oh.. is het de bedoeling dat nou iedereen zijn clubje opnoemt (ook al wordt 'ie zeker geen kampioen )
FC Twente!!
nee, ik ben bloedserieus. we maken een kans!
tja... een bal is rond.....en voetbalkenners geloven dat utreg kampioen kan worden
Waar basseer je dat op dan?
utrecht heeft lang niet de grootste begroting; er zijn een hoop spelers vertrokken;
ik hoop echt dat FCT kampioen wordt, maar ik weet wel beter. Hopen op succes in de beker en Europees voetbal halen is het meeste wat wij (maar jullie ook) kunnen doen..
wie dacht dat griekenland kampioen zou worden. de enige speler die we echt zullen missen de weg is is bosschaart. de rest was kut of altijd geblesseerd. daar heb je geen fuck aan.
Aan de andere spelers heb je geen fuck zeg je zelf al....dus hooguit een plek in het linkerrijtje voor utrecht zoals elk jaar....
Onmogelijk voor hen om kampioen te worden, Griekenland heeft het erg slim gedaan...maar in een lange competitie over 34 wedstrijden is zo'n verassing echt onmogelijk !
ik hoop dat heerenveen kampioen wordt maar gok tog op ajax die hebben bijna de hele selectie van vorig jaar compleet kunnen houden en zullen alleen maar sterker worden
Feyenoord maakt goede kans
en ik hoop eg dat ze dat ook gaan
worden dit jaar
alles beters dan dat schoonmaakmiddel
of die lampen want die gun ik dit jaar
geen prijzen.
en wij gaan opzekers wij Utregters
die fruitschaal ook van dat schoonmaakmiddel
beroven hebben nog een appeltje te schillen
met die gasten.!!!!!!!!
ik hoop dat het een x spannend word... Ajax heeft nu de beste papieren, feyenoord lijkt goed verbeterd en voor mijn cluppie (PSV) is het maar afwachten hoe het gaat!
Maar om nou te zeggen dat FCU kampioen gaat worden, ik hoop dat ze het europees leuk gaan doen maar dat er echt mensen zijn die denken dat ze kampioen gaan worden, sorry maar dat gaat me iets te ver....
FEYENOORD
Laat Feyenoord of wat dan ook maar een keer kampioen worden, die heeft het het hardste nodig... (van de 3) Moet wel spannend blijven natuurlijk.
Hopelijk kan AZ ook z'n niveau van afgelopen seizoen volhouden...
PSV en Ajax voluit in de champions league om europese punten te pakken (anders raken we die 2e CL-ticket ook nog kwijt... = nog minder geld in de eredivisie )
laatste aanpassing
geen idee......misschien wel.....ahh neuh lamaar ook haha...ik zou t eg nie weten
ja idd. maar ja wie niet. overal gaan mensen weg als ze ergens anders meer kunnen verdienen. al die zogenaamde topclubs waar ze heen kunnen. zwaanswijk in japan. vreven op de bank in de oberliga. wapenaar op de bank in engeland. kuyt ploeterd bij feyenerd. voor hun tien anderen. graag of helemaal niet
Je kan toch niet zeggen dat ze weinig verdienen bij jullie FC!!
En maar klagen en zeuren.....Plus nog die TYFUS bloedbakken van een makelaars van die gasten tegenwoordig!!!!!!!!
Denk dat PSV dit seizoen de sterkste ploeg heeft. Misschien dat Ajax het leuk kan doen, maar verder verwacht ik weinig problemen. Hoop dat een ploeg als Heerenveen of AZ dit seizoen weer flink stunt....
UH....
(permanent verbannen)
donateur
Vitesse Castricum!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(permanent verbannen)
Ajax niet
(permanent verbannen)
De goden zijn de joden dit jaar niet goed gestemd
(permanent verbannen)
de goden staan sowieso niet achter de joden
daarom valt ook ELK #m*d#ms feestje in het water
We gaan het dit seizoen helemaal maken
De jongens zijn nu al onderweg naar Oostende en het word er super gezellie en winnen daar wel effe met een nulletje of 5
Tja heb helaas strakkies een BBQ feest hahaha!
Maar we gaan dit jaar voor het kampioenschap en anders maar weer voor die beker