Partyflock

Forumonderwerp · 694202
Waarschuw beheerder
Ik heb op vakantie veel Britse meiden gezien met een apart kapsel... echter, als ik op haartrends zoek kan ik er bijna niets over vinden. Heb uiteindelijk wel een plaatje gevonden wat redelijk dicht in de buurt komt.

[img]http://www.thecreativestudio.com/studio/images/tech_super_lights.jpg[/img]

Ik vind dit echt super. Zit eraan te denken om het zelf ook te laten doen...

Welk kapsel vind jij Top?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hangt zo in je ogen :/
Artiest {SHOWLIST artist 49113, 157317, 15263}
Waarschuw beheerder
donateur
Wel een leuk kapseltje hoor, is wel hip tegenwoordig..

PS. Deed dat zand/kiezel strand in Alanya ook zo'n pijn aan je voeten? 8)
Waarschuw beheerder
[img]http://www.jackscafe.nl/photo.asp?photo=298[/img]

dat van hun :)

Waarschuw beheerder
mooi kapsel!
Waarschuw beheerder
Mike, Jaaaa! ik had écht last van dat strand. Kom net zelf terug uit Kreta. Dat was ook geen dolle pret :S
Waarschuw beheerder
donateur
bah die kapsel hierboven vind ik niks
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ken het, ben net een week terug uit Alanya
en ben ook in Kreta geweest.. lang leve het Nederlandse zandstrand :D
Waarschuw beheerder
* Ja... hopen dat het nu ook eens STRAND-weer wordt in dit kloteland
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
en ik ga gewoon niet op vakantie

ik blijf wit :(
Waarschuw beheerder
donateur
Kapsel van Jack's Cafe vind ik echt sim-pol..
alsof het door een amateur is geknipt. Mag dan wel
veel worden gedragen maar dan nog. Niet mijn hype :no:
Artiest {SHOWLIST artist 51895, 4173}
Waarschuw beheerder
bovenste is wel ok , maar die 2 meiden .. nah een ponny .. bah :bah:

Waarschuw beheerder
donateur
't mijne

dat schitterd van afwezigheid
Waarschuw beheerder
donateur
vind de bovenste wel kewl

had het zusje van mijn ex een tijdje terug ook , zag er echt gaaf uit !!

Waarschuw beheerder
donateur
die bovenste vind ik ook koel, zou het zo morgen laten doen :jaja:
ben ook wel toe aan iets nieuws:jaja: :D
iemand ideeën voor mij :devil: :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
kaal ?

Waarschuw beheerder
donateur
verwijderd

laura heeft mooi kapsel!

Waarschuw beheerder
KAAL!!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
kaal

geen optie:nee:

Waarschuw beheerder
Voor mij wel, maar ja smaken verschillen he!
Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/XI1SX45AT6A9/picserver.jpeg[/img]

mijn eigen kapsel
Waarschuw beheerder
zéker leuk kapsel op dat bovenste plaatje! (y)
maar ik vind dat soort kapsels alleen mooi bij mensen die ook echt zulk stijl haar hebben... anders is het streperige effect weg :/

Waarschuw beheerder
donateur
wat ik echt mooi vind is britney spears haar :p

(cant help it :$)
Waarschuw beheerder
donateur
Kleurtjes vind ik leuk van die bovenste..

de ponyfoto is niet mijn smaak

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wat een vraag!

Ik ga voor de ouderwetse MAT! (y) :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb op vakantie veel Britse meiden gezien met een apart kapsel

Gewoon ipv highlights, grotere stukken verven. Niks aparts aan :S
Waarschuw beheerder
nee ze heeft wel gelijk hoor Tommy, toen ik op vakantie was viel 't me ook op dat veel Engelse meisjes héle andere (veel gewaagdere) kapsels hebben dan wij hier...

Niet alles vind ik even tof, maar lef hebben ze wat dat betreft weer wel (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik had het over dat bovenste plaatje, daar is écht niets aparts aan :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
neehee je quote ging toch echt over Britse meisjes toch?

Of wordt het nu tijd om naar bed te gaan omdat ik 't niet meer zo scherp zie? :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Die quote sloeg inderdaad op de eerste zin, maar ze gaf zelf al aan dat dat eerste plaatje héél erg in de buurt kwam. :yes:

Dus je mag in principe gaan slapen, maar dan moet je wél eerst even netjes weltrusten zeggen. :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
haha, ik blijf nog even ;)

Maar voor strakjes: alvast weltrusten dan ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Slaap lekker alvast!

Waarschuw beheerder
matje :yes::respect:

Waarschuw beheerder
Dat kapsel waar je dat plaatje van heb XPLICIT kennen de kapper hier trouwens ook, als je de kleur tenminste bedoelt, ze verven je bovenlaag in een andere kleur, kben de naam eve kwijt..en je heb ook dat tricolot, dat is verschillende high- en lowlichts in je haar bij je basis kleur erop..

Me moeder heb het ook gehad net als op dat plaatje bove..maar dan bovenlaag velrood en de rest pikzwart..
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat ik het maar chloorblond doe met zwart :jaja: :/

Half afgeschoren haar... ja what can I say ik ben ook puber geweest :)
Waarschuw beheerder
Vind het een erg leuk kapsel, mooi ook met die higlights, zou alleen de lok voor wat korter doen, zo is het een beetje onhandig.

Ik heb nu zelf zo'n kapsel als het plaatje van FUNKY, ook donker en met een pony, staat erg leuk als zeg ik hetzelf ;) niet alle kapsels staan bij iedereen, je moet een kapsel kiezen wat bij JOU past! Anders even op de computer je hoofd onder het gewenste kapsel zetten weet je het meteen :)
Waarschuw beheerder
kut wat doe ik hier dan, haar is voor vrouwen :jaja:

Waarschuw beheerder
Ik heb pas een leuk kapsel gezien, aan de ene lang,andere kant kort, mja mijn haar is nie steil,dus valt niet uit te proberen en aangezien ik dan gekild en gevild wordt door wiseguy :P tog maar niet
Waarschuw beheerder
Op Ibiza lopen altijd meiden en jongens met mega gave kapsels, uit Italie en Spanje enzo daar lopen ze echt veel meer voor op de mode! Ik ben vorig jaar ook maar daar naar de kapper gegaan, had echt een supercool kapsel toen ik terug kwam :)
Waarschuw beheerder
Ja, dat viel mij ook al op! Welk kapsel heb jij je vorig jaar laten aanmeten?

Waarschuw beheerder
Ga eens in Zweden kijken..
Waarschuw beheerder
kan het niet zien van hier uit :devil:

Waarschuw beheerder
Wauw vind dat haar heel gaaf van die foto die je geplaatst hebt! Zou alleen zelf aan de voorkant wat meer lagen nemen, maar die kleur zou ik ook gelijk doen! :D

Waarschuw beheerder
www.fashylook.com --> consument --> mode

Paar voorbeelden:

[img]http://www.fashylook.com/DBIMAGES/ARTIKELEN/MODE/55/462-1383.jpg[/img]

[img]http://www.fashylook.com/DBIMAGES/ARTIKELEN/MODE/96/486-1432.jpg[/img]

[img]http://www.fashylook.com/DBIMAGES/ARTIKELEN/MODE/97/447-1296.jpg[/img]

[img]http://www.fashylook.com/DBIMAGES/ARTIKELEN/MODE/111/450-1303.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Oh nee, ik ben helemaal niet weg van pony's :S

Waarschuw beheerder
Iedereen gelukkig zijn eigen smaak :)

Hou je van kort of lang haar ???
Waarschuw beheerder
Ligt eraan waar ;) hehe

Lang haar. Maar kort haar kan bij een ander weer heel leuk staan
Waarschuw beheerder
vindt het allereerste plaatje erg mooi haar.maar dat gaat mij irriteren, zit te dicht bij mijn oog.
Waarschuw beheerder
voor een meisje maakt t me niet uit maar voor een jongen!!! DOE MAAR LEKKER KAAL!!!

Waarschuw beheerder
meisjes moeten gewoon lang haar hebbe da is meestal wel het mooist. al die kapsels zijn wel cool maar ik vind da altijd te lang duren, krijg da toch nooit voor elkaar. ennuh jongens moeten kaal of eilandje of aan de zijkanten gemilimeterd en dan zo soort hanenkam op hun kop maar wel maar ietsjes langer als de rest van hun haar. kan het nie goed uitlegge maar da vinnik echt grappig staan!
Waarschuw beheerder
Vorig jaar heb ik mijn haar helemaal laten snijden, boven op piekerig met een soort van schuine pony/hanekammetje, bij mijn oren aan de voorzijde 2 langere plukken en de zijkanten kort, achter een hele lange mat tot net boven mijn bh bandje. Heel erg cool, en trendy. Grappig feit was dat ik juist van mannen onwijs veel complimentjes kreeg en dat had ik niet verwacht met zo'n apart kapsel.

het belangrijkste is gewoon dat je naar een goede kapper gaat en een kapsel kiest dat bij je gelaat past, ik zie zoveel meisjes lopen met de verkeerde kapsels...want wat bij een ander staat of een plaatje uit een boek, wil nog niet zeggen dat je daar zelf het geschikte gezicht voor hebt.

Een goede kapper kan dat meteen zien en helpt je vinden met het juiste kapsel!:)

Waarschuw beheerder
:$ ik kijk ook altijd plaatjes en ga met het plaatje naar de kapper.
Had laatst ook een hele mooie pony gezien, stond kei mooi bij dat meisje.
De kapper weigerde mij dat te knippen, omdat mijn voorhoofd kort is en dan heb ik een pony van 3 cm haha :)
Waarschuw beheerder
toen ik nog hairextensions had...
lang , blond en vol!

Waarschuw beheerder
ik ben ookal wat het bedenken voor als ik d evlechten eruit heb maar weet niet wat. weet iemand nog leuke sites. wil ze niet echt kort heb ze nu tot op de schouders maar wil er een leuk model in

Waarschuw beheerder
[img]http://www.avexnet.or.jp/hilary/about/images/hilary_art_01.jpg[/img]
k ga zometeen naar de kapper:D
Waarschuw beheerder
Heeft er nog iemand leuke ideen?
Enne. HothirlHH, heb je jezelf dat kapsel al laten aanmeten?

Waarschuw beheerder
Xplicit ik zou zeggen kijk maar ff bij mijn persoonlijke tekst maar tja,

of dat nou echt iets voor de vrouw is uhmz nou nee ;)

maar ja wel appart :D

(K)(K)
Waarschuw beheerder
Ik vind dat soort "Cameron-Diaz-Atomic-Kitten"-kapsels echt verschrikkelijk staan, echt veel te netjes en glad, zit totaal geen leven in. En afgeknipte pony's vind ik al helemaal "Bibliothecaresse"-kapsels :d

Vind het veel mooier als een meid gewoon lekker lang los en beetje wild haar heeft :p, met wat wax of beetje gel erin, beetje wet-look vind ik ook sexy.

Waarschuw beheerder
ben lekker ego..

vind mijn eigen kapsel super :D
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=001321c90004dfc3ff1f54761a005b3378]http://www.fashionscene.nl/media/16/26/tigi_bedhead_model.jpg[/img]

zag deze net ergens.. vond em wel apart :)

Waarschuw beheerder
Zeker een apart kapsel Naughty_D...wel coolio!!

Waarschuw beheerder
Voor vrouwen vind ik het kapsel van het allereerste plaatje echt geweldig.

Voor mannen: KAAL!!!!! YUMMIE

Waarschuw beheerder
als het bij die jongen staat is het mooiste natuurlijk kaal.. en anders steekeltjes ofzo..:)
bij meisjes zo lang haar het gaat, echt mooi:P

(K)Janine
Waarschuw beheerder
Die van Naughty D vind ik heel wijs :yes:

Ik heb nu zelf een pony en de zijkanten in laagjes/plukjes in mijn gezicht, de achterkant is nu wat langer maar moet nog veeeeel langer, want ik wil echt zo'n 'mat' tot aan mijn bh bandje.
Ik moet dus nog 10 cm ;)

Waarschuw beheerder
In de meeste gevallen vind ik een mat niet mooi, lijtk dan net alsof je super weinig haar hebt.
Staat je denk ik pas echt leuk als je dik, vol en veel haar hebt.

Waarschuw beheerder
in spanje liepen die gozers met n soort mja indianen kapsel

soort hanekam met n matje in hun nek en dan streepjes dr in geschoren zo boven hun oren schuin........

k vond het niet zo heel mooi :S
Waarschuw beheerder
2 Yvonnuh: ligt eraan, ik vind zoals op het plaatje van Naughty D dat het wel mooi is maar dan loopt het ook mooi over van de zijkant naar achter het langste punt. Als je echt een 'los' matje hebt vind ik het inderdaad ook geen succes.

