Partyflock

Forumonderwerp · 695087
1 volger · 169574x bekeken
Waarschuw beheerder
Dus beter plaats je hier al je triviale zaken, opmerkelijke feiten, nieuws, achtergronden danwel kant noch wal rakende zaad opmerkingen.

oorspronkelijke topictitel na wijziging weer hersteld Met Toestemming Van Hogerhand :) - DSW
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
weet ik veel. Mijn holy mother of pot verbied mij daar te komen :s
Waarschuw beheerder
D'r staan hier net 4 poolse gasten achter me die dreigen me in elkaar te slaan als ik niet zorg dat je hier per direct "au-pair" wordt. Zij nemen je paspoort verder wel in bewaring zeggen ze....scheelt al weer denk ik dan (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ze hebben nog een plekkie vrij in een leuke en ongedwongen werksfeer samen met nog allemaal andere paspoortloze au-pairs..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zo zou West ook eens op de foto moeten zit ik net te denken..

Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha!! Mie lof joe long teim.. Kom maar snel weer terug... (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Rie, zit hier net onder genot van beetje Liebing mezelf af te vragen of Poolse vrouwen ook niet weten dat de grenzen met Nederland open zijn...

Ik durf het bijna niet te vragen, maar kun je dat even tjekken voor me? O:)
Waarschuw beheerder
Ik zal hier ff een aantal hoofdprijzen geheel vrijblijvend voor je aanspreken kikker. Moet ze uberhaupt engels kunnen of zeg je als ik een goed gesprek wil dan ga ik wel naar een parkeerplaats langs de snelweg?

Nou?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mandy meisjuh... Ik zie net niet of je het koud hebt.

Hoe noemen ze dat in Warschau? Kziepoesnetnie? Of toch gewoon Sletva?

Rie?

Waarschuw beheerder
weer teveel geld uitgegeven vandaag...kutstudent 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Rebsje.. nog een paar daagies............ :yes:

:(

Waarschuw beheerder
En dan is het tot nooit meer sinaaaaaaaaaaas!!

Of bedoelde je dat niet? :lief:

Waarschuw beheerder
donateur
Ja... Wanneer vertrek je nou precies?

Ik kom je wel opzoeken :yes: En ze zullen daar weten dat ik geweest ben, zeg ik je :P

Serious (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Veel meisjes hier ineens zeg, phoe (Y).... ehm

Hai :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Een goed Pools gesprek ga ik niet uit de weg, maar dan moet het wel zonder ouders of andere familie-aanverwanten erbij zijn B)
Waarschuw beheerder
Veel gezelliger inderdaad he als Tinus en al die andere zoetjes er niet zijn, vinden jullie ook niet?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
hmm, niet eens op gelet. Moest vandaag werken.. :s

kreeg meteen een parkeerboete en was ook nog te laat, doordat door een staking blijkbaar iedereen met de auto was
Waarschuw beheerder
Niet dringen...we kunnen anders wel gewoon lucifers trekken hoor... B-)

Waarschuw beheerder
omdat die h*eruh mms weer niet werkte...
dit is m ree..mujje kiekn wat een bjoettie!

[img width=200 height=200 cacheid=0001ee9900047f9dcf06fe5b1a00d2c755]http://img.epinions.com/images/opti/08/d7/2002_Electra_Flying_Sue-bikes-resized200.jpg[/img]

sja, of je vind m geen kont aan..dat kan natuurlijk ook 8)
Waarschuw beheerder
zonder ouders of andere familie-aanverwanten erbij

Ik ben bang dat je die er geheel gratis en voor niks bij krijgt. Package deal noemen ze dat hier...
Waarschuw beheerder
Maar daar kan je vast nog wel een leegstaande garagebox voor op de kop tikken ergens... of een ouwe zee-container (Y)

Jaaaaaaaaaaa Lauwe, donders mien wicht, dikke bicyclette heur.... Stoertje (Y). En dan de hele dag met losse handen fietsen zeker oh nie... Fles rose in de ene en lucky strikeje in de ander. Ik zie oe zo gaan jong.

Btw... Rie heeft ook die.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Nou, mensen.. I'm off!!

Rie, tot snel.... Jammer dat je Awake moet missen.. Ik ga wel Immer gerade waus voor je (y)

:hug:

Kikkert (k)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rie op woensdag 29 juni 2005 om 23:01:
Jaaaaaaaaaaa Lauwe, donders mien wicht, dikke bicyclette heur.... Stoertje . En dan de hele dag met losse handen fietsen zeker oh nie... Fles rose in de ene en lucky strikeje in de ander. Ik zie oe zo gaan jong.

