beetje teveel van het goede, overdreven, en veel te behaard. Daar komt bij dat de meeste niet boven de 1.70 meter uitkomen en ik het vertik om te bukken, zeg maar... :D

ow :/

nah ja, gelukkig zijn fijne mannen ook wel in nederland te vinden (Y) (je moet alleen even zoeken)
laatste aanpassing

1 woord: gayparadise.

Yumbo! (y) Het mekka van de homo's. Goed vertoeven daar. Darkrooms en alles! Lieve jongens die vragen waar je je kleding vandaan hebt en wat voor make-up je ophebt. Apart, maar wel lachen.
Idd van die inheemse behaarde apen, die qua uiterlijk gekruist lijken tussen Spanjolen en Arabieren. Niet echt het meest geile volkje.

En een enorme lading homo's.

En in de winter (wanneer wij gaan) ook veel oude mensen B) Heerlijk.
1 woord: gayparadise

Lang leven de Jumbo, top tijd daar gehad :bounce:

*uche uche! kuch... kuch..*

sjezus, ik stik bijna :/
laatste aanpassing

Ja, Wen, de IT is er niks bij!

In May there's the Gay Mardi Gras which is usually on a Friday and Saturday towards the middle of the month. The 2 main events are the drag competition on the Friday night and the parade through Playa del Ingles on the Saturday day time.

Hier ben ik twee jaar geleden bij geweest. Duizenden homo's verkleed als vrouw. Topavond gehad. (y)
9 jaar geleden ben ik in maart geweest dan heb je ook van die optochten, echt helemaal geweldig,

Rebs je gaat toch nog wel he zaterdag, nog wat van kim gehoord???

Nee, niks meer van Kim gehoord. Maar ik loop zelf ook wat achter schema. Want ik ben nog niet over. Deze week spullen inpakken, van het weekend definitief over. Dus ik denk niet dat ik tijd heb voor andere dingen... :cry:
Wen, hoe doe je dat???

damn, jullie moeten gewoon, en anders ga ik de volgende keer frans bauer zingen als ik jullie zien,

Voor de rest gaat zeker naar Dance V :/
Hahaha....sjonge jonge! :-|

Hoeveel signalen moet je geven? :vaag:

hey T! :lief: heb je nog leuke, aan te raden muziekjes voor me?
hey T! (L) heb je nog zaad in de aanbieding?

nou seg bees :/ go wash your mouth :@
hey W! (L) potje rimmen?
Lieve Tanky...ik zal het maar gewoon zeggen: Ik heb het reserve topic verlaten om van jullie constante stroom van relationele informatie af te komen. Het smoorde ook steeds de gesprekken en ik was er echt zat van. Sja..dat heb je wel eens zo...Als alternatief hebben we ons eigen topic geopend...

...dit topic 8-)

bees! :lief: splintergroepering starten?

...dit topic

"deze topic" welteverstaan (Y)
laatste aanpassing
hey T! heb je nog leuke, aan te raden muziekjes voor me?

http://vuistdikkeramlat.web-log.nl/index.log (y)
Veel want ik ben blond :D

Vinden jullie het erg als ik gewoon helemaal niks met deze splintergroepering te maken wil hebben? Ik vind jullie nl allemaal erg lief... :/
Lieve Tanky...ik zal het maar gewoon zeggen: Ik heb het reserve topic verlaten om van jullie constante stroom van relationele informatie af te komen. Het smoorde ook steeds de gesprekken en ik was er echt zat van. Sja..dat heb je wel eens zo...Als alternatief hebben we ons eigen topic geopend...

een beetje triest vind je zelf ook niet, jullie zitten onderling ook te sloeren, hmmmm beetje vaag

we wilden triest gedrag graag voorkomen door gewoon ergens anders plezier te gaan maken (Y)
Ik vind jullie nl allemaal erg lief...

Ik vind jullie ook allemaal lief :lief:, maar soms heb je wat ruimte voor jezelf nodig...

Ruimte voor jezelf op internet? :/

Anyway, ik wil er niks mee te maken hebben. Is dat ok?
stel dat bv leddie en T-nus een relatie zouden krijgen of bv wen met DD, dan mogen ze ook niet meer met elkaar praten op dit forum of zo :/

Maar oke, ik zal julie niet meer storen,

Geen probleem Esther, je weet dat ik je een lieverd vind :lief:
laatste aanpassing

maar T, oscar in las palmas is dus de aanrader? dan zet ik 'm direct even op 'download' (Y)
stel dat bv leddie en T-nus een relatie zouden krijgen

:yes:...ja in dat geval pb-en we jullie elke dag een update van onze relatie :yes:

Nee...til er niet te zwaar aan dames. Hoeft allemaal geen grote problemen op te leveren toch? Als ergens zat van bent dan mag je dat toch zeggen? Ik heb het verder netjes proberen over te brengen...
laatste aanpassing

til er niet te zwaar aan dames

ik word sowieso liever opgetild :jaja: