Partyflock

Forumonderwerp · 693680
1 volger · 57361x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Nou dr zijn wel eens forums over geopent maar goed hoe is het nu... worden homo's wel of niet geaccepteerd??? :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
qlimax lijkt me vet maar DVWE geen hoge verwachtingen van...:nee:
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga dr weel heen want hbe mn kaartje al maar verw8 dr niet veel van maarja uiteindelijk zla wel feestu woordu :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
meestal als je er niet veel van verwacht, wordt 't 'n super vet feestje :yes:
En trouwens ik kom, dus wordt 't geweldig O:)
:bounce:

Ohh missy zullen we daaaaateeeennnnn?

Tuurlijk...always :D

(k)

Waarschuw beheerder
T word trouwens alleen Qlimax, ik heb helemaal geen zin aan de hele avond Techno om mn kop :S En mn compagnon is toch niet zo leuk meer als dat ik hem vond :P Ernstig... Qlimax word ge-wel-digggg..... woehhhhh
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb helemaal geen zin aan de hele avond Techno om mn kop :S

De hele avond???
Joh, d'r is zoveel om naar te luisteren..jammer ;-)

En mn compagnon is toch niet zo leuk meer als dat ik hem vond

Hahahaha...gewoon lekker laten schieten en verder feesten :bounce:

(k)

Waarschuw beheerder
Homo's zijn schatte van mensen :D geen problemen meej ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Helemaal mee eens, Lossiej :D
(y)

(k)
Waarschuw beheerder
Geen enkele problemen met hun liefdes voorkeur...

Maar waarom moeten ze zich dan altijd zo overdreven
anders gedragen?? :|
Waarschuw beheerder
donateur
Maar waarom moeten ze zich dan altijd zo overdreven
anders gedragen??

Nou, heel eerlijk gezegd geldt dat niet alleen voor gay's...sommige hetero's kunnen er ook wat van :yes:

:D:D:D

(k)
Waarschuw beheerder
Ja, oke, oke...

Maar ik heb het nu even over kudde gedrag... :)

Of bestaat er een soort van homo code waardoor je door
dat gedrag kunt zien of iemand wel/niet homo is??

Waarschuw beheerder
homo's zijn cool! :P
Waarschuw beheerder
donateur
Of bestaat er een soort van homo code waardoor je door
dat gedrag kunt zien of iemand wel/niet homo is??

Je hebt gewoon 'n ingebouwde gay censor, dat zal 't wel zijn..:yes:

Ik haal ze d'r ook altijd uit, maar dat komt omdat ik weer op knappe mannen val O:)

:D

(k)
Waarschuw beheerder
donateur
homo's kunnen idd vaak zien of iemand homo is of niet. Maar dat is geen kuddegedrag!
Gelukkig behoor ik zelf niet tot de kudde relnichten!!!
Waarschuw beheerder
donateur
tnx missy saint voor het compliment!

Waarschuw beheerder
donateur
kep ook vrienden die homo en lesbi zijn :)
nix mis mee :)
en ze zijn harstikke lief :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Gelukkig behoor ik zelf niet tot de kudde relnichten!!!

Toch vind ik dat ook weer reuze meevallen...
Alles wat irriteert valt als eerste op..:yes:

(k)

Waarschuw beheerder
precies iemand slaat hier de spijker op zijn kop.

ga maar eens stappen in de nichten buurt van amsterdam jakkes echt wel dat ik er mot krijg pffffff overdreven nichten bezorgen de gewoone jongens een slechte naam :-(:-(:-(:-( verder he ik gelukig alleen hetero vrienden en een schatig vriendje die ook gewoon normaal is:p:p:p:p:p:p:p:p:p
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben al heel vaak op stap geweest met en bij gay's (Escape Venue)
en ik heb er altijd super geamuseerd :yes:
Je hebt altijd wel uitschieters, maar die heb je ook als gewoon op stap gaat :( ...helaas!!!

Iedere geaardheid heeft leuke en minder leuke kanten, maar om dan alles over 1 kam te scheren, nou nee :no:

verder he ik gelukig alleen hetero vrienden en een schatig vriendje die ook gewoon normaal is

Klinkt wel heel leuk O:)
:X

(k)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik haal ze d'r ook altijd uit, maar dat komt omdat ik weer op knappe mannen val

Dus alleen knappe mannen zijn homo!? :)

Dan zou ik er dus nooit een kunnen zijn... :p

Waarschuw beheerder
Ik ben al heel vaak op stap geweest met en bij gay's (Escape Venue)
en ik heb er altijd super geamuseerd
Je hebt altijd wel uitschieters, maar die heb je ook als gewoon op stap gaat ...helaas!!!

Iedere geaardheid heeft leuke en minder leuke kanten, maar om dan alles over 1 kam te scheren, nou nee

schat ik heb het ook over de reguliersdwars straat hoor ga maar eens naar de april en de exit i hate that place

Waarschuw beheerder
hmmzz alleen knappe mannen zijn homo?

nee vind ik niet hoor iedereen is knap als die er zelf tevreden mee is. waar jij het over hebt is meer in de vorm van smaak vind ik:p
Waarschuw beheerder
donateur
schat ik heb het ook over de reguliersdwars straat hoor ga maar eens naar de april en de exit i hate that place

ok, sorry..daar zit wat in :-)

Dus alleen knappe mannen zijn homo!?

Dan zou ik er dus nooit een kunnen zijn...

Laat ik 't zo zeggen, 9 van de 10 mannen die ik 'n lekker stuk vind zijn gay, maar dat wil niet zeggen dat ik jou niet leuk zou vinden ;-p
Verpakking is leuk, maar de inhoud is beter :yes:

(k)
Waarschuw beheerder
donateur
2 Dave en Eelke :yes:

(y)

Gay's besteden, vind ik, meer aandacht aan hun uiterlijk en dat is toch heel prettig om naar te kijken ;-p

(k)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 Dave en Eelke

Gay's besteden, vind ik, meer aandacht aan hun uiterlijk, en dat is toch prettig om naar te kijken

Laat ik 't zo zeggen, 9 van de 10 mannen die ik 'n lekker stuk vind zijn gay, maar dat wil niet zeggen dat ik jou niet leuk zou vinden
Verpakking is leuk, maar de inhoud is beter

hmmm ik ben hetero denk ik niet dus. nee hoor ben ook gay maar zal er net zo uit blijven zien toen ik nog een lekker meisje had vind dat stempel gay eigenlijk maar niks :-( ben gewoon mezelf en daarmee uit

ps
kan iemand mij uit leggen als je een stuk van iemand kopieerd hoe ik dat dan zeg maar beetje weggedrukt kan weer geven zoals in de andere berichten snap er niks van :p

Waarschuw beheerder
2 Dave en Eelke

Gay's besteden, vind ik, meer aandacht aan hun uiterlijk, en dat is toch prettig om naar te kijken

Laat ik 't zo zeggen, 9 van de 10 mannen die ik 'n lekker stuk vind zijn gay, maar dat wil niet zeggen dat ik jou niet leuk zou vinden
Verpakking is leuk, maar de inhoud is beter

hmmm ik ben hetero denk ik niet dus. nee hoor ben ook gay maar zal er net zo uit blijven zien toen ik nog een lekker meisje had vind dat stempel gay eigenlijk maar niks :-( ben gewoon mezelf en daarmee uit

ps
kan iemand mij uit leggen als je een stuk van iemand kopieerd hoe ik dat dan zeg maar beetje weggedrukt kan weer geven zoals in de andere berichten snap er niks van :p
Waarschuw beheerder
donateur
2 Dave en Eelke, als je wil citeren moet je voor 't gekopieerde stukje dit zetten :
[cite]en als je 't stuk alsluit moet dit staan
[/cite]

En tis super als je jezelf blijft, zo hoort dat ook...er zijn al genoeg wannabee ;-)

(k)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En tis super als je jezelf blijft, zo hoort dat ook...er zijn al genoeg wannabee

echt wel nou zal zien als het nu werkt :-):p

hmz niet dus:-(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Anders kijk ff bij help...onder 't stukje citeren...
Het lukt niet helemaal om voor te doen, want dan gaat ie 'm automatisch citeren :vaag:

(k)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
nu nog dat haakje erachter :yes:
[/cite]

(k)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
kom op, je kunt 't wel O:)

8)

(k)
Waarschuw beheerder
Gay's besteden, vind ik, meer aandacht aan hun uiterlijk en dat is toch heel prettig om naar te kijken

Helemaal waar...
Nog een teken dat ik er nooit een kan zijn...

Ik ben het type dat zich nog wel eens vergeet te scheren..
maar goed, daarentegen vergeet ik soms ook de afwas wel
eens te doen.... 2 weken lang.... :)

Gewoon een kwestie van laksheid...
Waarschuw beheerder
donateur
nou weet kijk ik ben zlef ook niet verwijfd maar wel erg vel aan mn kleding en uiterlijk maar goed ik vind gewoon kijk je hebt wle van die verwijfde er tussen nou en laat iedereen lekker zijn zoals die si is tog alleen maar leuk als er een homootje met een roze boa voorbij komt ik bedoel je lacht er dan tog ook om :) laat iedereen lekker zijn zoals die is is veel leuker !!! :yes: en missy saint is altijd gezellig :bounce:

Waarschuw beheerder
of je koopt een afwas machine :p
Waarschuw beheerder
donateur
Heb je 't gevonden, Dave en Eelke???

:D

(k)

Waarschuw beheerder
ik ben het echt oneens met Dieselgozah ik heb een schijt hekel aan verwijfde nichten die moeten je meteen hebben en achter je aan zitten en jah dan vallen er weer rake klappen helaas

Waarschuw beheerder
Heb je 't gevonden, Dave en Eelke???

ik geloof het wel MiSsY SAINT aka LOVE thanks

Waarschuw beheerder
tsja je hebt een verschil tussen metro en gay.

ik zie liever ook die verwijfde nichten niet, maar goed. bepaalde andere mensen (doelgroepen) zie ik ook liever niet, maar om meteen met ze te gaan vechten of whatever. daar zie ik het nut ook weer niet van in.

Waarschuw beheerder
tsja je hebt een verschil tussen metro en gay.

ik zie liever ook die verwijfde nichten niet, maar goed. bepaalde andere mensen (doelgroepen) zie ik ook liever niet, maar om meteen met ze te gaan vechten of whatever. daar zie ik het nut ook weer niet van in.

nee das ook niet mijn doelstelling maar als je eens in de exit of de april in amsterdam gaat stappen dan begrijp je wel waarom ik dit zeg ik kwam er in het begin wel eens. en werdt ik altijd lastig gevallen door van die vrouwelijke jongens. en als ik dan een keer zeg dat ze iemand anders moeten lastig vallen dan lijkt het alsof ze een dildo in hun oren hebben. en dan voel ik me erg ongemakelijk en dus mep ik ze de toko uit helaas. maar goed ik ga niet meer echt in homo gedoe uit want das een zwarte wolk met smerige massa nichten :-(
Waarschuw beheerder
donateur
Das jammer, want er zijn ook nog leuke plaatsen voor de gay's om op stap te gaan...
Ik ken natuurlijk niet alle plekken, maar 't lijkt me stug dat ze allemaal op de Exit of op de April lijken :D
Maar ik snap wel 't gevoel ;-)

(k)

Waarschuw beheerder
Das jammer, want er zijn ook nog leuke plaatsen voor de gay's om op stap te gaan...
Ik ken natuurlijk niet alle plekken, maar 't lijkt me stug dat ze allemaal op de Exit of op de April lijken
Maar ik snap wel 't gevoel

nee je hebt gelijk in rotterdam zit een leuke tent waar alles gemixt komt maar verder heb ik zelf horeca dus heb ook nie zo heel veel tijd hoor :p
Waarschuw beheerder
donateur
OKE wat een verhalen ineens kan nog langer :|

Waarschuw beheerder
OKE wat een verhalen ineens kan nog langer

gut meid kon je niks anders bedenken om toch je stemmetje te laten horen :-) hoppaaaaa :xtc::xtc::yes::yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Hey Dieseltje :kusje:

Tja, we dachten al, we gaan dit topic 's wat meer leven inblazen :D

verder heb ik zelf horeca

Wat voor iets???

(k)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
nee sorry ik heb het iets drukker dan jouw :yes: dus kna niet altijd mn stemmetje latu horu sorry :[ en btw ik heb me stemmetje hier vaker laten horen dan jouw :X aaaah sain sgatjuh (K)

Waarschuw beheerder
wat een liefde. ik voel me buitengesloten.
Waarschuw beheerder
donateur
Het lijkt me toch wel dat homo's geaccepteerd worden, al een tijdje toch?
Waarschuw beheerder
donateur
jurk je wordt niet buiten geslotu hoor :P