Partyflock

Forumonderwerp · 693680
1 volger · 56885x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Nou dr zijn wel eens forums over geopent maar goed hoe is het nu... worden homo's wel of niet geaccepteerd??? :yes:

Waarschuw beheerder
dat jongens andere jongens buizen vind ik wel vies jah!
Waarschuw beheerder
donateur
buizen:vaag:whahahahahahahahahahahhaahaaaaa

Waarschuw beheerder
donateur
dat jongens andere jongens buizen vind ik wel vies jah!

Maar hij zou dolgraag willen kijken als n meid n andere meid aan het likken is....
Waarschuw beheerder
donateur
idd ja:yes: en hij schopt graag kontuh
:vaag: ok
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
hij schopt graag kontuh

En maar blijven zeuren tegen zn 14 jarige vriendinnetje of hij niet aub anaal mag 8)

#edit: :o k had haar leeftijd goed geraden :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
idd ja hahah ik ga slape Tjow!!

Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=0007326700136a228dedfbfb1a00686f7c]https://photo.partyflock.nl/images/22407/main/107698.jpg[/img]

meneer rechts...:o
Waarschuw beheerder
2 weifen is lekker jah maar 2 vieze ventjus niej neej ill..!
Steletje slappegeiten ;)
Waarschuw beheerder
donateur
dus 2 lekekre ventjes vindt het dan niet erg van ... haha ??
Waarschuw beheerder
donateur
nee dat mag natuurlijk:yes:
Waarschuw beheerder
Love homo's!!! Tony Neef is mij held!!
mmmm waarom zijn al die lekkere homo's homo en niet bi of hetero...

Ik ben bi :P
Waarschuw beheerder
Van voor, van achter... Zeg het maar! :D
Waarschuw beheerder
donateur
:vaag: Zo he dat gaat te ver!!!

Waarschuw beheerder
donateur
2 much info....

Waarschuw beheerder
sexy-girly aka heroinelover 27 september 2004 21:11
Dat mijn vriendje zo is, betekend niet dat ik ook zo ben hoor!

xx

Ik hoop dat ik jou is tegenkom terwijl je met je vriendje in de auto aan het vozen bent.

Dan sla ik jullie allebei aan gort en laat ik jouw verkrachten door een crack-junkie.
Kijken of je dan nog om potenrammen kan lachen...
Waarschuw beheerder
donateur
idd ja :P dan doe ik mee leuk maar hetero rammen :yes: wat een LOL :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
:vaag: wie jij c_ker!!
Waarschuw beheerder
donateur
toen was het stil :x....

Waarschuw beheerder
donateur
*onderbreekst de stilte* AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Oordopjes indoe

Waarschuw beheerder
Hehe eindelijke is deze veel te lang durende discussie afgelopen, mag het slotje er nu op?

Conclusie:

Ik denk dat er in deze discussie naar voren komt dat homo's vooral door vrouwen geaccepteerd worden en dat de meeste mannen het toch eng vinden.

Mijn mening is wat er in de conclusie staat... hehe! In andere woorden, het antwoord op:
worden homo's wel of niet geaccepteerd???

laatste aanpassing

Artiest The Vanisher
Waarschuw beheerder
donateur
Door mij niet!
bah,ik vind reetracers viezzzzz!!! mijn mening he!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ben schoner dan sommige van julie ooit kunnen worden dus je opmerking slaat op stront :P

ohja wist je trouwens dat stront er makkelijker afwast dan lippestift :P:P

grapje he.. kunnen we welaan toch ;)

Waarschuw beheerder
je kan wel leuk met ze ouwehoeren,,en shoppen enzo
Waarschuw beheerder
donateur
Ehmm.. ben ik dan de enige homo die shoppen dus echt saai vindt.. haha :)

Waarschuw beheerder
eey poelejewoopsie hoeveel vingers steek ik op? :)
Waarschuw beheerder
Ja ze worden zeker weten geaccepteerd, alleen je hebt er van die rare figuren tussen zitten die het weer overdrijven en dan heb ik zoiets van GADVERDAMME GA MAAR WEER NAAR BINNEN IN EEN DONKER HOEKJE HOMO ZIJN LELIJKE HOND, maar de meeste zijn wel aardig en normaal :P.
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben ook heel normaal hoor O:)

Waarschuw beheerder
volgens mij BMP heb je het over die gruwelijke verwijfde gozurs ? ik heb daar ook een schijt hekel aan had ik liever me exvriendin terug
Waarschuw beheerder
Ja precies die overdreven verwijfde die ermee te koop lopen dat ze homo zijn van "kijk mij es ik ben hardstikke gay leuk he" daar kan ik niet tegen en dan in van die kleren waar bejaarden een van hartaanval kunnen krijgen ( en ik misselijk van word ).
Doe dan gewoon normaal als je geaccepteerd wilt worden, op die manier jezelf zo veronderscheiden van de rest van de gemiddelde bevolking dan vraag je er toch om om niet geaccepteerd te worden.

Nogmaals homo's die gewoon normaal doen heb ik niets tegen, hardstikke lieve gasten :).

Waarschuw beheerder
Laat die mensen lekker gelukkig zijn zoals ze zijn. Jij hebt toch ook graag de kleren aan die je mooi vindt. Wat een onzin allemaal. Als je iemand ziet met kleren of een loopje wat je niet aanstaat dan kijk je toch gewoon de andere kant op..
En wat is gewoon en wat is normaal? Ieder mens is uniek.
Waarschuw beheerder
Dus als iemand in ze blote hol over straat gaat lopen vind je het ook goed?
Die mensen heb je ook ( mijn schoonouders ) en die moeten dan ook gewoon hun gang kunnen gaan, want WIE ZEGT dat naakt niet normaal is?

Op die manier wat jij zegt kunnen we wel aan de gang blijven Soentje, het moet een keer ergens ophouden ook.

Waarschuw beheerder
ik vind dan BMP gelijk heeft ik ben zelf 5 jaar met eem meid geweest maar heb nu een gozurtje maar ben nog gewoon mezelf maar als ik soms in een kroeg kom waar homos komen dan heb ik vechterij
Waarschuw beheerder
Je mag best jezelf zijn maar je kunt het overdrijven dat is wat ik zei Soentje.
Ik zei niet dat ze zichzelf niet mogen zijn, bijvoorbeeld Rtl Boulevard is ook de helft gay en die laten het merken maar ze doen wel normaal!!
( even vantevoren: dan moet je nu niet beginnen dat ze normaal doen omdat het op tv is want dat is onzin en het was maar een voorbeeld )

Waarschuw beheerder
nou sorry maar die types bij rtl Boulevard zijn nou niet mijn favo types jakus brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Waarschuw beheerder
Nee dat bedoel ik niet, ik bedoel dat hun homo zijn en dat laten ze merken en dat zie je en hoor je aan ze maar ze doen wel gewoon normaal.

Ik vind ze wel grappig trouwens :) ik kijk dat elke dag :D hehe.
Waarschuw beheerder
donateur
Denk dat we er wel over uit zijn dat ze op zich wel geaccepteerd worden zolang ze er niet overdreven mee te koop lopen ....

Doe normaal(jezelf) dan doe je al gek genoeg :)

Waarschuw beheerder
pesies

Waarschuw beheerder
idd....ik ben het helemaal met BMP eens.....

zoals die gasten van rtl boulevard het doen....das oke....je weet dat ze homo zijn em thats it......die zitten daar niet met de een of andere roze boa en plaknagels trots homo te wezen.....en daar stoor ik me nou aan,als ik zo'n ding over straat zie sloeren....hou dat lekker voor jezelf,ik hoef dat niet te zien.....
Waarschuw beheerder
donateur
laat ze maar lekker homo zijn...
Waarschuw beheerder
Iedereen moet lekker zelf weten wat die doet..

al vindt ik wel, dat het ook te overdreven kan!

Hou dat soort dingen gewoon lekker voor thuis..

verder boeit het mij echt niet als je nou bi/les, of homo bent hoor..

Als jij d'r maar gelukkig mee bent!

en vindt het belachelijk als homo's niet worden geaccepteerd..

:d :d :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nederland is zo bekrompen...

Waarschuw beheerder
Nah niet alleen Nederland, de mensheid is bekrompen.

Het interesseert mij echt werkelijk geen ene zak hoe iemand erbij loopt of doet, zolang iemand mij er geen pijn meedoet of me kwetst vind ik alles best.

Tjah ieder mens kijkt toch naar 'ander????' gedrag, doe ik ook aan mee, maarjah ik denk altijd maar 'laat iemand'. Misschien ben ik gewoon een goed voorbeeld voor hoe het zou moeten zijn, maarjah please mag er een slotje op dit topic.

Homoseksualiteit is echt nog niet geaccepteerd, ik ken genoeg voorbeelden van waarom ik dat vind.