Partyflock

Forumonderwerp · 693680
1 volger · 54263x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Nou dr zijn wel eens forums over geopent maar goed hoe is het nu... worden homo's wel of niet geaccepteerd??? :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
joh het zal mij weinig boeien als al die flikkers zelfmoord plegen hoor,graag zelfs......ik wil zelfs nog wel eigenhandig het gat graven waar al die goorlappen een groot zelfmoord festijn kunnen houden!! prima..opgeruimd staat netjes,ik zal dr geen minuut om rouwen.....
je moet je eigen berichten eens nalezen man.....je springt van de hak op de tak en hebt het over van alles en nog wat maar een echte rechte lijn zit er niet in.....maar goed...en dat noemt mij dom.......aids verspreiden,das dom

Kijk dit zijn geen teksten hé, dat jij mensen die anders dan jou zijn gelijk niet meer ziet als mensen, is dat Jouw tekortkoming...dat jij op je 28e nog zo'n achterlijke onvolwassene kijk op de wereld heb, en ik met mijn 19 jaar, de boel al heel wat nuchterder en realistischer bekijk dan jij, geeft mij het gevoel dat ik NU al meer ontwikkeld dan jou ben:)

en voor de rest lees ik hier dat ik wel es een bannetje aan mn broek mocht krijgen...ik geloof niet dat ik degene ben die een ander de kanker wenst of wel? lees het maar na.....
en ik ben ook niet degene die zegt dat je huidskleur een ziekte is...of wel? dus die ban kan volgens mij ergens anders heen,ik ben gewoon degene die zegt waar het op staat,ik zeg dat ikjullie tekortkoming gerust wel accepteer maar ik hoef dr niet mee geconfronteerd te worden....doe wat jij wil en dan lekker in je eigen huis of in het huis van je lover of weet ik veel wat.....
ik zit niet te wachten op een gay-parade of meer van die ongein....en das volledig ON-TOPIC....dus ....wat ik de hele tijd al zeg....ik accepteer homo's en lesbi's heus wel....maar hou het lekker voor jezelf...je ziet mij toch ook niet over straat rennen met een spandoek dat ik zo blij ben dak hetero ben?

Kijk dit klinkt een stuk normaler als het bovenste...maar hoe dan ook, je bent voor de rest maar een massaschaapje, wat niet verder denkt dan je eigen leefwereldje....maarja boeie ook hé, t stikt hier in de wereld toch van dat soort mensen, t jammere is dat, dat soort mensen nog altijd de grootste bek hebben ook, en zo op die manier nog aanzien krijgen ook, terwijl ze zich eigenlijk dood zouden moeten schamen voor zichzelf:/

En ik ben heus niet zelf homo ofzo hoor, maar ik erger me gewoon groen en geel aan deze domme wereld!

Waarschuw beheerder
mijn beste vriend is nog steeds homo en die accepteer ik soms beter dan sommige vriendinnen....
Waarschuw beheerder
FrankyBooi 27 juli 2004 10:02
2 frankybooi

Wat jij zegt is net zo als van die kk mongolen zeggen:"Dat nigger zjin ook een ziekte is".

Ravebeast:

ik wil jouw reactie wel zien als er een homo een keer aan je zit...
kijken hoe je dan zou reageren...ik denk lekker hypocriet...

Als hij aan em zou zitten dan zit mijn scheenbeen meteen op ze oog :yes:

maar daarom zal ik NIET zeggen dat het een ziekte is.
Drom zei ik al het is net zo gestoord om te zeggen dat als je een andere huidskleur hebt ook een ziekte is...

Mensen die dat soort uitspraken hebben zijn zelf zwaar ZIEK :kots:

Je mag altijd je mening hebben (Y) zeer zeker :D
Maar mensen zie te gaan vinden omdat ze een andere sexueele voorkeur hebben :kots:

zeg dan niks of ga jonge meisjes op pf lastig vallen :[

Enige onnatuurlijke wat ik vind aan homo of lesbo is dat ze geen kinderen kunnen krijgen met elkaar.

Als ze maar gelukkig zijn :)

En van mij afblijven .....moeten ze eerst vragen :9

WHAHWHAHWA

Arse ...........
Waarschuw beheerder
donateur
moet ik dat aan jou vragen ray of aan auk;p

Waarschuw beheerder
donateur
Ghehe Jerry ;)
Wil je aan hem zitten dan? Je mag z'n kontje wel aanraken, z'n billetjes aaien :p
Nee hoor Jer, eerlijk zullen we alles delen O:)
Waarschuw beheerder
hoe meer homo' hoe beter!
blijven er alleen maar mee vrouwen voor ons over (de hetero man) :P :D
Waarschuw beheerder
jij hoeft niks te vragen Jer (L)

:9

ff lekekr rimmen Jer :$
Waarschuw beheerder
whehehehehehe..........

Waarschuw beheerder
donateur
ff lekekr rimmen Jer

Alleen als ik toe mag kijken O:) :p
Waarschuw beheerder
alleen toekijken (N) boeeeeeeeeeeeee

mee likken :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Ghehehe.. Wel aan die van jou dan O:)

Waarschuw beheerder
:yes: geaccepteerd.....

Maar geen openbare praktijken a.j.b. :kots:
Waarschuw beheerder
Ik wil ook wat te l;ikken hebben :$

tuurlijk alleen van mij wat d8 jij dan :@

:9

idd geen openbare praktijken maar dat geldt ook voor hetero sex
Waarschuw beheerder
HE FrankyBooi be open minded joh ! met racisme kom je nergens.

Waarschuw beheerder
Aaaaaaaaaaaaaaaaaargh !!! alleen dat woord al !!!!

Waarschuw beheerder
hele maal gelijk in
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Homo's worden zeker geaccepteerd.
Alleen mensen die ziek zijn of die dom zijn accepteren homo's niet. Ik kan daar zoooo slecht tegen.
Respect iedereen en laat men in zijn/haar waarde.

Zolang ze voor je neus niet ontzettend goor zitten te doen en jou met rust laten moet je gewoon je kop houden

Waarschuw beheerder
Homo's lopen hand in hand....homo's lopen hand in hand! :P

Of had dit beter in bij het voetbalforum kunnen staan?! ;)

Waarschuw beheerder
"Homo's worden zeker geaccepteerd, Zolang ze voor je neus niet ontzettend goor zitten te doen en jou met rust laten moet je gewoon je kop houden"

Eerst zeggen dat je ze accepteerd en daarna zeggen, zolang ze maar niet ontzettend goor voor je neus gaan zitten doen :S Moet je dat dan ook niet accepteren ????
Waarschuw beheerder
donateur
JA precies je kan niet iets voor de helft accepteren lijkt mij :vaag: agja :) maar goed :P

whahhaha DJION gebant hij zei dat tie nie kon wordu gebant met zn grote bekki :bounce: phaa

Waarschuw beheerder
nou niet door mij ik vind t maar om te :kots:

Waarschuw beheerder
donateur
ach ja, nou kom jij al niet al te intelligent over met je profiel:)

en een ding is zeker: Mensen die het niet accepteren of er iets tegen hebben, zijn altijd laag geschoold ( geen aanval op lagere geschoolden, ik heb verder zelf ook niks van me school gemaakt, maartoch)

Waarschuw beheerder
hoef ook op pf nie intelligent over te komen tis ma 4 de fun.....................

en een ding is zeker: Mensen die het niet accepteren of er iets tegen hebben, zijn altijd laag geschoold ( geen aanval op lagere geschoolden, ik heb verder zelf ook niks van me school gemaakt, maartoch)
is t maar goed dat ik wel een paar diploma's op zak heb dus kom met een beter weer woord of zeg niks ;)

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb helemaal geen diploma's :$
heb er een zooitje van gemaakt, maartoch...ik heb de hersens wel:P

ach het gaat re ook verder niet om, om je uit te lullen ofzo, maarja boeie of iemand homo of lesbisch is toch?:)
je hebt jezelf niet gemaakt toch;)

Waarschuw beheerder
neej maar dat werd er toch ook niet gevraagt of t boeiend is en of je jezelf maakt de vraag was word t geaccepteerd.... door mij niet dus zeg ik dat.....

Waarschuw beheerder
donateur
Bitch:[

Waarschuw beheerder
i know and i like it (6)

Waarschuw beheerder
whahhaha DJION gebant hij zei dat tie nie kon wordu gebant met zn grote bekki phaa

I Know this mannnnnnnn:yes:
Rara Hoe komt dit?:D

Waarschuw beheerder
"Psycho Forze, ik heb helemaal geen diploma's
heb er een zooitje van gemaakt, maartoch...ik heb de hersens wel"

Haha anders wordt jij ff uitgeluld !!! Welk hersendeel gebruik je dan ??? Je diploma's de schuld geven kan je iig niet :P

Waarschuw beheerder
Wel vaag hoor degene die dit topic heb geopend, vragen naar iemands mening over een onderwerp waarvan de meningen nogal over verdeeld zijn. Plus het is een onderwerp waarbij je mensen toch wel kwetst, wat je ook zegt! Moet je dan niet is ophouden met zeuren dat mensen respect moeten hebben, wat je geaardheid of kleur ook is?? Je vraagt er zelf om, om zo'n discusie aan te gaan!
En zoiezo, mijn mening blijft, want voor kritiek andere mensen er ook op hebben. Miss moeten die homo's zelf maar is gaan denken "Lik me reet" (:x zouden ze nog lkkr vinden ook :bah:) In plaats van zelfmoord plegen!
Waarschuw beheerder
donateur
Nou :vaag: ik vind niet vaag ik ben de gene die geopent heeft :yes: en vroeg alleen of het wel geaccpeteerd werd niet het hele gedoe wat iedereen doet !!!! dus :bounce: maarja disccussie hoort er nou eenmal bij houd je nogal bezig he en uhhh ik laat me niet aan me reet likken dat jij dr van houd oke :kots:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Haha dus jij voert discussie met alleen ja en nee :S ?? beetje vaag! Een discussie voer je om met jouw argumenten de ander te overtuigen van jouw mening! Gaat een beetje lastig :S

Zijn homo's geaccepteerd in de maatschappij?
Jij: Ja
Ik: Nee
Jij: Ok, je hebt me overtuigd, ik zeg nu ook nee omdat jij dat zegt!

Beroerd, zo'n discussie! :x

En nee sorry, wil niet aan me reet gelikt worden, maar ik neem aan dat je de uitdrukking begrijpt! Ik neem aan dat jij dat wel lekker vind? :bah:

Waarschuw beheerder
donateur
:bah:
net of dat iedereen
tegenwoordig bi of homo
is waar gaat het na toe??????

Waarschuw beheerder
ik heb er geen problemen mee, wat ik wel ranzig vind is als 2 mannen in mijn bijzijn gaan bekken:S

Waarschuw beheerder
Waar slaat dat nou weer op, je accepteerd wel dat ze homo zijn, maar niet dat ze in jouw bijzijn gaan bekken :S Lekker vaag zeg, accepteer alles op accepteer het helemaal niet !!!!
Waarschuw beheerder
Ze bekken maar een eind heen :D

Als ik maar geen kwijl in me nek krijg van ze :9

Waarschuw beheerder
donateur
Nandaaaaatjuh, komt uit een preuts dorp, genaamd: Montfoort 8)

Waarschuw beheerder
Waar slaat dat nou weer op, je accepteerd wel dat ze homo zijn, maar niet dat ze in jouw bijzijn gaan bekken

blablablablabla:gaap:

heb er net zo goed een hekel aan als een man en vrouw hele tijd klef lopen te doen, maar kom op zeg 2 kerels die bekken is gewoon GEEN fijn gezicht.

Waarschuw beheerder
Of we nou geaccepteerd zijn of niet, we zijn er lekker toch!
Het lijk wel of de tolerantie de laatste tijd wat minder is geworden, niet alleen naar homo's, maar voor alles wat anders is.
Zoenen in het openbaar zou ik nooit doen, soms loop ik wel hand in hand met een maat van me, gewoon om jongens/mannen zoals Born2dance te sjokeren... Dat is altijd erg lachen!

Waarschuw beheerder
soms loop ik wel hand in hand met een maat van me, gewoon om jongens/mannen zoals Born2dance te sjokeren

dat doet me dus werkelijk niks:/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wellis

Waarschuw beheerder
"Nandaaaaatjuh, komt uit een preuts dorp, genaamd: Montfoort"

Sorry, time out, ik snap het even niet meer, wat heeft preuts in godsnaam te maken met het niet accepteren van homo's ??? Je lult wel slap uit je nek, vind je niet ?

Waarschuw beheerder
Psycho Forze ----> Het Land Der Onnozelen ???
----> Stratenmaker op zee ???

Zegt genoeg, neem ik aan !!!! :S
Waarschuw beheerder
Nou Nick, ik accepteer jou volledig hoor (Y)

Waarschuw beheerder
Nandatjuh:
Volgens mij heb jij echt een groot probleem ofzo:S

Waarschuw beheerder
Ik heb zelf niks tegen homo's/lesbienes... Gezellige people'tjes over het algemeen...

Waarschuw beheerder
donateur
Nandaatje, je kijkt simpel, je doet simpel, en je bent komt nog uit Montfoort ook:(

:[

Waarschuw beheerder
Waarom zou ik moeilijk doen als het simpel en daardoor heb ik geen probleem, omdat ik te nuchter ben voor zulke dingen.

"Nandaatje, je kijkt simpel, je doet simpel, en je bent komt nog uit Montfoort ook"

Cursus nederlands nodig, daar in het land der onnozelen???
Waarschuw beheerder
Zolang ze de liefde niet in het openbaar bedrijven of openbaren en zich normaal gedragen in redelijke mate vind ik het goed. Des te meer meiden hebben wij en dat vinden jongens helemaal niet erg :bounce: