Partyflock

Forumonderwerp · 694623
Waarschuw beheerder
Hoe was 't vannacht, bij RessurQtion?
Waarschuw beheerder
2Dyango:jaja dat was ik!!

Waarschuw beheerder
nou leuke reactie;s blij dat ik in het noorden was :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
ik vondt opzich wel grappig :)

the vizitor draaide btw bruut hard:D

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het niet zo erg geweldig eigenlijk.
Ik kreeg hele erge koppijn van de hitte.
Ik heb vooral boven gestaan,toen ik om half 5 naar huis wilde,mocht ik er inderdaad ook niet uit en moest ik 20 minuten wachten :/ ,nu weet ik waarom dus.

en iemand was me erg boos naar me aan t aankijken, maar zn vriendin hield m tegen, snap nog steeds niet wat er nou was..

Dat heb ik gezien ja,boven aan die trap ???
Waarschuw beheerder
donateur
nee.. :/ op de dansvloer beneden... k was gewoon aan t hakke. duwt ie me ineens.. raakte m geeneens aan.. lekker vaag :s

Waarschuw beheerder
mja vond t super, maar ik snap de terugreis niet zo :-s ik zou afteren en dan zit ik ineens gewoion in leiden en nu in den haag :-s mja:-s huh? whatever (y) we doenb t over zoals ik al zei (y) kut k ga aan de red bull nu

Waarschuw beheerder
donateur
nee.. op de dansvloer beneden... k was gewoon aan t hakke. duwt ie me ineens.. raakte m geeneens aan.. lekker vaag

Dan lijk je op hem :D
Waarschuw beheerder
donateur
of er keken meer boos :'(
wat had die gozer aan dan?(ik?)
ghehe
Waarschuw beheerder
Ik vond het een ubervetfeesje!! Werd erg goed gedraait vond ik en ik vond de sfeer juist heel goed!! Alleen vriendelijke mensen tegen gekomen! :D:D

Waarschuw beheerder
donateur
ik weet wel dat er steeds meer mensen van die trap naar benede pleurde op t einde :D
Waarschuw beheerder
donateur
t was daar ook helemaal niet glad nee.. :[
volgens mij is iedereen onderuitgegaan een keer :/
Waarschuw beheerder
kben nu net thuis van Resurreqtion. kvond het wel een vet feestje, maar khad er eigenlijk wel wat meer van verwacht...

ja van die schietpartij en dat neersteken heb k ook gehoord:( altijd jammr dat er weer n paar mensen moeten zijn die zo'n feestje toch weer verpesten... maar ja.

en de hitte, het was goed heet, dat wel. maar zkr niet zo heet als met masters in beursgebouw eindhoven. dus dit viel me nog wel mee:)

dalijk maar lkkr naar mn bedje toe..:)

Waarschuw beheerder
donateur
wat had die gozer aan dan?(ik?)
ghehe

Vergeten
Waarschuw beheerder
donateur
van die trap naar benede pleurde

Met dank aan de jongen naast me die toch ook al iemand anders vasthad! (f)

volgens mij is iedereen onderuitgegaan een keer

*klopt even af*

Nog geen één keer :D
Waarschuw beheerder
Gruwelijk feest, enorm staan hakken.

Enig minpuntje vandaag was de gladde dansvloer, waar ik op het laatst aardig wat hinder van ondervond.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
mjah had idd bijna mn schaatsen aangetrokken

Waarschuw beheerder
donateur
2 LiNdAkE>>
Die trug reis was ook dull he ;)
Shrek 3 hehehe

Waarschuw beheerder
die draaimolen midden in de Zaal was ECHT VET :vaag:
Waarschuw beheerder
zeer geslaagd feestje:d heb gelukkig niets van die ongeregeldheden meegemaaakt
Waarschuw beheerder
donateur
Erg lekker feestje, voor mijn idee was het een topsfeertje weinig tot geen opstootjes gezien, en er werd lekker gedraait
Waarschuw beheerder
donateur
Super feest. Goed geluid zeer goed gedraaid. beetje minder sfeertje daarow mer was wel goed te doen! Een van de betere feesten tot nu toe
Waarschuw beheerder
donateur
Von het wel aardig gezellig binnen , heb me goed vermaakt...
Heerlijk wa Tieumpjes voorbij horen vliegen...
Vince maakte een grove fout , had ik niet van hem verwacht , maar herstelde da goe..
Negative A vonk zeer geslaagd...
En het Heineken ging ook er ook weeer heerlijk in...
:bier:

Waarschuw beheerder
was weer meesterlijk maar niet zo als vorig jaar

Waarschuw beheerder
goed feest maar idd niet zo goed als 2003 ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
beetjuh jammer dat ze mij nooit pakken wil het wel eens meemaken wat voor gezeik de daders dan hebben als ze gevonden worden WHEHEHEH KANSLOZE figuren op de feesten van nu leuk een nachtjuh uit wat een feest weer. FUCK al die KUTFEESTEN.

HARDCORE 4 LIFE
Waarschuw beheerder
donateur
Dus jij wil wel ff neergestoken of neergeschoten worden ? En de feesten van nu? Heb jij andere meegemaakt dan met je 20 jaar ?

Zullen het er maar op houden dat je onder invloed bent ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
van mij mogen ze. wil wel ff eens weten wat voor chaos het dan wordt. en tja een jaar of 4 geleden was de feer nog wel iets anders als nu maarjah als het zo doorgaat worden deze feesten vanzelf verboden. en let dan maar eens op wie de grootste bekken hebben

Waarschuw beheerder
Kheb zen broertje net aan de telefoon gehad en die zei dat ie vanmorgen om 7 uur naar de operatiekamer is gebracht en dat ze nu nog met hem bezig zijn :(
Waarschuw beheerder
Kheb me weer Zwaar vermaakt!!:D

En ik vond de sfeer (Y)!
Alleen toen het feest was afgelopen heb ik een ruzietje gezien :/..

Maar voor de rest (Y)!!

:bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
sterkte!
Waarschuw beheerder
hoop niet dat deze gebeurtenissen weer een strengere wetgeving gaan opleveren!

ik hoop het wel

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ga zo door mensen dan krijgen jullie vanzelf waar JULLIE nu om vragen tenminste een kleine groep. en die KLEINE groep zal straks de grootste bek hebben als er een verbod po deze feesten komt als het zo doorgaat.

Waarschuw beheerder
ja het was zeker een gruwelijk feest alleen jammer van die vechtpartijen...
Waarschuw beheerder
schietparty :S steekparty :S ??????
NIKS van mee gekregen..... \
ik vond et echt een super feest!
met een super sfeer! dus dit verrast me echt...
Waarschuw beheerder
ook nix van meegekregen, de sfeer was over het algemeen goed, tenzij dat @#$#@#@$ gepogo begon

lompe boeren :@:@:@:@
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Prima feest, heb me egt heel goed vermaakt. Geluid kon wel wat harder maar de platen keus was lekker........

HAKKUH
Waarschuw beheerder
Ja het was echt een dik feest (Y)

Waarschuw beheerder
ga zo door mensen dan krijgen jullie vanzelf waar JULLIE nu om vragen tenminste een kleine groep. en die KLEINE groep zal straks de grootste bek hebben als er een verbod po deze feesten komt als het zo doorgaat.

mooi toch:)

Waarschuw beheerder
ik vond het feest zelf goed te doen, alleen idd dat gepogo en ja zo nu en dan van die gasten die zichzelf heel wat vinden, maar buiten dat heb ik me zeer vermaakt!

heb ook niks meegekregen over steek/schietpartij, sterkte voor de mensen die deze persoon kent!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
was echt een vet feest heb me vermaakt :D

heb zelf niets gezien van dat gezeik binnen
maar het is weer niet normaal natuurlijk :S:S laat ze lkrr thuis blijven is echt vet triest dit!!!!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
KON???

Hij leeft nog wel hoor gelukkig :)

Waarschuw beheerder
sorry! moet ook nog slapen!

maar bijdeze sterkte!
Waarschuw beheerder
dit geeft wel weer aan dat de fouilering niet echt goed was. Dat ze niet alle drugs vinden okay, maar een mes moet je toch wel kunnen voelen met beetje fouilering.

Misschien moeten er overal maar metaaldectors komen.

sterkte voor iedereen die hem kent. En ik hoop dat alles met zo min mogelijk schade voor hem afloopt. En dat de daders gepakt zijn en maar ff flink gestraft mogen worden.

Waarschuw beheerder
donateur
Hmm het was wel precies zoals ik had verwacht :)

Muziek was wel vrij goed te doen, maar niet super geweldig ofzo. Leviathan was de man van de avond, al heb ik hem maar voor de helft gehoord. Echt zijn eigen oude snelle stijl (Y) Lees wel dat relatief veel mensen heb niet zo vonden, die vond zijn stijl zeker te weinig 'rietietietiew' :S Het draait tenminste anders dan anders.. Vince viel een beetje tegen, net zoals Noize Supressor vond ik. Jappo ging echt keihard zeg :D

Decoratie was niet echt bijzonder, lasers en lichten waren wel weer heel mooi. Ben ook niet tot het eind gebleven, maar het was wel een leuk (gratis) uitje zo tussendoor (Y) :)

Waarschuw beheerder
Misschien moeten er overal maar metaaldectors komen.

Volledig mee eens
Waarschuw beheerder
dit geeft wel weer aan dat de fouilering niet echt goed was. Dat ze niet alle drugs vinden okay, maar een mes moet je toch wel kunnen voelen met beetje fouilering.

Als iemand een mes uit een plantenbak trekt dan betekent dat dat de wapens van te voren zijn verstopt.

Ik ken wel iemand die vaak in het Beursgebouw een dag van te voren een hele grote zak pillen neerlegde, als dat kan kan dat met wapens natuurlijk ook.

Zolang je maar in de buurt woont....

Waarschuw beheerder
donateur
dat is dus een nieuw puntje voor de orginisatie... de avond dat het feest begint , alles nalopen waar missch wat zou kunnen liggen... al is het te triest voor woorden
Waarschuw beheerder
donateur
Freaky Leej-D weet je al iets meer??

Ben niet op het feest geweest maar leef er wel mee

Waarschuw beheerder
ik vond het zeker een dik feest hoor. Mannen van enzyme waren goed net als jappo :respect: en leviathan ook orgineel.. outblas begon goed..maar vond later tegenvallen..

jammer van die triestelingen met die steek/schiet partij. maaar niets van gezien
Waarschuw beheerder
Ik vond het vet!
Heb me sinds lange tijd weer eens helemaal uitgeleefd! :)