Partyflock

Forumonderwerp · 693295
5 volgers · 115743x bekeken
Waarschuw beheerder
+2-2
dan maar een nieuw'm open'n... moet'n de goei'n altied onder de kwaai'n lijd'n...

mooi'n rallerts
Waarschuw beheerder
donateur
tuulûk :o

ik was mss een poosje afwazig
maar nog steeds de allerlafst'n :9

jàwàdànnúhh??! :bier:

Waarschuw beheerder
donateur
hajje nog bieaaaah??
Waarschuw beheerder
donateur
tuuluk.. een traytje best bier staat klaar onder mn bureau ;D

oe, de time-tabel Hellbound is bekend [img]http://home.planet.nl/~3demo/terrorstampen.gif[/img]

Stage I . Crime Scène
Hardcore
22.00 - Paralizer
23.30 - Bass-D
01.00 - Evil Activities live
01.30 - The Viper
03.00 - Manga Corps live feat. Dr. Macabre
03.30 - Partyraiser
05.00 - Hellfish
Hosted by Da Mouth of Madness

Stage II . The Morgue
New Industrials
23.00 - Tommyknocker
00.15 - The Rapist vs. Tieum
01.30 - Placid K
02.45 - Omkara Techichi live
03.15 - Jappo a.k.a. Unexist
04.30 - Simon Underground
Hosted by M-Shane

Stage III . Autopsy Deck
Terror & Speedcore
22.00 - Smurf
23.30 - Deathmachine
01.00 - Akira
02.30 - Matt Green live
03.00 - Nasenbluten {Mark N}
04.30 - The Vizitor

Stage IV . The Graveyard
Oldskool & Early Rave
22.00 - Bountyhunter
23.15 - Beasty Boy & Da Vinci
00.30 - Champ-e-on
01.45 - Buzz Fuzz
03.00 - Leviathan
04.15 - Dano
Hosted by The Intellectual Killer

Stage V . Deathrow
New Generation Hardcore Part I
23.00 - Dr. Rude
00.00 - Darkvizion {1st place contest}
01.00 - Discord
02.00 - Triple H / hhhooligan live
02.30 - TCO {2nd place contest}
03.30 - Laser Chaser
04.30 - DJ Rhose
Hosted by MC Da Hustla

Stage VI . Isolation Cell
New Generation Hardcore Part II
23.00 - Tek-No-Bee
00.15 - DJ Triax
01.30 - DJ Niveous
02.45 - DaY-már
04.00 - Lunatic & Miss Hysteria {Special Guests}

zo rielekst b)

Waarschuw beheerder
donateur
ik vin ut best :P

Un fest is geen fest als de best nie is gewest.. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
bier geeft geen plezier maar fenijn,
asset geen traytje BEST van de DIRRUK zou zijn 8)

:bier:

Waarschuw beheerder
donateur
Vrijdag 11 februari 2005 PARAS SENIOR BIRTHDAY PARTY…(met glacé koeken, kaasknabbels en wellicht best bier…)

Bah..helaas word ik 25 jaar de 19e echter…. Dan ben ik er niet.. ;) (klinkt vreemd maar het is echt zo..)

Dus daarom plan B…

Datum: vrijdag 11 februari 2005.
Plaats: skalkhaar-hoeren city centraal… my place…bij dat sloppenachtige woonaangelegenheid..
Tijd: vanaf een uur of acht ofzo..tot heeel laat… (zaterdag en zondag om bij te komen toch….)

Voor voorbehoedsmiddelen dien je zelf te zorgen..wellicht is er ergens nog een krekhoeaah te vinden :P:P….

Kadoo ideeen: Geld..kadoobon is ook altijd leuk… En verder Herr Mathijs heeft een verlanglijstje van mij..en daarderbij het gaat maar om het idee ik vind alles leuk…vind het gewoon al leuk als je komt!! En ik ben snel blij te maken!! :D

Laat me wel even weten als je komt.... in verband met drank enzo..bijzondere wensen? Let me know!!!

Herkansing op 20 februari 2005…dan is er op de zondag nog de mogelijkheid gedurende de hele dag om langs te komen in big city Twello..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Laat me wel even weten als je komt.... in verband met drank enzo..bijzondere wensen? Let me know!!!

ghehehheh 8)

Waarschuw beheerder
donateur
is dat een ja of een nee :@

:P:P
Waarschuw beheerder
vraag je je nou nog af of ik kom of niet?!?!? :D

het woord "drank" was al gevallen dus lijkt me duidelijk :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
whehehe okeej dan :D
Waarschuw beheerder
donateur
whehehehe, ik heb nog wel een speciale wens wat betreft de drank: ASSER MA MEEEEEEER DAN GENOEG IS 8) :jaja: :9

Waarschuw beheerder
donateur
hehehe :P

Laffaards :P
Waarschuw beheerder
Zie hier <______---- Lekker vroeg vrij vandaag!! Rustige periode op et werk Tis aftasten naar werk damn 2 dagen buituh gewerkt Heb nu nog last van onderkoelings problematiek maar goed we zijn de gextN dus....
en et houd je van de straat met die don kere protiekN whehehe eej zhEh ZwheH

Waarschuw beheerder
donateur
hehe moeie beetje aluminiumfolie van mij??

Waarschuw beheerder
donateur
geen dance valley simulatie??
Waarschuw beheerder
trancevalley *KOTS* (n)
Waarschuw beheerder
hmm..... ben morgen daggie vrij!! jihoeeeeeee morgen ENG-NL@BuuRTHUUS whehe hehe he

Waarschuw beheerder
donateur
:@ grrr...

trouwens ik ben ook lekker vrij ":P
Waarschuw beheerder
pfff ik ben echt totaal verlept dankzij fifa & verkeerd vreten *kots, kruip zo laf mn bedje in...
:gaap:

áááájúúúzzèèh!!!

morgen weer fris en fruitig present :jaja: (y)

Waarschuw beheerder
donateur
whehe nog even en jij wordt de laffeling ipv Qwibuzz :P:P
Waarschuw beheerder
ben al weer wakker gvd :S

ennuhh de nr 1 laffeling blijft uiteraard Q-BUKS "op flinke afstand van de rest"

letterlijk en figuurlijk want hij ligt nu ergens in een verloederde alpenhut zn tiroler bumsmädchen te krikken ;P :D
Waarschuw beheerder
Zow zalig zo n vrije dag beetje lopen :bounce: op nieuw mixjN terreeeeuuuuuurrrrrrrr!!! whehe :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
gheheh 8) inderdaad :p :jaja: ik pak ook meteen effe mn cervelaatworst erbie want de terreur is weer zonder compromissen :no: (y)
Waarschuw beheerder
EEj jung alles goed ?? whehe zit net een babaloeba te draaien !! Zo ff buutN oprokuh mahja et zonnetjn skrijnt !!
ff mn eetlust opwekken !! nou k draai ma is verder!
Waarschuw beheerder
ghehe 8) ik ben laf aan het tjet'n met een afhankelijke krèkhoeàh die van plan is om 5 vuilniszakken vol met knuffels en andere nutteloze zooi naar het tsunamie rampgebied te sturen :p :respect: :jaja: (y) maar een smokey is idd geen slecht id :p
Waarschuw beheerder
moet tie niet de verzendskosten vergeten mee te sturen!! maja ieder zn hobby Zo ga ik nu ff buutN mn groene rakker in de brand steekN en vrolijk rookwalpjns de lucht in sturen!! B.r.b till -kale-gek-
Waarschuw beheerder
vanavond ook holland koekkoekloeren @ ons 2e huis???
:D
Waarschuw beheerder
it s freezing outside!!! geen jas aan geen skoenNN damn onderkoelings verschijnselen aan mn voet whehe ff in de open haard leggn

Waarschuw beheerder
donateur
ghehe ik ben laf aan het tjet'n met een afhankelijke krèkhoeàh die van plan is om 5 vuilniszakken vol met knuffels en andere nutteloze zooi naar het tsunamie rampgebied te sturen maar een smokey is idd geen slecht id

whehe het zijn er 9 geworden :P
Waarschuw beheerder
yeahhh gek uberskunnig veel zooii gespaard :D (y)

Waarschuw beheerder
donateur
best wel he :P

Wou eigenlijk overal deventer op zetten
en dan naar azc in olle brengen :P
Waarschuw beheerder
DOE DAT DAN OOK GVD@!!!!!

:D
goed idee!!! meteen doen :p

Waarschuw beheerder
Whehhe ben ffm langs de PC-boer geweest
ff dvd brandertje gehaald en wat troep
Heb nu gewoon 290GB tot mijn beschikking 8) :[

KK weer :@

Waarschuw beheerder
donateur
is er nou niemand zo lief om me te vertellen wat ik krijg :@

:P:P
Waarschuw beheerder
no one likes us!!! Ma ja we zijn toch straal bezopen!!
whehehe bijna weekend jawel jungs!!!
Zal murguh weer is voor wat hysterie gaan zorgen en mentale ontwrichtingen so prepare your self!! You can run......
And you can die!!! whehehe juuuzhéé en msn is weer is nah de K@µkuH!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ja hoeraaah msn onniedan...

