Extrema, Awakenings, Rockit Festival reeds binnen... Ik heb overal 2 kaartjes voor gekregen, dus ik ga komende weken eens even bekijken wie ik ga meenemen. Heel goed slijmende gasten en/of zich-sletterig-opstellende meisjes kunnen in aanmerking komen
dus ik ga komende weken eens even bekijken wie ik ga meenemen. Heel goed slijmende gasten en/of zich-sletterig-opstellende meisjes kunnen in aanmerking komen
Nou ik haak af!… Ik ga vanaf nu alleen nog maar met vrouwen om
Ze moeten mannen afschaffen!
Tie, d'accord! Jij rijdt zondag wel drek trug naar Groningen he? Zal wel laat worden, maar ik mot de volgende dag weer werken.
Jammer trouwens dat Joris Voorn tegelijk met Derrick May draait zaterdag en jammer dat ik er niet ben natuurlijk
En dat zaterdag Van Basten misschien wel meespeelt tegen Roemenië en dat we dat dus ook zeker niet gaan meekrijgen. Het schijnt overigens 12-0 te worden. 4 omhalen van Van Basten en 8 goals van Robben.
Rie jonguh...1 dimensionale naaktroker. Hier zit dus echt niemand op te wachten. Post anders nog ff een oude set die iedereen al heeft....
Ik vind het ook echt hoog tijd dat je es fijn een week oprot
laatste aanpassing
Trouwens, heeft iemand nog een nummer van een meid met redelijke looks maar een drempel die door de duitsers gebruikt wordt op het strand van zandvoort?
Je kent ze wel, die meer bouwvakkersjargon uitkotsen dan ik.
Die eenmaal bekend met g dit drinken omdat een nymf te preuts voor ze is.
Die gewoon meer aan seqs denken dan ik.
Haar nummer... pb die ff. Gewoon zomaar.
donateur
Nope Mijn naam is hase!!!!
Euh man-d, jouw nummer had ik al. Die hoef je echt niet nog een keer te pb-en.
Ik ken geen vrouwen die voldoen aan jouw profiel Mus..
Althans.. ze zijn misschien wel zo, maar praten daar niet over..
Zeg maar een dame op straat maar een slet in bed types