Partyflock

Forumonderwerp · 693680
1 volger · 65401x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Nou dr zijn wel eens forums over geopent maar goed hoe is het nu... worden homo's wel of niet geaccepteerd??? :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Zodan.. halloo allemaal... :) na een afwezigheid toch even weer hier.. Wat een weekend zeg :)

Gezellig hele dag weg geweest en zaterdag met ChrizZzie wat wezen drinken en Zondag weer een feestje :)

R.S. wanneer gaat u nu weer is even back to Arnhem :P:P.... moet alleen jou ook nog even meeten he :D

Waarschuw beheerder
Stap je om half 3 's middags de Zino uit in stralend zonnetje

ik heb je niet gezien hoor:nee:

maar ik was om half elf of zo ook al naar huis, er lopen inderdaad nogal wat mafkezen rond daar. ik niet natuurlijk O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Goedesmiddags :knuffel:

New: Hey moppie, ik bel je vanaaf ff :kusje2:
Euhhh...we hebben al lekker gebep ;-)

Missy: hey mevrouwtje hoe was je geile weekend ?!

Laten we 't zo zeggen: op z'n tijd met z'n vieren is gewoon jammie :kwijl:
8)

:D

(k)
Waarschuw beheerder
zo.. ben weer terug uit the states.. heerlijk man 32 graden.. maar oke.. nu weer lekker feesten in het kikkkerlandje
Waarschuw beheerder
donateur
KIKKERS :vaag:
Nog geen kikker gezien dit jaar :(
Waarschuw beheerder
donateur
:no:
alleen maar hommels :S

My God, nu zie je er echt niet uit...hahahaha 8)

(k)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ey, tis wel paddentrek hor..
Waarschuw beheerder
donateur
wie ziet er niet uit O:)

Waarschuw beheerder
is goed missy he diesel ik krijg 2 gastenlijst kaarten voor naar sensation :P heb vamiddag gebeld met hem yes yes :-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Huh... was jij in Zino Peetjuh?!
Ik was er pas net na 11u ofsow dus net misgelopen!! Ook een ijsje gehaald erna? 8) IDD vaag maar wel superrsfeer! Zekerrrrr voor herhaling!!

Ey Dream... R.S.'je isur met koninginnedag iedergeval... Weet alleen nog niet waar we uithangen dan... *waarschijnlijk 80% van de tijd in/onder/aan/op/naast bed* 8)

Maar als ut ff wil dat we ook nog buitenkomen, dan wuiven we misschien wel ff in't orange! ;)
Waarschuw beheerder
Gatverrrrrrr... paddentrek... Hoe goor... Ben blij dak nu in een *soort van* stad woon! In Wageningen fietste of liep ik vaak gwoon minimaal 15 minuten om, om niet OVER die enge beesten heen te hoeven... Bahbahbahbahbahbah........ Denk je ut in ut voorjaar met die beesten te hebben gehad, zit ut zomers vol met naaktslakken... Dus... de twee ergste dingen die ur bestaan!

Waarschuw beheerder
yup ik was in de zino, weet niet of het voor herhaling vatbaar is, trance enzo is niet helemaal mijn ding eerlijk gezegd...
en een nacht overslaan heb ik ook wel gehad, ben geen soldaatje meer! :x

Waarschuw beheerder
Whaha Chrizzle :P Niet zo mieten he :) Padjes zijn vet tof! helemaal van die grote met zo'n kindje derop! Ahhhh! Naaktslakken zijn ranzig.. daar moet je gewoon zout op strooien...

Dit bedoel ik dus :D

[img width=300 height=195 cacheid=0001c0d100040a6a0e8c44a91a00a92d72]http://users.bart.nl/~basjbe/corpad/bufo.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gatvergatvergatver... :/ :-/
Lekker hoor als je ur op gaat staan of er overheen rijdt en dan.... splatsjjj... Bahbah.... Neej... loop wel om! 8)

Maar Zino was ook classix zondag Peetjuh!!! Duzzz dan heb je da he vandat getrance... ;) Maar meestal is Zino wel meer hardstyle-achtig. Maar trance op z'n tijd... Mwa... Ken best relaxxxed zijn... Lekkerrr ook! :)

Nacht overslaan... Moet eigenlijk wel zo ja... Hhaha.. maar ben zondag lekker vroeg opgestaan met flesssie wijn en ff uurtje in trein gaan zitten met nogmeer wijntjes... Errug grappig... En nix overslaan dan he... 8)

Waarschuw beheerder
ik heb niets tegen homo's, vind het allemaal prima doe waar je zin in hebt zou ik zeggen.

wat mij opvalt is dat die dieselgozer bij mij overkomt als een arrogant stuk vreten die om zijn homosexualiteit te kunnen accepteren hier loopt af te geven (op sweet 18 bijvoorbeeld).

daar heb ik wel de schurft aan.
Waarschuw beheerder
BAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!­

Laat die dingen lekker in Groningen zittuh te ­rijen!!!
Ik ben bang van alles wat glibberig is ­en niet met sex te maken heeft! Dus pleaseeee.... ­Haal weg da ding!!! 8)

Anders gebeuren ur zulke dingen.... :(

[img width=438 height=293 cacheid=0008a13c0018217427def2d61a00a92e8b]http://www.cubra.nl/doodenbegraven/rondomdedood/fotos/dooiekikkerbretagne.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ben bang van alles wat glibberig is ­en niet met sex te maken heeft! Dus pleaseeee

whahahaha :respect:

held...:vaag:
Waarschuw beheerder
Of krijg je zo'n aan stuken gefietst ding....
Hmmm... wordt nachtmerries strakkies...

[img width=640 height=480]http://elektron.its.tudelft.nl/~klli87/images/florafauna/fear_the_dead_snail.jpg[/img]

Leuk he... biologie voor homo's!
;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
loaded lody ik heb een hekel aan mensen die een oordeel over mensen trekken zonder die gene te kennen en het verhaal niet kennen..

Ten eerste ken ik haar van de middelbare school en waarom ik zo reageer op haar omdat zei altijd over mij zat te lullen en heel achterbaks deed tegen mij en tegen wie zei het lulde lulde het weer tegen mij maar ik ging van school en kon dr niet meer aanspreken en toen heb ik haar [prive pb] gestuurt zonder dat andere lazen dat zei ineens hier op mijn bericht gaat reageren kan ik nix aan doen :)
maar in ieder geval hebben erica en ik al lang uitgepraat dus is al weer goed :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
zal mij een fuck schelen zijn genoeg mensen die dat wel doen heb ik zon barbie als jouw niet voor nodig :flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
homo's zijn KNAP!
dat is nou wat minder aan een homo!
de meeste die ik ken zijn mooi.. :)
maaaaaaaaaaar ze zijn HOMO

ik accepteer ze hoor :D

Waarschuw beheerder
ik bedenk me ineens....logisch dat homo's knap zijn.
als alle mannen lelijk waren, dan waren er ook geen homo's !
Waarschuw beheerder
donateur
nou zie ook te vaaaaak hele lelijke hahha :P

Waarschuw beheerder
ja vind je opmerking tegenover barbie wel een beetje jammer...

maar Barbie, jij wordt ook niet geaccepteerd!
Waarschuw beheerder
donateur
zeg allen dat ik haar ook niet accepteer o:)
nix ergs aan tog :X
Waarschuw beheerder
wies barbie? 8)

Waarschuw beheerder
nou zie ook te vaaaaak hele lelijke hahha

moet je ook niet naar kijken slimmerd!! :nee:
Waarschuw beheerder
donateur
nou die vallen gewoon vet op :vaag:

oh wie barbie is O:)
een berichtje boven mij :P

Waarschuw beheerder
nou nou nou zeg zo kan hij wel weer he :-)
Waarschuw beheerder
Euhhhhh.... Denkerom!!!
Barbie = wel ff mede-stad-genoot...
Dusuh... die bescherm ik! 8)

Waarschuw beheerder
moge chrizzie

Waarschuw beheerder
:vaag: :dood:
Waarschuw beheerder
donateur
Goeiesmorreges :D

Watis Big Mike, heb je je ogen nog dicht of ben je dood??? O:)

Zo ladies, hebben jullie weer lekker gekat en dat zonder mij??? Schamen jullie je niet 'n beetje...proest...8)

jou accepteren we niet

Wij jou ook niet, dus dat scheelt weer :-)

New, super dat Rich mee gaat, maar dat dacht ik wel zo'n beetje ;-)
We gaan er 'n vet feestje van maken ;-p
:knuffel:

(k)

Waarschuw beheerder
Mensen zijn inmens grappig...
Ennuh..
Missy.. je hebt een kip op je hoofd.

Ben naar school! MOI!! (K)
Waarschuw beheerder
homo's:

tja, weet je, ik heb een tjidje geleden zo'n fase gehad waarin alle leuke en knappe jongens die ik tegenkwam of bezet, of homo waren, beetje minder dus....

gelukkig is 't allemaal goed gekomen hoor!

Waarschuw beheerder
ja missy is zekers leuk nu moet hij nog vrij krijgen hahahah :P
Waarschuw beheerder
weet je.. die vrouwen lopen wel weer te klagen zeg.. maar elke keer als ik een lekker ding tegen kom is het toch echt een hetero hoor :P:P

en volgens de wetenschappers is maar 5 procent van de wereld bevolking gay.. (is dat niet van dat liedje??) ;)

en dan zou je zeggen dat zijn dan wel verrekte weinig
Waarschuw beheerder
DukeBoy: Jij zit toch int leger? Weinig kans op homo's daar zeker? 5 procent is echt homo, maar ik denk dat 20% wel eens wat probeert/ heeft geprobeerd met n man.... ?

ik heb wel eens smakelijkere dingen gezien dan die dooie kikkers en slakken :vaag: :dood:

:bounce:
Waarschuw beheerder
er zouden meer mannen homo moeten zijn! ken t er altijd prima mee vinden
Waarschuw beheerder
donateur
weet je.. die vrouwen lopen wel weer te klagen zeg.. maar elke keer als ik een lekker ding tegen kom is het toch echt een hetero hoor ;-p ;-p

tuurlijk klaag ik....elke lekkere knappe vent die ik tegenkom is dus echt altijd homo, hoor :/
Maar tis niet erg, ik ben al tevreden met jullie vriendschap :yes:
Gelukkig is die lekkere knappe van mij hetero O:)

Ennuh..
Missy.. je hebt een kip op je hoofd.

:-O
Mis ik iets??? ;-)

ik heb wel eens smakelijkere dingen gezien dan die dooie kikkers en slakken :vaag: :dood:

:yes: dooie wormen O:)

(k)

Waarschuw beheerder
hahah missy dat moeten we nog maar afwachten of die lekkere vent van je hetero is meschien is hij wel bi :P:Phahahahaha:-)
Waarschuw beheerder
donateur
als dat ff zou kunnen ;-p
Give it 't try ;-)

(k)

Waarschuw beheerder
ja ja missy dat zou jij wel lekker vinden he hahhhaha:P

Waarschuw beheerder
hahaha ja ja ik hoor het wel weer:-)

Waarschuw beheerder
hoi allemaal.

Ik heb een topic geopend en daarin staat het volgende.
Had nog niet echt veel reacties, en omdat jullie van die lieve mensen zijn wil ik het hier ook ff onder de aandacht brengen. heb trouwens al 1 reactie.

Heee allemaal.
Op mijn werk kwam er een oudere man bij mij en vroeg of ik gebruikte postzegels wilde verzamelen voor de gehandicapten kinderen. Ik heb natuurlijk gezegd dat ik dat geen probleem vond.

Iedere maand komt deze meneer bij mij een zakje gebruikte postzegels halen. Dus ik vroeg wat ze er nu precies mee doen. De gehandicapte kinderen weken de postzegels los en verzamelen ze, die meneer brengt ze naar verzamelaars of zo en daarvoor krijgen ze geld. Van dat geld gaan ze 1 of 2 keer per jaar een dagje uit.

Dit is toch geweldig, ik heb besloten deze man een handje te helpen. Op internet bereik je veel meer mensen dan te voet over het industrieterrein.

Het is een kleine moeite en kost geen geld, dus wie doet er mee!!!! PB mee maar!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
gebruik geen postzegels :no: alleen email :)