Partyflock

Forumonderwerp · 693680
1 volger · 54717x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Nou dr zijn wel eens forums over geopent maar goed hoe is het nu... worden homo's wel of niet geaccepteerd??? :yes:

Waarschuw beheerder
Doe waar je je eigen goed bij voel en laat de rest maar zeiken!!!!
HEt is bij een ander toch nooit goed...

Dat jezelf gelukkig ben is het belangrijkste!!!!!

Dikke (k) voor jullie allemaal
Waarschuw beheerder
donateur
peter ben het dit keer helemaal mee eens idd :yes: wij houden wel rekening dr mee idd maar goed ik vind gewoon jonge en een meisej kunnen elkaar ook helemaal aflepperen op een feest dus tja waarom wij niet niet dat ik zoiets doe maar vind dat er te moeilijk overgedaan word wij zijn ook mensen en idd laat iederene lekekr gelkkig zijn :bouncE: is wegoos
Waarschuw beheerder
gewoon lekker zoenen als je dat wil hoor man, ik hou me ook wel is in maar daarna denk ik.. waarom eigenlijk.. ik mag toch ook aan iedereen laten zien dat ik verliefd ben en gruwelijk blij met me ventje..

laat mensen maar lekker denken wat ze willen.. laat me voor de rest lekker gewoon met rust.. mijn leven mijn vriend mijn liefde.. ik val alle hetero's toch ook niet lastig dat ik het er belachelijk vind uitzien als ze zo dom elkaar staan af te lebberren.. nah toevallig omdat ze in de meerderheid zijn mogen ze de regels bepalen.. gelukkig niet..

:D

Waarschuw beheerder
donateur
als iemand homo wil zijn oke maar val mij dan niet lastig en ze moeten zich ook niet als miet gaan gedragen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tssssssssss nah ik vind het belachelijk als je niet zo mogen zoenen..met 2 maten meten zeg, vrouwen wel[das geil] en mannen niet..
slaat TOTAAL nergens op vind ik..dit is een land waar dat NIET veboden is...!!! :no: dus als je elkaar leuk vind of verliefd bent waarom dat inhouden omdat andere kortzichtige debielen dat NIET op prijs stellen...pleur toch op zeg!! zou wat moois zijn.leven en laten leven en als het je niet bevalt kijk je maar de andere kant op
opper, opper zielig is dit BAH
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ja ik werd er ook zenuachtig van durfde nooit in de stad met mn vriend een hand te gvu ofzo gelukkgi ben ik over die fase heen :bounce: en hbe ook beseft idd je moet lekker schrijt hebben aan iedereen die niet bevalt zolang ik me zelf maar lekker in mn velletje voel zitte tog :yes: en tja mn vriend geef ik gewoon een zoen waar iedereen bij is :)
Waarschuw beheerder
donateur
Dieseltje dat is wel zo.. je moet op zich wel schijt hebben aan wat andere denken. Tis alleen zo dat je op bepaalde plekken even rekening kan houden...

Op feesten kan je de kans hebben dat er 1 rondloopt die er zwaar van kotst, misschien wel drugs gebruikt heeft en dus vel uit de hoek kan komen of je misschien meteen neermept...

( Heb het overiges zelf nog nooit gezien of meegemaakt, maar tis wel iets wat je denk ik mee moet nemen... )

In de stad hand in hand lopen ja dat is toch iets wat ik ook zou doen... Je confronteerd niemand ermee... en diegene die daar niet tegen kunnen zijn denk ik beetje oudbollig en niet uit deze tijd...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
idd gewoon DOEN!!!!
als je inlove bent wil je het toch van 'de daken schreeuwen'??? laat die losers lekker zeuren en het zijn over het algemeen de mannen die reageren en van die kortzichtige opmerkingen maken,
GEEN echte man in mijn ogen, maar van die kansloze figuren!!BAH.....een geintje maken mag, maar je moet niet iemand zwaar gaan vernederen
in principe vernederen ze ZICHZELF met hun mega kortzichtige tekort-komingen..... sterkte..en lekker bekken, zuigen neuken met je vriend,doen wij hetero's ook dus waarom jullie niet
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
maar dingen zoals sensation pink en the gay games moeten weg vind ik puur discriminatie bij sensation white of black zeggen we toch ook niet hetro party
Waarschuw beheerder
donateur
Sensation Pink??? jij hebt zeker de onzin pagina van ID-T magazine gelezen.... met de Sensation Pink VIP bandjes hahaha

Maar idd.. Gay Games mogen van mij ook wel weg.. als de acceptatie er is dat men zowel hetero als homo gezamelijk op een evenement hun sport kunnen beoefenen... Maar helaas, ook daar is discriminatie aanwezig...