Die 'indianenkapsels' zijn inderdaad in Spanje e.d. erg populair, vind het zelf niet zo want elke hipperdepipskie loopt er nu mee en dan is het alweer niet leuk meer....

Waarschuw beheerder
Op dat plaatje is het idd wel okee.
Tenminste niet alsof ze de achterkant zijn vergeten te knippen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=000210f60004d2ef4cfe52f11a005ba7f3]https://partyflock.nl/images/user/USERID/30976/SIZE/large.jpg[/img] dit.....
Waarschuw beheerder
donateur
in spanje liepen die gozers met n soort mja indianen kapsel

soort hanekam met n matje in hun nek en dan streepjes dr in geschoren zo boven hun oren schuin........

Heb me broertje ook.. Lopen der hier in de buurt best veel mee.. :jaja:
Waarschuw beheerder
haha een matje is al een beetje achterhaalt, maar ik vind het nog steeds wel leuk........... voor mannen meer als voor vrouwen!!!
Waarschuw beheerder
Je moet er gewoon een goede kop voor hebben ;)
Waarschuw beheerder
Dat is idd met alle kapsels zo. Ik & kort haar = not done

Waarschuw beheerder
:respect: kaal :respect:
:yes: kaal :yes:
Waarschuw beheerder
goed gesproken BRIDGET, je moet er gewoon het juiste hoofd voor hebben...........

Waarschuw beheerder
Kaal en anders BlockHead (y)
Waarschuw beheerder
haha net bij de kapper geweest en het zit weer netjes in model..................
Waarschuw beheerder
[img cacheid=0012a1aa0001457b5bad77f71a005c2dac]http://www.tomaatnet.nl/~hannemannn/balkenende.jpg[/img]

O ja dit is ook mooi, zo wild, zo uitbundig

Waarschuw beheerder
/\
|
|
|

zoo........politiek correct??? :P:P

Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://www.avexnet.or.jp/hilary/about/images/hilary_art_01.jpg[/img]
Is wel mooi jah.. maar niet bij mij :nee:

Geef mij maar gewoon normaal lang haar zonder frutsels of kleurtjes :nee:

Waarschuw beheerder
weet je wat k jammer vind?? dat er veel meisjes tegenwoordig uitzien of ze zijn aangevallen door een grasmaaier :P:P :D lol
Waarschuw beheerder
Haha, heb je een voorbeeld?

Waarschuw beheerder
donateur
Kaaal Haar is voor vrouwen

Waarschuw beheerder
Net terug uit Italië. En inderdaad, daar kunnen ze knippen! Veel asymmetrisch trouwens, en kleurtjes. Leuk hoor!

Kijken jullie af ten toe ook even op mijn korthaar site? www.korthaar.web-log.nl
Waarschuw beheerder
liefst draag ik mijn haren gewoon los of een paar leuke vlechtjes erin !
Waarschuw beheerder
nog leuke ideeën, anyone?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gewoon dreads met kraaltjes erin aight

Waarschuw beheerder
mijn haar is nu t leukste!! hehehe

Had van de zomer vlechtjes.. maar das niet echt best voor je haar... wel erg leuk!!!
Waarschuw beheerder
[IMG]http://img.photobucket.com/albums/v180/leonfoto/PICTURE_09b.jpg[/IMG]

Deze mevrouw heeft haar haren erg leuk! :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
bovenop blond en onder donkerbruin/zwart

wilde ik eerst doen, maar toch maar het geheel donkerbruin gekleurd
Waarschuw beheerder
ik wou dat ik zo'n mooie bos blonde lokken had..

Waarschuw beheerder
xplicit: zeker een mooi kapsel op het bovenste plaatje! wel gedurft! Moet ook nog wat verzinnen ga dalijk naar de kapper...Weet het echt niet, wil dr opzich wel een kleurtje doorheen...twijfel twijfel
Waarschuw beheerder
Waarom zeg je niet bij de kapper dat je iets heel anders wilt qua kleur? Ze kunnen dan een aantal keuzen en plaatjes voorleggen die volgens hen goed bij je gezicht en huid passen. Misschien zit er een super-idee bij :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Net terug van de Cosmo kapper :) normaliter pik ik altijd van die hippe kappers uit maar wilde even snel mijn haren geknipt hebben...

Is me supergoed bevallen, 28 euries voor wassen, knippen en in model doen en nog beter...je krijgt een bon mee dat je binnen 14 dgn geheel gratis!!!! je haren mag laten wassen, dan wordt er gekeken of je nog tevreden bent over je model en mag je het laten knippen of stylen! Dat is pas GOEDE SERVICE :yes:

Heb het nu gesneden met een pony, zijkanten in mijn gezicht met van die plukjes naar voren) en de lengte is tot net over mijn schouders.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[img cacheid=001324bd0002294a4c78ca391a005f4677]http://www.comicbookhotties.com/images/angelina-jolie-lara-croft/large/angelina-jolie-pic-04.jpg[/img]
dit vind ik onweerstaanbaar sexy en stoer bij een vrouw:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Bij Angelina staat het stoer maar sorry dat ik het zeg als een dutserig meisje ermee loopt is het juist erg braaf en duf....;)

Waarschuw beheerder
[img]http://www.comicbookhotties.com/images/angelina-jolie-lara-croft/large/angelina-jolie-pic-05.jpg[/img]
Ja ok das jouw mening
voor mij maakt niet uit welke meid het draagt vind altijd sexy:D
Waarschuw beheerder
Beetje generaliseren wat je nu doet. Kaal staat bijvoorbeeld niet bij iedereen, kort haar niet en ingevlochten haar dus ook niet. Vind trouwens maar iemand die het goed kan (zullen er vast zijn hier). Ik kan het in ieder geval niet

Waarschuw beheerder
Iedereen kan wel vlechten hoor ik heb het nog een poosje geleden gedaan met wat meiden....

Ingevlochten vind ik zelfs bij het liefste meisje mooi staan.
Eentje met een onschuldige blik
(misschien zelfs mooier;))

Laten we het zo stellen:
De meiden die ik heb gezien die het zo draagde,3dikke slierten van haar,nou dat vond ik mooi.

Peace alligrator aka poco loco(K)
Waarschuw beheerder
Iedereen kan wel vlechten hoor

ik kan ook vlechten ja, maar niet invlechten ;) Ben ik onvrouwelijk of niet :P :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind alles mooi als het maar een beetje opvalt. Dat alledaagse is maar niets

Waarschuw beheerder
Ik ben het wel eens met Xplicit. Heb 5 maanden in Londen stage gelopen. Er lopen veel meiden met hele gave kapsels rond.

Waarschuw beheerder
2Bridget: zo heb ik het net ook laten doen (pony bijwerken en puntjes knippen) Wassen, knippen fohnen 35 euries en zo tevreden ben ik niet, heb nu ook beetje zijkant in je gezicht, maar dit bevalt me dus echt niet! Ging vroeger ook altijd naar de Cosmo, ga dr ook maar weer heen!
Waarschuw beheerder
2 expicit,
niet kunnen invlechten???? zo moeilijk is dat toch niet,
doe het al jaren bij mezelf, vind het juist beetje gewoon worden,

duss nog leuke ideeen voor mij?????

(m'n haar is nu langer als op de foto ;))
Waarschuw beheerder
Ik weet wel een beetje hoe het moet maar ik heb het nog nooit bij mezelf gedaan... krijg het niet fatsoenlijk voor elkaar..
Waarschuw beheerder
een tip, probeer het niet eens als je haar droog is, dan is het (bij mij tenminste) heel glad,
t'lukt een stuk beter als je haar vochtig is,
en dus wat stroever,

en tja, t'is ook nog es goed voor de armspiertjes he... :d
Waarschuw beheerder
Oh ja! Dat zeker :jaja: ik heb al zoveel lopen kloten met m'n haar en veel scheldserenades laten gaan na kramp in m'n armen ;)
Waarschuw beheerder
echt een top kapsel.. ik wil zelf ook graag een schuine pony maar drf het nie te doen.. en ik heb krullen dus zal niet makkelijk gaan
Waarschuw beheerder
haha, ja dat ken ik, maar ja zoals ik al zei doe ik het al heel lang bij mezelf,
dat krijg je als je als kind al niet wil dat er wie dan ook aan je haar zit, haha,
tja wat kan verder nog zeggen,
blijven oefenen, misschiens eerst eens bij een ander?.........
Waarschuw beheerder
wil ook een ander kapsel,
en idd, z'n schuine pony vind ik erg leuk, maar geen idee of het wat voor mij is,
maar ja ben dit kapseltje wel zat, help..........
Waarschuw beheerder
Grr, ik heb het net geprobeerd maar het lukt dus echt niet.
ik snap de techniek niet en het ziet er niet uit!! Mn armen... :@
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 Blue Eyed Babe: Ik heb niet echt heel dik haar maar wel veel zeg maar dus ze hebben het ook flink uitgedund anders blijft zo'n kapsel ook niet zitten en krijg je een wat ik noem champignonmodel, bol boven je oren en dan een plat matje eronder ;)

Nu valt het mooi sluik langs mijn gezicht, ik hoef er niks aan te doen, even droog blazen en klaar :yes: beetje anti Fizz serum van Fructis erin en voila!
Waarschuw beheerder
donateur
www.dehaarsite.nl heb ik mijn nieuwe kapsel op gezien... site is alleen beveiligd.

Waarschuw beheerder
Bij jongens een mooi opgeschoren koppie..(misschien helemaal kaal aan de zijkanten) en helemaal kaal vind ik ook wel mooi bij sommige jongens.. 't Moet je gwoon staan..
En bij meisjes vind ik gwoon lang haar mooi..Maakt nie uit welke kleur, als et maar nie te fel is..en ik vind een beetje golvend haar ook mooi..Maar stijl kan ook mooi zijn.. This gwoon wat je staat..Als het je staat is et ook mooi meestal.. :D
Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RgDxAg4VXPy18AG6v71nbQFRr8k*h8PrriAGmtSjNu6qN5khAVQvsNgxxxWsnfsbHHUGzIKp5PSMs790*6m9r2NGyE*Acj90yomaQ!56Gog/haar.jpg?dc=4675486740327125358[/img]

Dit moet hem gaan worden.

Waarschuw beheerder
ik ga zo'n matje doen, maar dan zonder pony, heb ik ooit eens gehad. nooit weer! en ga ook maar eens kleuren, bruin met lokjes ofzo

Waarschuw beheerder
[img cacheid=0013264f0012ab7a6ab1f2271a00612c36]http://www.iballer.com/malecelebs/pretty_celebs/beckham/images/b84_jpg.jpg[/img]

heel gaaf kapsel!

alleen zit ik met krullen opgescheept :(

als iemand daar nog leuke ideeën voor heeft hoor ik het graag! :D

Waarschuw beheerder
mijn kapsel :yes:

net over de schouders met een rechte pony die tot mn wenkbrauwen komt :)
en kheb mn haar in een hazelnoot/cognac kleur geverfd :)
Waarschuw beheerder
2 Chantalu: zo'n kapsel is niet echt handig...ziet er op het plaatje heel leuk uit maar in werkelijkheid ga je je kapot ergeren aan je pony die steeds in plukken voor je gezicht hangt...ik heb dat ook een keer gehad...
Waarschuw beheerder
een kapsel dat niemand heeft
Waarschuw beheerder
donateur
ik zie het aparte van het kapsel in het eerste bericht niet zo.... half nederland loopt hier al mee!
doe dan idd wat Dangerboy zegt....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
alle wijfen op tv hebben mooi haar. dan moet ik maar een prive kapper huren

Waarschuw beheerder
:kwijl: ANGELINA JOLIE !!!!!! :kwijl:
Ik vind kapsels met schuine pony's echt helemaal niks!!! :no: Schuine pony's staan absoluut niet bij iedereen en vind het vaak zonde van iemand's gezicht :)
Vind een pony best leuk,maar dat moet je absoluut echt staan.
Wat ik zelf een leuk kapsel vind? Christina Aquilera,Mevrouw Spears, Angelina Jolie vind ik mooie kapsels hebben,maar die hebben daarintegen ook wel genoeg geld ervoor :p
Verder vind ik de allerleukste kapsels bij heren de kapsels van Peter Andre en Leonardo Dicaprio :kwijl: :yes:

Waarschuw beheerder
Ik heb een matje en een kuif! en dat bevalt me prima!
Waarschuw beheerder
Britney Spears en Christina hebben megaveel hair extensions, Christina had er zoveel dat ze nu zelfs kale plekken op haar hoofd heeft over gehouden daaraan en dat soort artiesten hebben altijd prive kappers, tja zo kan ik het ook wel ;)

Ik heb zelf ook meerdere malen extensions gehad het is wel handig maar zeker niet goed voor je haar :no:

Het belangrijkste is dat je niet kopieert maar een kapsel zoekt dat bij je past, niet iedereen heeft het geschikte hoofd voor een bepaald kapsel dat toevallig in de mode is....
Waarschuw beheerder
ik vind de coupe krul van Julia Roberts kei mooi.
En de haren van Nicole Kidman vink ook mooi. misschien door de kleur ofzo :p

Waarschuw beheerder
doe mij maar MOHAWK STYLE !:P

''maar wel plat geen dikke vette spikes of andere raare shit :-D''
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vind krullend lang haar mooi:d en heb t zelf oowk:d gelukkig :$ is wel iets waar ik trots op ben:$
Waarschuw beheerder
Ja, lang krullend haar is idd heel mooi. Toen mijn haar net iets langer was krulde ik 't ook wel eens en dat stond onwijs leuk. Nu zijn ze net iets te kort waardoor al gauw het poedeleffect ontstaat :P

Maandag ga ik naar de kapper en laat ik mezelf weer wat nieuws aanmeten. ik denk lekker veel highlights

Waarschuw beheerder
Ik zou graag krullen hebben... Maar ik wil geen permanent. :-/ Dit vind ik mooi:
[img]http://www.mrflix.com/comingsoon/stepford1.jpg[/img]
[img cacheid=0007024e0012d49a34c72b3d1a00625fa3]http://www.ziyue.com/movies/usa/2001/LegallyBlonde/blond11.jpg[/img]
[img cacheid=000702520012d4b6e796b3261a00625fa3]http://www.netplugged.com/photos/no_doubt_gwen3.jpg[/img]
[img]http://www.geocities.com/austinpowers567/Portia/pdr-emmy01.jpg[/img] ....wauw :lief: [img cacheid=00058957000e71228710a3701a00625fa3]http://petulina.euweb.cz/obrazky/33/np023.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zoooo net terug uit Ibiza waar ik het weer niet kon laten naar mijn favo kapper daar te gaan ;)

Het was dus halflang en met een pony nu heb ik het a symetrisch, rechts kort bij mijn oor en net daarachter, rechts nog gewoon lang en achter ook (kort loopt in lang over rechts) en bovenop lekker piekerig, kan mijn flink uitgedunde pony naar beneden of omhoog dragen :)

Er liepen weer superveel gave kapsels daar, ik wilde het eigenlijk lang laten groeien maar de kriebels waren te groot, nu heb ik weer een kapsel wat niemand heeft...nog niet in ieder geval...
Waarschuw beheerder
[img]http://members.home.nl/freddy.jalving/Haar.jpg[/img]

Boven blond onder donker is wat ik heb en het bevalt me goed.

Morgen weer naar de kapper. :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vin lang donker haar mooi :D

[img cacheid=00074d8d0013c1f1c4b9a1e31a006c5105]http://members.lycos.nl/safedata/upload/images/671.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Ik betrap mezelf er altijd op dat als ik het wat korter heb ik het lang wil laten groeien dan heb ik het lang en dan vind ik het te saai en wil het juist wat pittiger dus weer wat korter ;)

Zo blijf ik bezig!

Waarschuw beheerder
ik bedenk altijd me eigen kapsels altijd erg kinky hahah

Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=00132eb60013c215d935c9751a006c56b2]http://www.thefab.net/images/grrls/diaz07.jpg[/img]

Vind dit heel mooi!

Waarschuw beheerder
een flinke bos krullen..heb zelf ook krullen, maar zou wel een mega bos willen hebben, lekker lang en veeeeeel volume!

Waarschuw beheerder
als ik wis heb ik tog wel een aardige bos krullen..maar heb liever steil haar :yes:
Waarschuw beheerder
Ik ben wel tevreden met mijn haar.. Lang blond met zo'n scheve pony... Maar moet wel weer nodig naar de kapper :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
ach, met de juiste kapper en een smak geld kan iedereen zn droomkapsel hebben :D
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=00132ecb0003bff163e1e5dd1a006c7088]http://www.jaggle.nl/images/20040624_victoria_koblenko_10.jpg[/img]

Maar dan wat langer dmv hair extensions en dan in et bruin als et kan :P

Waarschuw beheerder
witblond en lang
Waarschuw beheerder
vind me eige kapsel wel geil!!!

Waarschuw beheerder
[img]http://www.geocities.com/austinpowers567/Portia/pdr-emmy01.jpg[/img]

als ik vlecht ein heb gehad heb k zulk haar

verschrikkelijk zit et dan :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dan m oet je dat niet doen!!!!!