Dag Watermeloenman. Dat is een allervriendelijkst aanbod wat u ons daar doet, maar helaas kan ik geen gebruik maken van uw etenswaren daar mijn lichaam niet zo goed bestand is tegen voeding dat valt onder de categorie Groente & Fruit
kickers zijn inderdaad carnivoren he?
*biedt een bordje insectjes, spinnetjes en slakken aan*
*doet onverschillig maar eet toch paar insectjes op*
~~~(Hmm, delicatesse)~~
Gebakken sprinkhaan is net popcorn lekker hoor
Ik ben normaal ook niet zo healty alleen op feesten gebruik ik de nodige vitamine preparaten waar watermeloentjes ook bij horen
Maar voor Wen heb ik een Ananasje in de aanbieding zoet van binnen en ruig van buiten
pfff, nou... beetje waardeloze performance vrees ik
en te beroerd om nog een coupletje te doen... (N)
helaas zullen we nog even moeten wachten op de beoordeling van de rest van de juryleden, anders had ik alvast (wederom) naar de deur gewezen.
Als die aanfluiting van een Tinus er niet is natuuurlijk, anders is er geen dikke lul aan natuurlijk. En rapappaaaaa laat dat nou net treffen deze week...Ik kan dientengevolge anders vanavond wel?
Nog ff...alle nieuwe Jelten en Analfapieters ten spijt. Moeten we hier es niet wat nieuwe aanwas naar toe lokken voordat het een te groot hengstenbal wordt hiero...Dat kan namelijk nooit de bedoeling zijn.... lijkt me.
Nou?
donateur
Uitspraak van Rie op donderdag 9 juni 2005 om 10:05: