Partyflock

Forumonderwerp · 695087
1 volger · 168919x bekeken
Waarschuw beheerder
Dus beter plaats je hier al je triviale zaken, opmerkelijke feiten, nieuws, achtergronden danwel kant noch wal rakende zaad opmerkingen.

oorspronkelijke topictitel na wijziging weer hersteld Met Toestemming Van Hogerhand :) - DSW
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Ah...zat ie weer dik te doen?

jongen, tónnetjerond... B)
Artiest {SHOWLIST artist 95822, 39766}
Waarschuw beheerder
Had ie het ook weer veel over mij?

Waarschuw beheerder
non-stop, hij kon niet over je óphouden.. en heel bezitterig ook he? als bees en ik dan zeiden dat we maar weer eens in groningen op bezoek moesten komen, meteen heel geheimzinnig doen over dat je intussen verhuisd zou zijn en sowieso geen behoefte meer had aan iemand anders dan hij over de vloer, dat soort dingen... :/

Waarschuw beheerder
donateur
Ik praat ook altijd over T
Waarschuw beheerder
Rie, beter ken je hem nie, lang nie zo tof als Tie (y)

Waarschuw beheerder
"sambal bij?" "nee verdomme! :@ ik zei MIE!"

Waarschuw beheerder
hoe staat 't overigens met het ritmisch bespelen van de knie?

Waarschuw beheerder
donateur
Met de duitse helm? O:)
Waarschuw beheerder
Knee Drumming is ondergegaan aan haar eigen succes. Op een gegeven moment te veel spreekkoren en supporters (lees: schorriemorrie) op het veld. Elk weekeind ME paraat...nee ff een seizoen niet. We bekijken of het mogelijk is volgend jaar een nieuwe seizoensstart te maken, zonder publiek...

Waarschuw beheerder
donateur
En Sylvie Meis.. is kneedrummin'
En Sylvie Meis.. is kneedrummin'

B)

vet
Waarschuw beheerder
Kneedrumming, was dat niet dat onvoorstelbaar domme topic? Sjeezus wat een aanfluiting idd.

Heb net een aantal nieuwe oprators welkom geheten in ons callcenter en zit dus nu met een vuistdikke ramhamer onder mn bureau. Veel te geil voor dit moment van de dag. Tjongejonge...

Waarschuw beheerder
ik wil wel een koekje, thanks (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Helleu hitsige donderstenen!

M'n vakantie is voorbij, en het is koud buiten.. Ik ben nog aan het nakateren van het weekend en ik heb m'n nieuwe laarsen aan

Dat was het wel zo'n beetje voor vandaag
Waarschuw beheerder
Ik voel me echt retelullig op deze voor mij vroege morgen. Ik heb m'n Duitse roomie per ongeluk naar de foute tramhalte gestuurd op d'r eerste werkdag waardoor ze een half uur verloren door R'dam heeft gedwaald :(

Daar kwam ik achter toen ik wakker werd en een hoop gemiste oproepen van haar zag en voicemails. Ik had nl. het geluid van m'n telefoon ook helemaal niet aanstaan :/

Verder ben ik echt brak want dat was ik gisteren al dus dat is er na vannacht niet beter op geworden.

En tongen is dus echt wel tof he.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Tongen is blits :yes: wie was de gelukkige tonger?

En je roomie had dubbel pech, aangezien ze Duits is en Duitsers altijd de verkeerde kant op gestuurd worden, veel hulp zal ze niet gehad hebben, arm kind
Waarschuw beheerder
Draakie! :flower:

Mooie actie Beesje (y) Ich habe es nicht gewust, moet je zeggen O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja T, dat is de enige tip die ik tot dusver heb mogen ontvangen vandaag en ze is gewoon echt heel aardig dus dat doe ik dan maar niet weet je. Om het goed te maken koop ik wel een bratwurst en/of kijken we de hele avond Derrick.

Draak, de gelukkige tonger was Orlando (Y) Die nu in ieder geval het nummer van een goede pizzeria in Rotterdam heeft 8) Dat dan weer wel.

Waarschuw beheerder
Ik voel me echt retelullig op deze voor mij vroege morgen. Ik heb m'n Duitse roomie per ongeluk naar de foute tramhalte gestuurd op d'r eerste werkdag waardoor ze een half uur verloren door R'dam heeft gedwaald

Daar kwam ik achter toen ik wakker werd en een hoop gemiste oproepen van haar zag en voicemails. Ik had nl. het geluid van m'n telefoon ook helemaal niet aanstaan

gossie :( zullen we een taart voor haar bakken? :lief:

Orlando

wha! heette 'ie écht zo?! :D

Waarschuw beheerder
donateur
-zucht-
Waarschuw beheerder
*kreun*

[img]http://www.zattevrienden.be/uploads/smil414b0f189f6c0.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Blij te weten dat Rie weer terug is T-nus?? :P

Waarschuw beheerder
donateur
Lekker vooral denk ik?
Waarschuw beheerder
Ik wou dat ik Orlando was.

Hij had wel wat van je weg West, vraag maar aan Rie. Hij vroeg overigens nog of Rie m'n broer was "ofzo", op zich een heel logische vraag omdat Rie en ik echt sprekend op elkaar lijken. Ik zou de gelijkenis welhaast treffend noemen. Het zou in ieder geval het eerste zijn als ik mezelf naast Rie zou zien staan: goh, dat zijn broer en zus (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Orlando, mmmmm.. Ik denk perongeluk meteen aan een grote neger met een dikke piemel :bloos:

Ik heb zaterdag een hele lekkere stripper aan het werk gezien :kwijl:
Waarschuw beheerder
Ik hoopte al zoiets Bees. Dom, dik en bijdehand, drie toverwoorden voor een goeie vent.

Maar ik kan trouwens wel aardig tongen. Heeft een van jullie wel eens met mij getongd?

Vingers?
Waarschuw beheerder
Blij te weten dat Rie weer terug is T-nus??

Rie zit alweer in London...(y)
Waarschuw beheerder
Hoe spreken ze zn naam daar uit? Rai?

Waarschuw beheerder
Halloooow dondersteenstjes! :knuffel:

Dus, Deluca, Q-Base niks aan?

Waarschuw beheerder
Hey Baberiba!

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn mening; Sfeer was volgens mij goed, muziek was top (techno & Italian hardstyle... en Judge Jules wauw... wat kan zij draaien, alleen dachten mijn vrienden er niet zo over) locatie was super, regen was kut, vervoer naar het feest was ook kut.. maar ik was met leuke mensen, dus we hebben het heel gezellig gehad :D

edit; Het was een HIJ, het was een HIJ, het was een HIJ!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind dat ik wat voorkom in je verhaal man-D!

En Rebel, wat heb jij gedaan dit weekend? Je kwam thuis vrijdag en toen?

Waarschuw beheerder
Mijn weekend is niet echt noemenswaardig. Laten we het er maar op houden dat het erg apart was...

Wat een kutweer he?

Waarschuw beheerder
donateur
Vind het eerlijk gezegd wel lekker weer zo..

Waarschuw beheerder
donateur
Mensen!! Wie o wie wil er een veeg??

O:)

Waarschuw beheerder
donateur
HUH :vaag:

Judge Jules wauw... wat kan zij draaien, alleen dachten mijn vrienden er niet zo over

ZIJ??!!! Tis een vent hoor!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
dat bedoel ik!

Waarschuw beheerder
donateur
Maar wil er eigenlijk iemand een veeg?? :/

Waarschuw beheerder
donateur
Nou Rebel en consorten...Q-Base was weer duidelijk een Q feest...ik heb nog geluk gehad was om 24.00 binnen en kon dus meteen richting de sfeervolle main voor Cari Lekenbusch en Speedy J (y), dat was ook het tijdstip van m'n sms Man-D :flower:...verder heb ik ook 5 providers gehad die avond maar geen bereik...duitsers (n)

Ook fijn dat die muts achter de kassa me meer munten gaf dan ik voor betaalde...verder was het weer kut en de sfeer laf (lees "holland "holland" roepen) in het immer zuigende hardstyle gebeuren...Judge Jules is idd een lekker wijf en hij draaide niet eens verkeerd maar ik was toen al zwaar ingekakt en was met m'n gedachten inmiddels al op een tropisch eiland waar ik in m'n bermuda een kokosnotenbiekienie aan het lospeuteren was...B)

Techneu was gewoon zwaar oke maar dat hoorde je niet de hele avond en tis gewoon niet mijn publiek bij Q feesten en daarnaast twee uur stilstaan als je al eerder weg gaat komt ook niet in m'n memoires! :no:

Verder zie ik dat de hall of fame voor Rie en Tie steeds dichter bij komt en dat er weer flinke lappen tong zijn uitgewisseld...hijs fijn :D

:GAAP:

Waarschuw beheerder
donateur
Tsja, zo heb ik het niet ervaren gelukkig, anyway.... Die trieste "holland,holland"-roepende gasten mogen ze van mij ritueel afslachten 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind dat ik wat voorkom in je verhaal man-D!

Lieve West, ik heb wel aan je gedacht! O:)

Waarschuw beheerder
donateur
ledster doppie doen?

Waarschuw beheerder
donateur
Hoe laat was jij eigenlijk binnen Mandy...het klonk alsof je nog een tijdje onderweg zou zijn uit je sms?

Kleinschaligere feesten zijn de komende tijd meer mijn ding...maar eens gaan flirten op dit feest komend weekend...https://partyflock.nl/SECTION/party/ACTION/single/PARTYID/26207...de eerste keer trouwens dat ik zie dat er naar een feest hier op partyflock meer vrouwen als mannen heen gaan...goed teken :D B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Om 2.00 uur waren we binnen, maar we gingen pas om iets voor twaalven rijden... geen files gehad alleen drama bij die pendelbussen (n)
Waarschuw beheerder
Led, je weet dat ik graag een veeg van jou krijg lekkere chick! Hoe was MOH? B)

Ik ben echt zo brak. Ik kan gewoon niet meer 2 avonden achter elkaar bezopen zijn ofzo. Was ik nog maar 16 (L)

Waarschuw beheerder
donateur
Beestje, jij bent altijd brak (y) *trots*