Btw... Rie heeft ook die.

jij snapt het knul, maakte de blitz vandaag..ophoeren met je bmw cabrio en ander sjaakespul :[ gewoon met je cruiser breeduit over de weg zonder handjes voor het talaminiterras B)
wat aan de hand :smoke:

Waarschuw beheerder
donateur
Ben er nog steeds niet over uit of ik nou naar Awakenings ga of dat ik naar Lie toe ga dit weekend... :/

Rie?!! Hoe is het weer daar?? Slapjes?

:/
Waarschuw beheerder
On the contrary Leds, ik zit hier met een dikke wigwam in de boxer, dat wilde je horen oh nie?

Hebben ze jou gebeld dat ik hier was of was je gewoon gruizig uit eigen beweging?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
maak echt dikke vrienden hier op pf...maar dat een forum dan weer zo snel gesloten moet worden :|
sissy's...
Waarschuw beheerder
Gasten zijn niks gewend joh.... Mag ik al slapen?

Waarschuw beheerder
nee
Waarschuw beheerder
Want dan ben ik zeker weer een afhaker oh nie... Nou, wat loos en waar? Ik heb nog 3/4 liter cola (veur 0.50 eurocent) en een bak branie, dus kom maar op....
Waarschuw beheerder
Ik ga wel wat wild om me heen slaan in topics van diverse aard....loopt u mee?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik volg...B)
Waarschuw beheerder
Ik vind dat mensen die de tafel van 7 niet op kunnen zeggen geen topic mogen openen....

Waarschuw beheerder
welk topic loop je nou weer te verkloten jij vlerk :|
Waarschuw beheerder
Geen eene... wat een partijtje stront verder hey... Niks van mien gading jong. Ik denk dat ik zo de wigwam ga aftuigen en morgen weer met een hele bak loze feiten wat Polen een oor aan ga naaien...

Vergeet oe de fietse nie op slot te zett'n he wicht.. (Y)

Waarschuw beheerder
ik ga ook braaf naar mijn mandje :gaap:
moe van deze relaxte dag...
alvast trusten kind en niet teveel van die bocht drinken...schijnt daar een betonnen kop van te krijgen

:bloem:
Waarschuw beheerder
Zo, na de lading natte stront die vannacht weer door dees of geen over ons fraaie topic uitgegiert, met als hoogtepunt de nieuwe kinderfiets van Lau (die Rie blijkbaar ook heeft. Laat em es zien Rie! Of ligt ie in je wigwam?) ....

is het nu weer tijd voor de harde realiteit.

Goedemorgen!

Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha! You make me smile op de vroege morgen!

West (y) *plop* voor jou!
Artiest {SHOWLIST artist 95822, 39766}
Waarschuw beheerder
Man-D vuige slet...goeie foto! (y)

West jongen vergeet je vechtpak niet te strijken voor zaterdag...

Waarschuw beheerder
Zaterdag gaat me wederom een 50%/50% worden :-/

Waarschuw beheerder
Maar aan de andere kant zie ik anders de titt'n van Leds morgen wel in combat mode B-)

Waarschuw beheerder
De stok staat bij deze gedachte gelijk in vol ornaat (y)
Waarschuw beheerder
50/50 kans dat je er bent?

Waarschuw beheerder
donateur
Man-D vuige slet...

Thnx! :D
Waarschuw beheerder
Je kent me..altijd wel een compliment klaar (y)

West, vaal-bruine sta-caravan. Hoest nou? B)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van T-nus op donderdag 30 juni 2005 om 09:40:
West, vaal-bruine sta-caravan

Hahaha!! Ik kan alleen maar lachen vandaag!
Waarschuw beheerder
Ja sorry Man-D. Was vergeten ook te zeggen dat ik je pic heel mooi vind. Misschien kunnen we zaterdag elkaar wat lievigheden in de mond fluisteren...

West, vaal-bruine sta-caravan

Hahaha!!

Waarschuw beheerder
donateur
Hoi :d

Ben er dus ook weer..
En ga vandaag of morgen kaartje halen... (bij Tante Tie natuurlijk)

Dus haal de condooms maar van stal jongeman, want we zullen daar eens ff wat bosjes gaan vervuilen!!

b)

Waarschuw beheerder
donateur
Die lievigheden ken ik van jou :D Volspuiten met bud, is 't nie?
Of was dat T-nus?

Waarschuw beheerder
donateur
Oh en Jeroen vergeet de champagne niet, want zaterdag vieren jij en ik ons jubileum..

b)