Partyflock

Forumonderwerp · 693589
Artiest {SHOWLIST artist 54194, 10088, 75936}
Misschien weten veel van jullie het al, maar wij geven dus 30 oktober (2004) een feest genaamd Pandemonium.

We hebben wat muziek betreft dus een duidelijke richtlijn, namelijk niet te veel geëikte shit.

Wat vinden jullie daarvan en hoe zien jullie dat?

Als voorbeeld kreeg al een keer een reactie en die luidde als volgt:

Cenobite
Ruffneck (RuffEx en Gangsta)
Mokum
Shadowlands
D-BOY (de oude serie)
H2OH (de oude serie)
Coolman (de oude serie)

Hierop zijn zeker geen hitjes verschenen?

Artiest Balbasaur
De birthday party van een van mijn favo dj's met waarschijnlijk toch wel een dikke line-up, of dit niet zo underground feestje met ook hele goede muziek.

Vind ik wel een moeilijke keuze.:)

Als je al die gasten al een paar keer gezien hebt dan weet je dat die line up echt niet zo dik is. Op dat soort feesten wordt toch altijd dezelfde shit gedraaid en komt altijd hetzelfde soort volk. Dat is hier allebei wel anders.

Dit feest is zeker wel underground: ten eerste de line up, ten tweede het deurbeleid en ten derde de muziekstijl.

Maar goed, ieder zijn keuze. Ik ga me in ieder geval dik vermaken. :D

Zeker (y) ik ook,gaan we lekker hakkuh dan?

Als je al die gasten al een paar keer gezien hebt dan weet je dat die line up echt niet zo dik is. Op dat soort feesten wordt toch altijd dezelfde shit gedraaid en komt altijd hetzelfde soort volk. Dat is hier allebei wel anders.

Over het publiek moet ik je zeker gelijk geven, maar ik heb Outblast nog niet zo vaak gehoord dus voor mij is ie nog boeiend.

Dit feest is zeker wel underground: ten eerste de line up, ten tweede het deurbeleid en ten derde de muziekstijl.

In de agenda op PF, in de Waakzaamheid...niet bepaald underground. Maar over deurbeleid enzo heb je wel gelijk:)

tis wel underground :)

Werkzaam bij Addicted 2 Music
Artiest {SHOWLIST artist 20032, 1520}
Dit soort feesten maak je idd niet vaak mee. Ben ook zeker weten te vinden in de Waakzaamheid.

Echte liefhebbers kiezen hiervoor ipv de Hemkade die avond :)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 6802, 667}
Artiest {SHOWLIST artist 11776, 93858}
draai ook de duistere shit van pcp , of bv de oude brrr's zoals welcome to hell of hardattack,
en als je die niet hebt kom ik ze zelf draaien :)

wel een ideetje opgedaan bij mokum madness zie ik,
maar hou die trend wel gaande!!!!!

:bounce:

underground of niet ....

klinkt als muziek in mijn oren :yes:

Outblast trekt ander publiek,wat ik liever niet in de waakzaamheid terug wil vinden :no:
Precies zoals ik al eerder zei :

Echte liefhebbers kiezen hiervoor ipv de Hemkade die avond :)

We zien zo'n Outblast Birthday Party zelf niet als een echte concurent. Het filtert voor ons alleen maar makkelijker!
Ik wil hier zeker moeite voor doen om te komen :jaja:
Het idee spreekt me enorm aan! :jaja: (y)

Ik ben zeker fan van oude hardcore, maar zat me op de laatste Early Party's te ergeren aan veel setjes (Heb ook wel goede sets gehoord hoor, maar veels te veel dezelfde platen. Soms wel 5 keer op een avond)

Weet iemand of de bereikbaarheid met het OV goed is?

hehe idd :p

Oh mossel je gaat ook? :D gezellie
Misschien he :-)

Heb hem in mijn agenda gezet. Dan kan ik de datum al niet meer vergeten! :no:

Of ik ook daadwerkelijk ga, ligt aan verschillende factoren die ik over een paar maanden wel zie (tentamens, animo bepaalde medemensen) :-)

ik hoop het :)
Artiest Vexer
Weet iemand of de bereikbaarheid met het OV goed is?

Trein (stoptrein naar Alkmaar die vrijvaak vanaf Amsterdam CS rijdt) pakken naar Koog Zaandijk en dan 5 minuutjes lopen.
Bedankt! (y)
Dat lopen ging het me vooral om ;-)
Ik had iets meer een dicussie over de muziek verwacht!

Omar Santana,Public Domain,Tellurian,DJ Sim,Buzz Fuzz,Dreamteam,Waxweazle,pffffffff :p

moet ik ff al de nummers op gaan zoeken :yes:
Als je mijn aanleiding voor dit topic leest begrijp je misschien wat ik bedoel. Die labels bevatten inderdaad best wel hitjes maar ik vind ze persoonlijk toch niet bij de verkeerde hitjes horen.

Ik ben benieuwd hoe anderen daar tegenaan kijken!
Daar zijn toch wel een aantal uitgesproken meningen over?

Wat mij betreft mogen er best hitjes gedraaid worden, dat ligt bij Cenobite, Mokum, Brrr en dergelijken toch al anders dan bij de standaardlabels. Ik hoef alleen niet 4x Name Of The DJ te horen... ;)

Sowieso wil ik elke plaat van Cenobyte voorbij horen komen. :D

Ouwe Bzrk mag van mij ook wel uit de kast getrokken worden, weet niet of je dat nog wil gaan draaien. Sowieso is het concept mij nog niet helemaal duidelijk: moet het alleen maar duister spul worden of wordt er ook vrolijk spul gedraaid? :)
Vooral de diepe bassen gaan domineren. Het grootst gedeelte zal rauw en duister zijn, maar dat er wel eens een wat mildere melodie langs komt lijkt me onvermijdelijk.

Vooral de diepe bassen gaan domineren.

Aha, dus we krijgen ook jungle, relaxt! ;) :P
Gewoon die lekkere Ruffneck kicks. In alle soorten en maten. Zoemmmmmmmmmmmmm!
En de knagende Juno's natuurlijk!

:/
die Jack van Gelder heeft dus meer in z'n mars dan alleen maar Studio Sport presenteren :)
laatste aanpassing
Ik dacht dat dit wel een topic was waar mensen wat mee konden!?!?

Ik denk toch dat jij als organisator het grootste deel zelf moet bepalen. :)

Ik zou het zelf zeer relaxt vinden als je ook nog wat meer vrolijke shit er doorheen gooit, ben die boze tendens wel een beetje zat in de scene, maar de keuze is uiteraard aan jou. :)
Er zal zeker wat melodieuze shit tussen zitten, maar de nadruk zal liggen op de zoemende ruige kicks.

Wat wil je dan nog weten van je publiek, als alles al vastligt? :)
Publiek (wij dus ) :) moeten de sfeer brengen, maar daar heb ik alle vertrouwen in :yes:

Ja okee, maar dat doen we op het feest wel. :bounce:

en sfeer zal er zeker komen met gasten als wij :yes:

Precies, hakken totdat we aan de wenkbrauwen in de spaanders staan! :D :bounce:
Ik vind een goede discussie nooit weg over wat onacceptabele hitjes, acceptabele hitjes en musts zijn!

dwarf en bzrk erbij zou ook niet verkeerd zijn :p
Dwarf vind ik persoonlijk wel een erg groot happy hardcore gehalte hebben. BZRK iets minder, maar noem eens tracks dan!
Stingray & Sonicdriver - As cold as ice mag je wel draaien hoor :P
Is wel een happy track...........

Public Domain

So get up
In the House
Rock this jiont
Mellowmaniacs

als die gedraaid worden :bloos: