Partyflock

Forumonderwerp · 693373
Kwas afgelopen zaterdag bij pussy lounge.
Er werd verder wel leuk gedraaid door panic, maar daarna kwam een of andere jumpstylekoning uit Belgie, die jumpstyle wel effe op de Nederlandse kaart gaat zetten.

Beter van niet, want jumpstyle is echt k*tmuziek!
Fantasieloos en saai is het gewoon.
Veels te harde bass voor een of ander kutdeuntje. Dat klinkt gewoon niet. :no:

Maargoed dat wilde ik effe kwijt. Wat vinden jullie van de 'invasie' van jumpstyle in Nederland??
Ik heb een onderbouwde mening, die blijkbaar jullie de mond snoert. En terecht lijkt me.

Simpele zieltjes
jumpstyle is relaxt
ik vermaak me anders wel in de Atmoz :)
tjuusss der zijn al verschillende topics over 'jumpstyle' geweest.. ga daar ff lezen ofzo.. :s

en vage nico weet gewoon waar die het over heeft niks dan :respect: voor zijn mening
Van mij mag men Jump niet boeiend vinden.
Ok, dat is dan jammer voor hen. Je mist een geweldige combinatie van oldschool, retro en techno.

Maar na 1 set van amper een uur al meteen stoer met loze opmerkingen vol van intelligente woordkeuzes komen (y).

euhh jump? heb t nie ech veel gehoord..
ieder geval vondt er niks aan..
en t veel hardstyle...

trouwens in de a20 werd er altyd by pussy lounge veel jump gedraaid,toen ging iedereen ook los..
dat was pas (Y)

heb me wel vermaakt maar ken veel beter..
laatste aanpassing
nou ja, laat ik mijn mening dan maar ietsje bijstellen:

de zogenaamde retro-jumpers vind ik dan wel ok, maar de nieuwe jumpstyle vind ik dan echt bagger

Op de een of andere manier vind ik dat er een heel groot verschil zit tussen de oude jumpers en de nieuwe.
Wat ik ervan vind---> lees hierboven

2 vage nico: Nou nou nou, wat ben jij toch snel aangebrand zeg. maargoed dat krijg je geloof ik als je te lang per dag achter partyflock zit he??

Ik leef met je mee :no: