Partyflock

Forumonderwerp · 694365

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Welk merk pc is het beste, qua prestaties enz?? somy vaio zijn dat goeie pc's?? of ken je beter een compaq kopen??

Kom niet aan met het gezeik dat je beter zelf 1 ken bouwen of een onbekend merk want daar heb ik niks aan. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
haha een gforce 5700 daar kan je helemaal niks mee spelen dat ding heeft niet eens ondersteuning voor direct x 9. Maar ik zou ook gewoon zelf een computer samenstellen is vaker ook nog stukje goedkoper ook behalve die dell computers die zijn altijd wel lekker geprijsd. Maar zou het toch niet kopen
Waarschuw beheerder
uhm ja maar dat is een 1,8 duron daar zou ik mijn geld niet aan verspillen. Als het een AMD wordt neem dan een mobile en overklok dat ding tot er rook vanaf komt
Waarschuw beheerder
Laat Compaq maar afvallen dan..neem een HP.

hehehehe..1 pot nat.

Compaq is tegenwoordig een serie geworden van HP en is geen daadwerkelijk Merk meer.

De HP Evo serie is oerstabiel, maar inderdaad niet echt geschikt voor uitbreiding omdat het bussiness pc's zijn.
Voor de thuislijn van HP heb je dan die pavilions dacht ik.
Maar al die merk-pc lenen zich niet lekker om te overklokken.
Bouw zelf of laat er 1 bouwen met in ieder geval een moederbord met overklok opties.

Die "makes no sense" pc vind ik echt helemaal niets.
Binnen 1 week wil je een grotere schijf.:p
Waarschuw beheerder
donateur
heb een vaio laptop.Doet het prima.
Heb ook nog een zelfbouw kast.
Heb het zelf niet zo op compaq.

Maar als je een goede wilt, kijk eerst waarvoor je hem gaat/wilt gebruiken en wat voor eisen je denkt nodig te hebben.Dan vindt je vanzelf wel een pc die bij je past
Waarschuw beheerder
jah de pc's op http://www.completer.nl/ die zijn ook best goed en laag geprijst..
en je compaq is onder hp gaan zitten.. :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kweet nog steets niet