Waarschuw beheerder
Jah,alsk mn uitsprake hier doe,work weer verbannen:S dus niet zon provocerende toppics aub,

Waarschuw beheerder
He mensen :respect:
het zijn ook gewoon mensen...
wrom zouden hun anders zijn dan wij dan?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Hey Stationslooper..... je zou ook gewoon je mond dicht kunnen houden en je alleen bezig houden met topics waar jij je wel op je gemak bij voelt :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zolang ze van me afblijven is t best ok, anders krijgen ze tikken!
Waarschuw beheerder
donateur
whahahahahahaahha sensation pink :vaag: is dat nieuw :P moet dna iedereen in roze dan ga ik mooi niet!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
laat al quaida daar dan maar een aanslag op plegen das pas een poel des verderf ;)
Waarschuw beheerder
donateur
:vaag: ohhh op sensation pink ja:yes:

Waarschuw beheerder
Zijn ook mensen met gevoel. Laat iedereen lekker in zn waarde

Waarschuw beheerder
GayGames is puur voor de giga orgie in de kleedkamer. Duh.

Waarschuw beheerder
ach ja, iedereen moet lekker zelf doen wat ie leuk vind hoor! ikke hou ook van gozers.. boeie! ikke ben ook gek van hardcore en terror.. dus het boeit me verder nix wat de rest ervan vind hoor..

Waarschuw beheerder
Ik zal ff een prive boekje open doen,

T'was vroeger niet echt gezellig bij ons thuis, veel ruzie enzo en daardoor ben ik heel snel op mezelf gaan wonen. Toen ik 18 was, heeft mijn vader aangegeven dat hij homo was/is. Dat wist hij al heel lang en ondanks zijn "voorkeur" was hij gedwongen vanuit zijn opvoeding (zwaar gelovig etc) om te trouwen en kinderen te "nemen". Toch heeft die vent het geprobeerd, heb ik achteraf veel respect voor. Mijn ouders zijn uit elkaar gegaan en zijn vandaag de dag elkaars beste maatjes. Nu pas is de maatschappij een beetje klaar voor dit soort praktijken, en dus kan hij eindelijk eens zichzelf zijn. Ik heb NOOIT problemen gehad met zijn geaardheid, sterker nog ik heb nogmaals veel respect voor hem, hoe hij was ... daar had ik problemen mee.

Vandaag de dag is mijn pa echt een voorbeeld voor me geworden, hij heeft zijn ding gedaan en geloof me dat is niet makkelijk vanuit die ouderwetse maatschappij. Iedereen heeft het recht om gelukkig te zijn, dat is hem vroeger afgenomen om hoe hij is geboren. Dat is best sneu, hij is nu tegen de 50 en leeft als nooit daarvoor. Ik zie die man zichzelf worden en leer op die manier veel van hem, doe het maar eens.

Ben zelf best wel eens "bang" geweest om als homo te worden gezien door de gang van zaken met me'n vader, vandaag de dag geef ik die vent een dikke kus als ik hem zie en kan met trots zeggen "Dat, is mijn pa!". Ik doe mijn ding, en trek me niet zoveel aan van wat men van me denkt. Wel weet ik dat als je echt homo bent (van jongs af aan), je een strijd hebt te leveren die redelijk oneerlijk is. (dat heb ik gezien aan me'n pa)

Homo's worden niet geaccepteerd zoals ze willen, en dat ligt ook grotendeels aan hun eigen overhyping. Mij pa is echt een kanjer, iemand die je niet zult typeren als nicht maar als een degelijke vent met juiste normen en waarden. Als ik met mijn vriendin door de stad zou lopen met rare kleding en opvallend seksueel gedrag ... sja dan komen daar verhalen over, 1+1=? Toch denk ik dat we in een tijd komen waar dit soort zaken beter worden beoordeeld op rationele haalbaarheid, en dat is goed. En zoals voor iedereen op gaat, verpest het niet voor de rest ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heb nu toevallig 2 homo's op visite...
die 2 zijn helemaaaaaal gestoord!
Waarschuw beheerder
donateur
:respect: Mar010 "The Saga Continues" :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
ja mee eens :yes:

Waarschuw beheerder
ze zijn echt super :lief:
maar hou niet echt van die super overdreven homo's
Waarschuw beheerder
donateur
Henkie S 1
7 september 2004 17:21
Ik word echt kotsmisselijk van viezerds als jou! Beetje pronken met dat je homo ben gadverdamme! Vind het echt schandalig hoe jij hier probeert de popijopi uit te hangen met je homo in je profiel. Wie denk je wel dat je bent joh idioot. Zit ik beetje te surfen zie ik jou ineens in flikker topics reageren. Ik kots er echt van dat er mensen zoals jou zijn die denken dat het stoer is om homo te zijn. Hou zoiets voor jezelf. Val niet iedereen lastig ermee man!

WHAHAHAHA erg lach wekkend dit :yes:"ten eerste hoef je zoiets niet prive te sturen en ten tweede valt me op weer eentje uit DELFT :X
pffff als ik homo ben ben ikd at en ga ik geen hetero op mn pro zettu kneus ga werk zoeku of neuk zon vieze rus BYE :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Dus HENKIE S
en trouwens als je homo's zo vies vind moet je ook niet bij forums op homo's klikken want je vind het schijnbaar erg intressant en ik val er niemand mee hoor dat ik homo ben :) en anders hebbe ze pech :yes:
Waarschuw beheerder
ja bij mij wel.. je kan er super mee lachen.
en ze zijn super aardig.
dus ik heb geen problemen met ze.

Waarschuw beheerder
jezus...!!

waar gaat dit over??
wat zegt gevoel over iemand
net als je er wat aan kunt doen als je homo bent

NEE DUS

Waarschuw beheerder
ik accepteer ze voor 1000 %

Waarschuw beheerder
sorry door omstandigheden 100% anti-homo
Waarschuw beheerder
donateur
G.H.Beeky: en hoe komt dat dan... nu is het niet echt te begrijpen waarom...

Waarschuw beheerder
G.H.Beeky 100% anti- homo vandaar dat je ook ff in het forum "homo" aan klikt lekker duidelijk
Waarschuw beheerder
donateur
mischien heeft ie wel ns last gehad van ongewenste intemiteiten van n homo
dan kan ik dat op zich wel begrijpen
maar dat is maar n kleine groep die zich daartoe verlaagt is bij hetero,s net zo

dus leg uit G.H.Beeky
Waarschuw beheerder
donateur
Dan zou je door 1 persoon een hele groep over 1 kam scheren....

Niet elke homo is hetzelfde... ik zou die gast een ros voor zijn kop verkopen als ie ongewenst aan me zou zitten, en dan ben ik zelf homo dus ja.. zulke dingen doe je niet.. niet bij hetero's noch bij homo's

Maargoed waarom G.H.Beeky Anti is weten we nog steeds niet.....
Waarschuw beheerder
Is dat dan niet een reactie op reactie geval??

Waarschuw beheerder
Niet elke homo is hetzelfde

Peter, ik begin er steeds meer aan te twijfelen. *wink*
Waarschuw beheerder
Homo's: niks op tegen (y)
Zijn toch ook gewoon mensen?
Waarschuw beheerder
donateur
Jorik, lieverd luister... dat ik soms geen tijd heb wil nog niet zeggen........... :P:P:P

(K)

Waarschuw beheerder
Shake that ass bitch and let me see what cha got!!!

Waarschuw beheerder
diesel gozeh je bent best lekker hahaha

Waarschuw beheerder
donateur
oehw love is the air b) ;p

Waarschuw beheerder
HAHAHA en vuile lucht duzz nee hoor....
hij heeft best een aardig hoofd en om in het teken te blijven van homo's

Waarschuw beheerder
Shake that ass Dieselgozah!!!

Waarschuw beheerder
donateur
whahahahaha lol alligrator:d

Waarschuw beheerder
mijn moeder is ook lesbisch niks mis mee ze blijft dezelfde moeder,

zolang homo's niet in leren strings gaan rondrennen en zich gewoon net als ons gedragen heb ik er geen problemen mee....
Waarschuw beheerder
donateur
:vaag: bedankt he ;) whahahah