Partyflock

Forumonderwerp · 695087
1 volger · 159062x bekeken
Waarschuw beheerder
Dus beter plaats je hier al je triviale zaken, opmerkelijke feiten, nieuws, achtergronden danwel kant noch wal rakende zaad opmerkingen.

oorspronkelijke topictitel na wijziging weer hersteld Met Toestemming Van Hogerhand :) - DSW
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Jeroen?

Hallo?

ben je daar?

Ik wel (Y)

Waarschuw beheerder
waarom nou weer jeroen... :|

Waarschuw beheerder
donateur
:respect:

[img width=33 height=35]http://cache.hyves.nl/images/smilie_party_swinging.gif[/img]
Waarschuw beheerder
haaaa good

nou, komt'iedanhe!

He Wen het is je gelukt, ik ben er volledig duizelig van, dit gaat met echt boven mijn pet. Hier moet je de echte nerds voor inschakelen [img width=322 height=330 cacheid=000042e500093421f7ed72811a00a70044]http://www.viphostsystem.com/glossario/nerd.jpg[/img]
Misschien moet je i.p.v. 4 computers er gewoon 1 gebruiken. Ik hoop dat ik je hiermee heb geholpen.....

Waarschuw beheerder
shake ya bananarama!...

Waarschuw beheerder
aaaah, hoe reuze behulpzaam buzzoff! (Y)

...thanks anyway :lief:

Waarschuw beheerder
i've got sunshine, on a cloudy day...!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Geen dank hoor wen, graag gedaan, als ik je nog eens moet helpen, dan roep je maar. Ach je kunt niet alles weten in het leven he...O:)

Waarschuw beheerder
Geen dank hoor wen, graag gedaan, als ik je nog eens moet helpen, dan roep je maar.

nah ja, als ik de volgende keer nou een beroep mag doen op die leuke collega van je... B)

Waarschuw beheerder
IP adresje clonen. Nieuw IP adres aan je modem laten toekennen door je provider perhaps???

[img width=377 height=250]http://www.vpro.nl/data/projecten/rembo_en_rembo/beeld/rembo8.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
waarom nou weer jeroen...

Jeroen is mijn vriend, of althans hij doet meestal alsof...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Collega? Wie bedoel je? Heb je er nog meer op je verlanglijstje staan? Enne ben ik te oud ofzo?
Waarschuw beheerder
Heb je er nog meer op je verlanglijstje staan? Enne ben ik te oud ofzo?

Retorische vraag dunkt me....vragen zelfs, Wen ook kennende (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
whaha :D

die ene die les kwam geven op de HHS B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=400 height=287]http://images.startpda.net/media/850001-900000/861488_700_700_O7wa.jpeg[/img]

(y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hallo Raymond!

Ik wil graag voor altijd je vriend blijven maar vanavunt ben ik zu hause. Als JIJ MIJ een vriendendienst wilt bewijzen, dan kan dat vanavunt bijzonder goed.

Er landt tegen 4-en een lading straattegels voor mijn deur die allemaal naar de tuin versleept dienen te worden. Is een fluitje van een cent als je even meehelpt.

Ik zal geen namen noemen, maar T-nus mag uiteraard ook meehelpen. Graag zelfs!

Voor altijd de jouwe ...

Je Roen.

Waarschuw beheerder
komt een man in de kroeg...
Waarschuw beheerder
Oh, nee T-nus en ik eh eh eh....ehm wij kunnen niet wegens uitermate belangrijke besprekingen met bepaalde iemanden in het kader van het landsbelang en de daarmee samenhangende veiligheid. We kunnen er in dit stadium helaas niks over zeggen....

Ja, dat zouden we wel kunnen, maar dan zijn we genoodzaakt om je daarna helaas om te leggen....

Vertouwende op je begrip...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
die ene die les kwam geven op de HHS

Guido, heeft ie jou les gegeven? GVD, ik viel wel eens voor hem in, maar kon met moeite al die spaanse, griekse, japanse en zweedse meisjes negeren de hele middag. Jammer dat ik jou nooit les heb kunnen geven.. ben nogal streng namelijk...
Waarschuw beheerder
Hoe laat ben je er zaterdag Einstein?
Waarschuw beheerder
Er landt tegen 4-en een lading straattegels voor mijn deur die allemaal naar de tuin versleept dienen te worden. Is een fluitje van een cent als je even meehelpt.

West, dit kun je hem toch niet vragen man, je weet hoe fragiel ie is en dat ie anders 3 dagen niet kan lopen, en ik moet nog met hem mee zaterdag.

Heb je Rie trouwens ooit wel iets zien tillen?

Waarschuw beheerder
Heb je Rie trouwens ooit wel iets zien tillen?

vast wel...op financieel gebied dan :|
Waarschuw beheerder
Bas, jezus allemina! Ik zie nu dus pas voor het eerst welk een sujet er achter Buzzof schuilgaat! E'waa! Ik wist dat niet. Hahaha!!!!

Alles goed met je? (Jezus, dat ik dit niet eerder gezien heb!)

Ik heb Rie een keer iets zien tillen, maar daarover mag ik verder niks zeggen. Maar ik heb em inderdaad vaker zien bukken dan tillen. Wie weet kan ie zich vanavunt bewijzen. Jij bent zaterdag in de stad? Wordt moeilijk voor mij om te komen, maar ik kijk even. Jezus zeg. Bas, wat leuk dat je hier bent (al maanden!)
Artiest {SHOWLIST artist 95822, 39766}
Waarschuw beheerder
Ik ben allergisch voor tegels...helaas joh O:) Ik kan echter wel helpen om het pils naar binnen te sjouwen als het terras af is (y). Doen we allemaal wat, niet?!
Waarschuw beheerder
Bas, jezus allemina! Ik zie nu dus pas voor het eerst welk een sujet er achter Buzzof schuilgaat! E'waa! Ik wist dat niet. Hahaha!!!!

geeft niks mien jong, ik ben ook een stuk knapper geworden sinds de laatste keer dat ik je gezien heb

Alles goed met je? (Jezus, dat ik dit niet eerder gezien heb!)

ja gaat goed hoor hier int westen(eigenlijk ben ik een soort West Hof haha). Bij jou ook alles op de rit zie ik.

Jij bent zaterdag in de stad? Wordt moeilijk voor mij om te komen, maar ik kijk even. Jezus zeg. Bas, wat leuk dat je hier bent (al maanden!)

Zaterdag zou leuk zijn als je ook komt....

Ja ik de mijn best hier af een toe langs te wippen op PF, maar ik ben nooit zo lollig als de rest, dus ben er maar zelden hahaha.

Waarschuw beheerder
en die kwam dus die kroeg binnen....
Waarschuw beheerder
Ja, ff door met die bak ja, want het begin was inderdaad veelbelovend....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
en die zei dus...mag ik een biertje?
Waarschuw beheerder
Iemand nog een leuk idee voor een 1 april grap? Lau jij bent nogal van de grappen... kom maar door dan...

Waarschuw beheerder
jeroen! :o potverrrr... nú zie ik het pas! jij bent bulletproof west onderkoffer! B)

leuk dat je even langskomt joh (Y)

Waarschuw beheerder
ik zal er 1 voor je bedenken meneertje meneertje...
morgen meer...ik ga off...tabée hatsiekiedee!

B)
Waarschuw beheerder
Ik ga..... ff bij West wat tegels door de ramen lazeren (Y)
Waarschuw beheerder
1 April ..........whahahahahahahah :respect:

Goeije of wat :-| ....Nou?
Waarschuw beheerder
donateur
Rie, je veter zit los O:)
Waarschuw beheerder
Oh...kut, maak ik m gelijk ff weer dicht toch...
Waarschuw beheerder
Shhhhhhhhhhhhhhhit.....stom van me zeg, Goeje Kim whahahahahahahhahaa :respect: 1 Aprrrrrrrrrrrrrril :-|
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Whahahahahahahahahahhah!!!!!!!!!!!! :D :D :D

Hij trapte erin!!! :D

Gauw mijn moeder vertellen! :9

Waarschuw beheerder
donateur
1 van bilgrappen! B)

Ik ga ff in een krant kakken en die in de fik steken om het vervolgens bij het lokale politiebureau te deponeren! (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
ghegheghe Kim das de beste grap tot nu toe!! :respect:

Ik ben ook alweer ergens ingetrapt vandaag...(Y)

Verder heb ik weer een kweek van paddestoeltjes in mijn keel en nee heb niet met Bees gezoend.. (leeft tie nog wel btw :/ ;) )

Kim nog naar Hardbass?? :9

Waarschuw beheerder
Hee Rie je krijgt de groeten van Inge!

Chris
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
HAHAHAHA Chris.. dat is ook een goeie 8) 8)

:respect:

Damn al die goeie grapjes..

Waarschuw beheerder
Vanmorgen had ik Inge nog proberen beet te nemen.

Gezegd dat ik herpes had opgelopen bij een minderjarige (half)omgebouwde aziatische shemale.

Mja volgende keer toch iets minder dramatisch maken, komt het overtuigender over.

C.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Alle grappen waarbij Rie in de zeik genomen wordt, vind ik grappig (y)
Waarschuw beheerder
Vanmorgen had ik Inge nog proberen beet te nemen

Als ik haar een x moet grijpen hoor ik het wel ok (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
8)
Oh en Wen ik beloof je heel de week al de foto, maar kwam er gisteren achter dat ik mijn digitale camera ergens heb laten liggen :bloos:
Dus foto komt volgende week wel ;)
Waarschuw beheerder
donateur
nee geen HB leds :no:

Ben d´r een beetje klaar mee, met dat hardbass.

Muziek is wel leuk, maar het volk wat er komt niet :[

Bovendien wordt er weer hardcore gedraaid op het eind (N)
Waarschuw beheerder
1 April zeker?...... of draaien ze dat echt nog op feestjes, haardkoor?

Waarschuw beheerder
hey! ik sta, samen met ledster, echt stralend op de foto! (Y)

...1 april :|

Waarschuw beheerder
1 april zuigt...