Partyflock

Forumonderwerp · 693421
Betreft: evenement: Pro-Ject, zaterdag 14 augustus 2004 om 22:00
Artiest {SHOWLIST artist 175696, 41598}
zaterdag en zondag 14&15 augustus word in Oostende Pro-Jekt 2004 gehouden.

De line-up vind ik persoonlijk heel sterk,
namen als Rush, Surgeon, Umek, Remus, Henrik B, Robert Natus, Christian Wunsch en Joris Voorn staan gerand voor een international en zeer sterk feest.. ook de prijs is zeer chill... namelijk maar 27 euro voor 2 dagen..

anyway... ik vroeg me eigenlijk af wie hier wel es geweest was... hoe dat was en hoe het precies zit met de draaitijden (hoelaat er begonnen en geeindigt wordt.. en natuurlijk is extra info zoiezo handig!!:)

Peace!!

ik heb ze bijna omgepraat>>>

;)
laatste aanpassing
Goed bezig! (y)
Dit weekend niet met de camper weg, haha..maar wel weer naar een Party, maar sorry jongens...Liberty One is net iets te ver weg..(aangezien ik weer de enige bob ben) Misschien wordt het Mystery Land wel dit weekend..ff kijken nog
Natuurlijk wordt het Mysteryland!
Oja, eerste dag was iid beter qua sfeer en weer. Maar de tweede dag was de muziek echt te gruwelijk!!!!!
:respect:UMEK:respect:
:bounce:RUSH:bounce:
En Amok, tja wat valt daar over te zeggen.......die ging echt HELEMAAL los!! Wat een geweld! Ben er volgend jaar zeker weer bij!
Volgend jaar? Ik heb daar een poster zien hangen en volgens mij zou er in oktober weer een editie zijn, met oa Valentino Kanzyani en Speedy J live
Pro-jekt was echt super!!! Dit was sowieso mijn beste Technofeest!!! Echt geweldig. Eerste dag was zeker cool, alleen jammer dat ik later op de avond pas los kwam. Remus(Y)
De tweede avond vond ik echt beter, ik heb de hele avond staan dansen. Kon niet meer stoppen. En al helemaal de laatste paar uurtjes was ik niet meer te stoppen. Try to stop me:D

Jongens allemaal bedankt voor dit weekend. Ook Milos, wen en crew!!! Super!!
Artiest Pie
wat is de datum van het volgende feest?? iemand?

voor de liefhebbers ;)

laatste aanpassing
Whahaha stelletje gekken op het strand :9

wat is de datum van het volgende feest?? iemand?

Ik heb een paar dagen geleden al een mailtje naar de organisatie gestuurd met die vraag, maar heb nog steeds nix ontvangen..

Staat me iets van bij dat het in oktober zou zijn, maar misschien was dat wel voor een ander feest.. weet het niet meer zo goed :$ Met Speedy J live, Umek, Valentino Kanzyani en meer..

ik wacht op die ene met die breakmove van me drvoor;)

maare alvast wat omin lauwe pica's maatje;)

morgen housen housen en nog es keihard housen :yes:
Whahaha...inderdaad een stelletje gekken bij elkaar, daar op het strand! Hartstikke cool die foto! Die van ons moeten nog ontwikkeld worden Milos (met die breakmove erop (y)), maar dat horen jullie wel!

Binnenkort is het inderdaad weer tijd voor Party On & On!! moeten maar ff een feestje uitzoeken met z'n allen :yes:
laatste aanpassing

vond het echt een leuk avondje op de zondag :)
locatie was (naast enorm warm) echt super, geluid was geweldig en dan ook nog eens de perfecte dj's maken zo'n avond compleet.. :D
wel jammer dat er bij ons op het laatste moment 3 mensen afvielen, maar desondanks echt een superfeest!!

goed idee jouke (y)

komt goed :yes:
umek
marko nastic
valentino kanzyani
speedy j
lucca
joel mull

dit zijn de namen die al geboekt zijn, er komen nog enkele namen bij :yes:
laatste aanpassing
Hoe kom je aan die wijsheid? Ik wist alleen dat Umek, Kanzyani en Speedy J zouden komen, de rest was ik vergeten :$ maar wat is de datum??

Hier gaan we zeker wel weer heen, niet dan?! :bounce:
16 okt in OOSTENDE de zelfde lokatie!!

DUS NIET IN KORTRIJK WAT OP DE TOUR STAAT VAN UMEK EN KANZYANI!!!

dit is een fout vermeld omdat umek & kanzyani al eerder voor pro-jekt hebben gedraaid en het toen nog in kortrijk was.

ik ga hier zeker heen ja :D
laatste aanpassing
Hoe kom je aan die wijsheid?

tja, connectie's hé ;)
16 Oktober? Dat is het zo! :d

Lokatie is echt wel vet, weet niet hoe die andere eruit ziet, maar van mij mag het hier blijven (y)

Heb je hem weer met z'n connecties :[