Partyflock

Forumonderwerp · 693680
Nou dr zijn wel eens forums over geopent maar goed hoe is het nu... worden homo's wel of niet geaccepteerd??? :yes:
nee hoor niet egt gewoon beetje nieuwsgierig :yes: maarja zolas ik dus al ZEi er lopuh nog steeds mensen rond die uit de steentijd komen :yes:
maar goed wel gehad hiero gaat slape Mzzl!!

Ik accepteer homo's net als ieder normaal mens dat doet, maar ik vraag me echt af hoe je homo wordt ,waar dat door komt??? ik denk namelijk "er moet een reden voor zijn" of zit het soms in de genen, leg mij dit ff uit!!
laatste aanpassing
hmmm geen idee denk dat je dat altijd al ben geweest :yes: maarja ik d8 eerst omdat ik heel egr lang een vriendin had en toen uitging dat ik dr zo verot van was dta ik homo werd maarja dat kan niet!!! je bent het eingelijk al vanaf je geboorte alleen in begin ga je het nog ontkennen omdat je dnek dat het meisje jongen is maar na een tijdje weet je dat dat helemal niet zo hoort en dat nix uit maakt athans dat denk ik!!!
:bounce: dus jaja weet je dat ook he ;)

omdat je dnek dat het meisje jongen is maar na een tijdje weet je dat dat helemal niet zo hoort en dat nix uit maakt athans dat denk ik!!!

:vaag: dus jij bent het vrouwtje?
Ja dat ben ik pfff :S LEZEN moet je je weet wel L-E-Z-E-N!!!

Wel! ben gister naar de ROZE maandag in Tilburg geweest was echt leuk!

ja idd marjolein had ie daar ff un kijkjuh moete nemen;)
wehehe ik was der ook weer bij.. roze maandag is egt een dag waar juh lol nie op kan !:D
laatste aanpassing

sja....

zolang je niet achter me komt staan accepteer ik je 24-7

whahahaha lol :respect:
daar heb ik geen last van
hier in amsterdam is het al heel lang geaccepteerd. sportschool waar ik zit is denk ik 80% gay.

Ik heb er geen problemen mee zolang ze maar van me afblijven.

Lesbo's daarentegen (lekkeres dan he!) vind ik zeer geil en een genot om naar te kijken :kwijl::jaja:
MArjolein :yes: ik was dr ook en was weer gezellig :bounce:
:vaag: Waarom accpeteer je ze alleen zoalng ze van je afblijven wat een eingendunk heb je dan vind je je zlef dna zo lekker mischien willen ze niet eens aan je zitten IK NIET in ieder geval :yes:

mij maakt ut egt niej uit
ieder ze eige leven
als iemand zo gellukig is
wie ben ik dan om ut tegen te houde
en jou af te kraken! nee ik heb respect voor jullie want niej iedereen durft het te zegge!

Dieselgozah 20 juli 2004 12:21
Waarom accpeteer je ze alleen zoalng ze van je afblijven wat een eingendunk heb je dan vind je je zlef dna zo lekker mischien willen ze niet eens aan je zitten IK NIET in ieder geval

------ik weet niet of je het tegen mij had? maar ehm....wat heeft eigendunk er mee te maken? het spijt me dat ik het zeg maar homosexualiteit is toch on-natuurlijk....het is anders dan normaal...dus moet je zien dat je ge-accepteerd, of niet? dus moet je van een ander afblijven als die daar niet op zit te wachten...of niet? kijk ik val je niet aan hoor....maar je moet natuurlijk wel effe op je gemakkie de antwoorden lezen voordat je uit je slof schiet......

Gay-People----------------->>>:bah:

Backstab is in iedergeval duidelijk in het feit dat ie andere mensen moeilijk kan accepteren.
DJidon had het eingelijk tegen bullshit hoor :) had de jouwe niet zo goed gelezen :$
Waarom moeten homo's altijd zo duidelijk laten zien dat ze homo zijn, van die rare trekjes enzo, verder maakt het mij niet uit maar vind ook dingen zoals roze maandag, gay parade en de olympische spelen voor homo's veel te overdreven, jullie zeggen dat jullie niet worden geaccepteerd maar als je zulke dingen blijft organiseren dan wordt je dat misschien wel nooit
>>B@ckstaB<< 20 juli 2004 12:34
Gay-People----------------->>> :bah:

Goh... ik dacht dat hij die naam bewust gekozen had ;-P

(inkoppertje)
JA en mensen die zich >>B@ckstaB<< Phaaa nou sorry
:kots: :kots: ohja ik had het over mensen die het niet accepteerden uit de steentijd kwamen maarja heb ik wle een beetje gelijk je komt uit DRENTHE!!!! :dood::dood::dood::dood:
denk dat jij het zelf het beste weet...

wordt jij geaccepteerd omdat je homo bent ????
Maar op zich kan ik me er niet zo heel druk over maken of iemand wel of niet homo is...
Je valt toch op het innerlijk van iemand, dan kan het inderdaad wel eens zo zijn dat die iemand van hetzelfde geslacht is... Het feit dat je je wel of niet sexueel aangetrokken voelt tot die iemand maakt dan volgens mij of je wel of niet homo bent...
MAAR ik hoef het niet te zien als twee mannen elkaar vol op de bek pakken... Sorry, maar dat vind ik dus ECHT onsmakelijk om te zien... Verder lekker doen en laten waar je zin in hebt (Y)
shit hij is nog echt homo ook :-/

ik d8t weer ff iemand op stang te jagen :jaja:
nee das wara ik zou mn vrined ook niet op zn bek pakken wara iederene bij is vind ik ook neit egt fijn idee maar goed en HARLEy ik word wel geaccpteerd ja bne nog nooit uitgescholden of wat dan ook :)

Hoezo loop je nou weer te zeiken op mij? Je vraagt toch om mijn mening, nou die krijg je nu toch ook!!

Ik heb er gewoon geen zin in als kerels aan mijn ass ofzo zitten en nee ik vind me eigen niet speciaal en ik ben ook niet de knapste maar dat is toch gewoon normaal dat je als hetro zijnde geen flikkerhandjes op je wilt hebben????

Ik vind het iig een normale gedachte.
Hahahha Harley met zijn grote mond :jaja:
en dan terug krabbelen hè?! ;-)

EERST kijken, DAN praten... o:)
Bullshit 20 juli 2004 12:52
Hoezo loop je nou weer te zeiken op mij? Je vraagt toch om mijn mening, nou die krijg je nu toch ook!!

Ik heb er gewoon geen zin in als kerels aan mijn ass ofzo zitten en nee ik vind me eigen niet speciaal en ik ben ook niet de knapste maar dat is toch gewoon normaal dat je als hetro zijnde geen flikkerhandjes op je wilt hebben????

Ik vind het iig een normale gedachte.

en dat is een bullshit('s) mening hahaha
laatste aanpassing
Aha,

ik heb nix tegen homo's (Djidon staat toch ook in mn vrienden lijstje :jaja: :[ )

maar zolang ze maar niet aan me zitten ofzo, maar ik heb wel een hekel aan de overdreven verwijfde types :bah:

voor de rest maak ik me er niet zo druk om.
laatste aanpassing

maar eh....ik vraag me wel es af.....als je dus homo bent....dan val je als man zijnde dus op mannen.....waarom trekken ze dan in godsnaam een jurk aan? al die make-up op hun gezicht.....dat verwijfde gedrag.....dat heeft toch niks meer met man-zijn te maken? dat je je als homo wilt laten nemen door een politie man en een bouwvakker..dat snap ik wel ja...maar die jurkendragerij,daar snap ik geen reet van.......over reten gesproken....stelling:een lelijke homo heeft geen reet aan zijn kont.....

Aha,
ik heb nix tegen homo's (Djidon staat toch ook in mn vrienden lijstje

----what the?
EERST kijken, DAN praten...

Linda, wordt jij nou geaccepteerd omdat je op ... valt.

:[
maar eh....ik vraag me wel es af.....als je dus homo bent....dan val je als man zijnde dus op mannen.....waarom trekken ze dan in godsnaam een jurk aan? al die make-up op hun gezicht.....dat verwijfde gedrag.....dat heeft toch niks meer met man-zijn te maken? dat je je als homo wilt laten nemen door een politie man en een bouwvakker..dat snap ik wel ja...maar die jurkendragerij,daar snap ik geen reet van.......over reten gesproken....stelling:een lelijke homo heeft geen reet aan zijn kont.....

nee inderdaad... dat snap ik dan ook weer niet

*kijkt bedenkelijk*

Misschien dat ze daarmee aangeven dat zij de vrouwelijke positie in de relatie vervullen... Ey...! Antwoord graag!?

Linda, wordt jij nou geaccepteerd omdat je op ... valt.

Wat wilde je zeggen Harley?? O:)
laatste aanpassing

Jezus, waarom zouden ze niet geaccepteerd worden:s

Een buitenlander accepteer je toch ook dus waarom geen homo:[
nou bullshit je mag best je mening geven maar ik vined dat als ze maar van je afblijven ja dat klinkt net alsof je zeg maar zo knap bent dat zei nie van je af kunnen blijven als je snapt wat ik bedoel !!!
dat mag je zelf invullen lieverd :kusje:
Een buitenlander accepteer je toch ook dus waarom geen homo

praat ff voor jezelf ja :[
NOu ik trek in ieder geval geen jurk aan en maku up phaaaa :bounce:
dat mag je zelf invullen lieverd

Dan is mijn antwoord:
Nee, niet iedereen accepteerd me daarom... Maar ach, ik ben ik! ;-P

Dat bepaal ik zelf wel Harley:9 ;)

poppiepower 20 juli 2004 12:58
Jezus, waarom zouden ze niet geaccepteerd worden
Een buitenlander accepteer je toch ook dus waarom geen homo

----en dames en heren...de domste opmerking van vandaag is geplaatst....ze is blond en heeft als beroep nietsnut...wie had dat gedacht?
tja, je weet wat ze zeggen he, een beetje vreemd maar wel lekker :jaja:
NOu ik trek in ieder geval geen jurk aan en maku up phaaaa

Nee jij misschien niet...
Maar denk even mee, als je hier logisch over nadenkt dan klopt hier toch geen zak van??!

(Ik wil hier vandaag nog antwoord op! O:) )
Dat bepaal ik zelf wel Harley

:nee:

ik accepteer nl die Bu... niet :nee:
LInda waar wil je antowwrd op dat ik je uitleg dat ik dat niet draag off uuhh ? :P
ik accepteer nl die Bu... niet

Ik in beperkte mate :jaja:
TE... is nooit goed :no:

Maar maak je eens nuttig en denk na over de stelling van Djidon, zodat je mij antwoord kan geven :-D