Hehehe en nick geen polonaise morgen!:P
Waarschuw beheerder
donateur
nah kom ik weer aan met m'n wekelijkse update omtrent miran..

(ik typ alles maar hier neer, voor mij een manier om alles even op de rit te zetten :P)

vorige week vertelde ik nog over d'r sms'je e.d.
intussen heeft ze meer contact gezicht en eindelijk zie ik weer de miran die ik kende.. nou goed, ze wou grag praten dus gisteravond is ze hier geweest.

ze heeft er spijt van, heeft dr zelf en dr wereld overdacht en heeft er erg veel spijt van. wou het graag terugdraaien en door met mij.

ik vind het moeilijk. ik ben hardstikke gek op dr, altijd geweest, maar voel me tegelijk belazerd.

ondanks dat liefde omsloeg in woede, wil ik wel zien of we samen nog wat kunnen opbouwen. die kans wil ik r geven, na ook heel veel goede dingen. en ja, misschien ben ik wel te soft :/

ik heb er wel een beetje een rem op, ze moet me eerst bewijzen dat ze open en eerlijk kan zijn en is. mn vertrouwen terug winnen. ik wil niet nog eens wat gebeurd is en zal er zeker voor waken, maar tegelijkertijd hoop ik dat het op zn pootjes terecht gaat komen.

en ook al heb ik het geschreeuwd, ik hou niet per difinitie de deur dicht. na afgelopen week, veel initiatief van haar uit, gevoel en oprechtheid, eigenlijk alles wat de afgelopen maand ontbrak en waar ik zo intens woest over ben geweest.

zaterdag gaat ze mee naar hellbound, op haar aanvraag. of het verstandig is weet ik niet, maar ik neem 'r mee.

nou ja, hopelijk stelt ze me niet teleur en bewijst ze dat onze 2 jaar samen oprecht was. voor mij was dat igg wel zo.

dat wassem wel weer. dit was overigens de beknopte versie :9 maar hoe kan het ook anders :P

tot slot, zoals jullie ongetwijfeld weten boeit het me geen ene reet wat "de rest" ervan vindt :P uberhaupt niet, maar nu dus ook niet 8)

maar ik wou het toch even berichten hiero aan deventer e.o. (lees: deventer en Qwibuzz :))

eej ajuzèh!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
sorry voor het lange berichie, ik typ ook zo verragte snel :P

o enne para, kmoet morgenavond nog wel voetballen, dus ben wat later op de avond aanwazig, maar xie je nog wel aan het begin van de avond met en lading stoelen :P:P

aaajuzèh!

:smoke:
Waarschuw beheerder
djonnie..... jung

je moet doen wat je hasj je ingeeft
:smoke:

we zullen altijd 100% achter je staan

(om je van je hasjiiies te beroov''m)
:jaja: :smoke:

ìzzielàvvvèh!!!?!?!?

;) ázèh!
Waarschuw beheerder
donateur
:smoke: (Y) :respect: :bier:

JUNGS FOREVER!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
& always on the streets B)
:bier:

behalv'm asset koud is!!! (n)
:no:
Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://home.planet.nl/~3demo/terrorstampen.gif[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind het moeilijk. ik ben hardstikke gek op dr, altijd geweest, maar voel me tegelijk belazerd.

ondanks dat liefde omsloeg in woede, wil ik wel zien of we samen nog wat kunnen opbouwen. die kans wil ik r geven, na ook heel veel goede dingen. en ja, misschien ben ik wel te soft

Haat en liefde ligt dicht bij elkaar...

en dr is dr maar een soft..en das onze laffeling Qwibuzzz...

Tot vanaaf jung!

Waarschuw beheerder
donateur
het is hier :dood:
Waarschuw beheerder
donateur
lol, nah ik weet het ook nie hoor.

heel stiekem en laf ben ik ook wel een beetje soft hoor :/ nah het siert me denk ik dan maar :9 :P 8)

ma'goed, ik zie het dus allemaal wel zeg maar op zich, stel me er (nog) niet teveel van voor, maar wil wel kijken of en wat er mogelijk is......

n'ja, kweetnie ofze nog hiero is vanavond, anders ragt ze wellicht wel ff mee. ik ben SOWIESO AANWAZIG (+/- 21:00 uur zal ik mijn extreem herkenbare 3demo-hardcore-bolide a.k.a. DE SUPERPOLO bij de drukkerij installeren onder hantering van piepende handrem bochtjes 8))

eej ajuzèh!!

Waarschuw beheerder
donateur
Sieren..:P:P

Hmm heb je slingers dan ;)

Tot vanaaf ik zie oe wel verskijn'n