helleu stelletje lieverds
even een snelle update want i'm in a hurry.. again! maar ik wil toch even vertellen
ben gisterochtend in alle vroegte weer naar m'n klasje kinders vertrokken (voor degenen die nog niet op de hoogte waren: woensdag, donderdag en vandaag was ik begeleider van één van de nieuwe klassen eerstejaars communicatie), hen chop chop, in de pendelbussen, meegenomen naar het scheveningse strand, daar lekker in de zon (ja rie, ik was in bikini) toegekeken hoe de kinders moesten volleyballen en zich moesten bezighouden met andere vermoeiende activiteiten waar het eigenlijk te warm voor was.. vervolgens even terug naar school gegaan waar ze nog een opdrachtje moesten doen, toen opnieuw naar het strand (ik kon dus lekker de regelteef uithangen, maar tegelijkertijd vonden ze me hélémaal fantastisch, best goed voor m'n ego dus

), aldaar gewacht tot we konden BBQ'en, er werd intussen al gratis drank geschonken... en wennie had weer eens niet geleerd van de vorige keer rosé drinken (wat T, west en rie zich wellicht wél kunnen herinneren). dus na een hele dag ontzettend knuffelig en gezellig te zijn geweest met mede-begeleider van een klasje en tevens beste vriend/lover/whatever (jaja, jullie raden 't al... of ik ben gewoon te voorspelbaar), na de BBQ écht een beetje teut geworden... en daarna was er een feestje, en begeleider zijnde waren er ontelbaar veel muntjes en derhalve ontelbaar veel gratis drankjes. en tóen was 't ineens te laat om nog naar rotterdam te kunnen, vanuit scheveningen. en aangezien de beste vriend/lover/whatever in kwestie wél in de buurt woonde... need i say more?

en het was weer óh zó gezellig en leuk

en ik weet nú alweer wat ik mezelf aan 't aandoen ben
maar jaaaaaaa! *zucht*
nu in ieder geval op naar amsterdam om gezellig met m'n zus te koken/eten en daarna moet ik werken van 19.00u tot 00.00u, en daarna nog blijven logeren bij zusterlief om morgen opnieuw te gaan werken in amsedam...
*werpt een aantal luchtkusjes*